arkadaşım, biz ağzımızla nefes alan varlıklarız, boğazı deldiğimizde ordan hava çekemeyiz, tersine içimizdeki hava delikten dışarı çıkar.
örnek olarak hızlıca derin bi nefes çekiniz, bu işi yapan ağzımızdır, havayı ağzımızla çekeriz.
Ne desem boş sana iyi akşamlar arkadaşım
arkadaşım, biz ağzımızla nefes alan varlıklarız, boğazı deldiğimizde ordan hava çekemeyiz, tersine içimizdeki hava delikten dışarı çıkar.
örnek olarak hızlıca derin bi nefes çekiniz, bu işi yapan ağzımızdır, havayı ağzımızla çekeriz.
sen nasıl bir varlıksın bilmiyorum da insanlar nefesi burunlarından alırlar ve bunu sağlayan şey diyaframın kasılıp düzleşmesi ile aynı anda göğüs kaslarının kasılıp göğüs boşluğunun genişletilmesidir. göğüs boşluğu da artınca ciğerler otomatikman hava dolar, tersi işlemde de hava dışarı verilir. sen yutağınla nefes alıp veriyorsan orası ayrı
arkadaşım yutak dediğin neresidir bilmiyorum ama ben havayı ağzımla çekiyorum.
dudak ve yanaklarım vasıtasıyla havayı içime çekiyorum.
boğaz delinirse havayı ağzınızla çekiyor gibi çekemezsiniz.
bunda anlamayacak ne var anlamadım :silent:
dünya da öküzün boynuzları üstünde duruyor, er geç çıkacak ortaya![]()
arkadaşım yutak dediğin neresidir bilmiyorum ama ben havayı ağzımla çekiyorum.
dudak ve yanaklarım vasıtasıyla havayı içime çekiyorum.
boğaz delinirse havayı ağzınızla çekiyor gibi çekemezsiniz.
bunda anlamayacak ne var anlamadım :silent:
dünya da öküzün boynuzları üstünde duruyor, er geç çıkacak ortaya![]()
arkadaşım yutak dediğin neresidir bilmiyorum ama ben havayı ağzımla çekiyorum.
dudak ve yanaklarım vasıtasıyla havayı içime çekiyorum.
boğaz delinirse havayı ağzınızla çekiyor gibi çekemezsiniz.
bunda anlamayacak ne var anlamadım :silent:

arkadaşım yutak dediğin neresidir bilmiyorum ama ben havayı ağzımla çekiyorum.
dudak ve yanaklarım vasıtasıyla havayı içime çekiyorum.
boğaz delinirse havayı ağzınızla çekiyor gibi çekemezsiniz.
bunda anlamayacak ne var anlamadım :silent:
dünya da öküzün boynuzları üstünde duruyor, er geç çıkacak ortaya![]()
akyazı benim memleketim,kimse kask takmaz ehliyet yok motorlarda plaka yok,allah sonumuzu hayr etsin...
:sunny:şu google'da olmasa ne yapıcaz biz..Arı sokması, penisilin(yada herhangi bir ilaç) allerjisine bağlı anaflaktik şokta larenks ödemi oluşur ve trakeostomi hayat kurtarır.
arkadaşım, biz ağzımızla nefes alan varlıklarız, boğazı deldiğimizde ordan hava çekemeyiz, tersine içimizdeki hava delikten dışarı çıkar.
örnek olarak hızlıca derin bi nefes çekiniz, bu işi yapan ağzımızdır, havayı ağzımızla çekeriz.
the message;
"etme cahille sohbet .küstürürsün; silme cam kırığıyla tötünü, kestirirsin"
the message 2.0.0;
"ne söylersen söyle, söylediğin, karşındakinin anladığı kadardır"![]()