- Katılım
- 14 Eyl 2009
- Mesajlar
- 94
Tamam motordaki performansınıda bildirdikten sonra bende alıp almama kararımı vereceğim. Yarın görüşlerinizi merakla bekleyeceğim. Ayrıca gerçekte hesaplı almışsınız. Çok istedim fuara gelmeyi fakat nasip olmadı bu sene. Güle güle kullanın bu arada...



