En sağlam fıkra bilen buraya

Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
Adamın biri Microsoft şirketine iş başvurusu için konuşmaya gidiyor; Microsoft şirketinde “tuvaletçi” olarak işe alıncaktır. HR-menajeri ile görüşüyor, tıkanmış bir lavaboyu temizleyip testten geçiyor. HR menajeri, testten geçtiğini ve kendisine hangi gün saat kaçta işbaşı yapabileceğini, email yolu ile bildireceğini söylüyor. Adam, bilgisayarı olmadığını ve dolayısıyla email kullanmadığını açıklıyor.
HR menajeri: “Üzgünüm ama, emailiniz yoksa, siz sanal olarak varsayılmazsınız; dolayısıyla sizi işe alamayız!” diyor.

Adam, çaresiz dışarıya çıkıyor, ne yapsam ne etsem derken, cebindeki 10 dolar ile süpermarketten 10 kilo kiraz alıyor. Kapı kapı gezerek kirazları satıyor ve 2 saat içinde sermayesini ikiye katlıyor. Bu şekilde ekmek paramı çıkarabilirim” deyip her gün sabah erkenden çıkıyor, kapı kapı kiraz satıyor. Veee… her gün sermayesi büyüyor. Derken, küçük bir kamyonet alıyor, satışa devam ediyor. Az bir zaman sonra büyük bir kamyon ve bir kaç tane daha küçük kamyonet alıyor.

5 sene geçiyor...

Bu adam, şu anda Amerika’nın en büyükleri arasında yer alan bir nakliyat şirketinin sahibi….Ailesinin geleceğini düşünerek bir sigorta yaptırmak istiyor..Ne var ki, sigorta sirketi kendisinden email adresi istiyor..Email kullanmadığını söylediğinde, sigortacı:
“İlginç, emailiniz olmadan büyük bir holding kurmuşsunuz, bir de emailiniz olsaydı acaba neler yapabilirdiniz?” diyor.

Adamın yanıtı: “emailim olsaydı, şu anda Microsoft’ta tuvalet temizliyordum...”
 
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
148
konuyu hortlatıyorum ama biraz gülelim dedim :D
Temel yeni bir BMW almış ve yola çıkmış ama o da ne araba bir kaç dakika sonra parçalanmış, servisine gitmiş bu araba parçalandı demiş, yenisini vermişler ve o arabayıda parçalamış tabii, bayii demişki birde beraber yola çıkalım nasıl oluyor bu iş birde ben bakayım demiş. Temel arabayı kullanmaya başlamış 1 2 3 4 5 ve şimdide (r) roket demiş.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
konuyu hortlatıyorum ama biraz gülelim dedim :D
Temel yeni bir BMW almış ve yola çıkmış ama o da ne araba bir kaç dakika sonra parçalanmış, servisine gitmiş bu araba parçalandı demiş, yenisini vermişler ve o arabayıda parçalamış tabii, bayii demişki birde beraber yola çıkalım nasıl oluyor bu iş birde ben bakayım demiş. Temel arabayı kullanmaya başlamış 1 2 3 4 5 ve şimdide (r) roket demiş.

hortlattığına değmemiş...

g%C3%BClmedim_205331.jpg
 
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
148
çok üzüldüm be kardeş sen gülmedin diye şimdi bak herkes üzülecek. oysa sen gülesin diye çabaladım o kadar :/ konuyu hortlatım ki diğer fıkraları da okuyan olur diye. o kadar uğraşmışsın caps falan eklemişsin burasını incicaps mı sandın naptın?
bir tane daha gelsin buna da sakın gülme;
Temel İngiltere'ye gidince bir araba almış ve arabasıyla eve giderken radyo dinliyormuş. Radyo yayını bir haber için kesilmiş. Spiker: -Tüm sürücüler dikkat! Ana yolda yanlış yönden giden bir araç dehşet saçıyor. Temel direksiyonu sağa sola çevirmekten bitkin bir halde bağırmış: -Ne biru, hepisu hepisu.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
tek elle olduğundan kısa yazıcam..

otobüste ,yanındaki genç bayanın bebeğini emzirmesi dikkatini çekmiş adamın...

bebeğe kızıyormuş..

em çabuk yoksa amcaya veririm..

bi süre sonra yine ..
em çabuk yoksa amcaya veririm...

yarım saatte bir tekrarlanan tehtidle beraber İstanbula girmek üzereler..

kadın yine bağırıyor..
em çabuk yoksa amcaya veririm..

adam dayanamıyor...

eehh be kadın..vereceksen ver artık..Boluda inecektim ben senin yüzünden nerelere kadar geldim yahu....:queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yaşlı adam şehirler arası otobüse biner.
yanına da genç bir erkek oturur ama saçları rengarenk, dik dik bir şey
adam hayretle ve garipseyerek çocuğa bakar
çocuk da adama ters ters bakar ve
-ne bakıyon moruk, hayatında hiç çılgınlık yapmadın mı?
-yaptım oğlum yaptım , der ihtiyar ; gençliğimde bir papağanla sevişmiştim, sen oğlum musun ona bakıyordum....
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Biraz sansürleyerek yazıyorum:

Temel bi gün roman yazmaya karar vermiş ve bi yazarın yanına gitmiş. Yazar buna

-"Bak başlık çok önemli 1. si bi bilinmeyen olmalı 2.si fransız kültüründen bişey olmalı ve 3.sü cinsellik olmalı" demiş.Temel 3 gün sonra

-"Abi buldum buldum" diyerek yazarın yanına gelmiş ve

-"Kontesi Kim ....ti" der.Yazar da:

-"Süper ama ben sana bişey söylemiyi unutmuşum biraz da başlıkta dinsel bişey olmalı" demiş.Temel 3 gün daha düşündükten sonra

-"Abi buldum buldum:

Alla Allaaaaah Kontesi Kim ...ti"
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Yaşı amca eve gelmiş, cebinden Viagra'yı çıkarmış, "Sürpriiz".
Karısı hemen ayakkabılarına davranmış.
"Yahu nereye, şeyedecektik?"
"Hastaneye tetanoz olmaya, ne de olsa seninkisi paslanmıştır !!"
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
İhtiyar içerden eşine seslenir ve aralarında aşağıdaki konuşma geçer...

* Hanım ocağın üstüne su koy da ısınsın...
- ??? Niye bey
* Bir kere deneriz, oldu oldu, baktın olmadı çay demleriz....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fıkrasına gülünmeyen adam ziya :



 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
+18 fıkralar olmak yolunda aday bir topic,,,


Evin oğlu odaya girer ve babasına;
- Babacığım bu gün ilk defa cinsel ilişkiye girdim der.
Babası mutlu bir şekilde;
- Bu çok güzel oğlum gel otur da anlat bakalım der.
Genç yanıt verir:
- Anlatayım da baba oturamıyorum.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
tek elle olduğundan kısa yazıcam..

otobüste ,yanındaki genç bayanın bebeğini emzirmesi dikkatini çekmiş adamın...

bebeğe kızıyormuş..

em çabuk yoksa amcaya veririm..

bi süre sonra yine ..
em çabuk yoksa amcaya veririm...

yarım saatte bir tekrarlanan tehtidle beraber İstanbula girmek üzereler..

kadın yine bağırıyor..
em çabuk yoksa amcaya veririm..

adam dayanamıyor...

eehh be kadın..vereceksen ver artık..Boluda inecektim ben senin yüzünden nerelere kadar geldim yahu....:queen:

Boluludur kesin :cherry:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Adamın biri köyden kasabaya alışveriş yapmak için gider yol bayağı uzun olunca adamda kasabada yemek yeyip köyüne öyle dönmek ister bi lokantaya girer garsondan
bir çorba ister ve masasına bırakıldıktan sonra afiyetle yemeye başlar bu arada alaycı garsonda köylüyü görünce bununla bi dalga geçeyim de ömrü boyunca anlayamasın der. adam çorbasını bitirince garson hemen yanında biter ;
-ehemm efendim arkadan ne alırdınız?
köylü birden kızarır ama altada kalmaz hemen cevabı yapıştırır;
-sen önümdekini kaldır sonra döner verirsin! :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst