- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 392
Çok geçmiş olsun dostum,İnşallah en kısa zamanda iyileşirsin ve dileğine kavuşursun,Bende yeni bel fıtığı ameliyatı olmama rağmen ve öncesinde 10 sene ızdırap çekmeme rağmen imzamda da yazdığı gibi " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
Dragstar benim sondan bir önceki hayalimdi.Son hayalimde herkezin malumu olan marka ve onun 883 iron modeli benim üst sınırım.
Çin'den başlayıp Amerika'da son bulacak bir yolculuk beninmki.Allah herkeze nasip etsin İstediğini,Kazasız belasız,trafikte hayvansız sürüşler nasip etsin inşallah
Draggy hocam aynen yazdıklarını yapıcam ve 20-50 yamalube yağ istiycem servisten.5 mayısa kadar muyane sokmam gerekiyor.Kafama takılan tek konu eksozlar ses eksozu ancak içlerine susturucu takılmış ve gürültü yapmıyor.Araştırdığım kadarı ile eksozun marka modeline göre değil çıkardığı sesin desibel aralığına göre onay veriyorlarmış.İnşallah sorun yaşamam yaşarsam nereden bulucaz orjinal eksoz bilmiyorum
Dragstar benim sondan bir önceki hayalimdi.Son hayalimde herkezin malumu olan marka ve onun 883 iron modeli benim üst sınırım.
Çin'den başlayıp Amerika'da son bulacak bir yolculuk beninmki.Allah herkeze nasip etsin İstediğini,Kazasız belasız,trafikte hayvansız sürüşler nasip etsin inşallah
Draggy hocam aynen yazdıklarını yapıcam ve 20-50 yamalube yağ istiycem servisten.5 mayısa kadar muyane sokmam gerekiyor.Kafama takılan tek konu eksozlar ses eksozu ancak içlerine susturucu takılmış ve gürültü yapmıyor.Araştırdığım kadarı ile eksozun marka modeline göre değil çıkardığı sesin desibel aralığına göre onay veriyorlarmış.İnşallah sorun yaşamam yaşarsam nereden bulucaz orjinal eksoz bilmiyorum