- Katılım
- 18 Nis 2009
- Mesajlar
- 4,287
sadece batı değil karadenizin giresundan sonra hemen hemen her yeri aynıvalla yanlış hesap yüzünden 2-3 saat mahsur kaldık yolda . insanlar iyice vijdansız olmuş özelliklede batı bölgelerde saatlerce otostop cekdık 1 allahın kulu durmadı ,halbukı motorda yanımızda belliki yolda kalmışız bi aksilik var . özellikle batı karadeniz bölgesinde insanların biraz duyarsız oluşuna birkaç kez şahitlik ettim malesef.ankaranın istediğiniz yerinde yolda kalın yada otostop çekin geçen 5 kişiden biri durur hatta siz istemeden bile dururlar yapabileceğimiz birşey varmı diye
iklim malesef orada yaşayan insanları etkiliyor
