Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Yazdıklarına aynen katılıyorum hocam,Umarım gönlüne göre bulursun bir motor,Ben gerçekten çok memnunum.Garaj bilgilerini özeline ilettim.Sitede yasakmıdır bilmediğim için buaraya yazmadım
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Herkese merhaba!
Konuyu ilk sayfadan beri merakla ve zevkle takip ediyorum.
Çocukluğumdan beri motosikletlere fazlasıyla ilgim var ve 28 yaş itibari ile bir tutkuya dönüşmüş durumda.
Yaklaşık 15 yıldır motosiklet kullanıyorum bunun 3 yılı vitesli motor tecrübem.
Artık bu tutkumu hakedecek bir motora binmek istiyorum, aylardır süren araştırmalarım sonucunda imkanlar dahilinde Dragstar 650 almaya karar verdim fakat henüz alamadım.
Konuyu başından beri takip ettiğimi söyledim ve 2008 deki fiyatlar ile şimdi ki sahibinden.com fiyatları arasında aşırı fark var iş güç sebebi ile de piyasa araştırması yapmamaktayım.
Bütçem max 12.000 tl, kredi ile alacağım motoru eğer bu araştırma döneminde kaçırılmayacak kanaatine vardığım bir motor olursa hemen almayı planlıyorum.

Bu konuya hayat veren desteğini esirmegeyen arkadaşlara başta draggy olmak üzere hepsine teşekkürü borç bilirim.
@draggy tam bir motorcusun üstadım, felsefene hayranım paylasımcı yanın karsısında saygı ile eğiliyorum, seninle sürmek tanışmak çok isterim umarım bir gün kısmet olur da tecrübelerinden ve sohbetınden zevk ile istifade ederim.

@waffenSS kullanıcı adına fena halde sempatim var seninle de tanışmak sohbet etmek sürmek isterim hocam.

Gözüm gibi bakacağım üstüne toz kondurmayağım gerekirse odama sokacağım aşkım dediğim dragstarı aldığım gün görüşmek üzere.
Şimdi ben kedi gibi uzaktan sizleri seyretmekle yetineceğim, çinli motorum ile bitmek tükenmek bilmeyen motor aşkımı geçiştirmenin yollarını arayacagım.
Tekeriniz düz bassın dostlar. Kazasız belasız keyifli güneşli sürüşler dilerim hepinize.

Not: bahsettiğiniz garaj konusnu bulamadım lütfen bana link gönderirmisiniz ?

dostum şu an benim makina kapsamlı bakımda işi bittiginde bir haftasonu sürelim yoldaş:)
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
dostum şu an benim makina kapsamlı bakımda işi bittiginde bir haftasonu sürelim yoldaş:)

Umarım kısa sürede ve istediğin şekilde motoruna kavşursun,

Yazdıklarına aynen katılıyorum hocam,Umarım gönlüne göre bulursun bir motor,Ben gerçekten çok memnunum.Garaj bilgilerini özeline ilettim.Sitede yasakmıdır bilmediğim için buaraya yazmadım

Selamlar, özel mesajınıza cevap verdim. Teşekkür ederim. Neden hiç DragStar'larınızın fotograflarınız eklemıyorsunuz ?
gözlerimiz bayram etsin heyecanımız artsın şu sıkıcı mesai saatlerinde.
 
Katılım
5 Şub 2007
Mesajlar
2
Önerin için teşekkürler... Bahsettiğin motoruda inceledim gayet güzel bir makina ancak 1 yıldır hayalini kurduğum motora ihanet etmemeye karar verdim. Yinede değerli fikrin için teşekkürler...
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Kafileye dahil olacak arkadaşlara gönülleri gibi temiz motorlar dilerim. Ruhuma uyan motoru buldum ya bende, geçen gece Florya'ya diye çıktığım yolu Antalya'da bitirecektim. Fotoğraf konusunda ise sanırım herkes sürmekten görüntülemeye vakit kalmıyor, o işi artçılara devretmek lazım. :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
5
kısmet olursa dragstar 650 classic motorumu bu perşembe istanbuldan alıyorum. daha önce sordum ama arada kaynadı :) ankara'da dragstar bakımı için önerebileğiniz bir servis veya usta varmıdır, şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Yarın kısmetse bakımdan alıcam makinayı o zaman resmini çekerim:)

bu arada makinayı aldıgımdan beri doğru düzgün bakım yaptırmamıstım ( sübap ayarları hariç ) 1 sene oldu zaten çokta kullanamadım.

1-şaft freze dişlerinden sorun vardı yükte iken inilti yapıyordu ( yapılmış )
2-marş rublesi iyi değildi ( bugun değişecek )
3-amortisör keçe ve yağ değişimi ( yapılmış )
4-yağ değişimi
5-yağ filtresi
6-hava filtresi
7-bujiler
8-krom elcik değişimi
9-geçen sene sübap ayarı yaptırdıgımda yamaha servisi!!!! ön silindir kapagına sıvı conta uygulaması yapmamış!!! sıvı conta uygulaması yapıldı.

hepsi 700 tl tuttu bence iyi rakam bakalım yarın akşam alayım test edeyimde sonuçları yazarım.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
waffenSS Güle güle kullan,Fiyatlar iyi geldi bana,

İşyerimden bir arkadaşın vasıtası ile tandığım eski bir arkadaşımın Motor/bakım v.s üzerine Küçükyalıda bir yer açtığını öğrendim ve ona gittim.Rim motor.Daha çok BMW ve enduro motorlar ile haşır neşirler.Ustası genel olarak bi baktı motora ve herhangibir ayar,motor arızası v.s olmadığını sadece karburator manfold lastiklerinin çatlak olduğu ve eksoz contasında kaçırma olduğunu bundan dolayı vuruntulu çalıştığını ve geç marş aldığını söyledi.Manifold lastiklerini sipariş ettik.Gelince haber verecek motoru bırakıcam ve genel bakımınıda yapıp teslim edecek.Benim önceki motordan dolayı takıntılı olduğum tüm sesler normalmiş.Sadece vibrasyonda haklıymışım.Bakımdan sonra biraz pasta cila işlerim var, Chrome lar parlatılacak ve sonra tam gaz nasipse,
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
14
@waffenSS
Ruhu tazelenmiş makinan ile güneşli ve bol zevkli sürüşler dilerim. Her zevkin bir bedeli var :)

Arkadaşlar bu konuya girdiğim zaman içimi bir heyecan kaplıyor, Dragstar'a dahil düşüncelerimi beyan etmek bile beni heyecanlandırıyor, motorun vibrasyonunu hissetmek sesinin güzelliğini kulaklarımda duymak istiyorum.
Motorunu satmak isteyen, arkadaşlarından satan vs olursa lütfen bana ulaşın.
sahininden.com daki tüm ilanları neredeyse ezberledim takipte olduğum birkaç makina var sizlerin de benzer görüşleri ya da ilanları varsa bilmek isterim.
Bu arada neden bu kadar çok Virago 1100 ilanı var ? Çok mu yakıyor, Virago 1100'ün motor bölümü beni adeta kendimden geçiriyor, ne kadar dolu ne kadar güzel görünüyor..

Sevgi/Saygı.

---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 18:10 ----------

Düşündüğüm mavi tonu,
Vstar

lwlcm.jpg
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
waffenSS Güle güle kullan,Fiyatlar iyi geldi bana,

İşyerimden bir arkadaşın vasıtası ile tandığım eski bir arkadaşımın Motor/bakım v.s üzerine Küçükyalıda bir yer açtığını öğrendim ve ona gittim.Rim motor.Daha çok BMW ve enduro motorlar ile haşır neşirler.Ustası genel olarak bi baktı motora ve herhangibir ayar,motor arızası v.s olmadığını sadece karburator manfold lastiklerinin çatlak olduğu ve eksoz contasında kaçırma olduğunu bundan dolayı vuruntulu çalıştığını ve geç marş aldığını söyledi.Manifold lastiklerini sipariş ettik.Gelince haber verecek motoru bırakıcam ve genel bakımınıda yapıp teslim edecek.Benim önceki motordan dolayı takıntılı olduğum tüm sesler normalmiş.Sadece vibrasyonda haklıymışım.Bakımdan sonra biraz pasta cila işlerim var, Chrome lar parlatılacak ve sonra tam gaz nasipse,

ya zaten 2. el makina alıpta ufak tefek masraflar yapmak sünnettir:)
karbüratör manifold lastikleri çok bişey değil 50 80 tl arasında bişey egzost contasıda bişey değil şimdiden iyi sürüşler:)
şu havalar ısınsında dragstarlılar olarak bir organizasyon yapalım kısmetse

---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

@waffenSS
Ruhu tazelenmiş makinan ile güneşli ve bol zevkli sürüşler dilerim. Her zevkin bir bedeli var :)

Arkadaşlar bu konuya girdiğim zaman içimi bir heyecan kaplıyor, Dragstar'a dahil düşüncelerimi beyan etmek bile beni heyecanlandırıyor, motorun vibrasyonunu hissetmek sesinin güzelliğini kulaklarımda duymak istiyorum.
Motorunu satmak isteyen, arkadaşlarından satan vs olursa lütfen bana ulaşın.
sahininden.com daki tüm ilanları neredeyse ezberledim takipte olduğum birkaç makina var sizlerin de benzer görüşleri ya da ilanları varsa bilmek isterim.
Bu arada neden bu kadar çok Virago 1100 ilanı var ? Çok mu yakıyor, Virago 1100'ün motor bölümü beni adeta kendimden geçiriyor, ne kadar dolu ne kadar güzel görünüyor..

Sevgi/Saygı.

---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 18:10 ----------

Düşündüğüm mavi tonu,
Vstar

http://b1304.hizliresim.com/18/8/lwlcm.jpg

motoru satan dogru düzgün bulamazsın fakat sahibinde hasarlı araçlar bölümünü araştır derim. virago 1100 kullanmadım zevk senin tabi fakat eski makinalar neticede parçası bulunur mu satışı piyasası canlı mı bilemem

---------- Post added at 23:56 ---------- Previous post was at 23:54 ----------

kısmet olursa dragstar 650 classic motorumu bu perşembe istanbuldan alıyorum. daha önce sordum ama arada kaynadı :) ankara'da dragstar bakımı için önerebileğiniz bir servis veya usta varmıdır, şimdiden teşekkürler.

istanbul'da var bi yer ama ankara bilemicem:(
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
hımm 10 dolara bulunabiliyor bu dişliler, şimdiden alıp yedekleyeyim :) Bu arada benim karakızın kromsuz kısımlarını kromlatmayı düşünüyorum, Çatal koruyucuyu krom olarka orjinal aldım, ilk etapta ayaklık bağlantıları ve ön çatal alt kısımlar ile jant göbekleri, telleri, kütüklükler ve kontrol düğmelerini kromlatmak istiyorum. Anadolu yakasında bu işi uygun fiyata ve sağlam yaptırabileceğim bir yer biliyor musunuz?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Bende eski motorum için birara araştırmıştım ama yaptırmadım.Genelde Bayrampaşa ve ikitelli tarafında sanayi sitelerinde vardı bu işi yapanlar.Maltepe Zümrütevler de bir yer vardı linkini ekliyorum ama hiç görüşmedim.Bende yan kapakları kaplatabilir veya dışarıdan alabilirim.Yan kapakların chrome olmaması hiç hoşuma gitmiyor.Klasik araba tamirhaneleri bu işleri iyi biliyor.Kartal sanayide Tamirhane isimli bir yer vardı.Kesin iyi bir yer tanıyordur ancak Chrome kaplama çok detaylı zor bir iş.Kaplanacak parçanın tamamen sökülmesi ve havuza girmesi gerekiyor.Onun yerine polisaj yaptırmak ve chrome kapak uygulamaları yapmak belki bazı alanlarda işinizi görebilir.

http://goo.gl/maps/o8Ehu


Linkte beğendiğim güzel şeyler var,Fazlaya kaçmadan birkaç ekleme yapabilirim ileride

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=cover&_dcat=35557&_osacat=0&_from=R40&Model=V%2520STAR&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=650+cover&_sacat=0
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Bende eski motorum için birara araştırmıştım ama yaptırmadım.Genelde Bayrampaşa ve ikitelli tarafında sanayi sitelerinde vardı bu işi yapanlar.Maltepe Zümrütevler de bir yer vardı linkini ekliyorum ama hiç görüşmedim.Bende yan kapakları kaplatabilir veya dışarıdan alabilirim.Yan kapakların chrome olmaması hiç hoşuma gitmiyor.Klasik araba tamirhaneleri bu işleri iyi biliyor.Kartal sanayide Tamirhane isimli bir yer vardı.Kesin iyi bir yer tanıyordur ancak Chrome kaplama çok detaylı zor bir iş.Kaplanacak parçanın tamamen sökülmesi ve havuza girmesi gerekiyor.Onun yerine polisaj yaptırmak ve chrome kapak uygulamaları yapmak belki bazı alanlarda işinizi görebilir.

http://goo.gl/maps/o8Ehu


Linkte beğendiğim güzel şeyler var,Fazlaya kaçmadan birkaç ekleme yapabilirim ileride

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=cover&_dcat=35557&_osacat=0&_from=R40&Model=V%2520STAR&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=650+cover&_sacat=0

http://www.soyutmetal.com.tr/
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Burası kaplama yapıyor mu, bana daha çok üretim fabrikası gibi geldi.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
her kaplamacı krom kaplamıyor işlemin zorlugundan dolayı firmaya parça teslimi yapmadan önce daha önce yapmıs oldugu işlere bakılmasında fayda var.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Çalıştığım işyerine lazım olan paslanmazları temin ediyorlardı bir ara ve krom iş yapıyorlar diye hatırlıyorum ancak yapmıyorsalar bile mutlaka tanıdık yerleri vardır.Birde http://tamiranegaraj.sahibinden.com/en/ linkini bir inceleyin.Mutlaka tanıdıkları referans olabilecekleri yer vardır.Sonuçta en çok krom klasiklere gerekiyor :). Bu arada müsait zamanlarda bu tip ziyaretlere bende seve seve katılırım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/hizmet-tamir-teknik-servis-oto-teknik-servis-antika-klasik-araclarin-krom-kaplamasinda-olay-83675836/detay
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
hımmm :) bunlara bir bakayım ben, bu arada alüminyuma krom oluyor diye biliyordum, önce bakır snra nikel en sona da krom diye ama en hafif asit etkisinde (yağmur asiti ile bile) pul pul döküldüğünü öğrendim. Şimdi kütüklükler ve çatallar için başka bir yöntem düşünmem lazım. Polisaj olabilir ama ömürlük olmayacak, krom boya tutar mı acaba?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Aliminyuma polisaj başarılı oluyor.Oldukça kroma yakın görüntü veriyor örneklerini görmüştüm nette.Krom boya sadece dekor amaçlı kaplamada kullanılıyor süs eşyası v.s dökülüyor.Yapı marketlerde spreyleri var ama bişeye yaramıyor.Krom kaplama olayı gerçekten çok zahmetli ve maliyetli bir iş.Onun yerine polisaj + ekteki magnet,pedal v.b benzeri ürünler işinizi görebilir belki.Nette uyugun fiyatlı olanlarıda var.
http://www.kuryakyn.com/Metric/Foot-Controls
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst