Koruma ve Çanta demiri
evet, uzun zamandır arıyorum.
yardımcı olabilecek varsa lütfen yazdın bana
koruma ve çanta demiri arıyorum.
bu arada böyle bir çalışma yapacağım

güzel olacağını düşünüyorum
malezya polisinin moturu bu
---------- Post added at 11:56 ---------- Previous post was at 11:54 ----------
sellam arkadaşlar ben rks 200 kullanıcısıyım ama yeniyim.yaklaşık 4 ay oldu alalı. rks 200 almadan önce çok araştırma yaptım ama hiç bu kanular yoktu stop etmesi devir yükselince gaz gesmesi vs. aldım şimdi bu tür konularla karşılaştım ve motorun kendi çapımda kurcalama sonrası bu hataları yok ettim elimden geldiği kadarda yardımcı olmaz istiyorum sizlere
öncelikle motorunuzun jikle si tam randumanlı çalışıyormu ben kış şartlarında motorun 3. marş ta zor çalıştırıyordum jikle çalışmıyormuş ve 3-4-5. viteslerde devir yükselince birden stop etmiş gibi benzin bitmiş gibi probleminiz varmı
merhaba @yusufcuk hoşgeldin, hayırlı olsun.
stop problemi var, bloguma bakarsan sorunu nasıl hallettiğimiz yazıyor.
ayrıca el ciklesi ni de kullanabilirsin. bende çok sorun olmuyor artık. 11 000 km ye geldim ben.
sen kaç km desin, ne kadar yakıyor, başka problem var mı ?