- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
No, Thanks diyorum ona zatenyavaş yavaş olacak onlar abi, ilk çektiğim video resmen yere bakıyodu :queen:
Aslında kameramı baya kaldırdım da yokuş çıktığım için kafamı öne eğmişim biraz sanki.
Bide Tripod bağlantı aparatım var onunla koruma demirine bağlamayı düşünüyorum kamerayı.
iyi bakalım.
de artık pistlerde de görmek isteriz seni
hatta Kış bitmeden senle bi elmadağa çıkalım.
Polat oğlan "yea benim lastikler asldkjalskdjalsşd" demezse onla da ( vardarelu hacı ilen beraber ) gidek.
şöyle bi çay içerik, pekmez getiririm dökerim bardaklarınıza
alt üst termal almam lazım benim önce