- Katılım
- 11 Mar 2012
- Mesajlar
- 817
USA den naked karanej seti aldım ama hepsi stickerlı geldi :santa: . Burada setinin 1.000TL üstü olduğunu hesaba katınca onlara dokunasım gelmedi. Aslında sevinmedim de değil. 250USD ye full setimiz oldu
. Eskileri Sedat57 ile söktük motoru en dip noktasına kadar temizledik ve WD 40 ile sildik. Eski karenajlardaki yarım yamalak stickerları söktük ve güzelce temizledik. Eski rengine döndü hepsi.
Tek sorun arka sağ karenaj çok fazla çizik bu sticker için sorun olabilir. Çok fazla girinti çıkıntı zamanla hava kabarcığı yapabilir. Bunu nasıl düzeltebiliriz?
Tek sorun arka sağ karenaj çok fazla çizik bu sticker için sorun olabilir. Çok fazla girinti çıkıntı zamanla hava kabarcığı yapabilir. Bunu nasıl düzeltebiliriz?