Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Selamlar; bugün evelallah 250 cc bir motosiklet alacağım için ilk sahibi olduğum cb125e yi satıyorum. Motosiklet üzerinde koruma demiri kappa k35 çanta elcik koruma depo kılıfı bulunmakta. 2012 model 6000 kmde. 2000 kmde bir Yetkili serviste yağı değişti. Fiyat 3250 diyorum. Çanta almazsanız 3150 lira.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Selamlar; bugün evelallah 250 cc bir motosiklet alacağım için ilk sahibi olduğum cb125e yi satıyorum. Motosiklet üzerinde koruma demiri kappa k35 çanta elcik koruma depo kılıfı bulunmakta. 2012 model 6000 kmde. 2000 kmde bir Yetkili serviste yağı değişti. Fiyat 3250 diyorum. Çanta almazsanız 3150 lira.

250cc de ne düşünüyorsun :)

Bikaç aylık motosiklet +koruma demiri+kappa tabla, çanta+elcik koruma+depo kılıfı... için fiyatı uygun tutmuşsun umarım en kısa zamanda satılır isteğine kavuşursun. Hayırlı satışlar :)
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
250cc de ne düşünüyorsun :)

Bikaç aylık motosiklet +koruma demiri+kappa tabla, çanta+elcik koruma+depo kılıfı... için fiyatı uygun tutmuşsun umarım en kısa zamanda satılır isteğine kavuşursun. Hayırlı satışlar :)

Kısmetse Aprilia Sporcity 250 ie. Evet hemen satılması için elimden geldiğince uygun yazdım fiyatı. Almayı düşünen arkadaşlara bir güzelliğim daha olabilir. Depoyu fulleyebilrim.
Teşekkürler.
0 536 476 74 16 Murat.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
185 de az değil bence. Sigorta şirketlerini serbest piyasaya salanların kulakları çınlasın :/

Tabi ki değil.
Geçen sene groupama 107 liraya yapmış. Aynı şirket ve hatta aynı acente bu sene 355 (üçyüzellibeş) TL fiyat verdi.
Bunları görünce 185 papele mutlu oldum açıkçası.:farao:
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
27
Sigorta işi biraz da şans anlık olarak değişebiliyor ben 1 ay önce falan 71 TL ye yaptırdım
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
arkadaşlar bugun haberlerde izledim,eğer en ufak bir suçlu kaza yaparsanız (yani karşı tarafın hasarını sigortanız karşılar ise) sigorta yaptırmaya gittiğinizde 10 katına kadar yükseliyormuş. yani 150 tl ye yaptırdığınız sigortayı 1500 tl ye yaptırmak zorunda kalabilirmişsiniz. çok fena,çekme belgesi alıp gezmek daha mantıklı bu durumda.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
arkadaşlar bugun haberlerde izledim,eğer en ufak bir suçlu kaza yaparsanız (yani karşı tarafın hasarını sigortanız karşılar ise) sigorta yaptırmaya gittiğinizde 10 katına kadar yükseliyormuş. yani 150 tl ye yaptırdığınız sigortayı 1500 tl ye yaptırmak zorunda kalabilirmişsiniz. çok fena,çekme belgesi alıp gezmek daha mantıklı bu durumda.

Ne anladım bu işten?
Bir nevi zararı biz karşılıyoruz yani...
O zaman onca sene belki de hiç kazaya karışmadan BOŞUNA ödediğim paralar ne oluyor?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ne anladım bu işten?
Bir nevi zararı biz karşılıyoruz yani...
O zaman onca sene belki de hiç kazaya karışmadan BOŞUNA ödediğim paralar ne oluyor?

haberde izlediğim bu ve doğrudur diye düşünüyorum. artık en olmadı bisiklete binicez. geçen gördüm 550 tl ye aleminyum kadro ön arka disk frenli kron bisiklet :D tabi her an ona da sigorta muayene bandrol gibi ücretler gelebilir =) ulen vergi, muayene sigorta gibi masrafların altından kalkamayız diye araba almıyoruz,benzin 5 tl diye gidip 125cc motor alıyoruz ama yinede adamlar yakamızı bırakmıyor biryerden laak diye geçiriveriyor =)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Arkadaşlar geçen sayfalarda kask sormuştum sonunda aldım kaskım bu,
http://www.feyizoglu.com/FF-358-Celtic-Kapali-Kask-Yan-Ped-sisirmeli_46700.html#0
şimdilik güzel.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba,

Bende bugün aranıza katıldım, tarsus honda çayan bayiinden cb 125e aldım ve mersine kadar 30 km kullandım, koltuğu rahatsız etti onun dışında çok güzel
zaten forumu 2 aydır takip ediyorum paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim onların sayesinde aldım diyebilirim bu motoru

 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Kısmetse Aprilia Sporcity 250 ie. Evet hemen satılması için elimden geldiğince uygun yazdım fiyatı. Almayı düşünen arkadaşlara bir güzelliğim daha olabilir. Depoyu fulleyebilrim.
Teşekkürler.
0 536 476 74 16 Murat.

Suzuki inazumayı düşün derim. Altın elbiseli adam ın 250 cc karşılaştırması nı izleyin kullanıcıların yorumlarını görün.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
27
Arkadaşlar merhaba ben kask ve dizlik için araştırıyorum ve en uygun motoperformans.com diye bir sitede buldum sanal pazar üzerindende satış yapan bir site ve ısparta toker ticaret yazıyor. Sizce alışveriş yapılırmı güvenilirmi?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar merhaba ben kask ve dizlik için araştırıyorum ve en uygun motoperformans.com diye bir sitede buldum sanal pazar üzerindende satış yapan bir site ve ısparta toker ticaret yazıyor. Sizce alışveriş yapılırmı güvenilirmi?
Bence alma ordan, siparişlerim arasında cub ön dişli kapağı vardı, elinde yokmuş diye yollamadı 7.5 lira param onlarda kaldı.
Ondan önceki sefer de 150kn 38T dişli istedim elinde yok diye 42T yolladı ne alaka. Site eskiden tokerticaret.com du sonra onu kapadı dediğin şeyi açtı.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
14
Ben Şubat ayından beri bayi ile görüşüyorum ve o zaman 500 tl peşin 3000 tl taksit demişlerdi 2013 modelide 1-2 haftaya gelecek dediler bende 2013 modeli bekleyip almak istedim fiyat farklı olur ama dediler tamam dedim.
Sonra honda fabrikasını aradım ve hazirandan önce gelmicek dediler, mart 15 gibi, bayi ile konuştum almaya gittim parayı cebe koyup,bu seferde depoda cizik varmış bende sogudum siz bunu alın biz fabrikadan yeni depo gelince değişstirirz haftaya gelir depo dediler bende yenisi nezaman gelir dedim o da haftaya dediler bende tamam yenisini alırım dedim, ve o 1 hafta yaklaşık 3 hafta etti.
Daha sonra motorun fiyatına zam geldi,yeni motor gelince beni aradılar motor geldi diye bende fiyatı tekrar söyledim,tamam size hangi fiyat söylediysek o fiyattan veririz dediler, kısacası 3500 tl , 500 peşin 3000 tl 12 ay taksit ve 2 ay taksit erteleme (bu opsiyonları finansbank sagladı normalde 8 ay taksit olacaktı).
Ama şimdi o fiyattan veremezler çünkü ordaki görevli çok iyi fiyattan aldınız dediler şimdi bu fiyata veremeyiz dediler.
motorda titreşim var ama beni çok rahatsız etmedi ve bunu bilerek aldım,titreşimden çok koltuk rahatsız ediyor sanayide sünger takviyesi yaptıracağım.
Bence bu fiyata alınabilecek en iyi motor,en çok yamaha ybr 125 ile karşılaştırılıyor, yamahanın tek artısı titreşimsizliği onun dışında bu motor çok güzel
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Arkadaşlar merhaba,

Bende bugün aranıza katıldım, tarsus honda çayan bayiinden cb 125e aldım ve mersine kadar 30 km kullandım, koltuğu rahatsız etti onun dışında çok güzel
zaten forumu 2 aydır takip ediyorum paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim onların sayesinde aldım diyebilirim bu motoru
[url]http://imageshack.us/a/img694/8721/img1852uo.th.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/a/img607/6035/img1853hc.th.jpg[/URL]

hayırlı olsun güle güle kullan ;)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaşlar merhaba,

Bende bugün aranıza katıldım, Tarsus Honda çayan bayiinden CB 125e aldım

Hayırlı olsun :)

Seleye müdahale etmek için 1000km kadar sabretmenizi tavsiye ederim. Halen şikayet hissederseniz müdahale ettirirsiniz!

Bende kaldırım taşı benzetmesi yapmıştım ilk aldığımda fakat şuan eser kalmadı, bu tür şikayetler okumadıkça hatırlamiycağım kadar yumuşadı :)
Kazasız belasız kullanmak nasip olsun :rendeer:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Selenin yumuşadığını hiç görmedim duymadım, yumuşarsa anca süspansiyon yumuşar. Sele yumuşuyor dediğiniz totonun uyuşması olmasın :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst