Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
10
Forumu okumadan yorum yapıosunuz arkadaşım .. Daha sayfanın başında yazıo bak :) Dün yaptık 560 km nerdeyse 2 3 saati Redline gittik geldik .. bişey olmaz,gayette rahat gidilir ..

Haklısın abi kusura bakmayın acemiliğime verin ilk motor heyecanı :) bilgiler için sağol :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

@NoFear2 Bence rodaj döneminde mümkün olduğu kadar 6-7000 devri geçmeden, uzun süre aynı sürat-devir ve viteste seyretmeden, ani hızlanmalardan kaçınarak kullanın. 100 km sorun değildir; buna mukabil (bana kalırsa) 45 dk veya 1 saatte bir mola verip 15-20 dk motoru dinlendirirseniz iyi olur.

Öneriler için sağol abi bu rodaj donemini iyi araştıracağım :)
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Hocam siz ne yapıyorsunuz ya,bir zincir yağlamak için 3 kişi nedir.İçerden dışardan nedir.100 kere yazdık sehpayı aç çok kısa kısa sanki zinciri nemlendiriyormuşcasına sık,sonra motorun kuyruğunu kendine çek, arka teker havaya kalksın elinle çevir devam et.Altı üstü zincir yağılıyoruz yaa:) 3 dk lık iş:)

Şu cocugu kâle almayın gözünüzü seveyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

arkadaşlar alt sakalı nasıl sokecez kırmadan.ılk egzoz baglantısını cıkarabılıyorumda garenajın ordan cıkmıyor ?

Tırnakları var kardesım acılıyor bıraz zorlarsan
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konya'da cbr 125r kullanıcısı çok arttı belki aramızdandır diye sordum

Bulursun kardeş Eskişehirde grup olmaya az kaldı çamlıcadan bir abi birde guray kardeşim aramıza katılıcak hayırlısıyla gezip tozcaz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

Şu cocugu kâle almayın gözünüzü seveyim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------



Tırnakları var kardesım acılıyor bıraz zorlarsan

Ben kimseden daha iyi bildiğimi veya profesyonel olduğumu idda etmiyorum Pain-EneS-Zippo ve bir çok arkadaş daha var bu işte en iyileri ve motor işini iyce öğrenmişler boş konuştuğum oluyor ama bende öğrenme çabasındayım benimle problemin nedir ben kendi yöntemlerimden diğer kullanıcılar ise kendi yöntemlerinden bahsediyor bizler burada en doğru yolu ve bakımı bulma yolundayız yeni başlayan arkadaşlarada öğretme amacımız bu form bu yüzden var biz tatlı tatlı tartışırken sen neden gerginlik yaratıyorsun ? Şu yazdığın şey yüzünden çok kırıldım şu yaşımda ben böyle birşey yazmam yaşca büyüksün abimsin saygımdan seninle kavga etmicem şunuda eklemek isterim ben yinede bir hata yapmışsam özür diliyorum.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar Abant GEzimizin fotoğraflar yayınlandı isterseniz takip edebilirsiniz .. Daha nice gezilere inşalllah .. :)

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/114044-istanbul-abant-gezimizle-sezonu-actik-2.html
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Enes kardesim Gezi fotograflarinizi inceledim,baya yol tepmissiniz,hava sartlarida eklenince isiniz iyice zorlasmis.eger ciktiginiz arkadaslarla yakinsaniz yolculuk muhabbet falan 10 numara olmustur :) yaz doneminde yolunuz balikesire duserse mutlaka goruselim yada bu guzergahta bi gezi duzenlersek katilmak isterim :) tekeriniz dus bassin kazasiz belasiz...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes kardesim Gezi fotograflarinizi inceledim,baya yol tepmissiniz,hava sartlarida eklenince isiniz iyice zorlasmis.eger ciktiginiz arkadaslarla yakinsaniz yolculuk muhabbet falan 10 numara olmustur :) yaz doneminde yolunuz balikesire duserse mutlaka goruselim yada bu guzergahta bi gezi duzenlersek katilmak isterim :) tekeriniz dus bassin kazasiz belasiz...

Ordaki arkadaşlarla hep Mt de tanıştık .. Apache vardı hepimizde o zamanlar .. şimdi değişti çoğunun motoru ama dostluk baki kalıyor işte .. İnşallah sık sık farklı yerlere düzenlicez .. Ortamda çok gzeldi muhabbette öyle .. sık sık mola verdik sohbet için .. Şükür güzel bi gezi oldu o Kara Çamura değdi doğrusu kaçkez yaşıcaz sanki böyle şeyleri .. Umarım beraberde bişeyler yapmak nasip olur .. Start böyle gerisi Allah kerim ..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Pazar gününe denk qelirse bende sizlerle qeziye katılmak ısterım aslında Bolu bana yakın. Karabükteyim bende. Geçen Pazar şans kaza Celil Bey ile Karabükte denk qeldık bizi qeziye davet ettiler. Ben ve Arkadaşım CBR 125 R 2008 Model motosikletimizle Katıldık. Resımler gelirse burayada atarım. Şimdilik 1 resım var elimde:)
12499082.jpg
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar gününe denk qelirse bende sizlerle qeziye katılmak ısterım aslında Bolu bana yakın. Karabükteyim bende. Geçen Pazar şans kaza Celil Bey ile Karabükte denk qeldık bizi qeziye davet ettiler. Ben ve Arkadaşım CBR 125 R 2008 Model motosikletimizle Katıldık. Resımler gelirse burayada atarım. Şimdilik 1 resım var elimde:)
http://www4.picturepush.com/photo/a/12499082/640/12499082.jpg

TSV ve senin motor uzaktan iri duruyor :cat:
Bu arada fara kaş yapmışsın şekilde duruyor ama far ışığını engelliyormu birde bunu düşünen polisler problem çıkarırmı ?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
TSV ve senin motor uzaktan iri duruyor :cat:
Bu arada fara kaş yapmışsın şekilde duruyor ama far ışığını engelliyormu birde bunu düşünen polisler problem çıkarırmı ?
Aldıqımda böle idi Farlar. Kaş yapılmıstyı yani. Farlarda sorun olmuyor gayet güzel aydınlatıyo. Beyaz ısık war xenona benziyo qüzel. Tvs apache çok hırcın bi motor celil bey cok profesionel kullanıyodu. beyağı yol yaptık harıka bi gezi idi.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Aldıqımda böle idi Farlar. Kaş yapılmıstyı yani. Farlarda sorun olmuyor gayet güzel aydınlatıyo. Beyaz ısık war xenona benziyo qüzel. Tvs apache çok hırcın bi motor celil bey cok profesionel kullanıyodu. beyağı yol yaptık harıka bi gezi idi.

Apache başkadır hava .. Hava soğutma 150cc klasmanında üstüne tanımam .. ogün benim cbryi nasl zorladılar .. Bayırlarda harcadılar hatta :D 0-100 Kmde ztn apache harcıyor her türlü .. İlk gözağrımdı ve herşeyiyle memnundum .. :) Kaliteside Cbfyle kıyaslanmıcak kdr iyidir ..
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
arkadaşlarım abilerim kardeşlerimm bi sorum olarak motorsiklete hgs aldım ama nereye yapıştırcam öndeki küçük camdan okunurmuki alan ve yapıştıran arkadaşlardan yardım isticektim birde zincir için en makul yağ markası isticektim yardımınız için teşekkür ederim :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlarım abilerim kardeşlerimm bi sorum olarak motorsiklete hgs aldım ama nereye yapıştırcam öndeki küçük camdan okunurmuki alan ve yapıştıran arkadaşlardan yardım isticektim birde zincir için en makul yağ markası isticektim yardımınız için teşekkür ederim :)

Ben berner kullanıyorum alman malıdır onun dışında castroll-würth genelde kullanılan markalar oluyor bunların dışında ıpone-motul çok kaliteli ve tuzludur bana kalırsa motosiklet zincir yağı olsun bide avrupa malı olsun yeterli olur herhalde ama en kalitelisi olsun diyorsan Motul dur bence bu arada sae 80-90 zincir yağıda kullana bilirsin ama 90 biraz kalın olabilir :) hgs konusunda ise hiç bir bilgim yok :(
 
Katılım
12 Eyl 2012
Mesajlar
21
Ben berner kullanıyorum alman malıdır onun dışında castroll-würth genelde kullanılan markalar oluyor bunların dışında ıpone-motul çok kaliteli ve tuzludur bana kalırsa motosiklet zincir yağı olsun bide avrupa malı olsun yeterli olur herhalde ama en kalitelisi olsun diyorsan Motul dur bence bu arada sae 80-90 zincir yağıda kullana bilirsin ama 90 biraz kalın olabilir :) hgs konusunda ise hiç bir bilgim yok :(
hocam cbr 250 kullanan bi abimiz var oda castrol chain wax'ı önerdi...yinede senin motulda en iyisi diyorsan denerim ikisinide çok sağol.... Bu arada HGS için yardım lütfen

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Ben berner kullanıyorum alman malıdır onun dışında castroll-würth genelde kullanılan markalar oluyor bunların dışında ıpone-motul çok kaliteli ve tuzludur bana kalırsa motosiklet zincir yağı olsun bide avrupa malı olsun yeterli olur herhalde ama en kalitelisi olsun diyorsan Motul dur bence bu arada sae 80-90 zincir yağıda kullana bilirsin ama 90 biraz kalın olabilir :) hgs konusunda ise hiç bir bilgim yok :(
hocam cbr 250 kullanan bi abimiz var oda castrol chain wax'ı önerdi...yinede senin motulda en iyisi diyorsan denerim ikisinide çok sağol.... Bu arada HGS için yardım lütfen
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
sayın arkadaşlarım

size 2 tane model söylesem bana bişeyler söyleye bilir misiniz

merak ettiklerim:
1-CBR125R lar yağ yakma problemi var mı?
2-2005-2006 model 30 bin km de sorun çıkartırmı (yağ yakma veya başka bişey)
3-bu modeldeki motorlar da 6 vites mi
4- 2binden 4 bine kadar 125R satan bi tanıdığınız var mı :)

sahibindende bulduklarım şunlar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bayandan-honda-cbr-125-cc-tertemiz-bir-motor-118417061/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-2006-yepyeni-boyaa-gicir-gicir-118301338/detay/

ben istanbulda yım arkadaşlar

bilgilerinizi bekliyorum
izmirde olup bu motorlara göz atabilecek olan varmı :)
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
sayın arkadaşlarım

size 2 tane model söylesem bana bişeyler söyleye bilir misiniz

merak ettiklerim:
1-CBR125R lar yağ yakma problemi var mı?
2-2005-2006 model 30 bin km de sorun çıkartırmı (yağ yakma veya başka bişey)
3-bu modeldeki motorlar da 6 vites mi
4- 2binden 4 bine kadar 125R satan bi tanıdığınız var mı :)

sahibindende bulduklarım şunlar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bayandan-honda-cbr-125-cc-tertemiz-bir-motor-118417061/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-2006-yepyeni-boyaa-gicir-gicir-118301338/detay/

ben istanbulda yım arkadaşlar

bilgilerinizi bekliyorum
izmirde olup bu motorlara göz atabilecek olan varmı :)

1- Yağ yakan cbr125 duymadım ama becermiş apaçiler vardır
2- 30bin km de sorun çıkmaz tabi düzgün kullanıldıysa ya da gerçekten 30bin km de ise :)
3- 6 vites.
4- Yok :)

ülkemizdeki ilanlar ise resimlerden anlaşılamıyor maalesef yorum yapmak gereksiz. Görmek lazım.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
sayın arkadaşlarım

size 2 tane model söylesem bana bişeyler söyleye bilir misiniz

merak ettiklerim:
1-CBR125R lar yağ yakma problemi var mı?
2-2005-2006 model 30 bin km de sorun çıkartırmı (yağ yakma veya başka bişey)
3-bu modeldeki motorlar da 6 vites mi
4- 2binden 4 bine kadar 125R satan bi tanıdığınız var mı :)

sahibindende bulduklarım şunlar

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bayandan-honda-cbr-125-cc-tertemiz-bir-motor-118417061/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-2006-yepyeni-boyaa-gicir-gicir-118301338/detay/

ben istanbulda yım arkadaşlar

bilgilerinizi bekliyorum
izmirde olup bu motorlara göz atabilecek olan varmı :)


1. Yağ yakma sorunu yok ..
2.Güzel kullanıldıysa ve cidden 30bin kmdeyse sorun çıkarmaz .. 150bine kadar rahat gideri var diyor tüm ustalar ..
3.6 vites bendeki de 2006 ..
4.Ben satardım ama yeni aldım sayılır ve tadını çıkarıyorum hala :D

Ve ayriyetten fikrimi söyliyeyim sana .. O ilandaki motorların 2 side çöp .. Bakma bile .. para verilmicek aletler .. En bariz grenajlar 1500 lira eski kasanın toplam .. orjinal olmayan parçalarada bakman lazım .. eski kasa parçaları çok pahalı .. motor ve şasiyi hiç bilmiyoruz zaten onu söylemiorum bile .. Eğer üsküdara yakınsan yanıma uğra Benım motordan örnek veriyim sana .. Mükemmel değildi tabi ama parasına göre iyiydi .. az buçukta ben bişeyler yaptım memnunum kaya gibi makineler .. Ve de istanbulda düzgün motor bulman çok zor .. ben 8 Cbr baktım alayı pert olmuştu en düzgünü bulabıldiğimdi ..
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
104
teşekkür ederim

bilgilerin için

ben pendikte oturuyorum

motorumu sattım şuan motorsuzum gelmeyi çok isterdim ama aracım yok :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
teşekkür ederim

bilgilerin için

ben pendikte oturuyorum

motorumu sattım şuan motorsuzum gelmeyi çok isterdim ama aracım yok :)

İlanlara bakmaya nasıl gtcen araç olmaması bahanen olmasın :D yolun düşerse bu tarafa beklerim .. bulursan bu taraftan bakarız beraber yardımcı olurm .. Umarım bulursun düzgün bişey ..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yağ yakma ilk defa duydum bu arada ilanlar harbiden iyi değil daha temizlerine git veya motosiket dükkanlarına bak 2.el satanlar oluyor.Eskişehirde var ama sana uzak gelir keçeciler oto yıkamanın orada bir bayi vardı eski kasa kırmızı siyah satıyorlardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst