Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
199
@solidsnake

yazdıklarınızı beğenerek okudum. yalnız bir yerde değişiklik düzeltme yapaıyım izninizle...

0-100 km hızlanası için 4.5 sn değil en iyi deredesi 6.5 sn civarında.

Testlerden örnek verelim MC news'in testlerinde 0-97 km testleri nija 250 7.6 sn cbr 250 8.9 sn. 0-100'ler ise 0.2 sn daha yüksek bunlardan

Ninja 300'e göre aliminyum alaşım şasesi en az 20 kg hafif olan ve 39 yerine 67 hp üreten(%70 daha güçlü) Aprillia RS 250'nin 0-100 değeri 4.5 sn

Tabi cbr250'ye göre farklı klasmanın motorları gibi hızlanmaları orası müthiş, ayrıca Ninja 250nin performansını oldukça ileri taşımış oluyor...

Motorlarınız hayırlı olsun arkadaşlar :cat:

özür dilerim, 6,5 yazacakken elim 4'e gitmiş :) düzeltme için teşekkürler :)

SolidSnake hayırlı olur inşallah motorun inan bende senin düşüncendeyim...ben hem başlangıç motorum iyi olsun,iri olsun,biraz ses olsun,bastınmı gitsin,bastın mı dursun şeklinde düşünüyorum..yakıt performans harika frenlere gelince inan benim motor abs değil ama harika frenleri var..ben motorcu bile değilim henüz ama önceki sayfada yazdığım gibi profeesionel yarış lisanslı aynı zamanda tamirci motorcu arkadaşım var..onun arkasında artcı olarak çok gezdim 1000rr 600rr 600f gibi makinaları vardı sonra suzukici oldu..:)o arkadaşla test ettik motor henüz rodajda olduğu için basmadı ben çok ısrar edince bi kere açtı gazı inan 105 kilo o 85 kilo ben 172 kilo motor 1.vites 90... insanı utandırmıycak bir ses harika bir performans,yol tutuş olay.kısacası bana fazlasıyla yeter..:) yani şunu söyliyim bu zevk meselesi benzin 4,85 olmuş ve halen artıyor.. tabi değin gibi 19 binlirayı bulmuş motorun ilk sahibine:)tabi bana çok uyguna geldi bu kadar veremezdim bi motora ama eyer memnun kalırsam sürekli binerim...tabi bu sana 20 binliraya gelecek..istanbuldamı oturuyorsun?

İstanbul'da oturuyorum. Motorunuz hayırlı olsun, ne renk aldınız? yurtdışında 5 renk seçeneği var. siyah, beyaz, yeşil, kırmızı ve special edition. ben şahsen special edition rengine hasta oldum.

1601095_10.jpg


Ama malesef ülkemizde bu renk yok :salut:

sadece yeşil ve siyah var. beyaz rengi de gerçekten güzel gözüküyor bu arada.

Kawasaki-Ninja-300-2-W.jpg


ben siyah renkte karar kıldım. yeşil rengi bana çok kivi gibi gözüktü :)) bilemiyorum ne olur.

Sanal tecrübe ile bu kadar yazabiliyorsan motoru alınca ne döktürürsün:)

çok fark olacağını sanmıyorum bundan sonra yazacaklarımın :) çünkü yazdıklarım kullananların izlenimleri. teşekkür ederim.

hepinize hayır dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. tekeriniz düz bassın.

:bestmt:
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Racing'ten haz etmem fakat bu motor gerçekten olmuş alma gibi bir düşüncem yok fakat alan arkadaşlara tavsiyelerim var mutlaka birkaç kişi çıkacaktır bu motora 16 milyar mı verdin diye takmasınlar motor zevk işidir hem sizin kazandığınız parayı başkalarının sözle harcaması aizlikten başka birşey değildir. 2. olarakta bu motoru alan kişiler sayılı olacaktır bunu gören kawasaki acaba parça konusunda milleti sallarmı şuan motorun tek sıkıntısı o gibi gözüküyor bakalım yavaş yavaş görücez sonuçları.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
özür dilerim, 6,5 yazacakken elim 4'e gitmiş :) düzeltme için teşekkürler :)



İstanbul'da oturuyorum. Motorunuz hayırlı olsun, ne renk aldınız? yurtdışında 5 renk seçeneği var. siyah, beyaz, yeşil, kırmızı ve special edition. ben şahsen special edition rengine hasta oldum.

http://media.autobase.co.nz/VehicleImages/Full/1/6/0/1601095_10.jpg

Ama malesef ülkemizde bu renk yok :salut:

sadece yeşil ve siyah var. beyaz rengi de gerçekten güzel gözüküyor bu arada.

http://www.carsguide.com.au/images/uploads/Kawasaki-Ninja-300-2-W.jpg

ben siyah renkte karar kıldım. yeşil rengi bana çok kivi gibi gözüktü :)) bilemiyorum ne olur.



çok fark olacağını sanmıyorum bundan sonra yazacaklarımın :) çünkü yazdıklarım kullananların izlenimleri. teşekkür ederim.

hepinize hayır dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. tekeriniz düz bassın.

:bestmt:





yeşil aldım yeşil vardı zevk meselesidir renk olayı ama tercihimiz aynı...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

herkez aynı şeyi söylüyor motordan anlamyanlara 600 lük:)anlıyanlarada 10 bine aldım demek lazım:)ama..illaki birileri çıkıp yinede bir kusur bulacaktır bir laf sokacaktır..allah herkezin kalbine göre versin..bizim bir tane canımız var..yoksa 2013 600rr da alınırdı..vfr 800 de alınırdı..biz enayi olduğumuz için ninja 300 almadık..canımızı sevdiğimiz için ve güzel gözüktüğü için..bu arada yorum yapan bütün arkadaşlara teşekkür ederim...bugün resimleri çekicem motorun allah nasip ederse..burda paylaşıcam en kısa zamanda sağolun..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sen takma böyle şeyleri, kulp takacak adam çok zaten.

600 lük motor alıp benzin parasından doğal olarak şikayet eden çok kişi var. Ama alırken çok da güzel teselli ederler kendilerini, "GT250R 4,5 yakıyormuş, eh bu da ~1 litre fazla yakıyor, yaksın 1 litrenin lafı mı olur gider 600lük alırım tabi!!" diye. Ama niyeyse o evdeki hesap çarşıya uymaz ve çoğu gezide benzin tüketimi içten içe sıkıntı olur. Parası ile rezil olmanın bir türevi olan; motosikleti olup da binmekten tam zevk alamayan insan modeli olur çoğu :)

Bu konu Ninja300 gibi modellerin tercih edilebilmesinin sebeplerinden sadece 1 tanesi :wiinkk:

Resimleri bekliyoruz :king:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
bugün 12.00 saatlerinde forumdan arakadaşlar görmüş motoruda kullanan ben değildim arkadaşlar..:)ben onun arabasını kullanıyordum oda ömür plazanın önünde beni bekliyordu..:)

en kısa zamanda fotoları yükliycem..artıları eksileri yazıcamda ben motorcu olamadım daha ben yazarım yanlışım varsa düzeltirsiniz...sonuçta bilgi paylaştıkça güzeldir...yorumlarınız için çok teşekkür ederim çok sağolun..
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Sen takma böyle şeyleri, kulp takacak adam çok zaten.

600 lük motor alıp benzin parasından doğal olarak şikayet eden çok kişi var. Ama alırken çok da güzel teselli ederler kendilerini, "GT250R 4,5 yakıyormuş, eh bu da ~1 litre fazla yakıyor, yaksın 1 litrenin lafı mı olur gider 600lük alırım tabi!!" diye. Ama niyeyse o evdeki hesap çarşıya uymaz ve çoğu gezide benzin tüketimi içten içe sıkıntı olur. Parası ile rezil olmanın bir türevi olan; motosikleti olup da binmekten tam zevk alamayan insan modeli olur çoğu :)

Bu konu Ninja300 gibi modellerin tercih edilebilmesinin sebeplerinden sadece 1 tanesi :wiinkk:

Resimleri bekliyoruz :king:

2000km den fazla km yaptım ve mın. 4.6 , max. 6.2 yaktım :) ıyı kı 600cc almışım :)

her sokakbaşı gaz acarsanız elbette 8-9 da yakarsınız keza bu nınja 300 de de gecerlı. ama bırı senfonı, bırı ... sundugu ıcın gaz acanların yuzdesı arasında oldukca fark olacaktır :cat: bu da her daim 600 luk cok yakıyor tabusu olusturacaktır.

hem it gibi bineyim , hem 4-5 yaksın dıyen gerızekalıların soludugu hava fazla bence, bırak motordan tam zevk almasını :):)

bu arada yukarıda guzel bı yazı yazılmıs.guzel derken duygu dolu dıyelım.ilk heyecan guzeldır.e motor da motor hani.hem kawa,hem tıp var, hem 250cc kategorısıne bı tık atmıs.

ama 4.5 olayını gectım hadi yanlıslık olmus , lakin herhangi bir motorun o yapıyla ve 140 arka lastıkle 600 luge benzeme sansı olacagını ınanmıyorum :) anlamayan adam bıle eşek degıl heralde en az 4cmlik farkı gorur gozuyle :):) bu 600luge benzıyor, bakan 600luk sanar olayı nedir? hadi sandı,e bı gaz actınız. fıtı fıtı. sonra? :) bence gereksız ısler. motoru daha guzel olacak sekıle getırmeye acıgım,bıraz daha buyuk seksı gostermeye acıgım ama olmadıgı bır sekıle-psıkolojıye sokmayı & performans olarak + katmadıktan sonra sacma buluyorum.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
2000km den fazla km yaptım ve mın. 4.6 , max. 6.2 yaktım :) ıyı kı 600cc almışım :)

her sokakbaşı gaz acarsanız elbette 8-9 da yakarsınız keza bu nınja 300 de de gecerlı. ama bırı senfonı, bırı ... sundugu ıcın gaz acanların yuzdesı arasında oldukca fark olacaktır :cat: bu da her daim 600 luk cok yakıyor tabusu olusturacaktır.

hem it gibi bineyim , hem 4-5 yaksın dıyen gerızekalıların soludugu hava fazla bence, bırak motordan tam zevk almasını :):)

bu arada yukarıda guzel bı yazı yazılmıs.guzel derken duygu dolu dıyelım.ilk heyecan guzeldır.e motor da motor hani.hem kawa,hem tıp var, hem 250cc kategorısıne bı tık atmıs.

ama 4.5 olayını gectım hadi yanlıslık olmus , lakin herhangi bir motorun o yapıyla ve 140 arka lastıkle 600 luge benzeme sansı olacagını ınanmıyorum :) anlamayan adam bıle eşek degıl heralde en az 4cmlik farkı gorur gozuyle :):) bu 600luge benzıyor, bakan 600luk sanar olayı nedir? hadi sandı,e bı gaz actınız. fıtı fıtı. sonra? :) bence gereksız ısler. motoru daha guzel olacak sekıle getırmeye acıgım,bıraz daha buyuk seksı gostermeye acıgım ama olmadıgı bır sekıle-psıkolojıye sokmayı & performans olarak + katmadıktan sonra sacma buluyorum.

Hocam yazdığım yazıda özellikle "çoğu" diye belirtmeye özen gösterdim, yani sizin gibi istisnai kullanıcılar bu durumda küme dışı kalıyor :) Zaten az yakamamak değildi vurguladığım şey, alırken ağzı sulanan kişilerin sonradan yakıttan şikayet etmeleri idi :wiinkk: Yani maddi sıkıntınız yoksa yılda 1 kere binmek için 1000lik motor bile alırsın, kim ne diyebilir...

Ama başka bir soru sorabilir miyim müsadenle, etrafımda çeşitli 600 lük kullanıcılar var, tek silindirden 4'e kadar. Motorlarına bakım da yapılıyor, hani apachi değiller. Onların yakıt tüketimlerini biliyorum. Ben senin RR ile en fazla 6,2 yakmış olmanı pek mantıklı bulmuyorum. 2 sebepten; 1-Yani ya yalan söylüyorsun(yanlış anlama :wiinkk: ) 2-yada o motoru "fıtı fıtı :)" kullanıyorsun (tercih meselesi tabi). Hani az uz da değil, 2000 kmlik bir süreçten bahsetmişsin.

Eh yalan söylediğini düşünmediğimize göre, madem bukadar uzun süre bu şekilde sakin kullancaktın o motoru (ki bana lütfen yeri geldi bastım, oh oh :flower: ama 6,2 yi geçmedim demeyin) neden 600'lük, hem de olan RR modelini aldınız sorusu ortaya çıkıyor. Yani olay; ben uğraşıyorum, düzgün kullanıyorum ve az yaktırmayı başarıyorum o yüzden iyiki 600 lük almışım demekle bitmiyor, o zaman da "niye okadar para verip 600 lük aldın ah be kardeşim" durumu ortaya çıkıyor bilmem anlatabildim mi... :)

Dip not olarak, burada insanların tercihlerine müdahale etme niyetinde değiliz, sadece ortaya çıkan çelişkileri gözden geçirme, konuşma niyetindeyiz diye belirteyim.

600 lüğe benzetme olayına lütfen takılmayın derim. Çünkü gerçekten benziyor, şöyleki; benim motorum 181 boyumla parmak ucumda durabildiğim kadar yüksek bir SM. Ve benzinlikte çalışan adam bie, yani çeşit çeşit motor gören adam bile bana "abi bu yarış motoru dimi, kaç basıyor bu" diyor. Ya adam baktığı şu altımdaki alete yarış motoru dimi diyor, cross yarışlarını kastetmediğini de sonraki cümlelerinden anlıyorum... Gel var Ninja300 600'lüğe benziyor mu sen karar ver :) O mantıkta benziyor yani...:wiinkk:
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motordan anlamayan adama şöyle görünür, o şöyle yarış motoru mu diye sorar. Kusura bakmayın ama niye böyle boş işlerle uğraşıyorsunuz :mrgreen:. Benim motoru da sokakta mendil satan çocuk 600rr sandı, gülüp geçtim.

Bu arada ninja 300 alan arkadaşlara hayırlı olsun, harika bir motor, bu vergi dilimleri yüzünde ne yazık ki az sattı. Yine de bunca zaman sonra konunun hareketlenmesi güzel.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Ama başka bir soru sorabilir miyim müsadenle, etrafımda çeşitli 600 lük kullanıcılar var, tek silindirden 4'e kadar. Motorlarına bakım da yapılıyor, hani apachi değiller. Onların yakıt tüketimlerini biliyorum. Ben senin RR ile en fazla 6,2 yakmış olmanı pek mantıklı bulmuyorum. 2 sebepten; 1-Yani ya yalan söylüyorsun(yanlış anlama :wiinkk: ) 2-yada o motoru "fıtı fıtı :)" kullanıyorsun (tercih meselesi tabi). Hani az uz da değil, 2000 kmlik bir süreçten bahsetmişsin.
Eh yalan söylediğini düşünmediğimize göre, madem bukadar uzun süre bu şekilde sakin kullancaktın o motoru (ki bana lütfen yeri geldi bastım, oh oh :flower: ama 6,2 yi geçmedim demeyin) neden 600'lük, hem de olan RR modelini aldınız sorusu ortaya çıkıyor. Yani olay; ben uğraşıyorum, düzgün kullanıyorum ve az yaktırmayı başarıyorum o yüzden iyiki 600 lük almışım demekle bitmiyor, o zaman da "niye okadar para verip 600 lük aldın ah be kardeşim" durumu ortaya çıkıyor bilmem anlatabildim mi... :)

nınja 250de 3.5 yakan da gorduk 6-7 yakan da. e 250cc bı motorda bıle bu kadar buyuk bı skala varken 600luk 4sılındırın 15500dd cevırdıgı bı hayvanda bırak da 6-9 gıbı bı skala olsun :) balıkesır-manısa arası duzyolda 4.6 yaktım. 6.2 ıse trafıkte yaktım. son depomuda yazacagım yıne. ıstanbul bıraz daha artabılır elbette foca'ya gore ama tahmınım 7-7.5 uzerıne cıkmaz.
senınkıler senelerce 600luk kullanmıs (trafıktekı hanzoları unutup sadece kendıne guvenmek son derece yanlıs bence),hayattan pek bı beklentısı kalmayan(her duzlukte sıkmak??!?),sokak ıcınde bıle 15000+ devır goren ınsanlar olabılır kardesım.ben onumde uzun bır duzluk gormedıkten ,otobana cıkmadıktan sonra cok zorlamam motoru surat olarak.he zorlamam dedıgım yıne 10.000 altı vıtes degıstırmem her cıktıgım yolda.ama mesela eve donuyorum,actıon yok.bos yolda amacsızca sıkmam yani.4-5000 devırde sokak arası gıderım.
madem sakın kullanacaksın neden RR aldına gelınce?

elımın altında guc ıstıyorum 1. (118+ bg) canımı sıktıklarında yokolup gıtmek ıstıyorum.seri vs.
hafıf olsun , esek ölüsü olmasın ıstıyorum 2. (RR ıle oncekı motorum cbr 250ım arasındakı dry weıghtler arasında fark yok neredeyse.yerınde döndür,geri git vs no problem.)
ıstedıgım zaman devır cevırsın ıstıyorum 15.500 ?
sesı olsun ıstıyorum.sesten kastım devırle duz orantılı zaten.gercek ses 600luk 4sılındırlerde...
seklı semalı olsun,bıseye benzesın.

ılla her kose bası apacı gıbı sıkmak,motorun canını cıkarmak ıcın 600luk alınmaz.tercıh meselesı bısey dıyemem,saygı duyarım ama alete yazık gunah dıye dusunuyorum.hıc sıkmazsan da motor sagırlasır elbette buna da karsıyım.

yakıt konusunda ınanıp ınanmamak elbette senın fıkrın zıra ben de sasırdım cunku aldıgım eleman 5.5-9 arası yakarsın demıstı. lakın kendısı urla vs gezılerınde hep gazladıgını soylemıstı. kesınlıkle kullanım tarzına baglı degısebılır. en nıhayetınde 600cc bı motor dusun. basmadıgında ya da cogunlukla sakın kullandıgında bu tur degerler gormesı normal.istanbulda olaydın,bı yol-yakıt testı yapardık :) cok da hosuma gıderdı acıkcası.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bugün 12.00 saatlerinde forumdan arakadaşlar görmüş motoruda kullanan ben değildim arkadaşlar..:)ben onun arabasını kullanıyordum oda ömür plazanın önünde beni bekliyordu..:)

en kısa zamanda fotoları yükliycem..artıları eksileri yazıcamda ben motorcu olamadım daha ben yazarım yanlışım varsa düzeltirsiniz...sonuçta bilgi paylaştıkça güzeldir...yorumlarınız için çok teşekkür ederim çok sağolun..

Evet sohbet eden bendim:)

Arkadaşla florya suzukiye gitmeden bi mola vermeiştik. yan yolda kenara çekmiş bi Ninja 300 gördüm. Sürekli arkaya bakıp birini bekliyordu. Dur gidip konuşayım zaten çok yok forumdan iki arkaşdaştan birinin motoru olabilir dedim.

Oda ben foruma takılmıyorum ama ismi neydi dedi. Bende ayyıldız gibi bişeydi galiba dedim. Evet motor o arkadaşın arkadan benim araba ile geliyor dedi. Biraz motordan konuştuk çekişi devir çevirmesi gayet güzel beğendiğini söyledi. Bende Arkadaşa selamı iletirsin deyip ayrılıken sen onu beklerken görmeyip geçmişsin çalışlardayım diye telefondasın:p Hastaneyi tarif ettik falan arkadaşına...

Motor gayet hoş, aşırı agresif seksi değil ZX-6 GSXR-600'ler gibi ama ön farlar çok yakışıklı. bende çıplak gözle görmemiştim daha önce.

Tekrar hayırlı olsun motorunuz:rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
çok sağolun teşekkür ederim..kendime güvenemedim açıkcası oda beni kırmadı sağolsun ona ömürün önünde bekle dedim ama geçerken göremedim..:) bu 600 lük motora benziyor muhabbetini kendimce yorumlamak isterim...insan herhangi bişey alırken eşine dostuna arkadaşına danışır..internet olması çok iyi bişey..ben internetle tanıştığım ilk yıllarda google bile yoktu:)yukarıdaki adres çubuğuna adresi noktası vürgülüne kadar tam yazmassan aradığın adrese ulaşamazdın:) herneyse dediğim gibi burdaki arakdaşların tecrubesinden bilgisinden yararlanıyoruz..sağolsunlar bazıları egoları katıyor bazıları hırsları katıyor bazılarıda anladığım kadarıyla çekemiyor:) ama olsun..sonuçta motorsikletten anlamıyan çok fazla insan var cbr 600 rr la gezen arkadaşlar var ama onun modelini köşedeki bakkal nerden bilecek belki 2006:) tamam 1000 rr belki 2003 :) otoparkçı bi arkadaşımız var ...otoparkçı:) hayırlı olsun dedi dikkat et çıkarken girerken düşersin felan dedim başlangıç motorum..kendine tehlikeli makina almışssın başlamak için dedi :) bu arada büyük makinalara hastayım herkez gibi fakat benim sağ omuz sakat..ailemide zor ikna ettim..bana yeter abi..hem 250 almadım 300 aldım seneyede binerim diye :) :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
ninja 300 hakikaten ayrı bir motor bence. Ne küçük cc nin güçsüzlüğü nede büyük cc nin fazla yakıtı var. tam arada bir motosiklet, yeni öğrenenlerin ilk motoru olup aynı zamanda sürekli motoruda olabilecek kapasitede. Hayırlı olsun güle güle kullanın :)
youtube da ivmelenme videolarına baktım belli bir devirden sonra sesi iyice pürüzsüzleşmeye başlayıp 4 silindirlileri anımsatıyor ve çok iyi hızlanıyor tam karar bence
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
s.e.c ne ısmarlayım kardeşime:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

motorsikletten anlamayan insan çok fazla arkadaşlar..sahibinden.com da 500bin küsür ikinci el araba varken..motorsiklet 20 bin civarlarında :) başlangıç motorum dediğim zaman insanlara, başlangıç için çok tehlikeli bişey almışssın diyorlar eşşek değil adam otoparkçı:) ben gülünce kaçlık diye sordu 300 diyince oda koptu 600 lük sandım dedi:)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
s.e.c ne ısmarlayım kardeşime:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

motorsikletten anlamayan insan çok fazla arkadaşlar..sahibinden.com da 500bin küsür ikinci el araba varken..motorsiklet 20 bin civarlarında :) başlangıç motorum dediğim zaman insanlara, başlangıç için çok tehlikeli bişey almışssın diyorlar eşşek değil adam otoparkçı:) ben gülünce kaçlık diye sordu 300 diyince oda koptu 600 lük sandım dedi:)
ayıp ettin kardeşim sen sağlıcakla bin motosikletine o yeter:) izmirli olsaydın sadece artçın olarak bir tur atmak isterdim çünkü izmirde hiç görmedim alan.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
iş için 3 ay kaldım çeşmede özellikle çeşmenin meydanı bakırköy cumhuriyet meydanına benziyor...süper yerler havası insanı harikada denizi çok tuzlu:S...1 ayda alıştı gözüm...:)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
600'lük meselesine çok takılmamak lazım.. Olay bilgiye tecrubeye göre değiştiği gibi hangi açıdan baktığına göre değişir:cherry:

Ben ayyıldızın motorunu önden gördüm saat 13 yönünde:p 25 mt ileride duruyor. Aaa dedim ninja 300, sonra ZX-6 mı yoksa dedim:) sonra sinyaller grenajlarda olunca tamam 300 işte dedim:p Sonra son ZX-6R lerin makyajlanıp şekil değiştirme hızına yetişemediğim için onundamı sinyaller grenaja gömük yoksa ZX-6R mi dedim:cherry:

Yani karışabiliyorda bazen...

Sonuçta CBR250R'den sonra Ninja 300 tam olmaz insan 4 silindir sesi ve daha fazla güç arayışına girer genelde. Yani Wolrath kendine göre doğru motora biniyor:)

Ayyıldızda CBR250R yerine elini cebine atmış ve üstüne binip sürdüğünde çok daha fazla zevk alababileceği, teknik özellikleri son derece doyurucu bir motor almış...

Yani herkez iyi seçim yapmış aslında pek tartışmalık bir olay yok... Ufak tefek bakış açısı beklenti farkları var sadece
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ayyıldız kardesım.yazdıklarımı cekememezlık olarak algılama,uzulurum.zıra oyle bısey olsa motorun hakkında ; "e motor da motor hani.hem kawa,hem tıp var, hem 250cc kategorısıne bı tık atmıs."
yorumu yapmam :) motor motordur, her sekılde kabuldur. kı bu nınja 300 ıse tartısmaya bıle gerek yok. ben sadece eldekı motorun yucelestırmesıne karsıyım kı bu rr ıcın de gecerlı. her zaman daha ıyısı - buyugu vardır :)
yenı motorun tekrar hayırlı olsun.turkıyede 10 tane yoktur dıye dusunuyorum.ozel bır secım yapmıssın.tecrubelerını buraya aktarmanı beklıyoruz.ozellıkle 250lıkler ıle denemeler bu motora bakıs acısını cok daha degıstırecektır dıye dusunuyorum.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
insan bir konuda bilgisiz ve tecrubesiz olunca ister istermez duygusallaşabiliyor...ben bilgim kadar konuşurum..bilmediğimi danışırım..forum sitelerindek iyorumları okumaktan hangi motoru alacağıma kadar öle kararsızlıklar yaşadımki anlatamam..benim sağ omuzum sakat race tarzı motor binemem zamanla cc yükseltebilirim belki ama katiyen ss almam..daha dik otoruşlu bişeyler naked hoşuma gidiyor yada..o tarz bişeyler nebilim..sizlerin yorumları sayesinde bu motora kitlendim..gerçi 10 kişiden 9 u pahalı dedi alma elinde patlar dedi ama ben hiç öle sanmıyorum..:)evet sıfırı alınır alınmaz zevk meselesi ama şahsen ben sıfır almadım yani adamdan aldığımda 200 dü km..aldım biraz gezdik 470 km önemli olan mutlu olmak bence ben mutluyum...:) çevremdekileride etkilmeye başladım yakında kuzenimde alacak 35 yaşındaevli çoluk çocuk:) birde iş yerindeki arkadaşlara bulaştırdım yakındır..:) he unutmadan o gün motorumu getiren kankamada bulaştı,galiba suziki alıcam gs 1000 diyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst