Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Birazdan çıkıp, HGS kovalayacağım.
Gözlerimin altına kömür çektim, belimde rambo bıçağı, ayaklarımda postal...
Hakkınızı helal edin.
::xicon_ev
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
133
ben o zamanlar paraya sıkıştığım için büyük zararla satmıştım. fakat şu an yine almam çünkü ben paket işi yapıyorum. daha önceden de yazdığım gibi, tel jant olması, deposu çok küçük (3,7 lt) frenler iyi değil, ön fren diski küçük, arka kampana da öyle. arkaya çanta da takılmıyor, uyumlu demir var, sadece iki yerden vidalanabiliyor, o da iki günde bir gevşiyor. uğraşamam.
fakat binici için mükemmel bir motordur, en ufak sorunu yoktur, kronik arızası yoktur. hiç durmadan 250 km gitmiştim ama servisin bana dediği 1000 km sorunsuz tek marş gider. bence 5000 km hiç inmeden gider bu motor. mükemmellik arıyorsan innova al. ne ustayla işin olur ne bakımla ne başka bişey. benzini koy git. bu kadar.


anladım hocam..ben arazidede kullanmak istiyorum innova arazi şartlarına gidermi..??

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------

_
Cub un arazi ihtiyacınızı CB gibi karşılayabileceğini düşünmüyorum açıkçası. Alternatifiniz olan motosikleti iyi tanıdığım da söylenemez ama 100/150 km ve yokuşlu yollara CB gibi istikralı tepkiler verebileceğini düşünmüyorum.

He bi şekilde o tepkileri verdirtirseniz bu sefer motorun ömründen şüphe etmeye başlarım. Gitmez değil her motosiklet heryere gider ama bence bu iş için CB daha uygun :)

Sele sertliği tuhaf, ben 1000km dolmadan yumusadığını hissettim günden güne dahada rahat ettim artık konusu açılmadıkça aklıma bile gelmiyor o eski günler :) Fuarda onlarca motosiklet kurcaladım, cuma gittim bomboştu,

hakikaten ince ince bakındım belli markaların modellerine, CB den daha yumuşak selesi olan sadece CBF 150 vardı. He daha rahat tasarlanmış sele formları vardı ama yumuşak değillerdi :) 30.000 lira verip kuzu postu atmak zorundasın işin özü bu :)

Yani artık şunu biliyorum, CB benim hayatımda kullanacağım en yumuşak selesi olan motosikletim olabilir, buna inanıyorum :)

Uzun yıllara gelince, henüz 1küsur yıl tecrube edildi, kim bilir neler çektirenler oldu CB' ye ama inan henüz ciddi bi şikayet hiç duymadım, kronik bi sorun hiç duymadım. Sorunları geçtim 1gr yağ eksilttiğine bile şahit olmadım :)

bende sizin gibi düşünüyorum..cub yere bira daha yakın..birde arkasına çanta takmayı planlıyorum..cub ta sıkıntı oluyormuş çanta..birde sizlerin deneyimine ihtiyacım var..motorda sarsma oluyormu..?yani titreşim felan..?
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
anladım hocam..ben arazidede kullanmak istiyorum innova arazi şartlarına gidermi..??

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------



bende sizin gibi düşünüyorum..cub yere bira daha yakın..birde arkasına çanta takmayı planlıyorum..cub ta sıkıntı oluyormuş çanta..birde sizlerin deneyimine ihtiyacım var..motorda sarsma oluyormu..?yani titreşim felan..?
aşırı titreşim yok, virajlarda yatamıyor, benim takmak istediğim çanta 70 lt civarıydı. sen 36 lt takarsan sorun olmaz, fakat 36 lt den sonra motoru sallar, zaten hafif motor, sıkıntı olur. arazi şartlarında da kullanıcam diyorsan, arka salıncaktan tek amörtisörlü cbf 150 öneririm. eğer enduro tarzı düşünürsen, paran da varsa, honda nın XL 200 diye bir modeli var, ilanlarda çok bulursun, fiyatı 2500 4000 arası değişir. ben xl200 kullandım, 200cc motoru var, tekerlekler baya büyük, süspansiyon şahane, yaylana yaylana gidiyorsun tam bir arazai motoru. fakat titreşimden aynalara bakıp arkayı göremiyorsun :)
tam olarak kullanım tarzını söylersen birşeyler düşünürüz. naked mi cub mu, commuter mi, enduro, scooter hangisi? bütçe nedir bu arada.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Birazdan çıkıp, HGS kovalayacağım.
Gözlerimin altına kömür çektim, belimde rambo bıçağı, ayaklarımda postal...
Hakkınızı helal edin.
::xicon_ev

Reverse hala dönmedin :salut: Kömürümü acaba az çektin ::153:: Abi hakkaten zor iş HGS ya, merakla haber bekliyorum :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ferdinandd maça dalmışım.
Aldım HGS'yi. Tabi ki sticker şeklinde. Yapı kredi bankasından aldım.

Hani bir laf var ya; tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın diye.
Köprü ve otoyolların ücretli olması konusunu bir yana bırakırsak, çok büyük rahatlık ha bu HGS olayı.::deliir::
Ben kredi kartıma bağladım mevzuyu. 30 papel yükleme yaptım ve bakiye 15 papelin altına düştüğünde, 15 papel yükleme yapılsın talimatı verdim.

Şimdi sadece bir şeyler icat edip, etiketi kullanabilir hale gelmem lazım.
Gerçi, cebime koysam ne olur ki, zaten plakadan tespit edip bakiyeden düşüyorlarmış.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ferdinandd maça dalmışım.
Aldım HGS'yi. Tabi ki sticker şeklinde. Yapı kredi bankasından aldım.

Hani bir laf var ya; tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın diye.
Köprü ve otoyolların ücretli olması konusunu bir yana bırakırsak, çok büyük rahatlık ha bu HGS olayı.::deliir::
Ben kredi kartıma bağladım mevzuyu. 30 papel yükleme yaptım ve bakiye 15 papelin altına düştüğünde, 15 papel yükleme yapılsın talimatı verdim.

Şimdi sadece bir şeyler icat edip, etiketi kullanabilir hale gelmem lazım.
Gerçi, cebime koysam ne olur ki, zaten plakadan tespit edip bakiyeden düşüyorlarmış.



Hadi hayırlı ugurlu olsun =) bende yapıkredi ve finans bank müşterisiyim,sanırım etiketi ücretsiz aldın. bende bi ara önce finansa sonra yapıkrediye gideyim sorayım kart olanından var mı diye.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Benim sıra beklemelerimin birinde iki dayı konuşuyordu...

Dayı1 : Hani hgs ile istersen 10 kere geç ceza felan olmaz hesaptan düşüyor derler ya...

Dayı2 : Eee?

Dayı1 : İşte ben okuyor okumuyor sallamadım kaçgündür, 11. geçişten itibaren ceza yemişim onu sormaya geldim ....

Dayı2 : ... ..... ..... neyse bu tepkii sen doldur işte reverse :)

Sonuç ne oldu bilmiyorum ama, bu konuşmayı duyduğumdan beri işin aslını astarını çok net öğrenmediğim sürece pek güvenemem ben bunların işine :pale:

Sen işi halletmişsin ya iyi, kömür postal boşa gitmemiş bari :mrgreen: Birde senin akpil plastik ambalaj fikri iiydi, bence uygula onu :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Sağolun arkadaşlar.
Evet etiketi ücretsiz aldım sanırım o anda cebiden bir para çıkmadı. Karta bir şey şarj edildiyse bilmiyorum.

ferdinandd o fikir HGS etiketini görene kadar güzeldi. Beyinsizler eşşeğin bacağı kadar uzun bir şey yaptığı için akbil muhafazasına sığmaz.
Kömür postal değil de rambo pıçağı işe yaradı sanırsam. :D

Herneyse, şimdi de kafamda şu fikir oluştu: Bu HGS zıkkımı sıcaktan etkilenen birşey değilse, bir PVC kaplamacıya gidip, stickeri kaplamanın iç yüzeyine yapıştırdıktan sonra ısıtıp kaplama yapıp, bir kaç işlemden daha geçirip kullanıma sokabilir miyim acaba?.
:queen:

Dayının cevabı da Vay A...... K... sanırsam.:queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Beyler bu kılıfın beyazını üretmişler :)



http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cb-125e-beyaz-depo-kilifi-depo-koruyucu-kargo-bizden-116448605/detay
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
-Oha mengu ya :mrgreen: yumusacık bişey bu, depoya bağlı hem sanırsam :silent: hani şasiye bağlansa, depoyla arasına da kum koysan :mrgreen: belki dediğin şey olabilir :mrgreen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Beyler bu kılıfın beyazını üretmişler :)

[url]http://c1303.hizliresim.com/17/f/l0bq2.jpg[/url]

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cb-125e-beyaz-depo-kilifi-depo-koruyucu-kargo-bizden-116448605/detay



motorda nasıl duruyor acaba =/ biri taksın görelim de öyle alırız =) bu arada burdan alacak olan olursa tolgaya selamımı söyleyin yardımcı olur her konuda.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Valla ben piyanist_irf in yalancısıyım o da yalancı olacak değil tanırsın heralde.

Senin söylediğine de inanırım Mengu, niye inanmıyiim, ben depooynamasından bi kanal yakaladın, takılıosun sandım :mrgreen: Dediğin olay sıkı sıkı sabitlenmezse zamanla araya toz alıp gerçekleşebilir ama zırt diye olmaz heralde :silent:

Araç brandasını deli gibi sıkı bağlamama rağmen çimento, inşaat... tozu gibi sebeplerden 1-2 yılda tavan boyasında dediğin etkiyi yapmıştı mesela. Ama branda bu, nekadar sıksan rüzgarda kıpraşıyor, tozda araya rahat uçuşuyor.

Bu deri bencede çizer ama 1-2 yıldan uzun hiç çıkarmadan kullanılırsa anca :silent:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
karabasan kabusu gibi adamsın mengu, millet şuraya iki kelime bişey yazmaya korkuyor artık, mengu hemen belediye otoparkçısı gibi beliriyor, herşey hakkında malumatı var, bilmediği bişey yok. :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
karabasan kabusu gibi adamsın mengu, millet şuraya iki kelime bişey yazmaya korkuyor artık, mengu hemen belediye otoparkçısı gibi beliriyor, herşey hakkında malumatı var, bilmediği bişey yok. :)
O kadar da değil ya, depo kılıfını genel olarak sevmiyorum doğrusu. Hondayla da ilgisi yok, ha bide imzamda yazan yazıyı lütfen ciddiye almayınız gerçi sen zaten memnun olmadığın taraflarını açık açık söylüyorsun motorunun.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Ferdinandd maça dalmışım.
Aldım HGS'yi. Tabi ki sticker şeklinde. Yapı kredi bankasından aldım.

Hani bir laf var ya; tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın diye.
Köprü ve otoyolların ücretli olması konusunu bir yana bırakırsak, çok büyük rahatlık ha bu HGS olayı.::deliir::
Ben kredi kartıma bağladım mevzuyu. 30 papel yükleme yaptım ve bakiye 15 papelin altına düştüğünde, 15 papel yükleme yapılsın talimatı verdim.

Şimdi sadece bir şeyler icat edip, etiketi kullanabilir hale gelmem lazım.
Gerçi, cebime koysam ne olur ki, zaten plakadan tespit edip bakiyeden düşüyorlarmış.

Kaskın vizörünün içine yapıştırsak nasıl olur
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
kdrsahin; o kadar minik bir şey değil ki. Kredi kartı ölçülerini düşünecek olursak, o ölçüden az daha uzun ve sanırım yarısı kadar daha dar.
Yani ben vizörde olacağını sanmıyorum. Görüşü ciddi engeller.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst