- Katılım
- 4 Haz 2012
- Mesajlar
- 776
9.900 LiraFiyatindan haberin varmi
9.900 LiraFiyatindan haberin varmi
Vay anasını 2 saattir honda crfyi söylüyorsun sanıyorum :queen:La wrx dedim 7.250 tl![]()
Vay anasını 2 saattir honda crfyi söylüyorsun sanıyorum :queen:
Bütün dist.ler bambaşka, birbirinden çok farklı mantıkta çalışıyorlar. Fercoyu taktir ettim çünkü az sayıda ürün satmasına rağmen "sizin istediğiniz ürünü getiririz, sorun değil" diyorlar en azından. Ve TR de parça sıkıntısının yaşanamadığı tek satıcının ferco olduğu söyleniyor. Elinde bulundurma zorunluluğu yok buarada, en geç 20 gün içinde temin etme zorunluluğu var. Yani belli bir süre içinde temin etmeleri gerekiyor.
Bu durumda TR deki "tek" motoru alıp almamak senin kararına kalmış oluyor.
Ben honda ile konuştuğumda neden NC ve VFR nin otomatik vitesli modelerini getirmiyorsunuz dediğimde;
-Yok, getirmiyoruz.
+ Peki sipariş üzerine?
-Hayır, TR ye getirmiyoruz,
-Tamam fiyat farkını ben vercem, nekadar tutarsa tutsun ben ödiycem parasını sonuçta...?
- Üzgünüm getiremiyoruz....
cevabını veriyorlar. Neden getiremiyorlar??? Zibillen servisi var. 125likten tut 1200 lüğe kadar birçok modeli istesen de getirmiyorlar. Bana göre tembellik sadece...
@Görekem & clemenze
Sizi anlaıyorum fakat ben kendimi izah edememişim anlaşılanKlavye başından olmuyor hakaten.
Bir de TR gibi üreticilerin kaale bile almadığı bir marketin en çok satan markası olmak inanın küçümsediğimden değil ama bana çok da bişey ifade etmiyor. Hele ki bu çoğunluğun sebebi, CBF ve çeşitli cup-scooter modellerinden ve "Honda abi, hayat onda" deyip 15 yaşındaki T.A. ya 15.000 TL bayılan mantıktaki insanlardan kaynaklanıyorsa.
Bu arada "grey market"i de ilk defa duydumKimdir nedir bu marketçiler, nerede bulunurlar??
T.A değil çocuğum o A.T (Dipnot bildireyim istedim)
Tamam yanlış hatırladım ama T.A. ya da bir dünya para bayılmıyorlar mı sanki :wiinkk:
Hele IRC lastikler...
Benim için bittiği andır![]()
Kötü değil...IRC lastikler o kadar kötü lastik markası değil.
Eski kasa cbr125lerde de IRC lastikler ile veriyorlardı.
Bence gayet kalitelilerdi.
Yeni Suzuki inazuma da IRCler ile geliyor sanıyorum.
Kötü değil...
Ama iyi de değil
Yamaha WR250 de bridgestone lastikleri görünce aradaki farkı anlamak mümkün...
Ayrıca Hondayı şiddetle kınıyorum...
Fuarda bütün ilgiyi o garip tek tekerli alette toplamışlar...
abi allah aşkına takıla takıla IRC'yemi takıldın. kaldıki ırc iyi bir lastik markasıdır. www.irc-tire.com
bridgestone veya başka marka olsaydı fiyatı 600-800 fark edecekti. böyle olunca kalitelimi olacaktı?? bence bir test sürüşüne gidip, deneyip birde öyle karar ver derim
lastikten başka bişey söylememişsinki, gördüğün bişey varsa paylaş bizlerde bilelim.O kadar sözümde lastiğe mi takıldın...
Lastikte bitti benim için...
Başlangıcı asıl önemli olan...
Tamamen kişisel amaçlarla ilgili...
Yoksa motor güzel... Çekici...
Ayrıca bu gün bütün gün yattım.. saat 4 gibi uyanabildim...:mrgreen:
Test sürüşüne gelmeyi çok istiyordum..
Sana da gelirim demiştim ama,
İşallah arkamdan iyi dileklerini yollamamışındır :cherry:
- Yakından inceledim...
Umduğum gibi çıkmadı..
Hayal kırıklığına uğradım...
- Hele IRC lastikler...
Benim için bittiği andır
- Kötü değil...
Ama iyi de değil
- Yamaha WR250 de bridgestone lastikleri görünce aradaki farkı anlamak mümkün...
Ayrıca Hondayı şiddetle kınıyorum...
Fuarda bütün ilgiyi o garip tek tekerli alette toplamışlar...
- Başlangıcı asıl önemli olan...
Tamamen kişisel amaçlarla ilgili...
Yoksa motor güzel... Çekici...
O kadar sözümde lastiğe mi takıldın...
Lastikte bitti benim için...
186cm).
Lastikler konusu bence üstünde durulmalı.
Kötü lastik sebebiyle motoru yatırdığım için
bu motoru alırsam adam gibi lastik almanın şart olduğunu gördüm.
Lastik olayı son nokta idi benim için....Dün akşam iş çıkışında honda bora'ya uğradım
20 tane gelmiş iki günde 9 tane satılmış.
Motoru biraz inceledim
Yolda nasıldır çok bilmem
ama durduğu yerde benim beklentilerimi karşıladı.
Üstüne oturduğumda topuklarım yere ancak bastı (boyum 186cm).
Lastikler konusu bence üstünde durulmalı.
Kötü lastik sebebiyle motoru yatırdığım için
bu motoru alırsam adam gibi lastik almanın şart olduğunu gördüm.
Bana verdiği sağlamlık hissi (his diyorum çünkü elimde bir veri yok) fazlasıyla tatminkar idi.
Ben motoru en çok şehir içinde ama ara sıra yoldan çıktığımda beni üzmeyecek şekilde kullanmak için isterim.
Benim standartlarımda alınması uygun bir alet.
Bu arada sevgili alp_tunay
Bence diğer japonlara verilecek farktansa lastik değiştirilebilir.
Sırf IRC yüzünden silinecek makine değil gibi.
Ama tabi haddimi bilerek eleştirimi yapıyorum.
Sonuçta motor tecrübem sizin kadar değil :rendeer: