Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
merhaba arkadaşım oto sanayideki boya satan yere gidiyorsun 1 kutu sıprey plastik astarı, 1 kutu siprey de motorun koltuğun altındaki yazan boya kodundan boya yaptırıyorsun bendeki NH-196 aynı olabilir
ve son olarak 1 adet bulaşık teline benzeyen birşey istiyorsun zımpara yerine o daha güzel oluyor...
1, adım,
teli su ile zımparalıyorsun taki plastik mat bir renge gelene kadar sonra güzelce yıkayıp kurutuyorsun...
2, adım,
plastik astarını 20 cm uzaklıktan atıyorsun..
3, adım
plastik astar tam kurumadan ortalama 1-2 dakka sonra boyayı aynı şekilde 20 cm uzaklıktan püskürtüyorsun ve 1 dakka yine bekliyeceksin biraz kendini çeksin
bir kaçkez bu uygulamayı yaparak boya işlemini bitiriyorsun ve 1 gün kurumasını bekle ki yaptığın emek boşa gitmesin...
benden bukadar örnek resim benim motorumda....

[url]http://img16.imageshack.us/img16/8687/201304130217.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img248.imageshack.us/img248/3393/201304130221.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

sedat yapınca oluyor demi.... panpa süper oldu ama ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:08 ----------

yürü git boyarım sedat..


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@s.e.c hoşgeldin. :) Yeni kasayı ilk zamanlarında alanlara forumda pek rastlamıyorum artık; hak veriyorum kimi cc yükseltiyor, motoru değiştiriyor, bir çok şeyi öğrendikten sonra falan sık bakmıyor insan. Bakıma veya gezmeye gelirsen buralara, beklerim sohbete gezmeye. :cat: Bu arada cam filmini nerede yaptırdın? Benim de aklımda ama garantiden çıkar mı diye düşünüyorum.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
@s.e.c hoşgeldin. :) Yeni kasayı ilk zamanlarında alanlara forumda pek rastlamıyorum artık; hak veriyorum kimi cc yükseltiyor, motoru değiştiriyor, bir çok şeyi öğrendikten sonra falan sık bakmıyor insan. Bakıma veya gezmeye gelirsen buralara, beklerim sohbete gezmeye. :cat: Bu arada cam filmini nerede yaptırdın? Benim de aklımda ama garantiden çıkar mı diye düşünüyorum.
hocam balıkesirliydin sanırım ? artık bakımı bergamada yaptırıyorum yamaha bayisi var burda. Çünkü balıkesire gidip gelmem çok tuzluya patlıyor motor hiç arıza yapmıyor ki garantiden düşerse düşsün dedim artık gitmiyorum zaten 6 ay sonra biticekti garantisi.
cam filmini bergamada yaptırdım eğer sen gelirsen bende beklerim hem filmini yaptırırız burda. Cam filmi ile garantiden düşmez bence. Forumda eskilerden kimse kalmamış hakkaten bizden başka :)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@mahonyy iyi çalışma olmuş elinize sağlık. Yalnız merak ettiğim boyadığınız karenajın motora bakan iç tarafına da, aynı zımparalama, astarlama, boyama uyguladınız mı?
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
merhaba arkadaşım oto sanayideki boya satan yere gidiyorsun 1 kutu sıprey plastik astarı, 1 kutu siprey de motorun koltuğun altındaki yazan boya kodundan boya yaptırıyorsun bendeki NH-196 aynı olabilir
ve son olarak 1 adet bulaşık teline benzeyen birşey istiyorsun zımpara yerine o daha güzel oluyor...
1, adım,
teli su ile zımparalıyorsun taki plastik mat bir renge gelene kadar sonra güzelce yıkayıp kurutuyorsun...
2, adım,
plastik astarını 20 cm uzaklıktan atıyorsun..
3, adım
plastik astar tam kurumadan ortalama 1-2 dakka sonra boyayı aynı şekilde 20 cm uzaklıktan püskürtüyorsun ve 1 dakka yine bekliyeceksin biraz kendini çeksin
bir kaçkez bu uygulamayı yaparak boya işlemini bitiriyorsun ve 1 gün kurumasını bekle ki yaptığın emek boşa gitmesin...
benden bukadar örnek resim benim motorumda....

[url]http://img16.imageshack.us/img16/8687/201304130217.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img248.imageshack.us/img248/3393/201304130221.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

verdiğin bilgiler bilgiler için çok teşekkür ederim dostum :) bu kadar teferruatlı olduğunu bilmiyordum bence bunu usta yapsa daha iyi olur :)
aslında jantlarıda boyatasım varda :D iyice apaci motoruna gönücek die korkuorum :)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
hocam balıkesirliydin sanırım ? artık bakımı bergamada yaptırıyorum yamaha bayisi var burda. Çünkü balıkesire gidip gelmem çok tuzluya patlıyor motor hiç arıza yapmıyor ki garantiden düşerse düşsün dedim artık gitmiyorum zaten 6 ay sonra biticekti garantisi.
cam filmini bergamada yaptırdım eğer sen gelirsen bende beklerim hem filmini yaptırırız burda. Cam filmi ile garantiden düşmez bence. Forumda eskilerden kimse kalmamış hakkaten bizden başka :)

Maaşallah diyelim umarım daha da sorunu olmaz. :cat: En iyisini yapmışsın; gidiş geliş tahminen 180-200 km mesafe vardır. Balıkesirliyim. Daha önce bir defa gezmeye gelmiştim Bergama'ya. Şimdi vize zamanı olduğundan şehirdışı yapamıyorum 2-3 hafta sonra gelmek isterim; müsait olursan gezeriz. :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Jantlar sarı olsa çok güzel olur aslında :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Maaşallah diyelim umarım daha da sorunu olmaz. :cat: En iyisini yapmışsın; gidiş geliş tahminen 180-200 km mesafe vardır. Balıkesirliyim. Daha önce bir defa gezmeye gelmiştim Bergama'ya. Şimdi vize zamanı olduğundan şehirdışı yapamıyorum 2-3 hafta sonra gelmek isterim; müsait olursan gezeriz. :)
evet 200 km civarı tutuyor :) benim yarın vizelerim bitiyor 1 haftalığına bergamaya gidiyorum daha sonra haziranın yarısı gibi gidicem ve bütün yaz bergamadayım beklerim :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Plaka masrafı 300 TL falan olmalı bu arada sinayleri değiştirmek için grenajları sökmek gerekirmi yoksa sökmeden değiştirile biliyormu ?
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
17
Sinyalleri ben kendim değiştim. Grenajı sökmeye gerek yok. Arkadan somunlu kolay takılıyor. Bu arada motor 2. el ise noter devir masrafı 90 tl civarı. Bir okadar da sigortaya gider.
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Arkadaşlar bugün kask ve mont aldım, ardından küçük şeytanımla bir gezintiye çıktık. Birbirimize bayağı alıştığımızı söyleyebilirim. Fakat gerçekten de yorucu bir alet. Kullanmayı yeni öğrendiğimden oturuş pozisyonu vs sıkıntılı olabilir. Kendimi şu anda bitkin hissediyorum, sanki spor yapmışım gibi. Umarım kısa zamanda acemiliğimi tamamen atarım. Bizden şimdilik bu kadar.
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
17
Arkadaşlar bugün kask ve mont aldım, ardından küçük şeytanımla bir gezintiye çıktık. Birbirimize bayağı alıştığımızı söyleyebilirim. Fakat gerçekten de yorucu bir alet. Kullanmayı yeni öğrendiğimden oturuş pozisyonu vs sıkıntılı olabilir. Kendimi şu anda bitkin hissediyorum, sanki spor yapmışım gibi. Umarım kısa zamanda acemiliğimi tamamen atarım. Bizden şimdilik bu kadar.

Ben bu motordan önce 2 kez chopper aldım. Gayet rahat ve konforluydu ve supersport tarzının vitesi-freni vs hoşuma gitmez ve rahatsız olurum diye düşünmüştüm. Fakat zamanla alıştım ve üstelik kontrolün çok daha iyi olduğunu gördüm. Ani vites değişimi vs daha kolay yapılıyor. Ve bacaklarla motoru tamamen sardığınız için kontrol çok daha güzel. Keşke daha önce supersport kategorisine geçseymişim diyorum. Çok daha fazla zevk alıyorum kullanırken.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinyalleri ben kendim değiştim. Grenajı sökmeye gerek yok. Arkadan somunlu kolay takılıyor. Bu arada motor 2. el ise noter devir masrafı 90 tl civarı. Bir okadar da sigortaya gider.

Senin motorun sanırım eski kasa yeni kasalardada böylemedir ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst