- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
__ İşte bende onu diyorum Honda' nın varsa Yamaha' nında vardır herhalde 2-3 kat fiyat farkı çinli muadillerine göre :silent:Her türlü en az 2, en fazla 3 kat fiyat farkı var parçalarda çinli muadillerine göre. Ayrıca o 1000 lira ucuz olduğu muadili neymiş ybr'nin muadili olabilecek bir motor değil ki cb125. Kaç kişi söyleyebilir muadili olduğunu ?
__ Tamam Yamaha' nın torku düşüktür, hangi vitesteyiz göstermiyordur parmakla sayıyoruzdur, biraz daha fazla yakıyordur, frenler tek piston kaliperdir, selektör falan olmayabilir, jigle elinin altında değildir,
farı CB kadar iyi aydınlatmıyor olabilir, ruhsuz bi kullanımı olabilir (sonuçta kimine göre konfor bu :silent: ), oturma pozisyonu birazcık daha rahatsız olabilir, biraz daha cılız duruyordur,
yan ayak güvenlik switchi falan filan neyse CB ye göre eksiklerine rağmen CB çıkmasaydı düşündüğüm motosiklet YBR idi, bu yüzden bi konu açıldığında, e CB almasam başıma ne gelecekti ki sanki.. diye bilinçaltım direk böyle düşünmeye başlıyor
Yani Yamaha firması her nekadar fiyatını şişiriyor olsa da, ben YBR' yi tüm eksiklerine rağmen çok beğeniyorum, CB' dede devir saati yok diye düşünülüp, alternatif olarak görülmeyi hak eden bi motosiklet, hem selesi 5mm daha süngerli :silent:
Eyvallah CB sorunsuzsa YBR de sorunsuz, ESD ler eskileri aratıyor diyorlar e CB de CBF yi aratıyormuş, yani bugün zaten herkes şikayetçi
Şahsen Honda CB çıkmasaydı alırdım, CB çıktı olaylar değişti. Olay Honda da değil, 150cc CBF bana hitap etmediğinden YBR ile aynı fiyatta olsalar CBF almazdım mesela! Neyse sayfa olmuş 260 başa sarmaya gerek yok
Eninde sonunda hepimiz sıkılıp değiştiricez, bukadar takmamızın manası yok. Hiçbirimizin başına kaza bela gelmesin, sürekli düşünerekte olmaz, akıldan çıkararakta, önlemimizi alıp devam edicez işte, gerisi olacağına varır

