Silikon zincir yağı kullanmadım hiç. Gulf un zincir yağını almıştım hala kullanıyorum ben gaz yağıyla zinciri temizliyorum sonra spreyle yağı sıkıp motoru bırakıyorum akşamdan 1 gün sonra falan biniyorum ozaman sıçrama olmuyor. Bide fazla sıkmıyorum yeteri kadar sıkıyorum ama sık sık bu işlemi yapıyorum 200-300kmde 1.
Egzos konusunda ise istanbulda yapanlar var hatta adamlar abarttı yosi falan yapıyolar çakmasını ama sesinden anlaman imkansız o derece

ben güvenilir bulmuyorum bu iş için ciddi arge şart:cat: alıcak olsam tiger düşünürüm hem fiyatıda uygun sayılır diğer egzoslara göre sesinide beğendim.
bencede abi ya çocuğu durdurmak aklıma hiç gelmedi normalde bu güne kadar bizim motor gibi motorlara takılanlar çok rahatsız edici itici sadece gelen geçen baksın diye yapılmış barım barım duman atan egsozlardı
ama bu ne bileyim abi evet aynen cbr a bencede bi çok egsoz gördüm en güzel tiger carbon duruyor ve seside çok hoş bu egsozun seside öyleydi ama =)
neyse abi bende senin dediğn sistemle yağlıyorum ama çoku sıkıyorum ne yapıyorum kararını bilmiyorumki =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------
hüseyin aliexpress den getirtsek nasıl olurki
olur abi var bi çok model kamera bu kameranın garantisi var diye bide nihat abi ilgilendi diye söyledim =) baktığın bi model varmı abi bi ara md80 i 32 gb yada 16 g b hafıza kartı ile idi 10 $ dı kampanya idi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
Gençler bizim arka stop led olmadığından f1 çakar devresi bağlayınca olmuyor yani led gibi olmuyor malesef hondanın uyuzluğu led yapsana arkadaş şunu. F1 çakar trafikte çok işe yarıyor frene basınca yanıp yanıp söndüğü için arkadakinin dikkatini baya çekiyor. Nette gezerken şu ilanı gördüm ledli kendinden çakarlı bu tarz lambayı kullanan varmı acaba?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-motosiklet-stop-lambasi-icin-cift-duylu-cakar-led-ampul-118729690/detay
nihat abi tamda bu konu gündemimde sana şunları göderiyim aralarında f1 stop var hiç onla uğraşma çok pahalı
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-12-LED-Car-Rear-Tail-Brake-Stop-Light-Taillight-Safety-Fog-DRL-Flash-White/727047606.html
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-yeni-nesil-iki-modlu-f1-cakar-stop-difrizor-cakari-118738979/detay
bu benim favorim abi bende çantanın alt tarafına takmayı planlıyorum =)
http://www.aliexpress.com/item/2pcs-set-3W-LED-DRL-Eagle-Eye-Car-Motorcycle-Daytime-Running-Tail-Backup-Light-Wholesale-Eagle/753605448.html
bu ürün çok hoş aslında arabalrdaki park sensörleri gibi kaportayı delip vidalıyorsun cbf in farın iki yanına 3 tane sıralı güzel durabilir
http://www.sanalpazar.com/Modacar-Led-Mavi-Halkali-Projektor-Tipi-Sis-Lambasi-49117__isp6570250
buda ucuz yollu
http://www.sanalpazar.com/Space-Ucgen-Lamba-15-Ledli-85a35415__isp6570057
bide bunu alıcam sanırım =)
http://www.modacar.com.tr/urun/photon-s2-35-watt-xenon-efect-5000k-motorsiklet-far-ampulu-85d023.aspx
ya arkadaşlar bide şu angelli sisler sıkıntı çıkartırmı ?
http://www.sanalpazar.com/Modacar-Led-Mavi-Halkali-Projektor-Tipi-Sis-Lambasi-49117__isp6570250
http://www.724tikla.com/product/space-sis-lambasi-yuvarlak-105mm-2-li-set-beyaz-angel-85a40817-67349
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------
ıphone zincir yağı beyaz tutkal gibi yapışıyo zincire bir damla sıçratmıyor .
teşekkürler bilgi için link varmı iphone zincir yağının birçok modeli var baktımda =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
ne yaptın olum sen =)
yan sepet şart olmuş sana =)