Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
neden ? çok güzel olur ki.. olmadımı ? söker atar ne var bunda. uğraşacak şey arıyor ben gibi. ne güzel :)

bu arada, nihat hocama ben gönderdim karbon fiberi isteyene gönderebilirim

ne kadar abi fiyatı, benim de niyetim var ama ne kadar gider diye herhangi bir fikrim yok. aynı motoru kullanıyoruz sonuçta sen biliyorsun ne kadar gittiğini.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
ben 5 metre kırmızı aldım fakat ne kadar gidem tam olarak bilemem..daha devam edecem bakalım
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Son 2 parçayıda kapladım bu gün motorada montajını yaptım ama saat geç olduğundan foto çekemedim umduğumdan daha güzel oldu diyebilirim yarın fotoları paylaşırım. Bunlarda kapladığım son 2 parça

88761467.jpg


aa2hz.jpg
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
slm herkese..
cumartesi sabah çıktıgımız çanakkale gezisini tamamladık..
3 cbf 1 ybr ve 1 fazer 6
777 km yol yaptık..
gidiş yolu yagmur kar hersey vardı dönüş yolu sadece soguktu ..
l5ugr.jpg

l5ulg.jpg
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
=) plasti dip diye bi ürün var abi janttları düşünüyorum bunula bi bak =)

bu plasti dip çok güzel birşeymiş ya baktımda şimdi severim böyle ilginç şeyleri:mrgreen: 50 tl kutusu 2 jant boyanır ama sökmek lazım jantları, birde bunun rengi varmı hep mat siyah gördüm.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Kaplama işi bitti montajını yaptım. Görenler çok beğendi nerde yaptırdın diyenler bile var:queen: bu öz güvenle aynalarıda kaplıyım diyorum ama aynalar tam yuvarlak nasıl yapıcam bilmiyorum deniycem ama:cat:

nht5.jpg


nht4.jpg


nht3.jpg


nht2.jpg


nht1.jpg
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
bende aldım malzeme bugün, 1 metre gri aldım, yarım metre siyah aldım bakalım ne zaman başlıcam yeticek mi artıcak mı :)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
slm herkese..
cumartesi sabah çıktıgımız çanakkale gezisini tamamladık..
3 cbf 1 ybr ve 1 fazer 6
777 km yol yaptık..
gidiş yolu yagmur kar hersey vardı dönüş yolu sadece soguktu ..
http://d1303.hizliresim.com/17/k/l5ugr.jpg
http://d1303.hizliresim.com/17/l/l5ulg.jpg

bende çanakkale ve edirne gezisi yapmak istiyorum detaylı bir şekilde yazarsan nerelere gittiğini nereden nasıl gittiğini seviniriz feribotlamı gittiniz karayolunu kullanmadınızmı
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Kaplama işi bitti montajını yaptım. Görenler çok beğendi nerde yaptırdın diyenler bile var:queen: bu öz güvenle aynalarıda kaplıyım diyorum ama aynalar tam yuvarlak nasıl yapıcam bilmiyorum deniycem ama:cat:

http://imageshack.us/a/img825/5269/nht5.jpg

http://imageshack.us/a/img12/5509/nht4.jpg

http://imageshack.us/a/img854/4740/nht3.jpg

http://imageshack.us/a/img10/1023/nht2.jpg

http://imageshack.us/a/img600/3893/nht1.jpg


hocam süper olmuş. sen bu işi kaptın :) yan aynaları ( otomobillerin ) youtube de kaplayan var..ingilizce yaz çıkar.. onlara bak sana referans olur..benim motorunda aynısı aynalar.. bende kaplayacağım inşallah..




bu arada detaylı canakkale raporu bende bekliyorum....


.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

Ön çamurluk ne yapsam acaba..karbon fiber mi. mat kırmızı mı yoksa mat siyah mı.. kenar gri yerleri karbon fiber düşünüyorum..olur ise.olmazsa sökerim

.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
bu plasti dip çok güzel birşeymiş ya baktımda şimdi severim böyle ilginç şeyleri:mrgreen: 50 tl kutusu 2 jant boyanır ama sökmek lazım jantları, birde bunun rengi varmı hep mat siyah gördüm.

abi renkleri var burada =)

http://store.plasti-dip.com/

bakalım e bay da 8$ ama hiç ebay dan alışveriş yapmadım alan varmı nasıl yapılıyor bilmeyorum =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

Kaplama işi bitti montajını yaptım. Görenler çok beğendi nerde yaptırdın diyenler bile var:queen: bu öz güvenle aynalarıda kaplıyım diyorum ama aynalar tam yuvarlak nasıl yapıcam bilmiyorum deniycem ama:cat:

http://imageshack.us/a/img825/5269/nht5.jpg

http://imageshack.us/a/img12/5509/nht4.jpg

http://imageshack.us/a/img854/4740/nht3.jpg

http://imageshack.us/a/img10/1023/nht2.jpg

http://imageshack.us/a/img600/3893/nht1.jpg

şahane olmuş abi ellerine sağlık =) sana uğraşacak 2 yer daha =)

alt sakal ve ibrenin etrafındaki siyah plastik =)

abi bide nette carbon manetler var onlardan al =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

hocam süper olmuş. sen bu işi kaptın :) yan aynaları ( otomobillerin ) youtube de kaplayan var..ingilizce yaz çıkar.. onlara bak sana referans olur..benim motorunda aynısı aynalar.. bende kaplayacağım inşallah..

[url]http://b1303.hizliresim.com/17/l/l6s3x.jpg[/url]


bu arada detaylı canakkale raporu bende bekliyorum....


.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

Ön çamurluk ne yapsam acaba..karbon fiber mi. mat kırmızı mı yoksa mat siyah mı.. kenar gri yerleri karbon fiber düşünüyorum..olur ise.olmazsa sökerim

.

ramazan abi ön çamurluk karbon yan kapaklar karbon ayna karbon ve göstergenin etrafı siyah olan plastiklerde karbon yap bence kalanı mat kırmızı güzel olur =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

nihat abi bu video sana =)

http://www.youtube.com/watch?v=OW2d0-wIECc

bizim motor içinde güzel olur ama 50 tl çok gibi geldi bana bu ebay hakkında bi bilgi edinmek lazım =)

http://www.youtube.com/watch?v=Wtt05Yh6MGs
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
ayrıntıları resimlerle birlikte en kısa zamanda paylaşacagım...
gidiş olrak çok zorlu geçiti..çıkarken istanbulda kar vardı ..
ve uzun süre yold a devam etti..
yagmur yagdı ıslandık ayaklarım sırıl sıklam dı :)
sis çok vardı çok sık bi şekilde mola verdik onun için sabah 9 da çıktıgımız yola 17 de çanakkale ye vardık..
hızımız ortalama 90- ile 100 km arasıydı..
daha hızlı gidemezdik yollar ıslak ve soguk adamı kesiyodu...
çanakkalede tabyaları şehitlikleri gezdik..
zaten hepsi bi arada deil biliyosunuzdur..
aralarında beya mesafe var ...bi kısma gidiyosun geziyosun motora binip diger kısma geçiyosun..
dönüş yolu hava yagmursuz karsızdı ama soguk çoktu..
çanakkaleden 17 de çıktık 23 te istanbuldaydık...yyine çok sık mola verdik yemek yedik ısındık...
cbf 800 km 130 - 150 lira arası bişi yaktı..
gidiştede dönüştede rüzgara karşıydık..
cbf le çıktıgım ilk uzun yolumdu gerçekten rahatlık olarak çok iyi..

bu arada herkesin çanakkale yi görmesini isterimm...
insanın tüyleri diken diken oluyor
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
güzeldir candır ç.kale ben ç.kaleliyim 3 defa gittim geldim istanbul ç.kale arası ilk 250 lik fym masaim le sonra cbf 150 imle en son da asya gy 200 ümle gittim geldim ama kalabalık daha zevkli olur eminim güzel bi tecrübe olmuştur dostum resimleri de beklyrz en kısa zamanda
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
arkadaşlar bu kamera hakkında konuşulmuştu geçenlerde nihat abi sen sormuştun sanırım =) bi bak

http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-aksesuarlari/113237-kask-kamerasi-ve-lastik.html
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
100 lira aslında iyi fiyat güzel bişeye benziyor arkadaş kroscu sanırım:) bu aralar çok açıldım ya ay sonu para kalmadı:mrgreen: plasti dip in beyazıda varmış beyaz jant gider:queen:
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
100 lira aslında iyi fiyat güzel bişeye benziyor arkadaş kroscu sanırım:) bu aralar çok açıldım ya ay sonu para kalmadı:mrgreen: plasti dip in beyazıda varmış beyaz jant gider:queen:

abi slikon zincir yağı kullandınmı hiç ? yada kullanan varmı sıfır sıçrama kir diyor öyle olursa jantları krom bile kaplarım =)

ya bu gün bizim burada bi tane mondialin 150cc commuterini gördüm bu egzozdan takmış sesi çok hoştu apaçi işi değil

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-kanuni-bretton-performans-eksoz-plus7-bg-guc-118180458/detay

bide bu var fena sayılmaz

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-modifiye-cup-eksoz-plus5-bg-guc-106789235/detay
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
abi slikon zincir yağı kullandınmı hiç ? yada kullanan varmı sıfır sıçrama kir diyor öyle olursa jantları krom bile kaplarım =)

ya bu gün bizim burada bi tane mondialin 150cc commuterini gördüm bu egzozdan takmış sesi çok hoştu apaçi işi değil

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-kanuni-bretton-performans-eksoz-plus7-bg-guc-118180458/detay

bide bu var fena sayılmaz

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-modifiye-cup-eksoz-plus5-bg-guc-106789235/detay

Silikon zincir yağı kullanmadım hiç. Gulf un zincir yağını almıştım hala kullanıyorum ben gaz yağıyla zinciri temizliyorum sonra spreyle yağı sıkıp motoru bırakıyorum akşamdan 1 gün sonra falan biniyorum ozaman sıçrama olmuyor. Bide fazla sıkmıyorum yeteri kadar sıkıyorum ama sık sık bu işlemi yapıyorum 200-300kmde 1.
Egzos konusunda ise istanbulda yapanlar var hatta adamlar abarttı yosi falan yapıyolar çakmasını ama sesinden anlaman imkansız o derece :) ben güvenilir bulmuyorum bu iş için ciddi arge şart:cat: alıcak olsam tiger düşünürüm hem fiyatıda uygun sayılır diğer egzoslara göre sesinide beğendim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst