- Katılım
- 31 Tem 2011
- Mesajlar
- 771
ilanda durup da bir saatte satılan motor biliyorum ben izmirde.
bir gün demiyorum. bir saat 5000 km de cantalı lastiksiz 12 model 4100 lira dan gitti 1 saatte
sabah somada satılmış bi tane.
sabah ilanı giriyor öglen 2 de kaldırıyor. 4.5 yazıp 4200 vermiş yetişemedim
temiz 12 model kilometresiz 3-5 bin civarında lastikli cantalı ederi 4.5 filan civarında şuan gözlemlediğim bu.
bende arayışlardayım.. takipteyim, elimde telefon önümde sahibinden.com arıyorum hergün.
ama şunu da diyeyim. cok ceset motor var kilometresi düşülmüş boyalı. motor alacak olan adam dikkat etmeli
kesinlikle geçenlerde bi gençle karşılaştım motor apaçi işi konuşuyor yanındakiyle satıyormuş açık egsoz yağ yakma filan varmış motorda orj. hiç kullanmadım diyor onu takacam üstündeki stickerleri filan çıkartıp bi cila atıcam bide km telini takıcam 3 bindeyken söktüydüm diyor 4 e satarım diyor
anlayacağın temizliğinden emin olduğun motoru korkma al derim ki şuan ben motor alacak olsam sıfır almam iyi bi usta bulur düşük km yağ yakmadığını kanıtlamış bi cbf alırım
valla piyasadaki 4500 e verecek olan 4700-800 yazmış motorlara bakıyorum benimkinin eline su dökemez ama inan 250cc alabileceğim bi motor olsa şuan satardım ama 4750 filan satsam motoru üstüne +1250 zor koyarım oda 6000 ediyor o parayada daelim filan var hyoya hiç olumlu bakmıyorum arkadaşımda vardı dili yandı bi kere kim sorsa çok memnundum der ama sohbet ediyoruz benim motoru kullanan herkes şahane der ama motor tırt servisten çıkmıyordu sen biliyorsun diyor =) ama onunki hyo idi st kanuni değil karbrtörlü yenilerin parça kalitesi daha düşük diyolar ama bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
selam arkadaşlar..
yahu altın bu kadar artmadı gerçekten.adamlar çok yüksek fiyat vermişler yaa.. yorumlrınızı görünce girdim bi sahibindene.. baya güzel.. ben motoru 2750 km de aldım.. + navigasyon + 52 lt givi çanta + full koruma demiri + uzun cam vs.. yanı full + full ( sadece michelin leri ben aldım ) 4400 e almıştım..
sıfır alacak arkadaşa, bende 2. el al tertemiz al.. çorludan mehmet kardeşimize aldık, 4400 e , 800 km de motoru..çantalı demirli falan.. sıfırdan hiç farkı yok..tabi bu benim fikrim..
altın düştü, ıRamazan kardeşiniz naptı..gitti 5000 tl kredi çekti, girdi altınapara elime geçmeden hesaptan hemen altına çevirdim
aslında benimki para biriktirmek adına oldu ama.. 300 tl faizi var..hiçbirşey.. 12 aylık..
ramazan abi yatırım planın vardı keşke diyeydin bi bu kardeşine borsa talebesiyiz 2 ay sonra mezun olucaz allahın izniyle =)
abi altını iyi zamanda almışsın ama 1-2 günü daha vardı az daha düşecek diye tahmin ediyoruz ama yaz aylarında temmuz ortası ve sonu gibi elden çıkartabilirsin spekülatif bi hareket olmazsa satılır abi gram fiyatı büyük ihtimal 90-95 arası olacak
ama keşke 2 hafta önce bana böyle bi plandan bahsetseydin şuan 5binin 6000 olabilirdi =)