Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
ben cross lastiklerle 140 km gördüm. f1 göstergesi egzos gazı boşaltımıyla ilgili bi problem, bendede oluyor bazen.

bu arada full bir depo benzinle 210 km yol yaptım. rahat rahat gidin.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bu motorda 156 km hızı gören varmı arkadaşlar..Blamir nickli hüseyin ağamın motoru gördüde benim motorun gösterge 146 idi..Fakat benim motorun (kaymakam) ölçümler şanzumanda yapıldığından yanılma payı yok denecek kadar az klx te durum değişik ön den eski sistem...Geçen F1 miydi göstergede ışık yandı dedim yağını neyin kontrol edelim yağ çubuüğunu bulamadık :queen:

Senin motorun ne, KLX değil mi ??
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
bu motorda 156 km hızı gören varmı arkadaşlar..Blamir nickli hüseyin ağamın motoru gördüde benim motorun gösterge 146 idi..Fakat benim motorun (kaymakam) ölçümler şanzumanda yapıldığından yanılma payı yok denecek kadar az klx te durum değişik ön den eski sistem...Geçen F1 miydi göstergede ışık yandı dedim yağını neyin kontrol edelim yağ çubuüğunu bulamadık :queen:

Ohohooh... Az daha yol olaydı tam arkandaydım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

sedat_57 nin diğer motor. YBR-125 . Her yola geliyor maşallah..

[YT]AWQMkkiE5Os[/YT]
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ohohooh... Az daha yol olaydı tam arkandaydım :D

Blamir alet çok yakıyor galiba, her videoda bi benzinliğe uğrama var üstelik taşana kadar fulluyosun :cherry:

Arazide nasıl bi yardırmadır abi bu ya, otoyolda bile tırsıyorum ben karşıma bişey çıkıcak diye, helal cesaretinize :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Blamir alet çok yakıyor galiba, her videoda bi benzinliğe uğrama var üstelik taşana kadar fulluyosun :cherry:

Arazide nasıl bi yardırmadır abi bu ya, otoyolda bile tırsıyorum ben karşıma bişey çıkıcak diye, helal cesaretinize :)

Yakıyor vallahi arazide :) Uzun yolda yada sakin sürüşte yakıtı çok çok iyi fakat arazide ikinci bir boğaz varmışcasına emiyor. Zevki yeter. Bu hafta sonu parkuru biraz zorlaştırıcaz :) Piknik yollarından çıkma vakti geldi. Bu arada KLX 250 sahipleri neredeler. Birlikte bir organize olaydık.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
cycle-ergo.com dan baktım da artçılı sürüş çok rahatsız görünüyor. Sizler hiç atçılı kullandınız mı ?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Kullandım artçı bir daha kimse beni bu motora bindiremez dedi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

Dünkü ufak geziden bir foto.

IMAG0112.png
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Kullandım artçı bir daha kimse beni bu motora bindiremez dedi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

Dünkü ufak geziden bir foto.

http://s7.postimage.org/chxjgss0r/IMAG0112.png

O dik rampayı tekrar tekrar çıkıp inmemiz lazım bence çok zevkli

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

Senin motorun ne, KLX değil mi ??

yok benim ki ybr 250
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Her sabah artçılı olarak kullanıyorum. Benim için bir sorun yaratmıyor, artçının da bir süre alışması gerekiyor, zira arka ayaklıklar çok yukarıda ve ufaklar, dolayısıyla artçının ayakları kayıyor. Bunun için bir şeyler ayarlamayı planlıyorum, ayaklığı daha aşağıya çekmek gibi bir planım var.

Ben de geçen gün yağını değiştirdiğimde yağ çubuğunun olmadığını gördüm, daha önceden varmış da kırılmış gibi gelmişti bana, sizde de yokmuş, bu motorda yağ çubuğu yok mudur yani?
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Her sabah artçılı olarak kullanıyorum. Benim için bir sorun yaratmıyor, artçının da bir süre alışması gerekiyor, zira arka ayaklıklar çok yukarıda ve ufaklar, dolayısıyla artçının ayakları kayıyor. Bunun için bir şeyler ayarlamayı planlıyorum, ayaklığı daha aşağıya çekmek gibi bir planım var.

Ben de geçen gün yağını değiştirdiğimde yağ çubuğunun olmadığını gördüm, daha önceden varmış da kırılmış gibi gelmişti bana, sizde de yokmuş, bu motorda yağ çubuğu yok mudur yani?
Şöyle bir ürün var http://www.youtube.com/watch?v=B6zg7UcIu-8 artçı için en rahatı bu olur. Türkiyede varmı bilmiyorum.
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
blamir dostum aktiviteden bir kaç gün önce buradan ufak bi duyuru yaparsan bende katılmak isterim. hem bu şekilde katılımda artar.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
blamir dostum aktiviteden bir kaç gün önce buradan ufak bi duyuru yaparsan bende katılmak isterim. hem bu şekilde katılımda artar.

Bu gün hava çok iyiydi aslında fakat haftasonları çalışıyorum genelde. Bu gün işten önce tek başıma 1 saat kadar gezi düzenledim. Söyle 3-5 kişi aslında bir aktivite yapılsa hiç fena olmaz.
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
her kese selam. arkadaşlar önereceğiniz bi kawasaki servisi varmı, mümkünse şişli civarında. nerey götürebilirim genel bir kontrol için.?

bugün sevgili motorumla 4 ay önce başlayan birlikteliğimizin 6000. kilometresini tamamladık. bunedenle buraya motorla ilgili genel düşüncelerimi belki almayı düşünenlere yardımcı olur diye yazmak istedim. bende zamanında bu forumda baya bi araştırma yapmıştım.

öncelikle genelde bol gazlı ve arazidede kullanmama rağmen 6000km de sıfır sorun ve masraf. sadece bir kere yağını değiştirdim. yakıt tüketimide baya uygun. yani gayet masrafsız bir motor. motorun en merak edilen tarafı uzun yoldaki performansı. bende alırken bu konuda kafamda soru işaretleri vardı. bu konuda fikrim daha büyük motorlar kadar raha olmasada güzel bir asfalt lastiği ve bir kaç ekipmanla 70 litrelik sırt çantasını arkaya bağlayarak çok da yorulmadan ilk gün 500 km ikinci gün 150 km(hiç durmadan) şehirler arası yolculuk yaptım. 110-115 km/h hızla normal devirde yolda çok rahat gidersiniz. araç sollarken 130 a kadar göre bilirsiniz. çok gazlarsanız belki 140 la gidersiniz. yani kısacası şehirler arası yolculukta iyinin kötüsünden biraz daha iyi :). bazen istemeyerek 7. vitese atmaya çalışıyorum. bazen aratıyo.

şehir içi performansı üst düzey. kaldırm çukur kasist demeden yüksek manevre kabiliyeti ve şehir içi hız limitleri içindeki seriliği ve atikliğiyle müthiş memnunum. özellikle gidonun yüksek olmasının avantajını çok yaşıyorum çünkü çoğu ayna gidonumun altında kalıyo :) kuryelileri geçemediği yerden ben rahatlıkla geçiyorum. bu arada bu kurye motorcuları çok tehlikeliler. arazi performansına zaten hiç değinmeye gerek yok. (bkz: blamir arkadaşın videoları) :)

motorun negatif yönlerine gelirsek ayak marşının olmaması bence bunlaradn biri. bir iki kere arazide bu sorunu yaşadım, dik bi yamaçta motoru stop ettirdim ve tekrar çalışmadı ve akü de basmamaya başladı. uzun uğraşlarla motoru indipi vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım.
bir diğer memnun olmadığım konu motorun farı. gece ışıksız yolda mum ışığıyla gezer gibi geziyorum.

motoru ilk aldığımda seneye satıp daha büyük bir motor alırım diyordum. artık seneye daha büyük ikinci motorumu almam lazım diyorum.

bende artık motoru genel bi bakıma sokmam gerektiğinden bir servis araştırıyorum.

saygılar.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
her kese selam. arkadaşlar önereceğiniz bi kawasaki servisi varmı, mümkünse şişli civarında. nerey götürebilirim genel bir kontrol için.?

bugün sevgili motorumla 4 ay önce başlayan birlikteliğimizin 6000. kilometresini tamamladık. bunedenle buraya motorla ilgili genel düşüncelerimi belki almayı düşünenlere yardımcı olur diye yazmak istedim. bende zamanında bu forumda baya bi araştırma yapmıştım.

öncelikle genelde bol gazlı ve arazidede kullanmama rağmen 6000km de sıfır sorun ve masraf. sadece bir kere yağını değiştirdim. yakıt tüketimide baya uygun. yani gayet masrafsız bir motor. motorun en merak edilen tarafı uzun yoldaki performansı. bende alırken bu konuda kafamda soru işaretleri vardı. bu konuda fikrim daha büyük motorlar kadar raha olmasada güzel bir asfalt lastiği ve bir kaç ekipmanla 70 litrelik sırt çantasını arkaya bağlayarak çok da yorulmadan ilk gün 500 km ikinci gün 150 km(hiç durmadan) şehirler arası yolculuk yaptım. 110-115 km/h hızla normal devirde yolda çok rahat gidersiniz. araç sollarken 130 a kadar göre bilirsiniz. çok gazlarsanız belki 140 la gidersiniz. yani kısacası şehirler arası yolculukta iyinin kötüsünden biraz daha iyi :). bazen istemeyerek 7. vitese atmaya çalışıyorum. bazen aratıyo.

şehir içi performansı üst düzey. kaldırm çukur kasist demeden yüksek manevre kabiliyeti ve şehir içi hız limitleri içindeki seriliği ve atikliğiyle müthiş memnunum. özellikle gidonun yüksek olmasının avantajını çok yaşıyorum çünkü çoğu ayna gidonumun altında kalıyo :) kuryelileri geçemediği yerden ben rahatlıkla geçiyorum. bu arada bu kurye motorcuları çok tehlikeliler. arazi performansına zaten hiç değinmeye gerek yok. (bkz: blamir arkadaşın videoları) :)

motorun negatif yönlerine gelirsek ayak marşının olmaması bence bunlaradn biri. bir iki kere arazide bu sorunu yaşadım, dik bi yamaçta motoru stop ettirdim ve tekrar çalışmadı ve akü de basmamaya başladı. uzun uğraşlarla motoru indipi vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım.
bir diğer memnun olmadığım konu motorun farı. gece ışıksız yolda mum ışığıyla gezer gibi geziyorum.

motoru ilk aldığımda seneye satıp daha büyük bir motor alırım diyordum. artık seneye daha büyük ikinci motorumu almam lazım diyorum.

bende artık motoru genel bi bakıma sokmam gerektiğinden bir servis araştırıyorum.

saygılar.

Kuryelere niye bu kadar takıldınız ki..:silent: Ayrıca kuryenin giremeyeceği yer olacağını sanmıyorum bence girmek istememişlerdir :rendeer:
DipNOT: Kurye değilim..
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
her kese selam. arkadaşlar önereceğiniz bi kawasaki servisi varmı, mümkünse şişli civarında. nerey götürebilirim genel bir kontrol için.?

bugün sevgili motorumla 4 ay önce başlayan birlikteliğimizin 6000. kilometresini tamamladık. bunedenle buraya motorla ilgili genel düşüncelerimi belki almayı düşünenlere yardımcı olur diye yazmak istedim. bende zamanında bu forumda baya bi araştırma yapmıştım.

öncelikle genelde bol gazlı ve arazidede kullanmama rağmen 6000km de sıfır sorun ve masraf. sadece bir kere yağını değiştirdim. yakıt tüketimide baya uygun. yani gayet masrafsız bir motor. motorun en merak edilen tarafı uzun yoldaki performansı. bende alırken bu konuda kafamda soru işaretleri vardı. bu konuda fikrim daha büyük motorlar kadar raha olmasada güzel bir asfalt lastiği ve bir kaç ekipmanla 70 litrelik sırt çantasını arkaya bağlayarak çok da yorulmadan ilk gün 500 km ikinci gün 150 km(hiç durmadan) şehirler arası yolculuk yaptım. 110-115 km/h hızla normal devirde yolda çok rahat gidersiniz. araç sollarken 130 a kadar göre bilirsiniz. çok gazlarsanız belki 140 la gidersiniz. yani kısacası şehirler arası yolculukta iyinin kötüsünden biraz daha iyi :). bazen istemeyerek 7. vitese atmaya çalışıyorum. bazen aratıyo.

şehir içi performansı üst düzey. kaldırm çukur kasist demeden yüksek manevre kabiliyeti ve şehir içi hız limitleri içindeki seriliği ve atikliğiyle müthiş memnunum. özellikle gidonun yüksek olmasının avantajını çok yaşıyorum çünkü çoğu ayna gidonumun altında kalıyo :) kuryelileri geçemediği yerden ben rahatlıkla geçiyorum. bu arada bu kurye motorcuları çok tehlikeliler. arazi performansına zaten hiç değinmeye gerek yok. (bkz: blamir arkadaşın videoları) :)

motorun negatif yönlerine gelirsek ayak marşının olmaması bence bunlaradn biri. bir iki kere arazide bu sorunu yaşadım, dik bi yamaçta motoru stop ettirdim ve tekrar çalışmadı ve akü de basmamaya başladı. uzun uğraşlarla motoru indipi vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım.
bir diğer memnun olmadığım konu motorun farı. gece ışıksız yolda mum ışığıyla gezer gibi geziyorum.

motoru ilk aldığımda seneye satıp daha büyük bir motor alırım diyordum. artık seneye daha büyük ikinci motorumu almam lazım diyorum.

bende artık motoru genel bi bakıma sokmam gerektiğinden bir servis araştırıyorum.

saygılar.


Tek bir soru sormak istiyorum. Motorun hiç fan açtı mı? :) Ben açtığını henüz görmedim. Servis önerisi istemişsin ben ilk aldığımda zmotoya götürdüm. 200TL servis parası vermiştim. Yok artıkkk demiştim. :) 12 000 Bakımını yaptırdım. Yağ + filtreler + buji değişmişti. Yağ olarak Motul 10-40 W300 Double Ester konuldu.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Tek bir soru sormak istiyorum. Motorun hiç fan açtı mı? :) Ben açtığını henüz görmedim. Servis önerisi istemişsin ben ilk aldığımda zmotoya götürdüm. 200TL servis parası vermiştim. Yok artıkkk demiştim. :) 12 000 Bakımını yaptırdım. Yağ + filtreler + buji değişmişti. Yağ olarak Motul 10-40 W300 Double Ester konuldu.

Bu motorda buji varmıydı yaw ahhhh :queen: yağı sanayide değişirdik acele etmeyeydin 10 lira :p
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
kuryelere takmadım yahu. sadece çok tehlikeli kullandıklarını söyledim. oda iş gereği ve iş stresinden olması gerek.

blamir valla bende hiç görmedim çalıştığını. çalıştıysada ben fark etmemişimdir. servis önerisi içinde sağol.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her kese selam. arkadaşlar önereceğiniz bi kawasaki servisi varmı, mümkünse şişli civarında. nerey götürebilirim genel bir kontrol için.?

bugün sevgili motorumla 4 ay önce başlayan birlikteliğimizin 6000. kilometresini tamamladık. bunedenle buraya motorla ilgili genel düşüncelerimi belki almayı düşünenlere yardımcı olur diye yazmak istedim. bende zamanında bu forumda baya bi araştırma yapmıştım.

öncelikle genelde bol gazlı ve arazidede kullanmama rağmen 6000km de sıfır sorun ve masraf. sadece bir kere yağını değiştirdim. yakıt tüketimide baya uygun. yani gayet masrafsız bir motor. motorun en merak edilen tarafı uzun yoldaki performansı. bende alırken bu konuda kafamda soru işaretleri vardı. bu konuda fikrim daha büyük motorlar kadar raha olmasada güzel bir asfalt lastiği ve bir kaç ekipmanla 70 litrelik sırt çantasını arkaya bağlayarak çok da yorulmadan ilk gün 500 km ikinci gün 150 km(hiç durmadan) şehirler arası yolculuk yaptım. 110-115 km/h hızla normal devirde yolda çok rahat gidersiniz. araç sollarken 130 a kadar göre bilirsiniz. çok gazlarsanız belki 140 la gidersiniz. yani kısacası şehirler arası yolculukta iyinin kötüsünden biraz daha iyi :). bazen istemeyerek 7. vitese atmaya çalışıyorum. bazen aratıyo.

şehir içi performansı üst düzey. kaldırm çukur kasist demeden yüksek manevre kabiliyeti ve şehir içi hız limitleri içindeki seriliği ve atikliğiyle müthiş memnunum. özellikle gidonun yüksek olmasının avantajını çok yaşıyorum çünkü çoğu ayna gidonumun altında kalıyo :) kuryelileri geçemediği yerden ben rahatlıkla geçiyorum. bu arada bu kurye motorcuları çok tehlikeliler. arazi performansına zaten hiç değinmeye gerek yok. (bkz: blamir arkadaşın videoları) :)

motorun negatif yönlerine gelirsek ayak marşının olmaması bence bunlaradn biri. bir iki kere arazide bu sorunu yaşadım, dik bi yamaçta motoru stop ettirdim ve tekrar çalışmadı ve akü de basmamaya başladı. uzun uğraşlarla motoru indipi vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım.
bir diğer memnun olmadığım konu motorun farı. gece ışıksız yolda mum ışığıyla gezer gibi geziyorum.

motoru ilk aldığımda seneye satıp daha büyük bir motor alırım diyordum. artık seneye daha büyük ikinci motorumu almam lazım diyorum.

bende artık motoru genel bi bakıma sokmam gerektiğinden bir servis araştırıyorum.

saygılar.
helal olsun,KLX i en çok kullanan sensin,
tespitlerin son derece yerinde.
Gercekten sorunsuz motor..Bundan önce XT 125 R ve XL 200 vardı,bunlarla KLX arasında dağlar kadar fark var.KLX kullanırken tadından yenmeyen cinsten.
bazen aklıma geliyor" şu motorla bir yurtdışına çıkayım" diye,belki o da kısmet olur, çünkü bunu kullanırken çok keyif alıyorum.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
helal olsun,KLX i en çok kullanan sensin,
tespitlerin son derece yerinde.
Gercekten sorunsuz motor..Bundan önce XT 125 R ve XL 200 vardı,bunlarla KLX arasında dağlar kadar fark var.KLX kullanırken tadından yenmeyen cinsten.
bazen aklıma geliyor" şu motorla bir yurtdışına çıkayım" diye,belki o da kısmet olur, çünkü bunu kullanırken çok keyif alıyorum.

Abi gel yazın birlikte Bulgaristan Yunanistan yapalım :)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Honda crf250l çıktı ve satışa sunuldu. Acaba Kawasaki klx 250 nin kasasını değiştirir mi ? Sonuçta 2009 dan beri aynı kasa kullanılıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst