RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
No, Thanks diyorum ona zaten :) yavaş yavaş olacak onlar abi, ilk çektiğim video resmen yere bakıyodu :queen:
Aslında kameramı baya kaldırdım da yokuş çıktığım için kafamı öne eğmişim biraz sanki.
Bide Tripod bağlantı aparatım var onunla koruma demirine bağlamayı düşünüyorum kamerayı.

iyi bakalım.

de artık pistlerde de görmek isteriz seni :) gezilere neyim gel.

hatta Kış bitmeden senle bi elmadağa çıkalım.

Polat oğlan "yea benim lastikler asldkjalskdjalsşd" demezse onla da ( vardarelu hacı ilen beraber ) gidek.

şöyle bi çay içerik, pekmez getiririm dökerim bardaklarınıza :D içimiz ısınır felan :queen:

alt üst termal almam lazım benim önce
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
arkadaşlar bu motor hakkında bir şey soracaktım sizlere siz kullanıcılar olarak. Bu motorun yağ radyatörlüsünü gördüm. Hoşuma gitti ancak bu konunun başında verilen motorun resminde öle bir radyatör yok. Sizlerin motorlarında var mı?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu motor hakkında bir şey soracaktım sizlere siz kullanıcılar olarak. Bu motorun yağ radyatörlüsünü gördüm. Hoşuma gitti ancak bu konunun başında verilen motorun resminde öle bir radyatör yok. Sizlerin motorlarında var mı?

ilk mesajdaki fotolar fabrikanın internet e verdiği fotolar.

ve fabrika bizim modelin ilk versiyonunun fotosunu koymuş.


ama 200 lük modelin her iki versiyonundada yağ radyatörü mevcut (önceki mesajlara ve fotolara bakınız...).

Motor hakkında, bu başlıkta önceki sayfalardan geniş ve açık şekilde bilgi alabilirsiniz

---------- Post added at 17:58 ---------- Previous post was at 16:36 ----------

Videonun daha devamı var onları da editleyip yükleyicem yakında, dağın tepesine kadar çıktım o karda :)

iş yerinde hızlı değil mi internet ? akşam pc açık kalsın ekranı kapat, upload etsin sabaha kadar !
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
iyi bakalım.

de artık pistlerde de görmek isteriz seni :) gezilere neyim gel.

hatta Kış bitmeden senle bi elmadağa çıkalım.

Polat oğlan "yea benim lastikler asldkjalskdjalsşd" demezse onla da ( vardarelu hacı ilen beraber ) gidek.

şöyle bi çay içerik, pekmez getiririm dökerim bardaklarınıza :D içimiz ısınır felan :queen:

alt üst termal almam lazım benim önce
Şu havalar azıcık düzelsin de olur abi gezeriz, Benim üstüm altım epey sağlam ama ayaklarım ıslanınca donuyor. Ayrıca yağmuru kesecek bi pantolonum yok sadece soğuktan ve rüzgardan koruyan içliklerim var. Diz örtüsü de aldım ama kullanmaya alışamadım ayağıma dolanıyor.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forum biraz renklensin, gavunlarla gabaklarla :)

geçen hafta yaptığım geziden...

blog girdisi : http://blog.trmoto.com/geziler/yari-cerkes-gezisi/


IMAG0880-1024x577.jpg


IMAG0878-1024x577.jpg


IMAG0877-1024x577.jpg


IMAG0876-1024x577.jpg


IMAG0875-1024x577.jpg


IMAG0874-1024x577.jpg


IMAG0868-1024x577.jpg


IMAG0869-1024x577.jpg


IMAG0870-1024x577.jpg


IMAG0871-1024x577.jpg


IMAG0873-1024x577.jpg


IMAG0872-1024x577.jpg


IMAG0879-1024x577.jpg


soğuk diye yarı yoldan döndümdü. ondan yarım çerkeş gezisi oldu :)

boş dönmeyeyim diye gavun ve odun ateşinde ekmek aldım :)

---------- Post added at 18:08 ---------- Previous post was at 18:06 ----------

Şu havalar azıcık düzelsin de olur abi gezeriz, Benim üstüm altım epey sağlam ama ayaklarım ıslanınca donuyor. Ayrıca yağmuru kesecek bi pantolonum yok sadece soğuktan ve rüzgardan koruyan içliklerim var. Diz örtüsü de aldım ama kullanmaya alışamadım ayağıma dolanıyor.

motosiklet botun yoksa kaybedenlerdensin.

bak yeminle söylüyom, hatta herkese söylüyorum;

motosiklet botu alın, 2 yıldır kışları biniyorum motora, bu 3., kesinlikle motosiklet botu alın.

kafanızdan silin ayak ıslanmasını ve üşümesini. yaz sıcağı haricinde binenlere kesinlikle şart sağlık için...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Genç İnsan, Buji kablon geldi, bi ara al benden :)

artık meşhur olan Antalya işlemini tamamladım arkadaşlar.

oturup bloguma yapılar hakkında yazı yazacağım inş.

kısaca;
Stop problemi ve performans için gittim, CC büyütmedim ( ama yaz başı düşünmüyor değilim )
ne değişti derseniz; düz yolda 5. viteste 115 i zar zor gören makinem 4. viteste 125 gördü....

devamı ve Antalya - kumluca arası video blogumda yer alacaktır !

---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:43 ----------

bu arada http://www.facebook.com/groups/472646612763790/ beklerim
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Antalya hakkında yazmaya başladım arkadaşlar. http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/12/antalya-islemi.html

Artık kendi motorum orjinal olmadığından hakkında burada yorum yapmayacağım. ( cc büyütme işlemi yapmadım, ama düşünüyorum... )

İnsanları yanlış yönlendirmek istemiyorum. Genel konular hakkında bahsedebilirim ama özellikle kendi motorum hakkında pek bilgi paylaşmayacağım burada.

blogumdan takip edebilirsiniz. http://rkstitanic200.blogspot.com

Şuan 8500 km deyim ve stop problemi hariç başka sıkıntı olmadı. ufak tefek montaj problemi dışında başka servise gitmedim. bakımlarını zamanında yaptım.

sizi yolda bırakcak bir motor değil kesinlikle :)

neyse görüşrük daha :) kasksız çıkmayın !
 
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
2
Tam anlamıyla motosiklet tutkunu ve ince eleyip sık dokuyan bir arkadaşım baya araştırdı ve sonunda gözü kapalı aldı. RKS, Kuba Motor'un güçlü motorlu ürünleri için oluşturduğu bir markadır ve Avrupa'dan ithaldir. Oldukça kaliteli olan bu marka Honda ve Yamaha'ya rakip olarak üretilmiştir. Fiyatı da dolayısıyla bu markalara yakındır. Bu markalardan daha uygun olma sebebi ise sadece markanın yeni piyasaya çıkıyor olmasıdır. Arkadaşım oldukça memnun ve tavsiye ederim.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
Genç İnsan, Buji kablon geldi, bi ara al benden :)

artık meşhur olan Antalya işlemini tamamladım arkadaşlar.

oturup bloguma yapılar hakkında yazı yazacağım inş.

kısaca;
Stop problemi ve performans için gittim, CC büyütmedim ( ama yaz başı düşünmüyor değilim )
ne değişti derseniz; düz yolda 5. viteste 115 i zar zor gören makinem 4. viteste 125 gördü....

devamı ve Antalya - kumluca arası video blogumda yer alacaktır !

---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:43 ----------

bu arada http://www.facebook.com/groups/472646612763790/ beklerim

düz yolda nasıl 115i zar zor görüyor ya 200'lük motor? biz 125'lik le tık demeden 100 görüyoruz da o nasıl 115 görür? 75cc fark 15Km'ye mi denk geliyor? bütün motorlarda aynı mı acaba bu olay seninkinde bi sorun mu var.
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
@Halil benim motorda sorun vardı ve Rodajına çok dikkat etmemiştim, ondan kaynaklanabilir...

Antalya Kumluca Arası çekimim...

[YT]5qmt9eQ3yDg[/YT]

---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:26 ----------

http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/12/antalya-islemi.html

motorcuların bir gözü her zaman göstergede olur. lakin sende gösterge göremedik. Bi daha ki sefere göstergeyi de görebilirsek çook memnun kalırız. İnanır mısın göstergeyi arıyorum videoda göremeyince de kare kare atlamaya başlıoyrum göstergeyi görürüm umuduyla ancak yine göremiyorum. yine de emeğine saygılar.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bende yazının devamını bekliyorum.Ne için o kadar yol gidildi.Ne yaptılar ve bu işlem neden ankadara değilde antalyada yapıldı.Umarım yazının devamı bunlarıda içerir.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün sabahki çekimimi izleyedurun siz ben şu yazıyı bitireyim artık :)

[YT]ROpy0s1FMJ8[/YT]

[/COLOR]bitti :)

biraz hızlı yazdım.

http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/12/antalya-islemi.html

noktalama eksik ve cümleler düşük olabilir :) idare edin..

motorum hakkındaki sorularınızı buradan değil, bloğumdan cevaplamak istiyorum, sebebini önceki mesajlarımdan birinde söyledim ;)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim motorlar için Çanta demiri satan 50 TL civarında bildiğiniz var mı ?

para göndereyim, bana kargolasalar ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst