Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
... ben adamdan aldığımda 470 kmdi 2 nisanda motor almış 3 nisanda motor ilanda 15 nisanda ben aldım...görüşleriniz ve yorumlarını bekliyorum..


...birde ehliyet..

Büyük şans valla ama adam neden 1 günde satışa koymuş motoru anlayamadım :) Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Ama sakın ehliyetsiz sürmeyin, lütfen :cat:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
elinde patlamasın diyedir büyük ihtimalle yada başka bir motor gördü muhtemelen onu alacaktır..öle hissettim ama bana düşeş gelmesi ve motorsiklet piyasasının en iyi adamlarından biri...al kardeşim sene aynı fiyata satamasakta çok zarar etmessin diyince dayanamadım aldım..zaten sıfır cbr 250r alsaydım seneye 1000 1500 zararına satacaktım aynı zararı en azından daha kaliteli bir motora binerek etmeye razı oldum diyebilirim.)
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
14
elinde patlamasın diyedir büyük ihtimalle yada başka bir motor gördü muhtemelen onu alacaktır..öle hissettim ama bana düşeş gelmesi ve motorsiklet piyasasının en iyi adamlarından biri...al kardeşim sene aynı fiyata satamasakta çok zarar etmessin diyince dayanamadım aldım..zaten sıfır cbr 250r alsaydım seneye 1000 1500 zararına satacaktım aynı zararı en azından daha kaliteli bir motora binerek etmeye razı oldum diyebilirim.)

öncelikle hayırlı olsun, ABS'li mi?
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
199
Abs'li versiyonuna çok yakın zamanda kavuşmak üzereyim. Aldığımda buraya resimleri ekleyeceğim. İlk motorsikletim olacak, aylardır ilk motorsiklet seçimi peşindeyim karşıma çok motor çıktı. Aynı zamanda Cruiser hastasıyım ancak spor motorlarını da çok seviyorum. İlk düşüncem iron 883 idi ancak 5'4" boyum ile ( 1.63 cm ) 280 kg ağırlığı zapt etmek zor olacak gibi göründü. Ve tabii ki benzin açısından bana uygun değildi. Her ne kadar içim gitse de.

Neyse, çok uzun araştırmalar sonucunda bu motorda karar kıldım. Oldukça bilgi edindim. İlk başta şunları söylemem gerek edindiğim bilgiler neticesinde,

ninja 250 veya cbr250 ya da hyosung gt250r gibi motorlardan inanılmaz farklı.

yol tutuşu sınıfının en iyis. özellikle kawasaki ıslak/yağmurlu yollarda inanılmaz bir yol tutuşu çıkarmış ortaya. süper stabil bir motorsiklet imiş.

tabii ki ülkemizde ilk motorsikleti olacak birinin ( ninja 300 için konuşuyorum ) 18-19 bin tl'yi gözden çıkarmış olması lazım çünkü zaten kendisi 17.000 lira. ekipman derseniz dediğim gibi 18 hatta 19'ları bulursunuz. ( 1.000 tl'lik kask alacaksanız )

abs dedik değinelim, benim gibi ilk motorsikleti olarak alacak olan varsa abs'li almasını öneriyorum. zira 296 cc bir motor için 7000 euro ödeyen adam 550 euro daha verir ve abs'li alır. motorunu dengeli kullanır,frenlerini dengeli yapar.

frenler dedik, onlara da değinelim. frenler motorun sanırım tek olumsuz yönü imiş. özellikle ön fren oldukça güçsüzmüş. değiştirmek şart diyorlar.

ilk olarak alacaklara şiddetle önerilen şey, frame sliders denen bir aparat. grenajlara takılıyor ve motoru düşürürseniz grenajların zarar görmesini engelliyor. türkiye'de ki ismini bulamadım. silindir şeklinde küçük tekerlekler bunlar.

slipper clutch denen bir hadisesi var ilk defa bu segmentte kullanılmış. öncelikle motor başlangıç seviyesi ve ilk motorunu alacaklar için tasarlanmış olduğundan dolayı debriyaj güçlendirmesi / asist yapılmış. debriyajın inanılmaz yumuşak olduğunu ve vites düşürme/yükseltme yaparken motorun kesinlikle sarsılmadığından bahsedilmiş.

motorun başlangıç seviyesi olarak tasarlandığını söyledim ancak, araştırmalarım neticesinde nice ducati 999 kullananlar, nice cbr600rr ve muadili motorlar kullananlar ya motorlarını satıp bundan alıyor, ya da mutlaka 2. motorları için alıp koyuyorlar.

motor hakkında deniyor ki; "bu motor şehir içinde bir yerden bir yere gitmek için alabileceğiniz en iyi motor "

ben diyorum ki buna uzun yol da ekleyebiliriz. gördüklerime göre oldukça düşük yakıt tüketimi varmış. tam rakamları hatırlayamıyorum.

hataları affeden bir motor.

0-100'ü 4,5 saniye!

ninja 250r'a göre arka tekerlek biraz daha kalınlaştırılmış ve yol tutuşunu arttırmış.

motoru görünümünden çoğu kişinin 600'lük sanması da cabası. sesi de ne cbr250 veya ninja 250r gibi scooter, ne de büyük makinalar gibi yırtıcı. ancak yüksek rpm değerlerinde bir 600 kadar olmasa da motorun bağırması iyi.

gösterge paneli, izlediğim videolardan ve gördüğüm resimlerden yola çıkarak söylüyorum; geceleri şahane gözüküyor. hız göstergesi ise led. ancak bir de kaçıncı viteste olduğunuz yazsaymış daha iyi olabilirmiş diye düşünüyorum.

fiyat malesef ülkemiz için pahalı. hatta amerika için bile pahalı. yaklaşık 6000 dolar, 7500 dolar arasında değişiyor dealer'a göre. ancak adamlar öyle bir motor yapmış ki, ilk motorunuzu da alıyor olsanız veya tecrübeliyseniz ama yine de alıyorsanız ömür boyu kullanabileceğiniz bir motor olmuş. alayım 1 sene sonra 600'e geçeyim mantığı yok bunda. zaten benim gibi hız sevmeyen adama yeter de artar bile. ancak böyle yapacak olursanız şayet yine kârlı olacağınızı düşünüyorum çünkü motorun fiyatı yüksek ve satarken de elinizde iyi bir miktar para geçmiş olacaktır 600'lük veya üstünü almak için.

benden bu kadar. yakında resimler ile döneceğim, aklıma geldikçe ekleme yaparım. sağlıcakla kalın. edindiğim bilgiler yabancı forumlardan ve videolardandır.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
@solidsnake

yazdıklarınızı beğenerek okudum. yalnız bir yerde değişiklik düzeltme yapaıyım izninizle...

0-100 km hızlanası için 4.5 sn değil en iyi deredesi 6.5 sn civarında.

Testlerden örnek verelim MC news'in testlerinde 0-97 km testleri nija 250 7.6 sn cbr 250 8.9 sn. 0-100'ler ise 0.2 sn daha yüksek bunlardan

Ninja 300'e göre aliminyum alaşım şasesi en az 20 kg hafif olan ve 39 yerine 67 hp üreten(%70 daha güçlü) Aprillia RS 250'nin 0-100 değeri 4.5 sn

Tabi cbr250'ye göre farklı klasmanın motorları gibi hızlanmaları orası müthiş, ayrıca Ninja 250nin performansını oldukça ileri taşımış oluyor...

Motorlarınız hayırlı olsun arkadaşlar :cat:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
SolidSnake hayırlı olur inşallah motorun inan bende senin düşüncendeyim...ben hem başlangıç motorum iyi olsun,iri olsun,biraz ses olsun,bastınmı gitsin,bastın mı dursun şeklinde düşünüyorum..yakıt performans harika frenlere gelince inan benim motor abs değil ama harika frenleri var..ben motorcu bile değilim henüz ama önceki sayfada yazdığım gibi profeesionel yarış lisanslı aynı zamanda tamirci motorcu arkadaşım var..onun arkasında artcı olarak çok gezdim 1000rr 600rr 600f gibi makinaları vardı sonra suzukici oldu..:)o arkadaşla test ettik motor henüz rodajda olduğu için basmadı ben çok ısrar edince bi kere açtı gazı inan 105 kilo o 85 kilo ben 172 kilo motor 1.vites 90... insanı utandırmıycak bir ses harika bir performans,yol tutuş olay.kısacası bana fazlasıyla yeter..:) yani şunu söyliyim bu zevk meselesi benzin 4,85 olmuş ve halen artıyor.. tabi değin gibi 19 binlirayı bulmuş motorun ilk sahibine:)tabi bana çok uyguna geldi bu kadar veremezdim bi motora ama eyer memnun kalırsam sürekli binerim...tabi bu sana 20 binliraya gelecek..istanbuldamı oturuyorsun?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@solidsnake
yazdıklarınızı beğenerek okudum. yalnız bir yerde değişiklik düzeltme yapaıyım izninizle...
0-100 km hızlanası için 4.5 sn değil en iyi deredesi 6.5 sn civarında.
Testlerden örnek verelim MC news'in testlerinde 0-97 km testleri nija 250 7.6 sn cbr 250 8.9 sn. 0-100'ler ise 0.2 sn daha yüksek bunlardan
Ninja 300'e göre aliminyum alaşım şasesi en az 20 kg hafif olan ve 39 yerine 67 hp üreten(%70 daha güçlü) Aprillia RS 250'nin 0-100 değeri 4.5 sn
Tabi cbr250'ye göre farklı klasmanın motorları gibi hızlanmaları orası müthiş, ayrıca Ninja 250nin performansını oldukça ileri taşımış oluyor...
Motorlarınız hayırlı olsun arkadaşlar :cat:

Müdahale etmek istiyorum komiserim, RS250'nin fabrika çıkışı motor gücünün 72hp olduğuna dair kanıtlarım var ::pala:: .... :wiinkk:

@solidsnake Hayırlı olsun şimdiden, kesinlikle güzel tercih:cat:. Resimden ziyade video istiyorum ben :wiinkk:

Buarada fazla dillendirmeyin, ben de Z300'ü bekliyorum, şşşşşş.... ::secreet:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
hayırlısı olsun inşallah alırsın baktım az önce çok şahane motor..kullanışlı naked sanırım acaba fiyatı ne olacak?

buarada ben fotoğrafçıyım havalar düzelsinde inşallah professionel çekimler yapıcam en kısa zamanda..
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Alan arkadaşların motoru hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Bol resim ve kullandıkça yorumları bekliyoruz bende makinayı bunla değiştirme düşüncesi içerisindeyim.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
vallahi insanı aşık ediyor..parçası pahalı,yakıt biraz fazladır..ama güvenlik,kalite,performans,görüntü, ninja 300 bence sadece bir başlangıç motoru değil..her motorcuya hitap edebilir...videolarına baktım 186 km hızda redline a girmiyor..yani 0-180 yetmezmi:)195 e kadar da gidiyor..ben geçen sene arabamla 30.000 bin km yol yaptım..tiksindim nefret ettim trafikten.. ondan motor aldım ..istanbul gibi biyerde artık sabah akşam gece gündüz trafik var...büyük motorlar gibide baktırıyor aynı zamanda..:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
hayırlısı olsun inşallah alırsın baktım az önce çok şahane motor..kullanışlı naked sanırım acaba fiyatı ne olacak?

buarada ben fotoğrafçıyım havalar düzelsinde inşallah professionel çekimler yapıcam en kısa zamanda..

Yanlız şuanda nette görünen resimlerin hepsi Z250 ye ait. Bazılarında Z300 yazıyor ama henüz daha öyle bir model tasarımı çalışmaları bile başlamadı :wiinkk:
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
60
arkadaşlar Ninja 300'u cbr250 ve diğer 200cc motorlarla karşılaştırmayın.

cbr500r ve duke 390 gibi orta sınıfın bir tık altı motorlarla karşılaştırılmalıdır.


ve başlangıç motoru olarak alacaklar bence ekstra dikkatli kullanmalılar.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Abs'li versiyonuna çok yakın zamanda kavuşmak üzereyim. Aldığımda buraya resimleri ekleyeceğim. İlk motorsikletim olacak, aylardır ilk motorsiklet seçimi peşindeyim karşıma çok motor çıktı. Aynı zamanda Cruiser hastasıyım ancak spor motorlarını da çok seviyorum. İlk düşüncem iron 883 idi ancak 5'4" boyum ile ( 1.63 cm ) 280 kg ağırlığı zapt etmek zor olacak gibi göründü. Ve tabii ki benzin açısından bana uygun değildi. Her ne kadar içim gitse de.

Neyse, çok uzun araştırmalar sonucunda bu motorda karar kıldım. Oldukça bilgi edindim. İlk başta şunları söylemem gerek edindiğim bilgiler neticesinde,

ninja 250 veya cbr250 ya da hyosung gt250r gibi motorlardan inanılmaz farklı.

yol tutuşu sınıfının en iyis. özellikle kawasaki ıslak/yağmurlu yollarda inanılmaz bir yol tutuşu çıkarmış ortaya. süper stabil bir motorsiklet imiş.

tabii ki ülkemizde ilk motorsikleti olacak birinin ( ninja 300 için konuşuyorum ) 18-19 bin tl'yi gözden çıkarmış olması lazım çünkü zaten kendisi 17.000 lira. ekipman derseniz dediğim gibi 18 hatta 19'ları bulursunuz. ( 1.000 tl'lik kask alacaksanız )

abs dedik değinelim, benim gibi ilk motorsikleti olarak alacak olan varsa abs'li almasını öneriyorum. zira 296 cc bir motor için 7000 euro ödeyen adam 550 euro daha verir ve abs'li alır. motorunu dengeli kullanır,frenlerini dengeli yapar.

frenler dedik, onlara da değinelim. frenler motorun sanırım tek olumsuz yönü imiş. özellikle ön fren oldukça güçsüzmüş. değiştirmek şart diyorlar.

ilk olarak alacaklara şiddetle önerilen şey, frame sliders denen bir aparat. grenajlara takılıyor ve motoru düşürürseniz grenajların zarar görmesini engelliyor. türkiye'de ki ismini bulamadım. silindir şeklinde küçük tekerlekler bunlar.

slipper clutch denen bir hadisesi var ilk defa bu segmentte kullanılmış. öncelikle motor başlangıç seviyesi ve ilk motorunu alacaklar için tasarlanmış olduğundan dolayı debriyaj güçlendirmesi / asist yapılmış. debriyajın inanılmaz yumuşak olduğunu ve vites düşürme/yükseltme yaparken motorun kesinlikle sarsılmadığından bahsedilmiş.

motorun başlangıç seviyesi olarak tasarlandığını söyledim ancak, araştırmalarım neticesinde nice ducati 999 kullananlar, nice cbr600rr ve muadili motorlar kullananlar ya motorlarını satıp bundan alıyor, ya da mutlaka 2. motorları için alıp koyuyorlar.

motor hakkında deniyor ki; "bu motor şehir içinde bir yerden bir yere gitmek için alabileceğiniz en iyi motor "

ben diyorum ki buna uzun yol da ekleyebiliriz. gördüklerime göre oldukça düşük yakıt tüketimi varmış. tam rakamları hatırlayamıyorum.

hataları affeden bir motor.

0-100'ü 4,5 saniye!

ninja 250r'a göre arka tekerlek biraz daha kalınlaştırılmış ve yol tutuşunu arttırmış.

motoru görünümünden çoğu kişinin 600'lük sanması da cabası. sesi de ne cbr250 veya ninja 250r gibi scooter, ne de büyük makinalar gibi yırtıcı. ancak yüksek rpm değerlerinde bir 600 kadar olmasa da motorun bağırması iyi.

gösterge paneli, izlediğim videolardan ve gördüğüm resimlerden yola çıkarak söylüyorum; geceleri şahane gözüküyor. hız göstergesi ise led. ancak bir de kaçıncı viteste olduğunuz yazsaymış daha iyi olabilirmiş diye düşünüyorum.

fiyat malesef ülkemiz için pahalı. hatta amerika için bile pahalı. yaklaşık 6000 dolar, 7500 dolar arasında değişiyor dealer'a göre. ancak adamlar öyle bir motor yapmış ki, ilk motorunuzu da alıyor olsanız veya tecrübeliyseniz ama yine de alıyorsanız ömür boyu kullanabileceğiniz bir motor olmuş. alayım 1 sene sonra 600'e geçeyim mantığı yok bunda. zaten benim gibi hız sevmeyen adama yeter de artar bile. ancak böyle yapacak olursanız şayet yine kârlı olacağınızı düşünüyorum çünkü motorun fiyatı yüksek ve satarken de elinizde iyi bir miktar para geçmiş olacaktır 600'lük veya üstünü almak için.

benden bu kadar. yakında resimler ile döneceğim, aklıma geldikçe ekleme yaparım. sağlıcakla kalın. edindiğim bilgiler yabancı forumlardan ve videolardandır.

Sanal tecrübe ile bu kadar yazabiliyorsan motoru alınca ne döktürürsün:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst