honda cbr 250r 2013 renk yeni motosikletim

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
en guzel rengı hayırlı olsun kazasız belasız
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
58
HRC renkleri bi ayrı yakışıyor keretaya :) Kazasız belası lastikler eskitmen dişeğimle abicim :) şehir içi için kususrsuz denecek kadar güzel bir makine :) Tekrar hayırlı olsun
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orhan abi cbryi satalı bayağı oldu ondan sonra aldığı diversion ı bile eskitti heralde suan satmış bile olabilir :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
auhauha zuhaaha tekrar çok sağolun anılara gittim :) cbri sattım dediğiniz gibi
diversion f ide sıfır almıştım o bile 8000 km oldu hedefim 50000 km yaptıktan sonra diversion f ile sonrasında z 1000 sx inşallah :)))
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
58
auhauha zuhaaha tekrar çok sağolun anılara gittim :) cbri sattım dediğiniz gibi
diversion f ide sıfır almıştım o bile 8000 km oldu hedefim 50000 km yaptıktan sonra diversion f ile sonrasında z 1000 sx inşallah :)))

gece gece mutluluk iyidir be abim :D inşallah tez kavuşursun o zaman ne diyim :D ama yinede yakışıyor keretaya şimdi açık olalım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst