Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
Ben 1000 TL ayırabilirim.Ama işimi görecek çok lükse kaçmayacak ürünler almak istiyorum.Sadece şehir içi kullanıcam.Motor aksesuarlarıyla ilgili hiç araştırmam bilgim yok.
ethem abinin micheline yakın yorumu yaptığı swallow marka lastiğe bakın derim hem uygun hemde iyi diye okudum forumlardada

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------



aramıza hoş geldin arkadaşım

öncelikle kesinlikle motor koruma demiri şart ortalama fiyatlar yazacağım sana 50 tl (yeni tip olanlar şık duruyor onlara bak derim )

michelin lastik şart can güvenliği için =) ortalama 200-250 arası

eldiven ben tex kullanıyorum ne öldürüyor ne güldürüyor ama nic in eldivenini denemiştim güzeldi 70-80 gibi birşey
NİC italyan malı montunu kullanıyorum hem kendim hem artçım çok iyi 150 tl ye aldım çok memnunum

kask konusu karmaşa ben ls2 kullanıyorum memnunum ama paran önemli ayırdığın bütçeyi söyle dha iyi birşeylerde olabilir ama ls2 den aşağı alma
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
369
Sonunda alıyorum.Shad 33 .Benimki 26 litreydi.Sağı solu kırılınca yenisini almak zorunda kaldım..
140 Tl dediler bakalım.Yarın alıcam ama büyük ihtimalle.

90,00 tl ye 46 Lt.arwic marka çanta aldım.çok harika tavsiye ederim.İnternetten araştır bak.,yalnız internetteki fiyatına 130,00 tl çekiyorlar.ben Adapazarında bi toptancıdan aldım.Model olarak kappanın çakması.Kilit sistemi ve plastiği güzel,bağlantı tablasından ayrılabilir model.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

Ben 1000 TL ayırabilirim.Ama işimi görecek çok lükse kaçmayacak ürünler almak istiyorum.Sadece şehir içi kullanıcam.Motor aksesuarlarıyla ilgili hiç araştırmam bilgim yok.

internetten önce araştır.Ama her gördüğün malzemeye zıplama.Vaktin olursa motor aksesuarları satan mağazalarıda dolaş malzemeyi birebir gör üzerinde dene beğendiğin olupta pahalı gelirse internetten de arama yap.Alacaklarını birebir görmeden internetten şipariş geçme sonra pişman olursun.geri gönder falan filan pahalıya malolur.

Bütçen yeterli o parayla orta sınıf çok şey alırsın.Lükse kaçmıcam diyosun zaten.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Cbf 150'nin sıfırı 4.890 Tl olmuş.Vay anasını..Sıfır alacak arkadaşlar için hayal oldu sanki.
5 milyara şahin alınır diyorlar ya.Nefret ederim bu söze ama.Bu fiyat için ama çok geçerli bir söz bence.Arabayı da sevmem o ayrı bir konu :)
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
4.900 demek vay vay vay..Honda'ya bak sen...Honda'ya küstüm zaten getirdiği ACE modelinden sonra..
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
4890 olalı epey zaman oluyor.
Yeni parti yine zamlı gelecekmiş gibi duyumlar alıyorum.
5200-5300 gibi fiyatlar dolaşıyor ortalıkta.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
acaba askere giderken satmasam mı diyorum motoru:)durdukca değerleniyor meret:)
ben 2009 da aldım, 2500 lira filandı
2010 da sattım 3300 liraya
cbf 150 küçük altın gibi.
bak halen arıyorum almak için temiz bişi. dün gittim baktım ceset makina.
satan cıkarsa alacam temiz bişi
haziran 15te fiyatı 5200 lira diyor bayiler haberiniz olsun.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
67
Artsın artsın iyidir, bizim motorlarda değerleniyor.

Düzenleme: 2011 orjinal servis bakımlı 7500 km.de 1 hafta önce michelin lastik takılmış bir cbf 150 ne kadar eder sizce?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Artsın artsın iyidir, bizim motorlarda değerleniyor.

Düzenleme: 2011 orjinal servis bakımlı 7500 km.de 1 hafta önce michelin lastik takılmış bir cbf 150 ne kadar eder sizce?
4 eder net =) renk siyahsa biraz daha eder.
cbf 150 de piyasa benden sorulur :D
1 aydır 10 motor bakmaya gittim. 100 kişiyle en az telefonla görüştüm.
en sonunda bana sfır aldırıcaklar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
204
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satim ben 25 000 de 2012 3300 full aksesuarlı çantalı.aldıgım fiyat 3900 dü kampanyalı
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
250
O zaman direkt michlen alın arada dağlar kadar fark var.

Teşekkürler Nihat bey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

ethem abinin micheline yakın yorumu yaptığı swallow marka lastiğe bakın derim hem uygun hemde iyi diye okudum forumlardada



Bu lastigin takımı var mıdır acaba ? Bildigim kadarıyla Ethem bey tek lastik almıştı.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Çeyrek altına giriceğine honda motor alıcan arkadaş:queen: yaza doğru 1-2 aya düz yaparlar o fiyatı zam değil güncelleme:p
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
arkadaşlar ben aldım 4900 e herkez bana gidip araba alsaydınya neden bunu aldın diyorlar yaf :pale:ben ki hazır cevap..arabam var bu zevk için diyorum susuyorlar :=)) :queen: ama hakikaten çoook fazla bi motora..bana şuanda 4900 motor 350 plaka ls2 kask + koruma demiri + top case(160) alarmlı disk fireni (50tl) toplam 5500 civarı buldu.. :salut:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arkadaşlar ben aldım 4900 e herkez bana gidip araba alsaydınya neden bunu aldın diyorlar yaf :pale:ben ki hazır cevap..arabam var bu zevk için diyorum susuyorlar :=)) :queen: ama hakikaten çoook fazla bi motora..bana şuanda 4900 motor 350 plaka ls2 kask + koruma demiri + top case(160) alarmlı disk fireni (50tl) toplam 5500 civarı buldu.. :salut:
+michelin 2 teker + 230 tl

+ön tur camı 35 lira.
5865 lira
+35 liralıkta benzin al
= 5900 anahtar teslim
satma 5 sene biner aynı paraya satarsın
2009da alanlar şuan aynı paraya satıyor gibi bişi oldu
nasıl bi piyasası var, altından degerli
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Ben 1000 TL ayırabilirim.Ama işimi görecek çok lükse kaçmayacak ürünler almak istiyorum.Sadece şehir içi kullanıcam.Motor aksesuarlarıyla ilgili hiç araştırmam bilgim yok.

o zaman şöyle bi liste oluşturabilirsin

50 tl motor koruma demiri

80 tl arka grenaj koruma ve çanta demiri (not ben kullanmıyorum ama istersen fiyatı bu )

250 michelin lastik takımı (fiyatı fazla yazdım sanırım 220-230 a filan var durolarıda satarsın 70-80 liraya sahibindenden lastiklerin sana 150 lira civarına gelir)

nic mont 150 tl

armode kullanıyorum pantolon çok memnunum 1-2 ay önce aldım ama hayet şık güzel ve kaliteli ama venom filanda var bu fiyatlara 200 tl

eldiven yazlık kısa istersen hudson kullanıyorum deri 25 tl ye fuardan almıştım geçen sene şimdi 55 tl filan ama uzun eldivende yine nic revit filan kullanabilirsin kışlık eldivenini kışın kullanmayı planlıyorsan kaliteli birşey al 100 tl civarı desek

kask a kaldı 200-250 civarı birşey nitro scoorpion venom caberg filan bakabilirsin ama kesinlikle full face (tam kapalı) kask öneririm unutulmamalı ki konfordan güvelik daha önemli

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

Cbf 150'nin sıfırı 4.890 Tl olmuş.Vay anasını..Sıfır alacak arkadaşlar için hayal oldu sanki.
5 milyara şahin alınır diyorlar ya.Nefret ederim bu söze ama.Bu fiyat için ama çok geçerli bir söz bence.Arabayı da sevmem o ayrı bir konu :)

=) arkadaşım serçe aldı 2000tl ye 5000 tl masraf yaptı taş gibi oldu kmde 20 kuruş yakıyor şehir içinde =) mantıklı gibi =)

şaka bi yana =) cbf sahibi olarak o parayı cbf e vermem ama 150cc başka bi motorada vermem =) ancak ktm duke 125 olsa belki =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

4 eder net =) renk siyahsa biraz daha eder.
cbf 150 de piyasa benden sorulur :D
1 aydır 10 motor bakmaya gittim. 100 kişiyle en az telefonla görüştüm.
en sonunda bana sfır aldırıcaklar

vay anasını =) o zaman benim motorda 4700-800 eder =)

6000 km tüm bakımları yapılı garantisi 1 yıl daha var michelin takım 32 lt topcase

artı olarak tüm servis bakım kağıtları faturaları artı olarak sıfır aldığımdan beriki tüm benzin fişleri bile duruyor =)

benimki gibi bakımlı motor ne kadar ediyor =)

ya valla satsam başka alacak motor yok yoksa satacam =) maddi durumlarda sıkışık =) ancak eski kaska gts 250 ler var =) oda 25-30 binde =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

Çeyrek altına giriceğine honda motor alıcan arkadaş:queen: yaza doğru 1-2 aya düz yaparlar o fiyatı zam değil güncelleme:p

nihat abi altın olayı yaş =) eskidendi altın olayı =) para borsada =)

göltaş %30 kar ettirdi 1,5 ayda arkadaşa =) diğer bitane geri kafalı akrabada dinlemedi sattı arabayı altın aldı yazın satarım diye şimdi motor alacak paraya düştü =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

arkadaşlar ben aldım 4900 e herkez bana gidip araba alsaydınya neden bunu aldın diyorlar yaf :pale:ben ki hazır cevap..arabam var bu zevk için diyorum susuyorlar :=)) :queen: ama hakikaten çoook fazla bi motora..bana şuanda 4900 motor 350 plaka ls2 kask + koruma demiri + top case(160) alarmlı disk fireni (50tl) toplam 5500 civarı buldu.. :salut:

250 tl de michelin lastik ekleyin siz ona aşkın bey =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst