honda cbr 250r 2013 renk yeni motosikletim

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar 1 senedir kullanmış olduğum 150 lik scoterden sonra hondanın güvenli sürüş eğitimini aldıktan sonra nihayet yeni motosikletim honda cbr 250r 2013 renk beyaz modelini anes motora görmeye gittim . bir kaç resim çektirdim fotoların devamı değişik mekanlarda gelecek.plaka ruhsat işlemleri cuma günü tamamlandıktan sonra bu cuma kısmetse motosikletime kavuşuyorum.ayrıca yenia ldığım shark s900c darkın kırmızı kaskımla yeni almış olduğum montuda motosikletime kavuşunca yeni resim yükleyerek paylaşacağım. resimdeki kırmızı mont eski montum. o biraz dandik:) yeni motosiklete daha güçlü daha kaliteli kask ve mont ve eldiven aldım.
işte bi kaç resim şimdilik



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
hayırlı olsun kazasız belasız cezasız sürüşler. Darısı başımıza
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah herkesin başına darısı saol ben şimdi işe gidiyorum yarın sabah geleceğim şimdiden tüm tebrikleriniz için çok teşekkür ediyorum.
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Hayırlı olsun benimkinin de plakası takılıyor şu an yarım saat sonra koşa koşa yanına gideceğim :flower:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Hayırlı olsun güle güle kullanın, kazasız belasız inşallah.
Rengide çok güzel olmuş gerçekten :cat:
Kask ile ilgili incelemenzi de bekliyoruz, güzel bir kaska benziyor.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hayırlı olsun, bu renk yakışmış...

Önceki modellerle renk dışında fark var mı?
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkürler herkese
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hayırlı olsun,güzel günlerde kullanın :silent:

Stickerları söküp bembeyaz bırakmak mümkün mü acaba, yoksa son kat cila stickerların üzerine mi atılmış? Fuarda dikkat edemedim bu konuya, aklıma takıldı :silent:
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler bu motora bu renk cuk diye oturmuş gerçekten çok güzel duruyor diğer renklere göre
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Çok güzel duruyor maşallah.Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler herkese kask ile ilgili incelemeyi buraya yaptım http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/113491-shark-s900c.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:52 ----------

Hayırlı olsun güle güle kullanın, kazasız belasız inşallah.
Rengide çok güzel olmuş gerçekten :cat:
Kask ile ilgili incelemenzi de bekliyoruz, güzel bir kaska benziyor.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/113491-shark-s900c.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:54 ----------

Hayırlı olsun,güzel günlerde kullanın :silent:

Stickerları söküp bembeyaz bırakmak mümkün mü acaba, yoksa son kat cila stickerların üzerine mi atılmış? Fuarda dikkat edemedim bu konuya, aklıma takıldı :silent:
fikrim yok sormak lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

Hayırlı olsun, bu renk yakışmış...

Önceki modellerle renk dışında fark var mı?
fark yok ben trafikte görünür olmak açısından beyaz rengi tercih ettim.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hayırlı olsun, şu yeni gelenler absli olaymış keşke.. kazasız belasız kullanın.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst