Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
valla yanlış hesap yüzünden 2-3 saat mahsur kaldık yolda . insanlar iyice vijdansız olmuş özelliklede batı bölgelerde saatlerce otostop cekdık 1 allahın kulu durmadı ,halbukı motorda yanımızda belliki yolda kalmışız bi aksilik var . özellikle batı karadeniz bölgesinde insanların biraz duyarsız oluşuna birkaç kez şahitlik ettim malesef.ankaranın istediğiniz yerinde yolda kalın yada otostop çekin geçen 5 kişiden biri durur hatta siz istemeden bile dururlar yapabileceğimiz birşey varmı diye
sadece batı değil karadenizin giresundan sonra hemen hemen her yeri aynı
iklim malesef orada yaşayan insanları etkiliyor
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
9
merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir şey var gt250r da daewoo beyin ile delphi arasaında ciddi farklar war mı.internetten de araştırdım forumdan da baktım delphi yeni teknoloji kendini yüksek hızlarda belli ediyor falan gibi şeyler söyleyen de var ben de kullanıcılarına sormak istedim.2011 gt250r almayı düşünüyorum da kısmetse şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir şey var gt250r da daewoo beyin ile delphi arasaında ciddi farklar war mı.internetten de araştırdım forumdan da baktım delphi yeni teknoloji kendini yüksek hızlarda belli ediyor falan gibi şeyler söyleyen de var ben de kullanıcılarına sormak istedim.2011 gt250r almayı düşünüyorum da kısmetse şimdiden teşekkürler..
2011 lerin ilk party lerinde daewoo marka beyin kullandılar sonra bişeylerden memlun olmadılar heralde sonraki partylerde delphi beyin kullanılmaya başlandı şuan en son kullanılan beyin delphi
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
motor enjeksiyonlu 2012 zaten daha 2200 kmde bir ateşleme sorunundan dolayı servise bırakmıştım parça siparişi verildi 3 gün önce değiştiler olmadı meğerse koltuğun altında bir kablo çıkmış :S ben de bujidendir diye düşünüyorum ama ne alaka bu kmde buji o yüzden sordum görüşlerinizi yarın bir kontrol yapayım o zaman inş bujidendir diyeyim görüşleriniz için teşekkürler
çoğh yetkili servis müdahalesi sebebi ile buji piposu veya kablosu çıkma ihtimali çok fazla
bak ilginç bir ihtimal. Bujileri iridyum ile değiştirdiysen ve motoru yana devirdiysen iridyum bujinin kesilme ihtimali var
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648



motorla ilgili bir şey diyemem ben motorun model ve fiyatına bakarım sonra motora bakarım.belkide sahibi aramızdan birisidir b.r şe diyemem tekrar söylüyorum motorla ilgili şöyledir böyledir demiyorum ama 2009 model için fiyat cok 7000-7500 yeni kada 2011 model satan arkadaşlar var tabi talep meselesi para sizin karar sizin.ama bana göre yeni kasaya kıyasla fıyat yüksek.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-cok-temiz-kullanilmis-uzmeyecek-gt250r-114712355/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kaza-yok..boya-yok..cizik-yok...orjinal....daha-ne-olsun-113346763/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-agutos2011-cikisli-yeni-nesil-beyin-nake-takas-olur-101663905/detay

yani şimdi 6800 para veren adam 300-500 daha fazla verir belkide daha garantisi bitmemiş motor alır tabi bu nacizane fikrim....
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
çoğh yetkili servis müdahalesi sebebi ile buji piposu veya kablosu çıkma ihtimali çok fazla
bak ilginç bir ihtimal. Bujileri iridyum ile değiştirdiysen ve motoru yana devirdiysen iridyum bujinin kesilme ihtimali var

yok dün motorda hiç bir problem olmadan yol yaptım devrilme yok çok şükür bir arkadaşın yanında durdum gürültü çoktu diye 1 2 dakikalığına kontağı kapattım geri çalıştırdığımda oldu bu problem
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Sadece hyosung için değil bir çok motosiklet servisi becerisizlikte sınır tanımıyor.Artık bakımlarımdan başlayarak motorumla ilgili yapılacakları elimden geldiğince kendim yapmaya çalışıyorum.Allah servislere adamı muhtaç etmesin.Kawasaki kullanırken usta denen bir mahluk,boşta bıraktığı bir soket yüzünden motosikleti çalıştıramadı uyanmasam bunu için motor bloğunu açacaktı.Hey gidi hey.
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
9
evet fiyat bence de biraz fazla olmadı en son 2-3 bine bakmayıp sıfırını alacam bu yazı gt250r la geçiricem inş. kafam rahat olsun :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
beyler,

kusura bakmayında 5900 km de 2011 model bir motorun kaç para olmasını bekliyorsunuz bedava mı? 2000 lira fazladan verip sıfır alabiliyorsanız alın o zaman...
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
9
yok arkadaşlar motor zaten güzel görünüyor mekaniğinde de sıkıntı yoksa ki 6000 km de daha benim için 7.500 civarı uygundur ha 8000 versek çok mu zarar ederiz sanki değil tabi ki de aldığın mal temiz olduktan sonra..
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
SLM ARKADAŞLAR BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM DİKKAT ÇEKMEK İÇİN;

Az önce facebooktan altın elbiseli adamın paylaşımını gördüm tüm 250lik motorların karşılaştırmasını yapacaklarmış, bilindiği üzere hyosungun tek çekiminde talihsiz bir motor yüzünden tam olarak kendini gösteremedi gt250r bu yüzden müsait olan ve motorunda sorun olmayan biri gidebilirse süper olur. Saygılar. facedeki paylaşım şöyle

Uzun süredir vatandaşın 250cc karşılaştırma sorularına cevap vermek için bir karşılaştırma çekeceğiz.

Inazuma 250, CBR 250, 250 Ninja, Daelim Roadwin 250'yi bulduk.

Motosikletinizi çekime getirmeyi düşünüyorsanız, renklerinin ve hemen her tarafının orijinal ve en az 2011 model olmasıdır.

İhtiyacımız olanlar:

KTM Duke 200,

Hyosung GTR 250,

Bumoto Calibre 250 (bunun için mesaj yağıyor),

Megelli 250,

Sym Wolf 250,

Çekim günü hava durumuna göre ya 23 (Cumartesi) veya 24 Şubat (Pazar) olacak.

Çekim sabahın erken saatlerinden akşama kadar sürebilir.

Eğer haftasonu programınız varsa uymayacaktır.

İletişim için
Facebook'taki Altın Elbiseli Adam sayfasından mesaj atınız.

Hemen, "filanca motoru da ekleyin" nidaları yükselmeden uyaralım, sadece bu motorları çekeceğiz.
slmlr;
Brkn
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
yok arkadaşlar motor zaten güzel görünüyor mekaniğinde de sıkıntı yoksa ki 6000 km de daha benim için 7.500 civarı uygundur ha 8000 versek çok mu zarar ederiz sanki değil tabi ki de aldığın mal temiz olduktan sonra..
benim aletim 16 binde ama motor bloğu çoğu 5000km den temizdir ama gelde anlat :D
SLM ARKADAŞLAR BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM DİKKAT ÇEKMEK İÇİN;

Az önce facebooktan altın elbiseli adamın paylaşımını gördüm tüm 250lik motorların karşılaştırmasını yapacaklarmış, bilindiği üzere hyosungun tek çekiminde talihsiz bir motor yüzünden tam olarak kendini gösteremedi gt250r bu yüzden müsait olan ve motorunda sorun olmayan biri gidebilirse süper olur. Saygılar. facedeki paylaşım şöyle

Uzun süredir vatandaşın 250cc karşılaştırma sorularına cevap vermek için bir karşılaştırma çekeceğiz.

Inazuma 250, CBR 250, 250 Ninja, Daelim Roadwin 250'yi bulduk.

Motosikletinizi çekime getirmeyi düşünüyorsanız, renklerinin ve hemen her tarafının orijinal ve en az 2011 model olmasıdır.

İhtiyacımız olanlar:

KTM Duke 200,

Hyosung GTR 250,

Bumoto Calibre 250 (bunun için mesaj yağıyor),

Megelli 250,

Sym Wolf 250,

Çekim günü hava durumuna göre ya 23 (Cumartesi) veya 24 Şubat (Pazar) olacak.

Çekim sabahın erken saatlerinden akşama kadar sürebilir.

Eğer haftasonu programınız varsa uymayacaktır.

İletişim için
Facebook'taki Altın Elbiseli Adam sayfasından mesaj atınız.

Hemen, "filanca motoru da ekleyin" nidaları yükselmeden uyaralım, sadece bu motorları çekeceğiz.
slmlr;
Brkn
O NA BENİM MOTORLA KATILIYORUZ ARKADAŞIM BARKIN ABİYLE KONUŞTUM YARIN BULUŞUCAZ
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
çekim videosunu kırpıp ilana koycam ünlü motoru die faiş fiyatla satıcam tüm gayem bu :D zaten 8.000deviri geçme die tembiğliycem yüreğim kaldırmıyor üstünü :D

motorun yüzünü ağartın da 15000den koyun ilana mühim değil :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

alper senin motorun bi foto atsana şuraya bakalım adamımızı bilelim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst