- Katılım
- 14 Eyl 2012
- Mesajlar
- 199
@solidsnake
yazdıklarınızı beğenerek okudum. yalnız bir yerde değişiklik düzeltme yapaıyım izninizle...
0-100 km hızlanası için 4.5 sn değil en iyi deredesi 6.5 sn civarında.
Testlerden örnek verelim MC news'in testlerinde 0-97 km testleri nija 250 7.6 sn cbr 250 8.9 sn. 0-100'ler ise 0.2 sn daha yüksek bunlardan
Ninja 300'e göre aliminyum alaşım şasesi en az 20 kg hafif olan ve 39 yerine 67 hp üreten(%70 daha güçlü) Aprillia RS 250'nin 0-100 değeri 4.5 sn
Tabi cbr250'ye göre farklı klasmanın motorları gibi hızlanmaları orası müthiş, ayrıca Ninja 250nin performansını oldukça ileri taşımış oluyor...
Motorlarınız hayırlı olsun arkadaşlar :cat:
özür dilerim, 6,5 yazacakken elim 4'e gitmiş
SolidSnake hayırlı olur inşallah motorun inan bende senin düşüncendeyim...ben hem başlangıç motorum iyi olsun,iri olsun,biraz ses olsun,bastınmı gitsin,bastın mı dursun şeklinde düşünüyorum..yakıt performans harika frenlere gelince inan benim motor abs değil ama harika frenleri var..ben motorcu bile değilim henüz ama önceki sayfada yazdığım gibi profeesionel yarış lisanslı aynı zamanda tamirci motorcu arkadaşım var..onun arkasında artcı olarak çok gezdim 1000rr 600rr 600f gibi makinaları vardı sonra suzukici oldu..o arkadaşla test ettik motor henüz rodajda olduğu için basmadı ben çok ısrar edince bi kere açtı gazı inan 105 kilo o 85 kilo ben 172 kilo motor 1.vites 90... insanı utandırmıycak bir ses harika bir performans,yol tutuş olay.kısacası bana fazlasıyla yeter..
yani şunu söyliyim bu zevk meselesi benzin 4,85 olmuş ve halen artıyor.. tabi değin gibi 19 binlirayı bulmuş motorun ilk sahibine
tabi bana çok uyguna geldi bu kadar veremezdim bi motora ama eyer memnun kalırsam sürekli binerim...tabi bu sana 20 binliraya gelecek..istanbuldamı oturuyorsun?
İstanbul'da oturuyorum. Motorunuz hayırlı olsun, ne renk aldınız? yurtdışında 5 renk seçeneği var. siyah, beyaz, yeşil, kırmızı ve special edition. ben şahsen special edition rengine hasta oldum.
Ama malesef ülkemizde bu renk yok :salut:
sadece yeşil ve siyah var. beyaz rengi de gerçekten güzel gözüküyor bu arada.
ben siyah renkte karar kıldım. yeşil rengi bana çok kivi gibi gözüktü
Sanal tecrübe ile bu kadar yazabiliyorsan motoru alınca ne döktürürsün![]()
çok fark olacağını sanmıyorum bundan sonra yazacaklarımın
hepinize hayır dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. tekeriniz düz bassın.
:bestmt: