- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
bu motorcu kesin endurocudur..serçe ,orman yaprak filan....:queen:
konuyu hortlatıyorum ama biraz gülelim dedim
Temel yeni bir BMW almış ve yola çıkmış ama o da ne araba bir kaç dakika sonra parçalanmış, servisine gitmiş bu araba parçalandı demiş, yenisini vermişler ve o arabayıda parçalamış tabii, bayii demişki birde beraber yola çıkalım nasıl oluyor bu iş birde ben bakayım demiş. Temel arabayı kullanmaya başlamış 1 2 3 4 5 ve şimdide (r) roket demiş.
[YT]8144l37GS-c[/YT]
Çok bozuldu ama...
tek elle olduğundan kısa yazıcam..
otobüste ,yanındaki genç bayanın bebeğini emzirmesi dikkatini çekmiş adamın...
bebeğe kızıyormuş..
em çabuk yoksa amcaya veririm..
bi süre sonra yine ..
em çabuk yoksa amcaya veririm...
yarım saatte bir tekrarlanan tehtidle beraber İstanbula girmek üzereler..
kadın yine bağırıyor..
em çabuk yoksa amcaya veririm..
adam dayanamıyor...
eehh be kadın..vereceksen ver artık..Boluda inecektim ben senin yüzünden nerelere kadar geldim yahu....:queen: