Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Her türlü en az 2, en fazla 3 kat fiyat farkı var parçalarda çinli muadillerine göre. Ayrıca o 1000 lira ucuz olduğu muadili neymiş ybr'nin muadili olabilecek bir motor değil ki cb125. Kaç kişi söyleyebilir muadili olduğunu ?
__ İşte bende onu diyorum Honda' nın varsa Yamaha' nında vardır herhalde 2-3 kat fiyat farkı çinli muadillerine göre :silent:

__ Tamam Yamaha' nın torku düşüktür, hangi vitesteyiz göstermiyordur parmakla sayıyoruzdur, biraz daha fazla yakıyordur, frenler tek piston kaliperdir, selektör falan olmayabilir, jigle elinin altında değildir,

farı CB kadar iyi aydınlatmıyor olabilir, ruhsuz bi kullanımı olabilir (sonuçta kimine göre konfor bu :silent: ), oturma pozisyonu birazcık daha rahatsız olabilir, biraz daha cılız duruyordur,

yan ayak güvenlik switchi falan filan neyse CB ye göre eksiklerine rağmen CB çıkmasaydı düşündüğüm motosiklet YBR idi, bu yüzden bi konu açıldığında, e CB almasam başıma ne gelecekti ki sanki.. diye bilinçaltım direk böyle düşünmeye başlıyor :)

Yani Yamaha firması her nekadar fiyatını şişiriyor olsa da, ben YBR' yi tüm eksiklerine rağmen çok beğeniyorum, CB' dede devir saati yok diye düşünülüp, alternatif olarak görülmeyi hak eden bi motosiklet, hem selesi 5mm daha süngerli :silent:

Eyvallah CB sorunsuzsa YBR de sorunsuz, ESD ler eskileri aratıyor diyorlar e CB de CBF yi aratıyormuş, yani bugün zaten herkes şikayetçi :) Valla herkes muadili değil diyorda direk kıyasa girdikleri model hep o oluyor :silent:

Şahsen Honda CB çıkmasaydı alırdım, CB çıktı olaylar değişti. Olay Honda da değil, 150cc CBF bana hitap etmediğinden YBR ile aynı fiyatta olsalar CBF almazdım mesela! Neyse sayfa olmuş 260 başa sarmaya gerek yok :)

Eninde sonunda hepimiz sıkılıp değiştiricez, bukadar takmamızın manası yok. Hiçbirimizin başına kaza bela gelmesin, sürekli düşünerekte olmaz, akıldan çıkararakta, önlemimizi alıp devam edicez işte, gerisi olacağına varır:)
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
__ İşte bende onu diyorum Honda' nın varsa Yamaha' nında vardır herhalde 2-3 kat fiyat farkı çinli muadillerine göre :silent:

__ Tamam Yamaha' nın torku düşüktür, hangi vitesteyiz göstermiyordur parmakla sayıyoruzdur, biraz daha fazla yakıyordur, frenler tek piston kaliperdir, selektör falan olmayabilir, jigle elinin altında değildir,

farı CB kadar iyi aydınlatmıyor olabilir, ruhsuz bi kullanımı olabilir (sonuçta kimine göre konfor bu :silent: ), oturma pozisyonu birazcık daha rahatsız olabilir, biraz daha cılız duruyordur,

yan ayak güvenlik switchi falan filan neyse CB ye göre eksiklerine rağmen CB çıkmasaydı düşündüğüm motosiklet YBR idi, bu yüzden bi konu açıldığında, e CB almasam başıma ne gelecekti ki sanki.. diye bilinçaltım direk böyle düşünmeye başlıyor :)

Yani Yamaha firması her nekadar fiyatını şişiriyor olsa da, ben YBR' yi tüm eksiklerine rağmen çok beğeniyorum, CB' dede devir saati yok diye düşünülüp, alternatif olarak görülmeyi hak eden bi motosiklet, hem selesi 5mm daha süngerli :silent:

Eyvallah CB sorunsuzsa YBR de sorunsuz, ESD ler eskileri aratıyor diyorlar e CB de CBF yi aratıyormuş, yani bugün zaten herkes şikayetçi :) Valla herkes muadili değil diyorda direk kıyasa girdikleri model hep o oluyor :silent:

Şahsen Honda CB çıkmasaydı alırdım, CB çıktı olaylar değişti. Olay Honda da değil, 150cc CBF bana hitap etmediğinden YBR ile aynı fiyatta olsalar CBF almazdım mesela! Neyse sayfa olmuş 260 başa sarmaya gerek yok :)

Eninde sonunda hepimiz sıkılıp değiştiricez, bukadar takmamızın manası yok. Hiçbirimizin başına kaza bela gelmesin, sürekli düşünerekte olmaz, akıldan çıkararakta, önlemimizi alıp devam edicez işte, gerisi olacağına varır:)

Evet honda nın plaketini takdim ediyoruz. Çüş arkadaşım duyanda ybr değilde cg100 le kıyaslıyosun sanacak.

Ybr cb yi egzozundan ... :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
viper17 ne oldu gerçekleri duyunca ezber bozuldu mu?
Yani şu motorun YBR'den ne eksiği var anlamıyorum her neyse...

ARKADAŞLAR BALATA OLAYINDA MUTLU SON:

Yaptığım mücadele sonucu bugün ARTI HONDA tekrar geri dönüş yaptı.
Servis sorumlusu Cengiz bey ile bir telefon görüşmesi yaptık.
CB125'in balata fiyatını fabrika ile görüştüklerini ve cbf150'ninki 55TL iken cb125'inki neden 110TL gibisinden bir fikir alışverişi yaptıklarını ve bunun sonucunda da HONDA Türkiye A.Ş'nin fiyatta güncellemeye giderek yeni fiyatı açıkladığını belirtti.
Evet arkadaşlar; nihayetinde uzun uğraşlarım sonucu CB125E orjinal ön fren balata fiyatı:
53TL

Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.:bounce:
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
viper17 ne oldu gerçekleri duyunca ezber bozuldu mu?
Yani şu motorun YBR'den ne eksiği var anlamıyorum her neyse...

ARKADAŞLAR BALATA OLAYINDA MUTLU SON:

Yaptığım mücadele sonucu bugün ARTI HONDA tekrar geri dönüş yaptı.
Servis sorumlusu Cengiz bey ile bir telefon görüşmesi yaptık.
CB125'in balata fiyatını fabrika ile görüştüklerini ve cbf150'ninki 55TL iken cb125'inki neden 110TL gibisinden bir fikir alışverişi yaptıklarını ve bunun sonucunda da HONDA Türkiye A.Ş'nin fiyatta güncellemeye giderek yeni fiyatı açıkladığını belirtti.
Evet arkadaşlar; nihayetinde uzun uğraşlarım sonucu CB125E orjinal ön fren balata fiyatı:
53TL

Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.:bounce:

cb125 ybr nin lastiği olamaz :bounce:
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
__ İşte bende onu diyorum Honda' nın varsa Yamaha' nında vardır herhalde 2-3 kat fiyat farkı çinli muadillerine göre :silent:

__ Tamam Yamaha' nın torku düşüktür, hangi vitesteyiz göstermiyordur parmakla sayıyoruzdur, biraz daha fazla yakıyordur, frenler tek piston kaliperdir, selektör falan olmayabilir, jigle elinin altında değildir,

farı CB kadar iyi aydınlatmıyor olabilir, ruhsuz bi kullanımı olabilir (sonuçta kimine göre konfor bu :silent: ), oturma pozisyonu birazcık daha rahatsız olabilir, biraz daha cılız duruyordur,

yan ayak güvenlik switchi falan filan neyse CB ye göre eksiklerine rağmen CB çıkmasaydı düşündüğüm motosiklet YBR idi, bu yüzden bi konu açıldığında, e CB almasam başıma ne gelecekti ki sanki.. diye bilinçaltım direk böyle düşünmeye başlıyor :)

Yani Yamaha firması her nekadar fiyatını şişiriyor olsa da, ben YBR' yi tüm eksiklerine rağmen çok beğeniyorum, CB' dede devir saati yok diye düşünülüp, alternatif olarak görülmeyi hak eden bi motosiklet, hem selesi 5mm daha süngerli :silent:

Eyvallah CB sorunsuzsa YBR de sorunsuz, ESD ler eskileri aratıyor diyorlar e CB de CBF yi aratıyormuş, yani bugün zaten herkes şikayetçi :) Valla herkes muadili değil diyorda direk kıyasa girdikleri model hep o oluyor :silent:

Şahsen Honda CB çıkmasaydı alırdım, CB çıktı olaylar değişti. Olay Honda da değil, 150cc CBF bana hitap etmediğinden YBR ile aynı fiyatta olsalar CBF almazdım mesela! Neyse sayfa olmuş 260 başa sarmaya gerek yok :)

Eninde sonunda hepimiz sıkılıp değiştiricez, bukadar takmamızın manası yok. Hiçbirimizin başına kaza bela gelmesin, sürekli düşünerekte olmaz, akıldan çıkararakta, önlemimizi alıp devam edicez işte, gerisi olacağına varır:)
ybr nin freni tek piston kaliperlide sonuç olarak cbden kötümü tutuyor hayır motorun arkasını rahatlıkla kaldıracak kadar iyi tutuyor ybrnin kullaımına nasıl ruhsuz diyorsunuz onuda anlamadım ybrnin gaz tepkileri çok iyi anında cevap veriyor cb daha kaç günlük motorki çok sorunsuz olduğuna karar verdiniz kendini nerede nasıl kanıtladı ybr esd ne yönden eskisini aratıyor bunu 100 kere sordum hala cevap alamadım birde zayıf kalıyor diyorsunuz arkadaşımın motorla yan yana resim çektim cb 1000 cc gibi duruyor mübarek
l28y7.jpg
[/url][/IMG]
l28zn.jpg
[/url][/IMG]
l2907.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Ybr de güzel duruyormuş hani. Yinede ben mutluyum cb mle. Ama satsam yine 125 cc alsam bide ybr alırım, cb yi beğenmediğimden değil bide ybr kullanmak için farklılık olsun diye. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
Birde bendede cb nin kırmızısı var ama şunu söyleyeyimki cb nin rengi böyle bir kırmız değil benimki daha şık duruyor, fotodakinin rengi bi acayip gerçi almadan önce kırmızı bazı yerlerde güzel bazı yerlerde kötü görünüyordu hatta baya bi renk karmaşasına düştüm motor geldiğinde rengi çok hoşuma gitmişti. fotoğraf makinasından kaynaklı galiba.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Ybr de güzel duruyormuş hani. Yinede ben mutluyum cb mle. Ama satsam yine 125 cc alsam bide ybr alırım, cb yi beğenmediğimden değil bide ybr kullanmak için farklılık olsun diye. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
benimde cb ye lafım yok ama illa ybrye .ok atılıyor ya ona kızıyorum
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Haydaaa yine aynı muhabbetler...
Tamam arkadaşlar, cb ybr'nin lastiği olamaz. Hatta sibop kapağı bile olamaz.
YBR daha kalıplı, daha güçlü, daha atik, daha konforlu, daha iyi hızlanıyor, daha iyi duruyor, daha az yakıyor, daha fazla sürat yapıyor, daha kıvrak, daha dengeli, daha az titreşiyor...
Ayrıca ybr kendini kanıtlanış durumda, 2012 şampiyonlar ligi kupası ve kral kupası da onun.
Klinik araştırmalar da selesinin poponuzun ph'ına uygun olduğunu kanıtlamış duyduğuma göre.
Hele o elcikleri kavrama hissi yok mu? Anlata anlata bitmez.
Vites geçişleri, aman Allahım. Böyle mükemmellik olamaz.
Arkadaşlar bizler CB125E'nin piyasadaki en kötü motor olduğunu artık anladık, lütfen yakamızdan düşün.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Haydaaa yine aynı muhabbetler...
Tamam arkadaşlar, cb ybr'nin lastiği olamaz. Hatta sibop kapağı bile olamaz.
YBR daha kalıplı, daha güçlü, daha atik, daha konforlu, daha iyi hızlanıyor, daha iyi duruyor, daha az yakıyor, daha fazla sürat yapıyor, daha kıvrak, daha dengeli, daha az titreşiyor...
Ayrıca ybr kendini kanıtlanış durumda, 2012 şampiyonlar ligi kupası ve kral kupası da onun.
Klinik araştırmalar da selesinin poponuzun ph'ına uygun olduğunu kanıtlamış duyduğuma göre.
Hele o elcikleri kavrama hissi yok mu? Anlata anlata bitmez.
Vites geçişleri, aman Allahım. Böyle mükemmellik olamaz.
Arkadaşlar bizler CB125E'nin piyasadaki en kötü motor olduğunu artık anladık, lütfen yakamızdan düşün.

bu mükemmellikten alı koyma kendini sanada alalım bir ybr

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

Ybr de güzel duruyormuş hani. Yinede ben mutluyum cb mle. Ama satsam yine 125 cc alsam bide ybr alırım, cb yi beğenmediğimden değil bide ybr kullanmak için farklılık olsun diye. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
Birde bendede cb nin kırmızısı var ama şunu söyleyeyimki cb nin rengi böyle bir kırmız değil benimki daha şık duruyor, fotodakinin rengi bi acayip gerçi almadan önce kırmızı bazı yerlerde güzel bazı yerlerde kötü görünüyordu hatta baya bi renk karmaşasına düştüm motor geldiğinde rengi çok hoşuma gitmişti. fotoğraf makinasından kaynaklı galiba.

ya zaten cb yi biliyorum hemen hergün kullanıyorum orada güneş vurmuş üstüne rengi biraz tuhaf çıkmış ben sadece boyut olarak pek bir fark olmadığını göstermek için koydum resimlerş
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Haydaaa yine aynı muhabbetler...
Tamam arkadaşlar, cb ybr'nin lastiği olamaz. Hatta sibop kapağı bile olamaz.
YBR daha kalıplı, daha güçlü, daha atik, daha konforlu, daha iyi hızlanıyor, daha iyi duruyor, daha az yakıyor, daha fazla sürat yapıyor, daha kıvrak, daha dengeli, daha az titreşiyor...
Ayrıca ybr kendini kanıtlanış durumda, 2012 şampiyonlar ligi kupası ve kral kupası da onun.
Klinik araştırmalar da selesinin poponuzun ph'ına uygun olduğunu kanıtlamış duyduğuma göre.
Hele o elcikleri kavrama hissi yok mu? Anlata anlata bitmez.
Vites geçişleri, aman Allahım. Böyle mükemmellik olamaz.
Arkadaşlar bizler CB125E'nin piyasadaki en kötü motor olduğunu artık anladık, lütfen yakamızdan düşün.

125-150 cc de 3 aşağı 5 yukarı her motor aynı. İçlerinde en kusursuz olanı kuşkusuz ybr. Şunu unutma cb125 ÇİN malı bildiğin has çin. Üretim yeri olarak demiyorum kalite olarak.
Böyle yazılar beni benden alıyor arkadaş. Yok daha konforlu, yok daha atik, kalıplı, güçlü. Yav he he diyesi geliyor insanın. cbr1000rr la cub100 karşılaştırıyo sanki bu kadar esnek bişey değil ki bu.
O tek piston sizin çift piston boyutunda ondan hiç bahsetmeyin zaten. Sanki 4 pistonlu çift disk var cb125te. Daha yazacak çok şey varda neyse.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
yok cb çok yakın arkadaşımın o benimkini sürer ben onunkini ama şu sıralar benim motor garajda yatıyor sürekli cb ile geziyoruz

aynı senin durumunu bende yaşadım arkadaşımla aynı anda sıfır aldık iki motor,o ybr aldı ben cb aradaki farklar...

ybr malzeme kalitesi ve motorun kafa grenaj görüntüsü vs daha güzel ama arkası yine bisikleti andırıyor ordan beni kaybediyor,cb125 ise nedense aynı tipte motor olmasına rağmen hakimiyet daha kolaymış gibi geliyodu bana ama gel görki titreşim farkı ybrde sürüş konforu oluşturuyor...

bana göre ikiside aynı motor kalite farkı var evet ama arada ufakta olsa fiyat farkı var,güç olarak bence ikiside soluksuz yokuşlarda nefes kalmıyor can sıkıcı bi hal...yakıt olarakta aynı...

ama ybrsi olan satıp cb alsa anlamsız olur yada tam tersi yani ikiside birbirinden pek farkı olmayan motorlar...



 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
85
Ybr de güzel duruyormuş hani. Yinede ben mutluyum cb mle. Ama satsam yine 125 cc alsam bide ybr alırım, cb yi beğenmediğimden değil bide ybr kullanmak için farklılık olsun diye. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
Birde bendede cb nin kırmızısı var ama şunu söyleyeyimki cb nin rengi böyle bir kırmız değil benimki daha şık duruyor, fotodakinin rengi bi acayip gerçi almadan önce kırmızı bazı yerlerde güzel bazı yerlerde kötü görünüyordu hatta baya bi renk karmaşasına düştüm motor geldiğinde rengi çok hoşuma gitmişti. fotoğraf makinasından kaynaklı galiba.
sen adamsın kardeş,ne güzel yorumlamışsın ,ybr ,cbe çok fark yok ikiside sağlam sonuçta,marka ,fakat ybr yi kıyaslayan arkadaş harbiden abrtmış bahsettiği değerlendirme hiç bir acıdan gerçeği yansıtmıyor.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
aynı senin durumunu bende yaşadım arkadaşımla aynı anda sıfır aldık iki motor,o ybr aldı ben cb aradaki farklar...

ybr malzeme kalitesi ve motorun kafa grenaj görüntüsü vs daha güzel ama arkası yine bisikleti andırıyor ordan beni kaybediyor,cb125 ise nedense aynı tipte motor olmasına rağmen hakimiyet daha kolaymış gibi geliyodu bana ama gel görki titreşim farkı ybrde sürüş konforu oluşturuyor...

bana göre ikiside aynı motor kalite farkı var evet ama arada ufakta olsa fiyat farkı var,güç olarak bence ikiside soluksuz yokuşlarda nefes kalmıyor can sıkıcı bi hal...yakıt olarakta aynı...

ama ybrsi olan satıp cb alsa anlamsız olur yada tam tersi yani ikiside birbirinden pek farkı olmayan motorlar...

[url]http://img809.imageshack.us/img809/3693/sdc19892.jpg[/URL]

[url]http://img411.imageshack.us/img411/6601/sdc19890.jpg[/URL]

Yav he he ybr bisiklet. cb125 1000rr gibi hey maşallah. bu konuya az daha şöyle mesajlar yazarsanız bazılarınızın kalbi kırılcak.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Hala vitesleri parmakla mı sayıyorsunuz, amma çaylakmışsınız. ben vites göstergesine hiç mi hiç bakmıyorum bile. gerçi ben 10 yıldır aralıksız motor üstündeyim, yaptığım km 200 000 i geçmiştir ama size de tavsiyem artık alışın, motorun sesine göre vitese ayağınız gitsin. alışırsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------

Bana yorumlarıyla yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim..ben cb 125 tarzı motorda karar kıldım fakat şöyle bir sorun var..forumdada okuduğum üzere cb 125 yedek parçaları biraz pahalı imiş..sizce durum nedir..??bir kısımda ybr 125 al diyor..onun parçaları kolay bulunur ve servisi pahalı değil deniyor..sizin gibi cb 125 kullanıcılarının deneyimine ihtiyacım var..benim kalbimden geçen cb 125 fakat almadan iyice araştırmak istiyorum..sonuçta honda ve yamaha bu klasmanda ipi önde göğüsleyen iki marka..
sıfır km alırsan sana maliyeti en az 4200 lira olur. ilanlara bakarsan çok temiz motorlar var. ikinci el tavsiye ederim. 2. el alırsan sadece noter ve sigorta masrafın olur. istersen benim motoru ben satmayı düşünüyorum, 14000 km de 2700 e satarım. 120 lira sigorta yaparsın 20 lira da noter olsa toplam 2900 e gelir sana. eğer ciddi alıcı varsa bana mesaj atsın, ben satıp spacy almaya karar verdim. fiyat 2700 ama babamın tepkisinden korkmasam 2000 e bile veririm motoru. vuruk çizik bişey yok, sadece motoru pakette kullanıyorum. fakat tecrübeliyim motoru sıkıştırmıyorum, paldır küldür, yerden yere vurmuyorum tabi.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Beyler HID marka xenon taktırtım motora -ok gibi. kesinlikle tavsiye etmem. Orjinal farları kat kat daha iyi. Şimdi gidip kaliteli xenon ampulü alıp birde öyle deneyicem.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Yav he he ybr bisiklet. cb125 1000rr gibi hey maşallah. bu konuya az daha şöyle mesajlar yazarsanız bazılarınızın kalbi kırılcak.

ben kendi görüşümü yazıyorum arkadaşım ordada belirtilmişim, başkasının cbr'a övgüsünü alıp benim bu görüşüme entegre edip burda söylemen ne kadar basit bir düşün...

burası bi forum bende kendi görüşlerimi yazıyorum isteyen istediğine hak verir veya vermez..

saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst