Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
12
Motor güzele benziyor, fiyata yorum yapamıyorum bana göre normal, başkasına yüksek gelebilir..



xvs650a ların hepsi klasik model, xvs650 ise hem klasik hemde custom modellleri ifade eder... Bunun dışında farkı yok..

Peki, aralarındaki kozmetik farklar ne? Mesela benim gözüme çarpan şey klasik modellerinde (sanırım) gizli arka süspansiyon varken custom veya sport da denilen modellerde açık süspansiyon var. Bu gibi farklar...

Edit: Bir de şöyle bir ilana denk geldim, fikrinizi almak isterim. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sahibinden-2001-model-yamaha-dragstar-classic-118166303/detay
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
8
Merhabalar. Yeni motorum 2006 XVS650A ile aranizdayim. Canta demiri, yan ve arka canta, yuksek yolcu sirt dayama, surucu sirt dayama ve yarim kask ihtiyacim var. Sifir ya da 2.el alicam. Sifir alirsam Bunlari temin etmek icin 1 gunlugune Istanbula gitmeyi dusunuyorum. Hepsini birden temin edebilecegim birbirine yakin magaza olan bir bolge tavsiye edebilir misiniz? Kullanmadigi aksesurlari satmak isteyen varsa da degerlendirebilirim, tesekkurler.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Kadıköy'de Şükrü Saracoğlu stadının orası motorcu kaynıyor.
Kızıltoprak olarak geçer.
Aradığın her şeyi fazlasıyla bulursun.
İkinci el kask olayına sakın ama sakın girme :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Peki, aralarındaki kozmetik farklar ne? Mesela benim gözüme çarpan şey klasik modellerinde (sanırım) gizli arka süspansiyon varken custom veya sport da denilen modellerde açık süspansiyon var. Bu gibi farklar...

Edit: Bir de şöyle bir ilana denk geldim, fikrinizi almak isterim. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sahibinden-2001-model-yamaha-dragstar-classic-118166303/detay

Yok hepsi softail yani gizli suspansiyon :) ilandaki motor güzel duruyor, krom sinyal camları tek bende var sanıyordum başka bir motorda da görmüş oldum, korna da ilginçmiş :)
Merhabalar. Yeni motorum 2006 XVS650A ile aranizdayim. Canta demiri, yan ve arka canta, yuksek yolcu sirt dayama, surucu sirt dayama ve yarim kask ihtiyacim var. Sifir ya da 2.el alicam. Sifir alirsam Bunlari temin etmek icin 1 gunlugune Istanbula gitmeyi dusunuyorum. Hepsini birden temin edebilecegim birbirine yakin magaza olan bir bolge tavsiye edebilir misiniz? Kullanmadigi aksesurlari satmak isteyen varsa da degerlendirebilirim, tesekkurler.


bedenin ne eski kaskımı hediye edebilirim Z1R marka, akseuar orjinal yamaha arıyorsan ne istediğini
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
8
Bazi markalarda M, bazilarinda L oluyor hocam, kafamda bir yamukluk var sanirim :). Mesajin yarim cikmis sanirim, ama aksesuarlarin orjinal olmasi onemli degil, su an motorum ciplak sayilir, minimum butce ile biraz doldurmak niyetindeyim.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
benimkiler xl olmaz, çok büyük gelir :) Hangi aksesuar lazım yaz detaylı olarak bakalım.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Merhabalar. Yeni motorum 2006 XVS650A ile aranizdayim. Canta demiri, yan ve arka canta, yuksek yolcu sirt dayama, surucu sirt dayama ve yarim kask ihtiyacim var. Sifir ya da 2.el alicam. Sifir alirsam Bunlari temin etmek icin 1 gunlugune Istanbula gitmeyi dusunuyorum. Hepsini birden temin edebilecegim birbirine yakin magaza olan bir bolge tavsiye edebilir misiniz? Kullanmadigi aksesurlari satmak isteyen varsa da degerlendirebilirim, tesekkurler.

Hayırlı olsun kazasız sürüşler hocam,Benimde birkaç parçaya ihtiyacım var.İkince el bakıcam veya Bir yer var orjinale yakın ön cam yapıyor.Ona yaptırıcam,Benim eksiklerim cam,yan heybe ve yan heybe demiri.Acelem yok.Aslında öncam için aklımda çok öncelerden kalma bir proje var ama uğraş ve beceri gerektiriyor.Ekteki örnekler; fiberden yapılıyor,kalıp ve fiber konusunda bilgi birikim gerektiriyor veya kalıp verirsen biryerlere yaptırabiliyorsun.Teyp,Kolon,saat,tehrmometre ve GPS gibi cihazları monte edebiliyorsun.Birde Hard yan çanta uydurursan tadından yenmez.V-star lar için orjinal var ancak 1000+ doların üzerinde fiyatlar var.


http://www.ebay.com/itm/Front-Fairing-for-Harley-FLHT-FLHRC-FLHX-FLHTC-Black-BRAND-NEW-/171004309176?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27d0a6aeb8&vxp=mtr

http://www.popscreen.com/p/MTI3MDIxMDUz/Hogtunes-MSA1-Speaker-System-Kit-For-Memphis-Shades-Batwing-Fairing-

http://www.popscreen.com/p/MTU1NjAwNzM5/Harley-Davidson-Detachable-Fairing-65-round-speaker-style-for-Road-

http://www.corbin.com/fairings_m.shtml
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
60-70 $ a ikinci eli düşüyor ama TR ye nakliyesi olsa bile çok tuzlu adamlar 150-200 dolar nakliye istiyorlar ebadından dolayı, bir ara GV250 forumunda geçmişti, Hyosungunda olması lazım böyle bir batwingi
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
8
Teşekkürler

Öncelikli ihtiyaçlarım benimde hemen hemen aynı, ama yapmak için uğraşmak istemiyorum vaktim yok. Bu yüzden 2.el veya sıfır hazır alma niyetindeyim.

Çanta demiri, çanta, ön cam ve en önemlisi eşimin rahatı için yüksek bir sissy bar istiyorum
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Teşekkürler

Öncelikli ihtiyaçlarım benimde hemen hemen aynı, ama yapmak için uğraşmak istemiyorum vaktim yok. Bu yüzden 2.el veya sıfır hazır alma niyetindeyim.

Çanta demiri, çanta, ön cam ve en önemlisi eşimin rahatı için yüksek bir sissy bar istiyorum

Eski motorun imzanda regal göüzküyor.Regalciler bu işi iyi bir ama Hamdi usta var Küçükyalı'da.Ön cam, motor koruma, sissy bar v.s istediğin biçimde şekillendirip yapıyordu.Hala yapıyormu bilmiyorum.İstersen bu tarafa geldiğinde beraber bir uğrarız.Önceki motordan kalan bir vefa borcu var bana yataktan ses gelen motora bakım yapmak ve sonrasında "haberim yoktu çırağa verdim motoru ama sesi hiç hoş değil" gibi pişkin bir şekilde suratıma bakmak gibi.Sonrasında zaten motor yatak dağıttı ve Ümraniye Yamaha Kadir Bey sağolsun uygun bir fiyat ve özenle sorunumu giderdi.
Eğer marka ve sıfır ürünler düşünüyorsan iyi firmalarda iyi fiyatlara var.Sadece cam bağlantı demirleri ile beraber 400 avro filan.Bağlantı demirleri ayrı satılıyor normalde.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Ayrıca Hamdi usta eski yerinde komşumdu.Şunu söylemem gerek benim önceki motoruma krom bakım/polisaj yapmıştıki gerçekten kusursuz olmuştu.Metal işleri ile uğraştığı için krom bakımı hakkında çok beceriklidir kendisi
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
8
Arkadaşlar bu çantalardan kullanan ya da gören var mıdır?

Bizim motorlara güzel olur mu? Hangisi dahaa iyi olur? Görüşlerinize ihtiyacım var

http://www.feyizoglu.com/AR-901-Deri-canta_45500.html#0

http://www.feyizoglu.com/AR-750-Deri-canta_45518.html#0
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Çantalar plastik, deri değil şimdiden söyleyeyim :) Plastik bir ürüne göre 4 kat pahalı satılıyor bu armodenin dandik malları :pr:
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Merhaba draggy, o gün seni ben aramıştım ve Kaya abi yoktu dükkanda şehir dışında imiş o gün :( Öyle bir gündü ki o gün bakamasaydım kendime doğum günü hediyesi olarak kızımı alamayacaktım. :) Velhasıl kelam 2006 22000 km'de fotoğrafta gördüğün güzeli aldım ve kervana katıldım ben de. Forumdan hoşluk gördüm umarım hoşluk katarım. Paylaşacak çok şey olacak ve öğrenecek kendi adıma.

Öncelikle ilk söylenmesi gereken benden yana artık gerçek bir motor ve ruhuna sahip olmak inanılmaz güzel. Sesi, duruşu, gidişi, kendine çektiği bakışlar, otomatik yol açma sistemi, standart özgürlük kliması vs... say say bitmez ne kadar doğru bir karar verdiğimi kanıtlıyor.

Henüz işim nedeniyle çok kullanma vaktim olmadı ama bir gün yolu boş görünce ne yapacağını görmek için 160'a geldim. Sadece yarattığı ses ve akan yoldan anlıyorsunuz nasıl gittiğinizi olumsuz tek bir şey yok dedim kendime.

Ta ki otoparka çekip temizliğini yapmaya başlayana kadar. Bir de baktım özellikle eşimin çok sevdiği ve bayrağını kendisinin aldığı bayraklık ve haliyle bayrağım gitmişti :(

Ama değdi :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Sağlıklı mutlu günlerde kullanman dileği ile arkadaşım.
Ben de hafta sonu 30-40 km kadar yaptım.Toplamda daha 100 KM yapamadım.Motorun hızlanmasından kontrolünden v.s çok çok memnunum.Sadece tümseklerde biraz belimi zorluyorOna çok canım sıkılıyor.Birde daha önce titreşimden bahsetmiştim.Vites geçişleri öncesi devirlenmelerde titreşim oluyor biraz fazla zorlarsam ayaklarım ayak pedlerinde titremeye başlıyor.Motorun kapaklarını v.s açıp salannan birşey varmı diye baktım bulamadım.Titreşim motordan veya eksozdan geliyor sanırım.Zincir sesi gibi dediğim seste mevcut.Yağın inceliği ilemi alakalı yoksa başka birşeymi bilmiyorum.Ay başında bir servise götürücem bakalım.Motor çok temiz ve hiçbir yıpranma paslanma yağ akıtma, iz v.s yok Zaten 10.000 de henüz.Anadolu yakası tavsiyeniz bir usta varmı arkadaşlar?Direkt Yamaha servisine sokarsam pahalı olabilir.Enazından ön tespit yaparız ilkönce
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Sağol UCANLAZ, senin de hayırlı olsun. Draggy'nin de bahsettiği Kaya abi var ama ben bulamadım kendisini yerinde. Dükkanın yerini değiştiriyordu. Draggy daha net biliyor olabilir. Ama kendi motorunda saydıklarının hiçbirini yaşamadım ben. Kısa sürede göstermen iyi olacak sanırım.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Topicte hiç hareket yok,Herkez bir iki soru sorup işine yarayanı öğrenip kayboluyor ortadan :cherry: Ben öyle olmamak için biraz daha gayretliyim sanırım:)
Draggy arkadaşta bütün içtenliği ile sağolsun herkeze yardımcı oluyor.

Benim durum "waffenSS" nicli arkadaşın "motor hararet sorunları hakkında" topicte yazdığı durum ile alakalı olabilirmi nedersiniz arkadaşlar?

"""""""""""""""""""motor hararet sorunları hakkında
uzun zamandır froma giremiyordum arkadaşlar,topiclere bakınca bir çok hararet ile başlık oldugunu gördüm e tabi benimde böyle bir sıkıntım vardı.
malum yaz mevsimi özellikle hava sogutmalı motosikletlerde sorunlar artmakta benim motordada çıktı sorunlar sübaplar şık şık ses yapmaya ve devamlı gelen tiz şeklinde şıkırtı sesler oluşmaya başladı kışın 10/40 yag koymuştum doğrusuda buydu zaten
ama iş yaz mevsimine gelince bu yag özelligini koruyamıyor özellikle hava sogutmalılarda.. çünkü yag,motor ısısından ve hava sıcaklıgından dolayı çok incelmekte yag kanallarından ilerleyememekte dolayısıyla sübaplardan komple motora kadar dagılamamakta e tabi sizinde tahmin edeceginiz gibi hararet ve performans düşüklügüne sebep olmakta.

motul un 20/50 yagını kullanıktan sonra sübap vurma sesi ( sübaplar kasten az gevşek bırakıldı kışın sıkmaması için ) ve silindirlerden gelen şıkırtılı tiz sesi kesildi.
vede performansı o kadar değiştiki ben bile şaşırdım.
kışın 10/40 yazın 20/50 kullanın mümkün ise yok ben kışın kullanmıyorum yada az kullanıyorum derseniz 20/50 kalsın

arkadaşlar başınıza gelirse böyle bir sorun umarım yardımcı olur bu yazdıklarım iyi forumlar""""""""""
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
Selamlar. Ucanlaz üstadım bu istediğini öğrenip kenara çekilme konusunda haklı sayılırsın ki konuya ben de geç dahil oldum ve öyle görünüyor ki ben de kenara çekildim fakat son bir- iki sayfadaki konuşmalar hali hazırda makinası olan sizler arasında geçtiğinden çok müdahil olmadan sizi dinlemeyi tercih ettim. Hepinizin bilgisi görüşü benim için önemli, nitekim bir kaç ay içerisinde - niyetim bu aralar almaktı aslen öne çekecektim fakat bir ameliyat geçirdim iyileşmem ve maddi olarak toparlanmam gerekiyor - kesinlikle bir XVS650 alıyor olacağım.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Tam sentetik yağ kullanmayın, eski teknoloji olduğundan bizim motorlarda vites değişimlerinde çat çut sesler geliyor ve hararet yapıyor. kışın 10-40, yazın 20-50 yarı sentetik yamalube öneriyorum. 2.000 km de bir yağ değiştirme maliyetini göze alıyorsanız shell minerali de önerebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst