Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Gençler bizim arka stop led olmadığından f1 çakar devresi bağlayınca olmuyor yani led gibi olmuyor malesef hondanın uyuzluğu led yapsana arkadaş şunu. F1 çakar trafikte çok işe yarıyor frene basınca yanıp yanıp söndüğü için arkadakinin dikkatini baya çekiyor. Nette gezerken şu ilanı gördüm ledli kendinden çakarlı bu tarz lambayı kullanan varmı acaba?

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-motosiklet-stop-lambasi-icin-cift-duylu-cakar-led-ampul-118729690/detay
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Ramazan ve Nihat ağabey ellerine sağlık güzel olmuş.
Mazottan daha etkili zift çıkarmak için bildiğiniz bir şey var mı?
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
bu aralar hepimiz modifiye peşindeyiz :) havalar ısınmaya başlıyor, ondan mıdır nedir :)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
ziftten kastınız, janta sıçrayan zincir yağıysa mutfakta yağ çözücü olarak kullanılan '' cif '' jantları tertemiz yapar :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Modifiye aslında hiç sevmem ama ben uğraşacak birşey aramamdan kaynaklanıyor :)

Teşekkürler Sercan


Bu hafta sonu depoyu kaplamayı düşünüyorum ve motoru toplamayı işte o zaman belli olacak nasıl olduğu

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

ziftten kastınız, janta sıçrayan zincir yağıysa mutfakta yağ çözücü olarak kullanılan '' cif '' jantları tertemiz yapar :)

Gerçekten yaa, ben de diyorum mazotla kim uğraşacak kokusunu da sevmiyorum zaten.

Ciddi denemek lazım
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
l89uk.jpg


alışveriş ten dönüş :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Gençler bizim arka stop led olmadığından f1 çakar devresi bağlayınca olmuyor yani led gibi olmuyor malesef hondanın uyuzluğu led yapsana arkadaş şunu. F1 çakar trafikte çok işe yarıyor frene basınca yanıp yanıp söndüğü için arkadakinin dikkatini baya çekiyor. Nette gezerken şu ilanı gördüm ledli kendinden çakarlı bu tarz lambayı kullanan varmı acaba?

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-motosiklet-stop-lambasi-icin-cift-duylu-cakar-led-ampul-118729690/detay

O çakarlı ledden kullanmadım ama ben kendi yaptığım şeyi paylaşayım. 5'li powerled ve çakar devre alıp kendim stop lambasına bağladım. Powerledler gerçekten çok güçlü ben çok memnun kaldım. Ledleri çanta tablasına vidaladım.
Ledler 3lü ve 2li olarak ayrı bağlanmış. Isterseniz kesip 3lü ve ikili olarak ayrı da kullanabilirsiniz. Fotoğraflar ve video aşağıda. Kafanıza takılan birşey olursa sorun elimden geldiğince cevaplarım.

stopr.jpg


stop2w.jpg


stop1.jpg



Ledleri 40 lira, çakar devreyi ise 15 liraya aldım. Devrede 4 mod var. Sürekli yanan, önce sağ sonra sol yanan, polis çakarı ve devamlı çakar modları var. Ben en son modu kullanıyordum ama devrede bir salaklık oldu. Ben modu değiştirdikçe o değişiyor ve sürekli yanan moda geçiyor. Bu arada devrenin tek modlusu ve 10 lira olanı da vardı ama o kalmamıştı bitmişti ben de bu 4 modlu olanından aldım.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
O çakarlı ledden kullanmadım ama ben kendi yaptığım şeyi paylaşayım. 5'li powerled ve çakar devre alıp kendim stop lambasına bağladım. Powerledler gerçekten çok güçlü ben çok memnun kaldım. Ledleri çanta tablasına vidaladım.
Ledler 3lü ve 2li olarak ayrı bağlanmış. Isterseniz kesip 3lü ve ikili olarak ayrı da kullanabilirsiniz. Fotoğraflar ve video aşağıda. Kafanıza takılan birşey olursa sorun elimden geldiğince cevaplarım.

http://imageshack.us/a/img855/4969/stopr.jpg

http://imageshack.us/a/img213/2682/stop2w.jpg

http://imageshack.us/a/img443/1403/stop1.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=UmYDfvD6UnY

Ledleri 40 lira, çakar devreyi ise 15 liraya aldım. Devrede 4 mod var. Sürekli yanan, önce sağ sonra sol yanan, polis çakarı ve devamlı çakar modları var. Ben en son modu kullanıyordum ama devrede bir salaklık oldu. Ben modu değiştirdikçe o değişiyor ve sürekli yanan moda geçiyor. Bu arada devrenin tek modlusu ve 10 lira olanı da vardı ama o kalmamıştı bitmişti ben de bu 4 modlu olanından aldım.

bende kullanmıştım bu çakar devresinden...
ve belli bi süre sonra devre kafayı yiyor..
bazen yanmıyo yanıp sönüyo....
sonra çıkarrtım attım..
aksaraydan almıştım.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
image.php


---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:27 ----------

6510IMG_1561.JPG


---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

16 mart çanakkale yol hazırlıgı
1593IMG_1570.JPG

4639IMG_1573.JPG

1287IMG_1577.JPG


karlı yollar göz gözü görmüyodu..ellerimi silecek niyetine kullandım vizörden kar temizledim :)

949IMG_1586.JPG


2187IMG_1594.JPG

100 km kaldı ama donmamızada az kaldı :)

4238IMG_1598.JPG


çok şükür 8 saatlik yolun sonunda vardık çanakkale ye .

7977IMG_1605.JPG


3469IMG_1612.JPG


3017IMG_1618.JPG


2652IMG_1635.JPG


865IMG_1645.JPG


5770IMG_1649.JPG


5770IMG_1649.JPG


2468IMG_1650.JPG


7387IMG_1655.JPG


625IMG_1667.JPG


3228IMG_1672.JPG

5879IMG_1677.JPG


7489IMG_1698.JPG


dönüş yolu hava 2 derece yine donduk..
ama degdi oraları gezip görmelk...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884

Ama iyi gezdik demi ümit çok soğuk olmasına rağmen ben çokzevk aldım en kısa zamanda tekrarlayalım kardeşim..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ziftten kastınız, janta sıçrayan zincir yağıysa mutfakta yağ çözücü olarak kullanılan '' cif '' jantları tertemiz yapar :)
Honda yazan yer varya.Vitesler fln yazan yer 1-N-2-3-4-5.Alt takımın olduğu yerler desem daha doğru olur.
Yolun en son ki yapım aşaması. :) :)Zift dökülmesi :)

---------- Post added at 18:36 ---------- Previous post was at 18:20 ----------

Bir de benim bu disk aynasında ufak tekek çizikler mevcut.Disk aynasının ömrü var mıdır.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Ramazan ve Nihat ağabey ellerine sağlık güzel olmuş.
Mazottan daha etkili zift çıkarmak için bildiğiniz bir şey var mı?

teşekkürler sercan. Zifti çıkartmak için kerosen sanayideki adıyla gaz yağı kullan. Gaz yağını cam sil şişesine doldur onunla sık biraz beklet zahmetsizce sökücek:cat: nerden bulurum dersen benzinliklerde artık kalmadı sanayide araman lazım.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Silikon zincir yağı kullanmadım hiç. Gulf un zincir yağını almıştım hala kullanıyorum ben gaz yağıyla zinciri temizliyorum sonra spreyle yağı sıkıp motoru bırakıyorum akşamdan 1 gün sonra falan biniyorum ozaman sıçrama olmuyor. Bide fazla sıkmıyorum yeteri kadar sıkıyorum ama sık sık bu işlemi yapıyorum 200-300kmde 1.
Egzos konusunda ise istanbulda yapanlar var hatta adamlar abarttı yosi falan yapıyolar çakmasını ama sesinden anlaman imkansız o derece :) ben güvenilir bulmuyorum bu iş için ciddi arge şart:cat: alıcak olsam tiger düşünürüm hem fiyatıda uygun sayılır diğer egzoslara göre sesinide beğendim.

bencede abi ya çocuğu durdurmak aklıma hiç gelmedi normalde bu güne kadar bizim motor gibi motorlara takılanlar çok rahatsız edici itici sadece gelen geçen baksın diye yapılmış barım barım duman atan egsozlardı

ama bu ne bileyim abi evet aynen cbr a bencede bi çok egsoz gördüm en güzel tiger carbon duruyor ve seside çok hoş bu egsozun seside öyleydi ama =)

neyse abi bende senin dediğn sistemle yağlıyorum ama çoku sıkıyorum ne yapıyorum kararını bilmiyorumki =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

hüseyin aliexpress den getirtsek nasıl olurki

olur abi var bi çok model kamera bu kameranın garantisi var diye bide nihat abi ilgilendi diye söyledim =) baktığın bi model varmı abi bi ara md80 i 32 gb yada 16 g b hafıza kartı ile idi 10 $ dı kampanya idi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------

Gençler bizim arka stop led olmadığından f1 çakar devresi bağlayınca olmuyor yani led gibi olmuyor malesef hondanın uyuzluğu led yapsana arkadaş şunu. F1 çakar trafikte çok işe yarıyor frene basınca yanıp yanıp söndüğü için arkadakinin dikkatini baya çekiyor. Nette gezerken şu ilanı gördüm ledli kendinden çakarlı bu tarz lambayı kullanan varmı acaba?

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-motosiklet-stop-lambasi-icin-cift-duylu-cakar-led-ampul-118729690/detay



nihat abi tamda bu konu gündemimde sana şunları göderiyim aralarında f1 stop var hiç onla uğraşma çok pahalı
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-12-LED-Car-Rear-Tail-Brake-Stop-Light-Taillight-Safety-Fog-DRL-Flash-White/727047606.html

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-yeni-nesil-iki-modlu-f1-cakar-stop-difrizor-cakari-118738979/detay
bu benim favorim abi bende çantanın alt tarafına takmayı planlıyorum =)

http://www.aliexpress.com/item/2pcs-set-3W-LED-DRL-Eagle-Eye-Car-Motorcycle-Daytime-Running-Tail-Backup-Light-Wholesale-Eagle/753605448.html

bu ürün çok hoş aslında arabalrdaki park sensörleri gibi kaportayı delip vidalıyorsun cbf in farın iki yanına 3 tane sıralı güzel durabilir

http://www.sanalpazar.com/Modacar-Led-Mavi-Halkali-Projektor-Tipi-Sis-Lambasi-49117__isp6570250

buda ucuz yollu

http://www.sanalpazar.com/Space-Ucgen-Lamba-15-Ledli-85a35415__isp6570057

bide bunu alıcam sanırım =)

http://www.modacar.com.tr/urun/photon-s2-35-watt-xenon-efect-5000k-motorsiklet-far-ampulu-85d023.aspx

ya arkadaşlar bide şu angelli sisler sıkıntı çıkartırmı ?

http://www.sanalpazar.com/Modacar-Led-Mavi-Halkali-Projektor-Tipi-Sis-Lambasi-49117__isp6570250

http://www.724tikla.com/product/space-sis-lambasi-yuvarlak-105mm-2-li-set-beyaz-angel-85a40817-67349

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

ıphone zincir yağı beyaz tutkal gibi yapışıyo zincire bir damla sıçratmıyor .


teşekkürler bilgi için link varmı iphone zincir yağının birçok modeli var baktımda =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------


ne yaptın olum sen =)

yan sepet şart olmuş sana =)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Benim amacım orijinal stopu ledli hale getirip çakar takmak. Yani başka bir dışarıya bişey takmam istemiyorum. Standart halojen ampulu ledli ampulle değiştire bilirmiyim? değişirse ona birde devre taktımmı tamamdır.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Benim amacım orijinal stopu ledli hale getirip çakar takmak. Yani başka bir dışarıya bişey takmam istemiyorum. Standart halojen ampulu ledli ampulle değiştire bilirmiyim? değişirse ona birde devre taktımmı tamamdır.

anladım abi daha önce forumda yazanlar var dı çakar olurmu öyle olurmu bilmiyorum 3 kanatlımı 5 kanatlımı ne led stop ampülü diye birşey vardı ama nasıl olur bilmiyorum abi =)

ben diyorum bu angel lı sislerden koruma demirine takayım bide o beyaz ampülü arkayada F1 stop =)

cayıl cayıl =)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
sirkecide doğu bankın orda ki motosiklet aksesuarı satan bi dükkandan almıştım 75 liraya o ringli zincir almıştım taıwan malı ağustostan beri yeni gerdim bilmem artık zincir yağ ilişkisinden dolayımıdır yoksa her 300 km de bir yağlamamdan dolayımıdır yoksam zincirin dayanıklılığından dolayımıdır bilinmez sadece zincir yağı ıphone deyip almıştım o zaman 35 tl di bittiğinden beri de arkadaşım motosiklet tamircisi olduğu için yağ sıkıntım yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:26 ----------

yazın da bi ç.kale yapıp gelmiştim yazlıkta da 200 km yaptım zincir baya sağlam çıktı ama zincir temizleyiciside almıştım yanında yağlamadan önce temizleyip öyle yağlama yapıyorum ama bence cbf in cantlarına siyah daha çok yakışıor ben olsam senin yerinde siyaha boyatırım bundan önce cbf vardı bende onun kini boyatmıştım 100 tl ye iki cantı fırın boyada daha yakışıklı oluor
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Vizelerin stresini dün motorla sabahtan akşama kadar şehir de dolaşarak çıkardım.
Valla iyi ki Cbf almışım diyorum.(Ufak motorlar arasından)Michilen de ısındı mı değme keyfime :)
Ybr,Apache sürdüğün zaman bile insanı tatmin etmiyor.Kiii..Apache kullanıcısı bile titreşiminden bıkmış artık.

---------- Post added at 14:19 ---------- Previous post was at 14:15 ----------

anladım abi daha önce forumda yazanlar var dı çakar olurmu öyle olurmu bilmiyorum 3 kanatlımı 5 kanatlımı ne led stop ampülü diye birşey vardı ama nasıl olur bilmiyorum abi =)

ben diyorum bu angel lı sislerden koruma demirine takayım bide o beyaz ampülü arkayada F1 stop =)

cayıl cayıl =)

Hacım kanatlı manatlı orjinali en iyisidir. :): )Bir ara 5K Philips görünümlü Phantom almıştım.Hepsiburada.com'dan gece önünü bile göremiyor adam.
Angel zorlar aküyü.Bir de sis farı varsa.Akünün dili olsa da konuşsa :p der adam.Yapan arkadaşlar var da.Standart Cbf ile aküsü aynı süre zarfında mı bitiyordur acaba ?
YUASA Kuru Akü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst