Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Tamam motordaki performansınıda bildirdikten sonra bende alıp almama kararımı vereceğim. Yarın görüşlerinizi merakla bekleyeceğim. Ayrıca gerçekte hesaplı almışsınız. Çok istedim fuara gelmeyi fakat nasip olmadı bu sene. Güle güle kullanın bu arada...
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Arka çanta çok güzel durmuş. Birden "acaba başka bir motormu çıkartmış honda?" dedim içimden ama tam uyumlu olmuş.. Hep söylüyorum ama; ön cam mutlaka şart, hem faydasını görecek, hem motorun rahatlayacak, hem takarsan bana dua edeceksin. saygılar :)

Ben motoru aldığımda çok çirkin bir "custom" camı vardı. İlk benzimi alırken benzinci "abi kuryemisin, hayırlı olsun" deyince çıkardım attım başta. :) speed triple gibi bir izlenimi olsun istedim. şehir içinde düşük hızda rüzgarlıksız asi duruyor ama hızlı akış sırasında rüzgar rahatsız edici. şimdi yeniden aldım ama yaza çıkarsammı diyorum bazen. Hatta çantayı da sökeyim, plakayı da kuyruğun altına alayım filan diyorum, şaka tabii. :p
.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
srhtsglm noldu denedinmi kaskı cevabını bekliyorum. Ayrıntılı bi inceleme iyi olur :)

kaskı bu sabah test ettim, öncelikle belirteyim ki her kuruşunu hakediyor.ses izolasyonu gayet iyi hiç bi şekilde ıslık sesi filan yok.pedler kulakları çok iyi kavrıyor rahatlıkla bluetooth kulaklık filan takabilirsin sıkıştırma yapmıyor çünkü.vizörü çok iyi, özellikle güneş vizörü mübarek ray-ban polarize gözlük:) bu kadar iyi bir görüntü vereceği aklıma gelmezdi! kesinlikle tavsiye ederim fiyat-kalite oranı gayet tatminkar!
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Tamam kardeşim o zaman bende bu kaskı alacağım en kısa zamanda. Bende LS2 var fakat hiç kullanışlı değil. Durumumu düzeltir düzeltmez Kappa KV-1 almak şart oldu artık. Peki şunu sorcam cam buğu yapmaz diyor açıklamalarında bu konudaki performansı nasıl. LS2 de önümü göremiyorum yeri geliyor :mrgreen:
Bu konu benim için önemli kriterlerden biri. Bu arada cevabın için teşekkürler.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
kaskı bu sabah test ettim, öncelikle belirteyim ki her kuruşunu hakediyor.ses izolasyonu gayet iyi hiç bi şekilde ıslık sesi filan yok.pedler kulakları çok iyi kavrıyor rahatlıkla bluetooth kulaklık filan takabilirsin sıkıştırma yapmıyor çünkü.vizörü çok iyi, özellikle güneş vizörü mübarek ray-ban polarize gözlük:) bu kadar iyi bir görüntü vereceği aklıma gelmezdi! kesinlikle tavsiye ederim fiyat-kalite oranı gayet tatminkar!

Serhat tekrar hayırlı olsun, güle güle kullan. Vizörü sahiden polarize özellikli mi yoksa o kadar etkili mi demek istedin? Öyle ise özendim valla. Sorması ayıp ne kadar aldın? Aşağıda Özen Motor 440 TL diyor.
http://www.ozenmotor.com.tr/KV-1-MATT-BLACK_71.html#0
.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

... Peki şunu sorcam cam buğu yapmaz diyor açıklamalarında bu konudaki performansı nasıl. LS2 de önümü göremiyorum yeri geliyor :mrgreen:
Bu konu benim için önemli kriterlerden biri. Bu arada cevabın için teşekkürler.

Buğu camı genellikle ayrı verilen bir zamazingo olabiliyor. Bu özellik entegre ise süper. N85 için kutudan ayrıca çıktı, Lazer kasktan sonra soğuk yağışlı havada gerçekten muhteşem bir deneyim.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Tamam kardeşim o zaman bende bu kaskı alacağım en kısa zamanda. Bende LS2 var fakat hiç kullanışlı değil. Durumumu düzeltir düzeltmez Kappa KV-1 almak şart oldu artık. Peki şunu sorcam cam buğu yapmaz diyor açıklamalarında bu konudaki performansı nasıl. LS2 de önümü göremiyorum yeri geliyor :mrgreen:
Bu konu benim için önemli kriterlerden biri. Bu arada cevabın için teşekkürler.

valla sabah ayazında ışıklarda durunca hafif bir buğulanma yaptı o kadar olur fakat sürüş esnasında kesinlikle yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

Serhat tekrar hayırlı olsun, güle güle kullan. Vizörü sahiden polarize özellikli mi yoksa o kadar etkili mi demek istedin? Öyle ise özendim valla. Sorması ayıp ne kadar aldın? Aşağıda Özen Motor 440 TL diyor.
http://www.ozenmotor.com.tr/KV-1-MATT-BLACK_71.html#0
.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------



sağolasın Gökhan, ben fuardan nakit 370 TL e parlak siyah modelini aldım.Vizör polarize özellikli değil ama hiçte farkı yok:cat: güneş ışığını yansıtmıyor organik cam var belli.2 yaz önce aldığım GDR kasktan sonra aradaki fark tarifsiz :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Tamam kardeşim o zaman bende bu kaskı alacağım en kısa zamanda. Bende LS2 var fakat hiç kullanışlı değil. Durumumu düzeltir düzeltmez Kappa KV-1 almak şart oldu artık. Peki şunu sorcam cam buğu yapmaz diyor açıklamalarında bu konudaki performansı nasıl. LS2 de önümü göremiyorum yeri geliyor :mrgreen:
Bu konu benim için önemli kriterlerden biri. Bu arada cevabın için teşekkürler.

Ben ve bir arkadaşım bu sezon ls2 aymayı düşünüyoruz ama şimdi biraz tereddüt ettim. 200tl limit ile başka ne gibi seçeneklerimiz olabilir acaba :silent:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Ben ve bir arkadaşım bu sezon ls2 aymayı düşünüyoruz ama şimdi biraz tereddüt ettim. 200tl limit ile başka ne gibi seçeneklerimiz olabilir acaba :silent:

o bütçeyle venom kasklar var bence ls2 den daha iyi, nerden biliyorum çünkü kız arkadaşımın kaskı venom hiç fena değil.düşünebilirsiniz...
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Kendini biraz zorlayıp kv-1 alman daha iyi olur gibi görünüyor memnuniyet açısından...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
178
arkadaşlar bana ikinci el ön camurluk ve kontak lazım yardımcı olursanız sevinirim ayrıca bunları nerden temin edebilirim
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
sağolasın Gökhan, ben fuardan nakit 370 TL e parlak siyah modelini aldım.Vizör polarize özellikli değil ama hiçte farkı yok:cat: güneş ışığını yansıtmıyor organik cam var belli.2 yaz önce aldığım GDR kasktan sonra aradaki fark tarifsiz :)

Çok iyi fiyat. :) Nolan N85'e ben +30 TL daha bayıldım. N90'da aynı fiyattı. Onda çene açılıyordu, ben açılmasın dedim, açılmayınca ağırlık da düşüyor.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Çok iyi fiyat. :) Nolan N85'e ben +30 TL daha bayıldım. N90'da aynı fiyattı. Onda çene açılıyordu, ben açılmasın dedim, açılmayınca ağırlık da düşüyor.

sen ne zaman gittin fuara? ben 2.günü gittiğimde nolan n90 a 600 TL diyorlardı.hatta 550 TL e bırakıyorlardı Hudson da.ağırlık olayına gelince haklısın azizim benim kask 1.700 gr :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Karlı dağlar, virajlı yollar günceli;



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
sen ne zaman gittin fuara? ben 2.günü gittiğimde nolan n90 a 600 TL diyorlardı.hatta 550 TL e bırakıyorlardı Hudson da.ağırlık olayına gelince haklısın azizim benim kask 1.700 gr :)

Cumartesi gittim Serhat. Ben de Hudson'dan aldım. Sağlam pazarlık yaptım, çıldırttım adamları :) Akşama doğru pek fazla beden kalmamıştı. 400'e bıraktı eleman :) Bir de N90 kullanan bir arkadaşım yandaki mekanizma bendekinde bir süre sonra bozuldu, hiç o olaya girme dedi. 200 gr'a yakın ağırlık farkı da az değil hani. Gönlümden geçen XR1000 Shoei idi, 600 TL'ye bırakıyorlardı ama beden kalmamıştı. Kısmet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst