Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Arkadaşlar şu yakıt tasarruf cihazları hakkındakileri duymuşsunuzdur. Ekoplus diye bir şey. Ben bundan getirtecem. Siz de ister misiniz diye soracaktım. Nerdeyse internette gördüğünüz fiyatın yarısı. burası satış yeri felan değil biliyorum. bundan dolayı uyarılarda bulunup durmayın. zaten ben de burada bu bilgiyi paylaşarak ortak getirterek arkadaşlarımın da faydalanmasını istiyorum. mesele bundan ibaret. bunu araştırın ve bana özelden mesaj atın. Pazartesi ye kadar düşünün araştırın. Fiyatı burda vermiyorum. İsteyenler iki paket sigara fiyatına sahip olabilecekler diye umuyorum. ODTÜ belgeli felan yani. Ciddi bir şey resmi belge sahibi. Tabii aleti size verdikten sonra başıma kakmayacaksınız. Ama takılmasında yardımcı olurum. Aylardır bu durumu araştırıyorum sonda etkisi konusunda kanaatimi kesinleştirdim ve ucuza birşeyler buldum.Yukarıda kullandığım kelimeyi google da aratın sitesi videosu felan herşey var. Hadi bakalım sizden haber bekliyorum. Denizli'de olanlara sesleniyorum.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Arkadaşlar şu yakıt tasarruf cihazları hakkındakileri duymuşsunuzdur. Ekoplus diye bir şey. Ben bundan getirtecem. Siz de ister misiniz diye soracaktım. Nerdeyse internette gördüğünüz fiyatın yarısı. burası satış yeri felan değil biliyorum. bundan dolayı uyarılarda bulunup durmayın. zaten ben de burada bu bilgiyi paylaşarak ortak getirterek arkadaşlarımın da faydalanmasını istiyorum. mesele bundan ibaret. bunu araştırın ve bana özelden mesaj atın. Pazartesi ye kadar düşünün araştırın. Fiyatı burda vermiyorum. İsteyenler iki paket sigara fiyatına sahip olabilecekler diye umuyorum. ODTÜ belgeli felan yani. Ciddi bir şey resmi belge sahibi. Tabii aleti size verdikten sonra başıma kakmayacaksınız. Ama takılmasında yardımcı olurum. Aylardır bu durumu araştırıyorum sonda etkisi konusunda kanaatimi kesinleştirdim ve ucuza birşeyler buldum.Yukarıda kullandığım kelimeyi google da aratın sitesi videosu felan herşey var. Hadi bakalım sizden haber bekliyorum. Denizli'de olanlara sesleniyorum.
Usta bende ilgilenmeye başladım bu ürünlerle daha dogrusu ilgimi çekmeye başladı , gelecek olan ürünün sahte olma riski varmi burda sana değil lafım sadece fiyat uygunluğunun farklı bir sebebi var mıdır , ben biraz araştırıp dönüş yapayım insallah size ozelden
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
kardeşim valla ben de aylardır araştırıyorum 40 Tl nin altında fiyat bulmamıştım. Ben de motoruma normal mıknatıs takıverdim onun bile azıcık da olsa farkını gördüm performans bakımından. baya bi telefon liraları harcadım. her aradığımda başka bir şey sorarak sıkıştırdım sonuçta almaya karar verdim. Bir çok kişiye de getireceğim yani anlayacağın siparişler var. Ben de herkese salı gününe kadar mühlet verdim. O gün sipariş vereceğim. Şimdi öğrendiklerimi kısaca söyleyeyim. Manyetik alanın benzin vs yakıtlara etki ettiği biliniyor. Bu parça direk olarak yakıt hortumu üzerine herhangi bir kesme delme işlemi yapılmadan takılıyor. Bu kadar basit. Bu parça Avrupa onaylı, ÖDTÜ onaylı ve iso 9001 onaylıymış. 5 yıla kadar birebir değiştirme garantisi varmış. Fiyat konusunda ise normal satış fiyatı kargo hariç minimum 40 TL mart sonuna kadar kampanya var. Sürümden kazanmaya çalışlıyorlarmış kendi dediklerine göre. Bizzat sordum birkaç kere. Hem ÖDTÜ den onay almış olması açıkçası benim için yeterli ve ücret 20 TL. Yalnız ben sadece aracılık yaparak bundan faydalanmanızı sağlamaya çalışacağım. İyice araştırın sonra beni hiçbir şekilde sıkıştırmayın olur mu? İşe yaramıyor al parçanı geri ver paramızı gibi cümleler bana karşı kurulmasın. Ben sadece aracı olacağım. Parçayı sağsalim elinize vereceğim. Tek tek aldığınızda 20 TL yi aşıyor fiyat. Mesele bundan ibaret.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
arkadaşlar izleyin lütfen
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/113600-her-motorcu-mutlaka-izlemeli.html
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
kesinlikle ben artık alışkanlık yaptım şehir içinde yol bomboş olsa bile fazla hızlanmıyor ve sağdan soldan atlar diye biri yolun ortasından gidiyorum

kartal ido iskelesi önünü bilen bilir çok sakat bi yer çok kaza oluyor ve ben orada genelde sol yada sağ şeritten geçiyorum misal vermek gerekirse benim için kural gibi oldu daha çok yer var ama belki bilen olur diye bunu söyledim =) ama dikkatten ödün vermiyorum
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
kesinlikle ben artık alışkanlık yaptım şehir içinde yol bomboş olsa bile fazla hızlanmıyor ve sağdan soldan atlar diye biri yolun ortasından gidiyorum

kartal ido iskelesi önünü bilen bilir çok sakat bi yer çok kaza oluyor ve ben orada genelde sol yada sağ şeritten geçiyorum misal vermek gerekirse benim için kural gibi oldu daha çok yer var ama belki bilen olur diye bunu söyledim =) ama dikkatten ödün vermiyorum

İyi basarmissin ben korumaları giyiyorum fakat kırmızı ışıklarda one kadar ilerliyorum şerit ortasından , bundan kurtulmam şart

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

kardeşim valla ben de aylardır araştırıyorum 40 Tl nin altında fiyat bulmamıştım. Ben de motoruma normal mıknatıs takıverdim onun bile azıcık da olsa farkını gördüm performans bakımından. baya bi telefon liraları harcadım. her aradığımda başka bir şey sorarak sıkıştırdım sonuçta almaya karar verdim. Bir çok kişiye de getireceğim yani anlayacağın siparişler var. Ben de herkese salı gününe kadar mühlet verdim. O gün sipariş vereceğim. Şimdi öğrendiklerimi kısaca söyleyeyim. Manyetik alanın benzin vs yakıtlara etki ettiği biliniyor. Bu parça direk olarak yakıt hortumu üzerine herhangi bir kesme delme işlemi yapılmadan takılıyor. Bu kadar basit. Bu parça Avrupa onaylı, ÖDTÜ onaylı ve iso 9001 onaylıymış. 5 yıla kadar birebir değiştirme garantisi varmış. Fiyat konusunda ise normal satış fiyatı kargo hariç minimum 40 TL mart sonuna kadar kampanya var. Sürümden kazanmaya çalışlıyorlarmış kendi dediklerine göre. Bizzat sordum birkaç kere. Hem ÖDTÜ den onay almış olması açıkçası benim için yeterli ve ücret 20 TL. Yalnız ben sadece aracılık yaparak bundan faydalanmanızı sağlamaya çalışacağım. İyice araştırın sonra beni hiçbir şekilde sıkıştırmayın olur mu? İşe yaramıyor al parçanı geri ver paramızı gibi cümleler bana karşı kurulmasın. Ben sadece aracı olacağım. Parçayı sağsalim elinize vereceğim. Tek tek aldığınızda 20 TL yi aşıyor fiyat. Mesele bundan ibaret.


Ben muhtemelen alacağım fakat bi beklentim olmadan alacağım , çünkü internet yorumları icacici değil ODTÜ meselesinde de bi dalavera vardır muhtemelen ama 20 lira ya alınır motorda denerim verimli olursa arabaya da alırım
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Merhaba arkadaşlar carbon kaplamaya başladım :) bu gün boş olduğum için motorun grenajlarını söktüm sildim akşamda 2 parçayı kapladım. İlk denemem olmasına rağmen çok güzel kapladım şmdiden evde kaplıycak bişiler varmı diye aramaya başladım:) hastalık gibi bir şey ya:queen: resimlere geçelim şimdilik 2 parçayı kapladım yarında 2 parçayı takıp montajını yapıcam.

KRAL ÇIPLAK :mrgreen:

resimlrimm0132.jpg


Kaplanan 2 parça
adsztak.jpg
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
nihat hocam, süper olmuş..Rüzgardan yapışkanları açılmayacak şekilde kaplamak lazım.. birda tazikli su tutarken çok dikkat etmek gerek..kalkabilir. aksi halde uzun süre dayanır gibime geliyor.

yarın bende eksoz korumasını kaplayacağım.. haftaya da motorun deposunu. :)

begendin mi karbon fiberi ? kalitesini ?
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
nihat hocam, süper olmuş..Rüzgardan yapışkanları açılmayacak şekilde kaplamak lazım.. birda tazikli su tutarken çok dikkat etmek gerek..kalkabilir. aksi halde uzun süre dayanır gibime geliyor.

yarın bende eksoz korumasını kaplayacağım.. haftaya da motorun deposunu. :)

begendin mi karbon fiberi ? kalitesini ?

kalitesi çok iyi ısıtınca hemen bozulmuyor tekrar tekrar ısıtabiliyosun. Biraz sabırla her yeri kaplayabilirsin yarın ki parçalar kıvrımlı biraz bakalım ne olucak ama elim alıştı:mrgreen: üst ve alt tarafı içeri doğru katladım yanlara grenaj geldiği ve çok gergin olup orta tarafı bozduğu için kestim. zaten full grenaj olduğu için boşta kalan kısım yok her taraf kapalı sadece alt yuvarlak olan kısım dışarıda. Motoru tazikli su ile yıkamadığım ve yamurlu havalarda kullanmadığım için sıkıntı çıkmaz ama çıksın kaplamak çok zevkli:mrgreen:
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Merhaba arkadaşlar carbon kaplamaya başladım :) bu gün boş olduğum için motorun grenajlarını söktüm sildim akşamda 2 parçayı kapladım. İlk denemem olmasına rağmen çok güzel kapladım şmdiden evde kaplıycak bişiler varmı diye aramaya başladım:) hastalık gibi bir şey ya:queen: resimlere geçelim şimdilik 2 parçayı kapladım yarında 2 parçayı takıp montajını yapıcam.

KRAL ÇIPLAK :mrgreen:

http://imageshack.us/a/img837/4949/resimlrimm0132.jpg

Kaplanan 2 parça
http://imageshack.us/a/img837/8666/adsztak.jpg

offf:(

ya yapılırmı bu :( gece gece ağları şimdi ama:(

bu gün güngöre gittim cbr 3renk in şeklini sevmedim eskisi daha güzel deposu lacivert yenisi beyaz ama yinede gideri var:) siyah jant şahane olmuş =)

nihat abi bi kan akıtsaydın bak nazarım değecek =)

abi jant kaplasana ya =)

abi yan grenajlarıdamı kaplayacaksın :S yapma bence
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
neden ? çok güzel olur ki.. olmadımı ? söker atar ne var bunda. uğraşacak şey arıyor ben gibi. ne güzel :)

bu arada, nihat hocama ben gönderdim karbon fiberi isteyene gönderebilirim
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
offf:(

ya yapılırmı bu :( gece gece ağları şimdi ama:(

bu gün güngöre gittim cbr 3renk in şeklini sevmedim eskisi daha güzel deposu lacivert yenisi beyaz ama yinede gideri var:) siyah jant şahane olmuş =)

nihat abi bi kan akıtsaydın bak nazarım değecek =)

abi jant kaplasana ya =)

abi yan grenajlarıdamı kaplayacaksın :S yapma bence

Yeni 3 rengi beğenmedim yeni renk alsam siyah alırdım. Bendeki 3 rengi daha çok beğeniyorum tabi zevk meselesi. Yan grenajları kaplamıycam parçaları sökmek için mecburen çıkartıyosun o yüzden söktüm:cat: yarın bitiririm heralde kaplama işini sonrada montajını yaparım egzosta kaplı güzel bir uyum olucak diye düşünüyorum. Jantları kaplamak baya zor olabilir yapabileceğimi zannetmiyorum birde suda yıkamada çıkar bence o yüzden bulaşmam o işe. Ben biraz daha sadelikten yanayım:) Bi de şu keitinin 3 parça jant şeridi hoşuma gitti kırmızı alıyım diyorum ama onu ben yapabilirmiyim bilmiyorum bide tank ped almam lazım:) 2 gündür boşum ama çok yağmur yağıyor motora binemedim garajda sök tak la uğraştım ama motora binmesekte garajda uğraşmak çok zevkli terapi gibi bişey vallahi :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
nihat hocam, süper olmuş..Rüzgardan yapışkanları açılmayacak şekilde kaplamak lazım.. birda tazikli su tutarken çok dikkat etmek gerek..kalkabilir. aksi halde uzun süre dayanır gibime geliyor.

yarın bende eksoz korumasını kaplayacağım.. haftaya da motorun deposunu. :)

begendin mi karbon fiberi ? kalitesini ?

Karbon Fiber ile ilgili bir bilgi.
Emeğinize diyecek bir şeyim yok.Eyw.Elinize sağlık.
Ancak sizin karbon fiber diye yaptığınız şey yapıştırma,kaplama gibi bir şey.
Haa.Peki gerçek karbon fiber nedir ?Sen ne anlarsın nereden bilirsin diyenler için ön bilgi ardından link paylaşıyorum
Şimdi gerçek karbon fiberde altına bir kevlar kumaş .Onun üstüne epoksi denilen kimyasal bir madde karbonu üzerine yapıştırmayı sağlayan ondan sonrası bekleme safhası.
Bu işi benim ağabeyim yapıyor.Buyrun fotoğraflar.Üst kısımdaki menüden motor bölümünü biraz kurcalarsınız.Hakkında epey bilgi edinirsiniz.
Hobi olarak yapıyor.İlk kendi motorunda başladı denemeler.Ardından çevreden talep gelmeye başladı.
Grenaj üretimide yapıyor.Aynı zamanda.Yaptıklarını hassas tartı da deniyor.Aradaki fark gerçek karbon olduğunu kanıtlıyor.

http://emredikmen.com/?page_id=1290
#chemical#
Nihat ağabey en azından hassas tartıdan ölçersen güzel olur.

---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

Bu linkteki http://emredikmen.com/?page_id=550 ''Karbon Fiber Motor Ön Kapağı Koruması''bendede var.Onu ne yapayım derken fln.Çamurluk olarak takmıştım bende.
Yarın fotoğraflarını koyayım.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Karbon Fiber ile ilgili bir bilgi.
Emeğinize diyecek bir şeyim yok.Eyw.Elinize sağlık.
Ancak sizin karbon fiber diye yaptığınız şey yapıştırma,kaplama gibi bir şey.
Haa.Peki gerçek karbon fiber nedir ?Sen ne anlarsın nereden bilirsin diyenler için ön bilgi ardından link paylaşıyorum
Şimdi gerçek karbon fiberde altına bir kevlar kumaş .Onun üstüne epoksi denilen kimyasal bir madde karbonu üzerine yapıştırmayı sağlayan ondan sonrası bekleme safhası.
Bu işi benim ağabeyim yapıyor.Buyrun fotoğraflar.Üst kısımdaki menüden motor bölümünü biraz kurcalarsınız.Hakkında epey bilgi edinirsiniz.
Hobi olarak yapıyor.İlk kendi motorunda başladı denemeler.Ardından çevreden talep gelmeye başladı.
Grenaj üretimide yapıyor.Aynı zamanda.Yaptıklarını hassas tartı da deniyor.Aradaki fark gerçek karbon olduğunu kanıtlıyor.

http://emredikmen.com/?page_id=1290
#chemical#
Nihat ağabey en azından hassas tartıdan ölçersen güzel olur.

---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

Bu linkteki http://emredikmen.com/?page_id=550 ''Karbon Fiber Motor Ön Kapağı Koruması''bendede var.Onu ne yapayım derken fln.Çamurluk olarak takmıştım bende.
Yarın fotoğraflarını koyayım.

Benim mesleğim zaten kimya:) neyin ne olduğunu biliyorum mesleğim gereği. zaten bu gerçek karbon değil bildiğin folyo biz hafif ve sağlam olması için yapmıyoruz sadece görsellik amacımız. Zaten karbonuda fön makinesiyle kaplayamazsın:queen: cbr250 nin carbon grenajları zaten 1000tl:) verdiğin link çok güzel ve gerçek karbon fiber inşallah ilerde klasik olabilecek bir motorum olursa ona bu tarz gerçek karbondan parçalar yapıtırabilirim. Bilgi için teşekkürler:cat:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
İnşallah küstahlık,bilgiçlik taslama olarak algılanmamıştır.
Sadece bilgi amaçlıydı.

yok canım estağfurullah forumun amacı zaten paylaşım:cat: belki ben bilebilirim ancak üye olmayan binlerce insan bu forumu ziyaret ediyor onlarda ve bilmeyen arkadaşlarda bilgilenmiş oluyor bilgi paylaştıkça değer kazanır.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Yeni 3 rengi beğenmedim yeni renk alsam siyah alırdım. Bendeki 3 rengi daha çok beğeniyorum tabi zevk meselesi. Yan grenajları kaplamıycam parçaları sökmek için mecburen çıkartıyosun o yüzden söktüm:cat: yarın bitiririm heralde kaplama işini sonrada montajını yaparım egzosta kaplı güzel bir uyum olucak diye düşünüyorum. Jantları kaplamak baya zor olabilir yapabileceğimi zannetmiyorum birde suda yıkamada çıkar bence o yüzden bulaşmam o işe. Ben biraz daha sadelikten yanayım:) Bi de şu keitinin 3 parça jant şeridi hoşuma gitti kırmızı alıyım diyorum ama onu ben yapabilirmiyim bilmiyorum bide tank ped almam lazım:) 2 gündür boşum ama çok yağmur yağıyor motora binemedim garajda sök tak la uğraştım ama motora binmesekte garajda uğraşmak çok zevkli terapi gibi bişey vallahi :)

=) plasti dip diye bi ürün var abi janttları düşünüyorum bunula bi bak =)
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
43
bugün 3 defa arka tekeri söktüm. 40 t dişli takacaktım ve taktım da her şey iyi güzel ama şu zincir motor orta sehpadayken vitesi 1 'e takıp debriyajı bıraktığında sürekli aşağı yukarı şeklinde sallanıyor. sizlerden rica etsem kendi motorunuzda bakıp bana haber verebilir misiniz? yani orjinalinde de böyle sallanıyor mu yoksa benim aldığım dişlide mi yamukluk var. (tekeri yavaş çevirdiğimde zincir bi yükseliyo bi alçalıyo) (zinciri sürekli yağlarım)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst