En sağlam fıkra bilen buraya

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
temel le dursun para kazanmak için amerikaya gitmişler, giderkende ikisi görüşmüşler,
temel demişiki ben çok zengin olacak gelecem demiş,
dursunda demişki bende çok para kazancam gelecem demiş,
bunlar gitmiş amerikaya,
6 ay son ikiside bir tırla gelmişler.
ama yanlarında beş para yok,
mahalleli sormuş hani paralarınız demiş,
temel demiş ben getirdigim tırın içindeki makina ile para basıcam demiş,
dursunda aynısını söylemiş ve tırdaki koca makinaları yere indirmişler.

herkez sıraya girmiş,
ilk önce dursunun kine girmiş herkez,
iki makinada aynı işi görüyor.
dursunun makinesine elini veriyorsun, sana gelecek hayatını anlatıyor gerçekten.
bunun fiyatı ise 10 dolardır.
dursunun makinesine giren temelin makinesine de girmek istiyor, merektan, aynı işi yaptıgını biliyorlar ama yine giriyorlar,
giriş fiyatı yine 10 dolar ancak,
temelin makinasına giren 10 doları verdikten sonra 100 dolar vermezse elini alamıyor geri...
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
bir gün bir deli ile genaral aynı handa kalmışlar deli hancıya beni erken kaldır demiş sabah olmuş hancı deliyi erkenden kaldırınca deli aceleyle giyinirken yanlışlıkla genaralin elbisesini giymiş baya gittikten sonra deli üzerindeki elbiseleri görünce salak hancı benim yerime genarali kaldırmış demiş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:34 ----------

bi koyde bır pıcle bır hırsız yasarmıs hırsız pıce demıskı bana pıclıgı ogret pıcte demıskı sende bana hırsızlıgı ogretırsen neden olmasın kı hırsız demıs bak hırsızlık boyle oluyo yoldan gecen bır adamın cuzdanını calmıs pıç de demıskı pıclık de boyle oluyo şşiiittt amca habu adam senın cuzdanın caldı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 ----------

TEMELİN 12 TANE COCUGU WARMIS 11 nı askere yollamıs hepsı sehıt olmus komutan temele telgraf cekmıs ha temel senın 1 tane da olun wardıya onuda yollasana askere temelde demıskı ula komutan bey benım seyıme guvenıp oraya buraya sawaş acmanusanuza !!!:)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
temel kompartmana yerleşmiş. sonra ayşe diye bir afeti devran gelmiş. konuşmuşlar tanışmışlar. kadın bankacı. gece olmuş yatmışlar. teme alttan dürtmüş "ayşe hanım iş bankasının kapıları açıldımı" kadın "yat uyu terbiyesiz adam" temel 5 dakka sonra bi daha dürtmüş gene aynı cevap. yatmış uyumuş temel. 5 dakka sonra kadın "temel bey iş bankasının kapışarı açıldı gelebilirsiniz"--- "gerek kalmadı çeki elden bozduk"
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
adam uzak elde bir düğünde ,düğün sahibinin komşusunun evinde kalmak zorunda kalmış...

ev sahibi sormuş..
bizim odamı yatarsın??

bebekle mi yatarsın??

küçük odada mı yatarsın??ama orası çok soğuktur...

adam karı-kocanın odasında yatılırmı demiş.bebekle de yatılmaz,gece uyanır uykumu böler filan

ben soğuk odada yatarım demiş ve sabaha kadar biyerleri donarak sabahı etmiş..

kalkmış yüzünü yıkarken afet gibi bir kız ona havlu tutmuş..
sormuş..siz kimsiniz acaba??

kız cevap vermiş...merhaba ben BEBEK!! ya siz kimsiniz??

aaahhhhh demişş.. eşeekk...................eşşşşşşşşşeeeeeeeeekkk!!!!!:queen::queen::queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Fukara'ya evine hırsız girdi demişler;
- Üzerine kilitleyin kapıyı açlıktan ölsün İpne demiş :queen:


---------------------------------------------------------

Ve günün fıkrası :)))
Tayyip , Egemen e sorar :

- Egemen , biliyorsun ...Turgut ÖZAL ın büyük hizmetler...i var Ülkeye , sence o mu daha büyük ben mi ?
- Efendim , tabiki siz büyüksünüz , zira rahmetli Demirel den çok korkardı , siz takmazsınız bile...

- Demirel dedin de Egemen , Demirel in de büyük hizmetleri var , sence ben mi büyüğüm Demirel mi ?
- Efendim , tabiki siz büyüksünüz , Demirel askerden çok korkardı , siz askerin anasını ağlattınız...

Egemen in coştuğunu gören Tayyip hızını alamamış :

- Peki Egemen , Hz.Ömer mi büyük ben mi ?
- Efendim , tabiki siz büyüksünüz , Hz. Ömer Allah tan korkardı , siz Allah tan da korkmazsınız...!

---------------------------------------------------------------------------------------------

ahi mecnun bu kadar aşık mıydı ya?? :))) pes!
Mecnun namaz kılan birinin önünden geçer.. ADAM: "Ey Mecnun beni görmüyor musun da namaz kılarken önümden geçiyorsun?"
.. Mecnun namaz kılan birinin önünden geçer.. ADAM: "Ey Mecnun beni görmüyor musun da namaz kılarken önümden geçiyorsun?"
MECNUN: "Be adam ben Leyla'yı düşünürken seni görmedim, Sen Mevla'yı düşünürken beni nasıl gördün ? "

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ayyaşa Sormuşlar Neden İçkiyi Bıraktın Diye ??
Ayyaş Cevap Vermiş: Şerefine İçilecek İnsanmı Kaldı Dİye...!
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
kesinlikle tanrı kelimesini kullanmam,kullanılmasına karşı dururum ama olay uydurma olduğu için yazılanı olduğu gibi kopyaladım..
ama gerçeklik yanıda var sanki?? ne dersiniz??:cherry:





Tanrı dünyayı yarattığı zaman gelecekteki ulusların temsilcilerini yanına çağırmış her birine ikişer erdem vermiş...

İsviçrelilere; Düzenlilik ve Yasalara saygı...

İngilizlere; Soğukkanlılık ve asalet...

Japonlara; Çalışkanlık ve Sabır...

İtalyanlara ; Neşe ve Romantizm ....

Fransızlara ; Şarap ve güzel yemekler

Türklere ; Zeka ve Dürüstlük ve Tayyip sevgisi ....

Meleklerden biri bu dağıtımdan sonra Tanrı'ya sormuş: gayet hoş olmuş bu uyarlama.'Bütün uluslara ikişer erdem verdiniz ama Türklere üç tane'.

'Evet ama' demiş Tanrı 'sadece ikisini kullanabilecekler' Böylece; Bir Türk zeki ve Tayyipci olduğu zaman dürüst olmayacaktır... Bir Türk dürüst ve Tayyipci olduğu zaman zeki olmayacaktır... Bir Türk hem zeki hem de dürüst olduğu zaman Tayyip'ci olmayacaktır..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
motorcunun kötü sonu....(mizah)

Serçenin biri bir bahar günü uçuyormuş.

Bir anda farketmiş ki karşıdan

Motorsikletli bir adam geliyo.

Her ikisi de çarpışmayı engellemek için ellerinden geleni

yapmışlar… ama

nafile….

Serçe ‘çotaaank’ diye kaska çarpıp düşmüş..

motorcu

koşmuş

serçenin yanına.

Serçe baygın yatıyo.. kıyamamış, bırakamamış yolda; almış

getirmiş eve.

Eskiden kalma bi de kafesi var evde.. baygın serçeyi kafesin

içine güzelce

yerleştirmiş..

yanına da az biraz su, az biraz ekmek koymuş, vurmuş kafayı

yatmış….

Bizim serçe bi müddet sonra ayılmaya başlamıs..

Daha tam seçemiyo ortalığı.. hafif bulanıklık var yani…

Bi bakmış ki parmaklık, ekmek, su falan var bulunduğu yerde…

Birden dank etmiş vaziyet:

hassktr lan motorcuyu öldürmüşüz …! :queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bazı insanlarda o kuşlardaki kadar bile beyin buluna-ma-ya-bildiği için serçeye hakaret olabilirdi...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst