Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Motosikletine nasıl bakıyorsan, helal olsun :) Lastiklerin yol yaptığı belli olmasa "fuardan mı aldın:silent:" dedirtir :)

Teşekkür ederim.. Gözüm gibi bakıyorum ve çok şükür evimde de işimde de kapalı garajım olduğu için şanslıyım.. Bundan önceki sahibide sağolsun evinde beslemiş hayvanı.
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Resimler çok güzel çıkmış. İyi manzara yakalamışsınız. Motorunuz da pırıl pırıl parlıyo. Benim ki de siyah fırsat bulursam ben de foto koyucam. Yan kapakları boyatsam CBX 250 Doch etiketi bulunur mu?
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Motorum siyah olsaydı, depo yanı siyah silikon tankpedlerden yapıştırırdım. Geçenlerde gördüm çok hoşuma gitti. Hem tutunmayı destekliyor, hemde dizlikle kullanım için çiziksiz yıllarca gider. Motor kırmızı olduğu için kötü durabilir diye almadım. Kırmızı boyayla uyumlu başka rengi de yok gibi. :(
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
slm arkadaşlar.önceki sayfalarda yazmıştım.uzun zamandır gıremıyordum nete
15 tatılde twister alacaktım.antalya ve mersıne gıttım almak için birisi ne ilann resmıne koymuş ne açıklamsına yazmış nede satıcıyı telefonla aradıgımda söylemedi, motosikletin yanına gittiğimde deposunda çökük vardı
diğeri ise tramer sorgusunda km si düşürülmüş çıktı bende hayal kırıklıgıyla geri döndüm.
daha sonra bursa da bi falcon ilanına bakmaya gittim.nasipmiş aldım.sizle aynı model değil ama teyze oğlu oluyolar.ikiside brasil üretimi.
neyse Allah herkesin gönlüne göre versin.motosiklet alacaklar tramerden muayene km si muhakkak sorgulasınlar.
herkese kazasız sürüşler... saygılar
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
slm arkadaşlar.önceki sayfalarda yazmıştım.uzun zamandır gıremıyordum nete
15 tatılde twister alacaktım.antalya ve mersıne gıttım almak için birisi ne ilann resmıne koymuş ne açıklamsına yazmış nede satıcıyı telefonla aradıgımda söylemedi, motosikletin yanına gittiğimde deposunda çökük vardı
diğeri ise tramer sorgusunda km si düşürülmüş çıktı bende hayal kırıklıgıyla geri döndüm.
daha sonra bursa da bi falcon ilanına bakmaya gittim.nasipmiş aldım.sizle aynı model değil ama teyze oğlu oluyolar.ikiside brasil üretimi.
neyse Allah herkesin gönlüne göre versin.motosiklet alacaklar tramerden muayene km si muhakkak sorgulasınlar.
herkese kazasız sürüşler... saygılar

Hayırlı olsun.. Falconda bir zamanlar hayallerimi süslüyordu benim. Onun gibi daha getirmedi honda..

Motorum siyah olsaydı, depo yanı siyah silikon tankpedlerden yapıştırırdım. Geçenlerde gördüm çok hoşuma gitti. Hem tutunmayı destekliyor, hemde dizlikle kullanım için çiziksiz yıllarca gider. Motor kırmızı olduğu için kötü durabilir diye almadım. Kırmızı boyayla uyumlu başka rengi de yok gibi. :(

Resim varmı Gökhan? Merak ettim şimdi :silent:
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
... bursa da bi falcon ilanına bakmaya gittim. nasipmiş aldım. sizle aynı model değil ama teyze oğlu oluyolar. ikiside brasil üretimi.

Güzelmiş, güle güle kullan. Falcon 400 cc, 30 beygir bir makine değil mi? Ortalama maksimum hızı nedir merak ettim. Muhtemelen enduro karakterinden dolayı sürat sevmiyordur ama gücü dikkatimi çekti. Biz cbx/ cbf250'leri ışıklarda ezer misin mesela? :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Resim varmı Gökhan? Merak ettim şimdi :silent:

İşte burada. Maslakta buldum bu "bakkalı". "motobakkal"mış :p
Siyah: http://www.motobakkal.com/?urun-3508-SiYAH-YAN-PAD.html

Sonra şu karbonu ve alttaki şeffafı gördüm. Bunlar bitmiş ama 15 gün sonra (1 Nisan) gelecek dedi eleman. Sitede epey çeşit var. Bekliyoruz bakalım. Karbon olan kaliteli ise alacağım. Depo üstündeki de Puig Karbon olduğu için uyumlu olabilir.
Karbon: http://www.motobakkal.com/?urun-3506-KARBON-YAN-PAD.html
Şeffaf: http://www.motobakkal.com/?urun-3510-SEFFAF-YAN-PAD.html
.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
Hayırlı olsun.. Falconda bir zamanlar hayallerimi süslüyordu benim. Onun gibi daha getirmedi honda.. :silent:

Teşekkür ederim.ewet maalesef gelmiyor böyle makineler.bu sene falconun enjeksiyonlusu çıktı .Ama türkiyeye gelmediği için 2 el almak zorundayız

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Güzelmiş, güle güle kullan. Falcon 400 cc, 30 beygir bir makine değil mi? Ortalama maksimum hızı nedir merak ettim. Muhtemelen enduro karakterinden dolayı sürat sevmiyordur ama gücü dikkatimi çekti. Biz cbx/ cbf250'leri ışıklarda ezer misin mesela?

teşekkürler.bildiğim kadarıyla gücü 29 hp tork 34nm.maksimum hız 160 falan twisterlarla hız olarak çok farkı yok sanırım ama tork çok farklı.ışıklarda kalkmayı sorarsan :) acaip bişey ne diyim sana şimdi ama ben hangi motorum olursa olsun zorlamayı bagırtmayı pek sevmıyorum.kibar kullanıyorum anlıyacagın.
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Hayırlı olsun... Benim de çok beğendiğim bi model çok incelemiştim. iyi bir seçim olmuş güle güle kullanın...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Şeffaf olanı iş yapar.. Kendi motorun için dşünebilirsin şeffafını.. Ben siyah için fizibilite yapacam 40 tl biraz fazla gibi geldi bakalım.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Evet Hasan bir bakacağım geldiğinde. Bu arada ibret olması ve Google tarafından indekslenmesi için HGS mağduriyetimi paylaşmak istiyorum;

Bakiyesinde 45 TL bulunan HGS etiketim kaybolduğu için 13 Şubat 2013 tarihinde İTÜ içerisindeki PTT merkezinden yeni etiketimi satın aldım. Yeni etiketi alırken mutlaka 35 TL yeni bakiye yüklemesi zorunluluğu olduğu söylendi. Bunu da yeni karta yüklediler. Eski etiketimde kullanılmamış olan 45 TL bakiyemin yeni etiketime aktarılması için PTT merkezinde ilgili formu doldurdum. 1 ayı geçmesine rağmen eski etiketimdeki bakiyenin yeni etiketime aktarılmadığı HGS sorgulama sayfasında görülüyor. Web sitelerinde ise işlemin 7 günde yapıldığı yazıyor. Şikayetimi [email protected] adresine iletiyorum dönüş yapılmıyor. 444 17 88 no.lu telefonlarını ise kimse açmıyor. Yeni kartımda bakiyem bittiği için sorgulama sayfasında "Kara Liste"ye alındığım görülüyor. Adamlar aktarana kadar yine gidip bakiye yüklemem isteniyor. Resmen mağdur durumdayım.

İşin ibretlik boyutları:
1) Kartınız zarar görür, bozulur veya kaybolursa ASLA yenisini temin etmiyor, aynı etiket no.su ile satmıyorlar. YENİSİNİ satıyorlar, ESKİSİNİ iptal edip bakiyenizi yenisine aktaracağız diyorlar ama AKTARMIYORLAR. Sistemi anlattıkları reklam metinlerinde ise bu durumdan bahsedilmiyor.
2) Bu sebeplerden yeni etikete geçerken size bir form imzalatıyorlar. Formda "kaybolan veya zarar gören eski etiketin bir şekilde birileri tarafından kullanılması halinde" tüm cezai yaptırımı kabul ettiğinizi imzalıyorsunuz. Kaybolan etiket için iptal sağlamıyorlar veya sağlayamıyorlar olarak yorumlanabilir.
3) PTT merkezlerinden alınan HGS etiketine bakiyeyi banka hesabınızdan yükleyemiyorsunuz. Bankadan alırsanız bunu yapabiliyorsunuz. Kartı size hangi kurum sattı ise yüklemeler konusunda muhatabınız o oluyor. Bu saçma uygulama yüzünden mesai saatleri içinde Online banka şubemden kartıma bakiye yükleyemiyorum. Mesai bittiğinde ise belkide gişelerden kaçak geçmek durumunda kalacağım. Böyle olduğunu söyleselerdi banka şubemden başvuruda bulunurdum.
4) Etiketiniz olmadan kaçak geçmeniz durumunda hiçbir ceza gelmediğini bir arkadaşımdan duydum. HGS sorgulama sayfasından kaçak geçişlerini 1.5 ay boyunca sorguladığını ama hiçbir geçiş gelmediğini söyledi. Sistem henüz sağlıklı çalışmıyor olabilir.

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Geçmiş olsun Gökhan. Benim en çok takıldığım konu; kaybolan kartın iptalinin olmaması. Bu gerçekten riskli bir durum.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Evet Hasan bir bakacağım geldiğinde. Bu arada ibret olması ve Google tarafından indekslenmesi için HGS mağduriyetimi paylaşmak istiyorum;

Bakiyesinde 45 TL bulunan HGS etiketim kaybolduğu için 13 Şubat 2013 tarihinde İTÜ içerisindeki PTT merkezinden yeni etiketimi satın aldım. Yeni etiketi alırken mutlaka 35 TL yeni bakiye yüklemesi zorunluluğu olduğu söylendi. Bunu da yeni karta yüklediler. Eski etiketimde kullanılmamış olan 45 TL bakiyemin yeni etiketime aktarılması için PTT merkezinde ilgili formu doldurdum. 1 ayı geçmesine rağmen eski etiketimdeki bakiyenin yeni etiketime aktarılmadığı HGS sorgulama sayfasında görülüyor. Web sitelerinde ise işlemin 7 günde yapıldığı yazıyor. Şikayetimi [email protected] adresine iletiyorum dönüş yapılmıyor. 444 17 88 no.lu telefonlarını ise kimse açmıyor. Yeni kartımda bakiyem bittiği için sorgulama sayfasında "Kara Liste"ye alındığım görülüyor. Adamlar aktarana kadar yine gidip bakiye yüklemem isteniyor. Resmen mağdur durumdayım.

İşin ibretlik boyutları:
1) Kartınız zarar görür, bozulur veya kaybolursa ASLA yenisini temin etmiyor, aynı etiket no.su ile satmıyorlar. YENİSİNİ satıyorlar, ESKİSİNİ iptal edip bakiyenizi yenisine aktaracağız diyorlar ama AKTARMIYORLAR. Sistemi anlattıkları reklam metinlerinde ise bu durumdan bahsedilmiyor.
2) Bu sebeplerden yeni etikete geçerken size bir form imzalatıyorlar. Formda "kaybolan veya zarar gören eski etiketin bir şekilde birileri tarafından kullanılması halinde" tüm cezai yaptırımı kabul ettiğinizi imzalıyorsunuz. Kaybolan etiket için iptal sağlamıyorlar veya sağlayamıyorlar olarak yorumlanabilir.
3) PTT merkezlerinden alınan HGS etiketine bakiyeyi banka hesabınızdan yükleyemiyorsunuz. Bankadan alırsanız bunu yapabiliyorsunuz. Kartı size hangi kurum sattı ise yüklemeler konusunda muhatabınız o oluyor. Bu saçma uygulama yüzünden mesai saatleri içinde Online banka şubemden kartıma bakiye yükleyemiyorum. Mesai bittiğinde ise belkide gişelerden kaçak geçmek durumunda kalacağım. Böyle olduğunu söyleselerdi banka şubemden başvuruda bulunurdum.
4) Etiketiniz olmadan kaçak geçmeniz durumunda hiçbir ceza gelmediğini bir arkadaşımdan duydum. HGS sorgulama sayfasından kaçak geçişlerini 1.5 ay boyunca sorguladığını ama hiçbir geçiş gelmediğini söyledi. Sistem henüz sağlıklı çalışmıyor olabilir.

.

isyan etmemek elde değil! bu ülkede her iş plansız programsız hazırlıksız, nasıl bir mantelite anlamakta zorluk çekiyorum.dünyanın hiç bir yerinde böylesi bir saçmalık olamaz,vatandaş bu kadar mağdur edilemez!
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
33
Buda benim makinem
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar; elinden arka tutma demiri olan varmı? kullanmayan atmayı düşünen ücreti mukabilinde değerlendirilir.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Geçmiş olsun Gökhan. Benim en çok takıldığım konu; kaybolan kartın iptalinin olmaması. Bu gerçekten riskli bir durum.

Günlerce süren bekleyişin ardından az önce mutlu telefon ve akabinde email yanıtı geldi. Tabii PTT Genel Müdürlüğü ve Karayolları Genel Müdürlüğü'ne şikayet emaili yazarken kendilerini Bilgi'de tutmuş olmamın da etkisi olabilir. İşte kurumsal yanıt. Noktasına virgülüne dokunmadan yayınlıyorum. Google translate ile başka bir dilden çevrilmiş gibi görünüyor.

"Sayın İLGİLİ,
Aktarım işlemi gerçekleştirilmemiş gözükmektedir, ürününüz içindeki bakiye 45TL olarak bulunmaktadır, PTT merkez ve işyerlerine giderek ürün eski ürünü içindeki 45 TL’yi bakiyeyi alabilir HGS ürün sahibi, aktarım isterseniz sistem 7 gün daha bekletecektir paranızı, aktarım işlemlerini de PTT merkez ve işyerleri gerçekleştirmektedir, bir karışıklık olmuş aktarım gerçekleşmemiştir, karışıklık için özür dileriz.
İlginiz için teşekkür ederiz."


Telefonda aktarılan Türkçe meaili şöyle idi: "Kaybolan kartınız iptal olmuş, kimse kullanamaz. Ancak sistemsel bir hatadan aktarım gerçekleşmemiş. Aktarımda süre aşımı olduğu için yarın bakiyenizi çekip yeni kartınıza yatırabilirsiniz. Bu arada kaçak geçiş hatası aldığınızı da iletmişsiniz. Bakiyenizi yatırdığınızda bu düzeltmeyi de ben yarın yapacağım."

Arkadaşlar bu tecrübe vesilesi ile sizlere naçizane tavsiyem; HGS etiketinizi asla motorda bırakmayın. Açıkhavada park ediyorsanız mutlaka şeffaf bir cep veya bant yardımıyla seyyar kullanın veya kaskınıza yapıştırın. Onu kaybetmek gibi bir lüksünüz yok :)

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yalnız Türkçelerine hayran oldum Zat-ı Şahanelerinin. Çaktırmadan bu işide yabancılara falanmı sattılar acaba :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Yalnız Türkçelerine hayran oldum Zat-ı Şahanelerinin. Çaktırmadan bu işide yabancılara falanmı sattılar acaba :)

Bugün ben PTT'ye gitmek ama grevde olduklarını öğrenmek, geri dönmek ben üzgün :)

Bu arada arkadaşlar rölantide egzantrik zincirinden şüphelendiğim ufak bir tıkırtım vardı, hatırlarsınız. Henüz bundan da emin değilim ama bu konuda tecrübeli olanlara bir sorum var;
Makineyi zorlamadan kullanmaya devam ederseniz ses gittikçe artıyor mu? Değişim için sesin netlikle duyulabildiği dönemi beklemek mi hayırlıdır? Değişim olmadan kullanmaya devam edilirse daha fazla masraf oluşur mu yoksa masraf ileride de sadece egzantrik zinciri ve gergisini mi kapsar? Şu anda yağ değişim süremin sonlarına yaklaşıyorum. Vitesler doğal olarak sertleşti. Yağımı değiştirip bir kez daha dinleyeceğim, belkide ses kaybolur. (Bu dileğim karşısında umarım "Ruhun şad olsun Polyanna" demiyorsunuz)
.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst