RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şenlensin :)

[YT]6wfo-O7PSx4[/YT]
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
200cc nin hakkını veriyosun valla helal olsun abi, ara hızlanmalar falan baya iyi. ne yapacan motoru büyütüp daha, böyle çalışıyor işte tıkır tıkır :cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şiii aynalar 10 numara genç :)

saol abi :)

siyah istemiştim aslında sonradan değişti. buna turink için ön cam bi de alt sakal uydurunca başka da bişii istemez.


200cc nin hakkını veriyosun valla helal olsun abi, ara hızlanmalar falan baya iyi. ne yapacan motoru büyütüp daha, böyle çalışıyor işte tıkır tıkır :cherry:

eyw.

yaw sorma, ışıklara geldiğimde sırıtıyoken yakalıyom kendimi, etraftakiler bu niye gülüyo diyecekler diye bakıyon sonra :)

evet böyle tıkır tıkır ama daha 38 dişli gelmedi. Son hız denemesi yapacağım. Düz yolda 140 bekliyorum, hayırlısı.

çevre yolu haricinde motor çok keyifli, bazen şunu geçiyim, bunun arkasında durmayım derkene yol bitiyo, ışıklara geliyom :) oyun gibim

tekerlerinde katkısını unutmamak lazım. gerçi orjinal tekerleri kuru asfaltta baya yatırmışlığım oldu.

şuan 250 cc yaparsam bu sezonu idare ederim diyorum. öbür sezona 325 yapsam öbür sezonu da atlatırım diyorum :) borçları bi sıfırlarım, artık bu şehir içi olarak kalır. bi kredi ile de ER6 yaparık inş. :)



o değilde benim motorun amortisörleri nasıl ayarlııcaz. ön bizim ters maşa ve arka azot gazlı, bilen duyan gören ?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
arkalar ayarlı da öne bişey yapamazsın. arka için özel bi anahtar lazım
 
Katılım
11 Şub 2013
Mesajlar
1
sellam arkadaşlar ben rks 200 kullanıcısıyım ama yeniyim.yaklaşık 4 ay oldu alalı. rks 200 almadan önce çok araştırma yaptım ama hiç bu kanular yoktu stop etmesi devir yükselince gaz gesmesi vs. aldım şimdi bu tür konularla karşılaştım ve motorun kendi çapımda kurcalama sonrası bu hataları yok ettim elimden geldiği kadarda yardımcı olmaz istiyorum sizlere
öncelikle motorunuzun jikle si tam randumanlı çalışıyormu ben kış şartlarında motorun 3. marş ta zor çalıştırıyordum jikle çalışmıyormuş ve 3-4-5. viteslerde devir yükselince birden stop etmiş gibi benzin bitmiş gibi probleminiz varmı
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koruma ve Çanta demiri

evet, uzun zamandır arıyorum.

yardımcı olabilecek varsa lütfen yazdın bana :)

koruma ve çanta demiri arıyorum.

bu arada böyle bir çalışma yapacağım :) güzel olacağını düşünüyorum

malezya polisinin moturu bu

rkv200-keeway-polis-500x366.jpg


---------- Post added at 11:56 ---------- Previous post was at 11:54 ----------

sellam arkadaşlar ben rks 200 kullanıcısıyım ama yeniyim.yaklaşık 4 ay oldu alalı. rks 200 almadan önce çok araştırma yaptım ama hiç bu kanular yoktu stop etmesi devir yükselince gaz gesmesi vs. aldım şimdi bu tür konularla karşılaştım ve motorun kendi çapımda kurcalama sonrası bu hataları yok ettim elimden geldiği kadarda yardımcı olmaz istiyorum sizlere
öncelikle motorunuzun jikle si tam randumanlı çalışıyormu ben kış şartlarında motorun 3. marş ta zor çalıştırıyordum jikle çalışmıyormuş ve 3-4-5. viteslerde devir yükselince birden stop etmiş gibi benzin bitmiş gibi probleminiz varmı


merhaba @yusufcuk hoşgeldin, hayırlı olsun.

stop problemi var, bloguma bakarsan sorunu nasıl hallettiğimiz yazıyor.

ayrıca el ciklesi ni de kullanabilirsin. bende çok sorun olmuyor artık. 11 000 km ye geldim ben.

sen kaç km desin, ne kadar yakıyor, başka problem var mı ?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar arka stop lambası kaç liradır bilen var mı ?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
maskelicim hatırlarsan ben arkaya çanta takmıştım o demiri beğenmedin farklı bişey mi bakıyosun?
bi de arka stopu servise sordun mu? malum senden başka kullanan yok fiyatı nerden bilelim :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maskelicim hatırlarsan ben arkaya çanta takmıştım o demiri beğenmedin farklı bişey mi bakıyosun?
bi de arka stopu servise sordun mu? malum senden başka kullanan yok fiyatı nerden bilelim :mrgreen:

bu arada sordum fiyatı

arka stop 108 :(
arka dişli 30 TL

sen çanta demirini verdin mi :)

senin motordaki iyiydi evt
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahaha ben aldığımdan beri yanmıyordu aynı ledler :)

demiri verdim ama çanta demiri tvs apachi 150 demiri uyumlu. beğendiğini al çünkü onlarında çok çeşidi var.

tvs apache demiri direk uyuyor mu ?

sen bi işlem yaptırdım mı ne diye hatırlıyorum.

eğer uyuyor ise direk alayım :)

acil cevap :D

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-aksesuarlar-tvs-apache-150-cc-motorsiklete-uygun-canta-demiri-70-tl-88286971/detay/?favorite=1

aha bi tane buldum 3 lü çanta destekliyor.
tek arka çanta olanına 60 TL vermektense buna 70 TL veririm :)

abi tvs apache nin demirine herhangi birşey yaptırmadan direk oluyor mu ?

---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

şu yurkardaki polis motorunun sarı siyah yapıştırma şeritlerini nerede bulabilirim ki ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu demiri rks'ye takmak isteyenler olmuştu daha önce, oluyor ama arka taraftaki bağlantı deliklerinin yerini değiştirmek gerekiyor. Bide tvs'nin demiri 3'lü demir değil, o motorun sol tarafında o basamaklık zaten var uzakdoğuda kadınlar motora yan biniyor ayaklarını koysunlar diye var o basamaklık.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu demiri rks'ye takmak isteyenler olmuştu daha önce, oluyor ama arka taraftaki bağlantı deliklerinin yerini değiştirmek gerekiyor. Bide tvs'nin demiri 3'lü demir değil, o motorun sol tarafında o basamaklık zaten var uzakdoğuda kadınlar motora yan biniyor ayaklarını koysunlar diye var o basamaklık.

telefon ettim adam evet üçlü dedi. vay adi herif

de
oluyor ama arka taraftaki bağlantı deliklerinin yerini değiştirmek gerekiyor
dediğin yeri anlamadım.

vida yerleri uymuyorsa nasıl olacak ?

bi foto üzerinden anlatırsan ( burdaki fotoyu kullanabilin :) http://www.yildizticaret.com/pro/2172/119/TVS-APACHE-ARKA-PORTBAGAJ-DEMIRI ) iyi olur
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bi daha baktım da çanta demirinden aşağı uzanan ekler var, adi yapmayalım herifi hemen :)
Yani cuk oturmuyor motora, hani piyanist_irf'in yaptığı çanta demiri var ya suzuki inazuma için, onun kadar olmasa da ufak bi modifikasyon şart alacağın demir üzerinde.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
maskeli evet ufak bir işlem gerekiyordu ama tam hatırlamıyorum, önceki sayfalarda fotolar yayınlamış olmam lazım onları bi incele sen yine.
ama korkacak bişey değildi, sen al demirini gerisi basit işler.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aldım bakalım hayırlısı :)

http://www.yildizticaret.com/pro/2172/119/TVS-APACHE-ARKA-PORTBAGAJ-DEMIRI
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst