Forumu okumadan yorum yapıosunuz arkadaşım .. Daha sayfanın başında yazıo bakDün yaptık 560 km nerdeyse 2 3 saati Redline gittik geldik .. bişey olmaz,gayette rahat gidilir ..
Haklısın abi kusura bakmayın acemiliğime verin ilk motor heyecanı
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
@NoFear2 Bence rodaj döneminde mümkün olduğu kadar 6-7000 devri geçmeden, uzun süre aynı sürat-devir ve viteste seyretmeden, ani hızlanmalardan kaçınarak kullanın. 100 km sorun değildir; buna mukabil (bana kalırsa) 45 dk veya 1 saatte bir mola verip 15-20 dk motoru dinlendirirseniz iyi olur.
Öneriler için sağol abi bu rodaj donemini iyi araştıracağım