Peh peh peh ortalık yeni kasa cbf 1000'den geçilmiyor.

Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Umarım kazasız belasız uzun km'ler yolların tadını çıkarırlar.
Bende eski kasa bandit 1200s 'i satıp şimdiki 660x'i aldım ama eski motoru mumla arıyorum.660x'lerde deli gibi tork var evet ama birçok noktasına jet'lerin inebilecegi Karadeniz sahil yolunda böyle yüksek cc'li touringlerin tadınada doyum olmuyor. Böyle giderse bende yaz aylarında 4 silindirlere tekrar dönüş yapacağım gibi...
Sormak istedigim konu ise; önceki sayfalarda İnzel'in aldıgı cbf 1000 için egsoz önerisinde bulunulmuş. Performans egsozu degişikligi motoru garanti dışı bırakmıyor mu?