RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu arada bu işlere girmemin asıl sebebi şu;

biraz güç artışı ile 110 - 120 km hızlanmasını sağlıklı hale getirmek. yani gaz kolunu sonuna kadar çevirip anca 120 ile gitmeye çalışmamak için.

Kesinlikle motorla hız yapayım diye değil. Çünkü küçük motorlarla hız yapılmaz. İlla hız diyorsanız alın ucuzundan bi tane gs500 motor. 199 km yapın.

Bence titanic 200 gayette güzel kaldırır bu uygulamayı. Hatta 250 cc yapmayı da kaldırır.

Duyarlı vatandaş, sosyal mesaj vermeyi ve gerekli açıklamaları yapmayı da ihmal etmiyor. Halbuki doğruları söylese, "var ben de hız merakı, özellikle küçük motorları zorladıkça, tehlikeli hızlara çıktıkça daha çok heyecanlanıyorum, zevk alıyorum!!! :pl:" dese... :)

İridyumlara uygun buji kablosu ve başlığı bulursan bana da haber et delikanlı :wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duyarlı vatandaş, sosyal mesaj vermeyi ve gerekli açıklamaları yapmayı da ihmal etmiyor.

Halbuki doğruları söylese, "var ben de hız merakı, özellikle küçük motorları zorladıkça, tehlikeli hızlara çıktıkça daha çok heyecanlanıyorum, zevk alıyorum!!! :pl:" dese... :)

İridyumlara uygun buji kablosu ve başlığı bulursan bana da haber et delikanlı :wiinkk:

işte duyarlı vatandaş olarak söylüyom bunnarı aslanım :)

la dedim ya işte küçük moturlar hız değil.

Az önce ER-5 başlığında yazdım yine. İşte öyle hız istiyorum ben. 200 lük moturun canına okumaktansa şehir içinde hoplayıp zıplarım daa iyi.

babaçi abimiz çok güzel özetlemiş "120 ile giderkene gaz açınca ok gibi fırlayabilirsin". olay bu işte. ben bunu istiyorum hacı, çoh mu ?

Ama aklım gidip gidip geliyo ER-5 e :(


iridyum olayı aklımda olsun. Bence sen de bi görüş şu aras motur la
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Şimdi okudum ER-5 teki heyecanlı yorumlarını, tesadüf :) Trgy'i biraz zorlasan anında satabilir motoru. Çünkü o da daha büyük bişeyler bakıyor bu aralar. Kafası çok karışık. Benden duymuş olma...::blusssh:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi okudum ER-5 teki heyecanlı yorumlarını, tesadüf :) Trgy'i biraz zorlasan anında satabilir motoru. Çünkü o da daha büyük bişeyler bakıyor bu aralar. Kafası çok karışık. Benden duymuş olma...::blusssh:

lan olum özelden yazsana bunları :D

bakalım ya belki bi delilik yapıp RKS yi satabilirim.

ama seviyorum keratayı, çoh yakışlı. Birazda nazlanması olmasa şehir içinde başka makine tanımam.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
stop etme sorunu eminim tüm kullanıcılarda var ama tahmin ediyorum ki kimse (ben dahil) fabrikaya durumu şikayet etmeyip yap kendi çözümler üretiyor yada böyle kullanıyor. o yüzden de adamların haberi olmayabilir.
gerçi bu da bahane değil, siz bu motoru satmadan test de mi yapmıyorsunuz? kendi motorunuzu kullanmıyormusunuz? ilginç

Şimdi okudum ER-5 teki heyecanlı yorumlarını, tesadüf :) Trgy'i biraz zorlasan anında satabilir motoru. Çünkü o da daha büyük bişeyler bakıyor bu aralar. Kafası çok karışık. Benden duymuş olma...::blusssh:

hahaha şimdi ben alayım onu da gör sen :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kamerayı sabitledim ve ufak bi çekim yaptım.

Kask camının tutacak aparatının kaybolmasının sebebini Ters yöne girdiğime bağlıyorum :) Kask Aparatının düştüğü yeri gören varsa yasın lütfen.

Bugün açık güneşli ve yol güzeldi.

Bu arada Unilli tekerler var üstünde. Bugün tekrar iyi olduğunu gördüm :)

öğle arası yine yibadayım :)

[YT]smo2onQ95y4[/YT]
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
stop problemi benim bilgim olmadığında olduğu gibi kaldı amaaa;

Aras Ege Motor Vedat abi ile görüştüm. RKS 200 için 325 cc kit gelmiş yenile.

Karbüratör vakumlu, Dişlilerin ve Debriyaj ( tası dedi sanırım ) da değişmesi gerekiyormuş.

kendisi RKS satıyor ve oradaki sıfır makineye denemiş, hiç problem olmadan çalışmış :)

ilk müşterisi ben olacağım sanırım
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
stop problemi benim bilgim olmadığında olduğu gibi kaldı amaaa;

Aras Ege Motor Vedat abi ile görüştüm. RKS 200 için 325 cc kit gelmiş yenile.

Karbüratör vakumlu, Dişlilerin ve Debriyaj ( tası dedi sanırım ) da değişmesi gerekiyormuş.

kendisi RKS satıyor ve oradaki sıfır makineye denemiş, hiç problem olmadan çalışmış :)

ilk müşterisi ben olacağım sanırım

Fiyat ver, daha fazla detay ver. Bu adamlar nerede? Uyguladıkları motorun 1-2 resmini çeksinler moto bloğundan. Sen nasıl yaptırcan, kiti buraya sipariş etsen kimse yapmaz bak. Yok derler, debriyajdı, şuydu buydu, bu buna uymaz derler, uyduramazlar "abi bak gördün mü" derler. Burada kime yaptırcan kısacası ??
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyat ver, daha fazla detay ver. Bu adamlar nerede? Uyguladıkları motorun 1-2 resmini çeksinler moto bloğundan. Sen nasıl yaptırcan, kiti buraya sipariş etsen kimse yapmaz bak. Yok derler, debriyajdı, şuydu buydu, bu buna uymaz derler, uyduramazlar "abi bak gördün mü" derler. Burada kime yaptırcan kısacası ??

adam mondial ve rks bayisi imiş. Antalya da. fiyat 300 TL civarı diyor.

burda yaptıracak adamı illaki bi şekilde bulacam.

Eğer 325 cc olayı olursa ER-5 ten vazgeçerim. Buna bir sezon daha biner öbür sezona ER-6 derim inş. :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evden izin aldım :)
Bu akşam otobüsle Antalya ya gidiyorum inş.

Antalya Vedat abi ile görüşmelerimizde aşırı zorlamadam dolayı ( horozlarda problem olmuş ) 2 tanesi motor kitledi diye bahsetti.
Benim stop problemiden hiç karşılaşmamış.

Ayrıca sıfır makinalar direk kontağı çevirip gittiğinde bile 150 km hız yapabiliyormuş. Kuaför birinin ( rks nin orjinal haline ) yakıt ve ateşleme sistemini desteklemiş, 200 cc olduğu halde son hızı 167 km yaptığını söylemiş.
167 km hız yapıyo dediyse adam, yokuş aşağı ve abartma ihtimali ile beraber gerçekte 150 km hız yaptıracak güç ürettiğini düşünürsek baya bi güçlü normal de bu motor o zaman ve 115 i geçemeyen benim motor kesinlikle sıkıntılı.

eğer 150 km hız yapacak güç üretiyorsa bu makine yeni sezona büyük makine alma olayı iptal olur. biraz para olursa da STR 250 bakarım :)

Sezon başı havalar ısınınca tekrar atlar giderim Antalya ya, "yaz geldi basalım biraz" derim 325 cc yaptırırım :)


ANTALYA da koruma demiri, Alt sakal ve ( 3 lü de olabilir ) Çanta Demiri satan yer bilen var mı ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ayrıca sıfır makinalar direk kontağı çevirip gittiğinde bile 150 km hız yapabiliyormuş. Kuaför birinin ( rks nin orjinal haline ) yakıt ve ateşleme sistemini desteklemiş, 200 cc olduğu halde son hızı 167 km yaptığını söylemiş.

Öncelikle GPS ölçümü olmadığına iddiaya girerim... Sonralıkla şu olayı hala çözebilmiş değilim; "yakıt ve ateşleme sistemi desteklenmiş" :sunny:

Lafım sana değil Mustafa, ama hala yakıt sistemini ve özellikle ateşleme sistemini nasıl, neyle destekliyorlar anlamış değilim! Yakıt sistemi derken karb. mü değiştiriyor? Ateşleme sistemi için daha güçlü buji ve buji kablosu mu takıyor?? O zaman nerede satılıyor bu buji kabloları, bir ben mi bulamıyorum..?

Bir de sen şimdi neden antalyaya gidiyorsun onu anlamış değilim tam olarak? yaza doğru 325cc yapcam demişsin.... Madem gidiyorsun şu benim buji kablosunu da sorsana bari...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle GPS ölçümü olmadığına iddiaya girerim... Sonralıkla şu olayı hala çözebilmiş değilim; "yakıt ve ateşleme sistemi desteklenmiş" :sunny:

Lafım sana değil Mustafa, ama hala yakıt sistemini ve özellikle ateşleme sistemini nasıl, neyle destekliyorlar anlamış değilim! Yakıt sistemi derken karb. mü değiştiriyor? Ateşleme sistemi için daha güçlü buji ve buji kablosu mu takıyor?? O zaman nerede satılıyor bu buji kabloları, bir ben mi bulamıyorum..?

Bir de sen şimdi neden antalyaya gidiyorsun onu anlamış değilim tam olarak? yaza doğru 325cc yapcam demişsin.... Madem gidiyorsun şu benim buji kablosunu da sorsana bari...

dün akşamki konuşmamızda söyledi 167 km olayını. "sen buraya geldiğinde, motoru güçlendirmek için 2-3 yol deneyebiliriz dedi. o kuaför arkadaşın motoru gibi destekleme de yapabiliriz, istersen 250 cc de istersen de 325 cc yapabiliriz dedi. ". gerisi maliyet konusu benim için.


Hacı abi adam bu işlerle uğraşıyo sırf. tanımamam etmem kendisini ama bana söyledikleri bunlar. gidince görecem.

bana söylediklerinden bir demet;
1) parçalar Avrupa menşei li ve kendisi yunanistan dan getirtmekte imiş. Aslen bu adam kıbrıslı imiş ( ne işime yarayacaksa duydum işte birinden ).
2) çok Apache 150 kullanıcısı 200 - 250 cc yaptırmış bu adamda motorunu.
3) Kuba motorun fabrikası ile içli dışlılarmış. CG 125 modellerini 150 lik olarak çalıştırmak için makinelere optimum çalışma ayarlarını yapmışlar.
( CG 150 motorları kuba kendi üretmeye başlama gibi durumu varmış. Bizim buralarda her ne kadar müşterisi olmasa da, doğu - güneydoğu için CG motorlara kaliteli motor olarak bakılıyo-alıcısı var. )

benim gitme sebebim;

1) RKS ( kuba nın ) 2 ustası da benim ( stop ) problemimi çözemedi. 8000 km ye geldim, kışın daha fazla stop etmeye başladı. Artık motordan soğuyacak hale geldim.

2) 325 cc yaptırmak için gidiyordum normalde Antalya ya.
Ama orjinal hali ile bu bahsettiğim destekleme ( ateşeleme - yakıt sistemindeki değişiklikler ) ile zaten benim kış şartlarında istediğim performansı verecek. Daha fazlasını şuan istemiyorum.
Stop problemimimde çözüleceği için; hem moturumun sorunlarını hallettireceğim, hemde işin ehli birine motora baktırmış olacağım.

yemişim GPS ölçümünü hacı :queen:

tutup 1000 - 2000 TL verip yüksek hassasiyetli ( hayg sensitiv ) gps aletleri olmadan yine sapmalar olacaktır. senin moturla yan yana giderik bakarık nolacak sanki :D

Zaten 150 km son hızdır. Sağlıklı hız yine 120 civarındadır. olmadı zaman ile ölçeriz. Benim kış için düşüncem hız değil. Yaz bi gelsin hele...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Neyse ölçüm işi dert değil dediğin gibi ama sadece azcık güçlendirme ile 167 felan görmesi... bilmiyorum hani :)

Sen bir sor bakalım yakıt olarak güçlendirmeden kasıtları ne imiş??

Bir de şu iridyum bujiler yada daha iyi ateşleme için ateşleme sistemine ne yapıyorlarmış? Biz de alalım biz de yapalım :wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neyse ölçüm işi dert değil dediğin gibi ama sadece azcık güçlendirme ile 167 felan görmesi... bilmiyorum hani :)

Sen bir sor bakalım yakıt olarak güçlendirmeden kasıtları ne imiş??

Bir de şu iridyum bujiler yada daha iyi ateşleme için ateşleme sistemine ne yapıyorlarmış? Biz de alalım biz de yapalım :wiinkk:

çocuk yarın telefonunu açık tutarsın. adamla direk görüştürürüm seni.
mondial bayi imiş aynı zamanda. senin motordan varsa orda ateşleme-yakıt sistemi için neler yapabilir, sorarız.

167 abartıdır bencede. Ama eğer gerçekten yapıyorsa 250 tadında motordur derim. Bana göre 150 son hızı olur bunun.


orda önce destekleme dediğim işlemi yaptırtırım, beni kesmezse 250 likte yaptırabilirim 325 te. belli olmaz benim iş. yedek batarya ile Kamerayı götürecem yanımda :) çekim yapim şöyle 0 - 100 felan :p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu arada Unilli tekerler var üstünde. Bugün tekrar iyi olduğunu gördüm :)
Unilli lastikler iyi dedim dedim bak ne oldu abi :cherry: Gerçi benim arka teker traktör lastiği gibi ama yinede hakkını vermek lazım.
img00228201212151639.jpg

[YT]fKbWp4xt_ag[/YT]
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Unilli lastikler iyi dedim dedim bak ne oldu abi :cherry: Gerçi benim arka teker traktör lastiği gibi ama yinede hakkını vermek lazım.
http://img831.imageshack.us/img831/2903/img00228201212151639.jpg
[YT]fKbWp4xt_ag[/YT]

yoo hakkaten yani, Unilli gerçekten iyi çıktı.

IRC ile tırstığım yollarda şimdi yazmış gibi geziyorum. herkeşlere tavsiye olunur..

arka teker nasıl traktör gibi, foto var mı ?
senin gamera go pro demişsin bi video da. çekim açısı daha geniş değil miydi onların ? 480 P de kalmış seninki heralde...

motur 150 lik yaptıydın, en son hız olarak gaç gördün :)

---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:47 ----------

o yolda mahsur kalırım diye hiç düşünmedin mi :)

çekimde, karlı olan bi yerde kesik var, dengen sarsılmış gibiydi. düştün mü ?

baya kada gitmişsin, helal. hemde kot pantolun üstüne korumalıkla :sunny:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kameram Go-pro 1080p çekiyo ama çok uzun videolar 1 gb'ı geçiyo upload etmesi ölüm, saatte 250-300mb yüklüyor 900kbps upload hızı ile bu ADSL.
Evet kesik yerlerden birinde hafif bir düşme var ama yan yatma diyelim. 2 kere düştüm biri baya fenaydı kafayı vurdum yere ama bişey olmadı :cherry: Düşmeleri de kayda aldı kamera. Videonun daha devamı var onları da editleyip yükleyicem yakında, dağın tepesine kadar çıktım o karda :) Mahsur kalacak bişey yok en fazla geri dönerim aşağıya. Zaten yolu biliyorum temiz havada kaç kere gittim sadece üzeri karla örtülü şimdi.
productimage-picture-90-90-18-un-7301-tubeless-dis-lastik68299_t_w300_h200.jpg

Arka lastiğim budur, ön lastiğim bildiğin 2.75-18 commuter lastiği o da Unilli ama.

Motoru 150'lik yapınca son hızı 2-3 km anca oynadı ama torku çok arttı, 100-110 nazlanmadan gidiyor çoğu yerde.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hmm.

kameranı az yukarı kaldır ilerisi gözüksün biraz :)

birde, upload ettikten sonra "titreşim var, düzeltelim mi" olayını yapma. görüntü kötüleşiyo :)

standart bütün videolarda diyo onu saolsun. ben artık "no tenks" diyorum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
hmm.

kameranı az yukarı kaldır ilerisi gözüksün biraz :)

birde, upload ettikten sonra "titreşim var, düzeltelim mi" olayını yapma. görüntü kötüleşiyo :)

standart bütün videolarda diyo onu saolsun. ben artık "no tenks" diyorum
No, Thanks diyorum ona zaten :) yavaş yavaş olacak onlar abi, ilk çektiğim video resmen yere bakıyodu :queen:
Aslında kameramı baya kaldırdım da yokuş çıktığım için kafamı öne eğmişim biraz sanki.
Bide Tripod bağlantı aparatım var onunla koruma demirine bağlamayı düşünüyorum kamerayı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst