Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Yahu 2 haftada bir benzine zam geliyor nedir sizin bu kuruş merakınız?
2 ay sonra şuraya bakan bi insan için hiç niteliğine düşüyor yazdıklarınız.
Belli arkadaşlar sorunsuz bi motosikletin nekadar yaktığı.
Yakıt olarak ısınmış bir GT250R motorda enjeksiyonlu ile karbüratörlü arasında neredeyse fark yok.

Şehir dışı, uzun yol
100-105km sabit hız ile 3.3lt /100km
120-135km sabit hız ile 4lt /100km
135-145km sabit hız ile 4.5lt /100km
145 165km hızda 5lt /100km

Şehir içi trafikte
seyrek trafikte 3.6-4lt(max) /100km
yoğun trafikte 4,5lt(max) /100km

Bu rakamların dışında yakıyorsanız ya sürekli aragaz çekiyorsunuzdur, ya sizin elinizin ayarında bi sorun vardır ya da motosiklette bi sorun vardır.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
alınmaz bu motor çok dandik kırank kırıyor çok yakıyor freni tutmuyor viraja yatmıyor müşürleri kafasına göre bozuluyor frene basarsın gıyık gıyık öter ne sayıyım daha. honda alın honda
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Yahu 2 haftada bir benzine zam geliyor nedir sizin bu kuruş merakınız?
2 ay sonra şuraya bakan bi insan için hiç niteliğine düşüyor yazdıklarınız.
Belli arkadaşlar sorunsuz bi motosikletin nekadar yaktığı.
Yakıt olarak ısınmış bir GT250R motorda enjeksiyonlu ile karbüratörlü arasında neredeyse fark yok.

Şehir dışı, uzun yol
100-105km sabit hız ile 3.3lt /100km
120-135km sabit hız ile 4lt /100km
135-145km sabit hız ile 4.5lt /100km
145 165km hızda 5lt /100km

Şehir içi trafikte
seyrek trafikte 3.6-4lt(max) /100km
yoğun trafikte 4,5lt(max) /100km

Bu rakamların dışında yakıyorsanız ya sürekli aragaz çekiyorsunuzdur, ya sizin elinizin ayarında bi sorun vardır ya da motosiklette bi sorun vardır.
hocam iyi aydınlattın beni
motosikletin kaç model ve kaç km de? egzost un orjinal mi ? dişlilerle oynadın mı ? kesiciyi kaldırdın mı ?

alınmaz bu motor çok dandik kırank kırıyor çok yakıyor freni tutmuyor viraja yatmıyor müşürleri kafasına göre bozuluyor frene basarsın gıyık gıyık öter ne sayıyım daha. honda alın honda

hocam senin şikayetlerin neler? bu söylediklerinin doğrultusunda direkt cayıyorum
bu motosikleti neden birileri cok severken birileri nefret ediyor cok merak ediyorum..
yada tüm dediklerinde haklısın çünkü sen kullanıcısın
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
ben bu motora karşı karalama kampanyası yapanların yaydıkları yaygarayı paylaştım. kullanıcı olarak yorumum şu şekilde.kırank sorunu falan yok sorunlu adamların elinde her motor o sorunları çıkartır. gidişine göre çok yakmıyor hergün fix 60km yol yapıyorum 160da görüyorum 90la sabitde gidiyorum yoğun trafiğede yakalanıyorum bazen.karma yakıt tüketimi şimdiye kadar hiç 3.8lt nin üstünde görmedim. egzozumda orj değil.frenleride fren kullanmayı bilene on numara diyebilirim gsxr f650 gibi motorlarımda oldu onlardan aşağı olduğunu onları kullanan hiçkimse idda edemez.virajıda güzel motorun yeterki girmeyi bil. müşürleri bozuluyormuş evet bunu kullananlarda söylüyor benim başıma gelmedi çünkü hemen iptal ettim başıma gelmesin diye. bi işe yaradığıda yok bence.fren ötme olayı bende var.yalan yok ama arasıra yapıyor arasıra kesiyor.belkide arasına toz toprak girince yapıyor çıkınca düzeliyor balata değişimiyle alakası yok balataları sıfırladım iki gün sonra gene gıyık gıyık etti üçüncü gün kesti böyle yani. kısaca şöyle söyliyim bu motosiklet gerçek bir motosiklet. binecek adamda azıcık tecrübe olması lazım yoksa binen motoru değil motor bineni sürüyor. acemi binicide motor virajda dönmüyor diyor hiç ben dönemiyom diyen yok.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ben bu motora karşı karalama kampanyası yapanların yaydıkları yaygarayı paylaştım. kullanıcı olarak yorumum şu şekilde.kırank sorunu falan yok sorunlu adamların elinde her motor o sorunları çıkartır. gidişine göre çok yakmıyor hergün fix 60km yol yapıyorum 160da görüyorum 90la sabitde gidiyorum yoğun trafiğede yakalanıyorum bazen.karma yakıt tüketimi şimdiye kadar hiç 3.8lt nin üstünde görmedim. egzozumda orj değil.frenleride fren kullanmayı bilene on numara diyebilirim gsxr f650 gibi motorlarımda oldu onlardan aşağı olduğunu onları kullanan hiçkimse idda edemez.virajıda güzel motorun yeterki girmeyi bil. müşürleri bozuluyormuş evet bunu kullananlarda söylüyor benim başıma gelmedi çünkü hemen iptal ettim başıma gelmesin diye. bi işe yaradığıda yok bence.fren ötme olayı bende var.yalan yok ama arasıra yapıyor arasıra kesiyor.belkide arasına toz toprak girince yapıyor çıkınca düzeliyor balata değişimiyle alakası yok balataları sıfırladım iki gün sonra gene gıyık gıyık etti üçüncü gün kesti böyle yani. kısaca şöyle söyliyim bu motosiklet gerçek bir motosiklet. binecek adamda azıcık tecrübe olması lazım yoksa binen motoru değil motor bineni sürüyor. acemi binicide motor virajda dönmüyor diyor hiç ben dönemiyom diyen yok.
sana bir soru sorsam o zaman ?
cbr 250 mi hyosung mu ?
başım agrımasın basınca kaçsın az yaksın güzel görünsün?
hangisini alırdın
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
ben bu motora karşı karalama kampanyası yapanların yaydıkları yaygarayı paylaştım. kullanıcı olarak yorumum şu şekilde.kırank sorunu falan yok sorunlu adamların elinde her motor o sorunları çıkartır. gidişine göre çok yakmıyor hergün fix 60km yol yapıyorum 160da görüyorum 90la sabitde gidiyorum yoğun trafiğede yakalanıyorum bazen.karma yakıt tüketimi şimdiye kadar hiç 3.8lt nin üstünde görmedim. egzozumda orj değil.frenleride fren kullanmayı bilene on numara diyebilirim gsxr f650 gibi motorlarımda oldu onlardan aşağı olduğunu onları kullanan hiçkimse idda edemez.virajıda güzel motorun yeterki girmeyi bil. müşürleri bozuluyormuş evet bunu kullananlarda söylüyor benim başıma gelmedi çünkü hemen iptal ettim başıma gelmesin diye. bi işe yaradığıda yok bence.fren ötme olayı bende var.yalan yok ama arasıra yapıyor arasıra kesiyor.belkide arasına toz toprak girince yapıyor çıkınca düzeliyor balata değişimiyle alakası yok balataları sıfırladım iki gün sonra gene gıyık gıyık etti üçüncü gün kesti böyle yani. kısaca şöyle söyliyim bu motosiklet gerçek bir motosiklet. binecek adamda azıcık tecrübe olması lazım yoksa binen motoru değil motor bineni sürüyor. acemi binicide motor virajda dönmüyor diyor hiç ben dönemiyom diyen yok.


arkadaş cidden nedir bu fren muhabbeti anlamıyorum .ben 6-7 yıldır motor kullanıyorum bu belkı 10. motorum ve ben frenlerinin gayet iyi olduğunu düşünüyorum .tamam son teknoloji motorlarım olmadı onların frenleri nasıldır bilmiyorum ama bu motorda fren yok durmuyo demek büyük haksızlıktır . en ufak bi durdurma yavaşlatma yada kontrol sorunu yok ,virajadada sıkıntı yok frendede manevradada . altın elbiseli adam hiç tofaşa binmemiş anlaşılan hyosungda fren yok diyebildiğine göre :D
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arkadaş cidden nedir bu fren muhabbeti anlamıyorum .ben 6-7 yıldır motor kullanıyorum bu belkı 10. motorum ve ben frenlerinin gayet iyi olduğunu düşünüyorum .tamam son teknoloji motorlarım olmadı onların frenleri nasıldır bilmiyorum ama bu motorda fren yok durmuyo demek büyük haksızlıktır . en ufak bi durdurma yavaşlatma yada kontrol sorunu yok ,virajadada sıkıntı yok frendede manevradada . altın elbiseli adam hiç tofaşa binmemiş anlaşılan hyosungda fren yok diyebildiğine göre :D
adam fireblade le kıyaslıyor hyosung gt 250 r =) belki ondandır
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sahibinden de takip ediyorum
haşatı cıkmış cok motosiklet var orada...
ve bunlarla neredeyse sıfır motosikletler kıyas ediliyor
haşatı cıkmış motosiklete 6 istiyorlar
3000 deki sıfır gibi motosiklete 8 yazıyor adam 7 ye zor satıyor..
sanırsam bu kötü imaj yüzünden cok fazla değer kaybediyor bu motosiklet.
apaçi motosikleti diyen mi ararsın, krolar biner ona diyen mi kekolar mı diyen ararsın cok şey duyuyorsun...
kanunin yüzünden oluyor bence
adam akıllı servisi yok
ve birazda karalama yapılıyor
tek sucu bu
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
banada öyle gelio ama insaf be bu motorada freni yok derseniz piyasadaki motorların yarısı frenin ne olduğunu bilmiyo ozaman

ayrica hyosungun eksilerini rahaca abarta abarta söylüyor . japonlara sıra gelince nedenn bu kadar korkak davranıyor . idda ediyorum hayatımda kullandığım en dengesiz motor ybr125 esd idi . öyle bi süspansiyonu varki rampada frene basıp durunca kapanan ön süspansiyon bi yaylanıyo geri kaçıosunuz :D ilk bindiğimde motorla düz gitmeyi başaramadım kalkışda gidonun hantallığından
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
soruna şöyle cevap vereyim bende herkez gibi bu motoru almadan önce honda bakındım çünkü onunda artıları var. bikere markası var HONDA ikincisi ikinci eli daha çabuk elden çıkan bi motor. üçüncüsü birazdaha az yakıyor daha az gittiği için. bastımı gitsin dersen gtr az yaksın dersen cbr görüntü dersen tartışmaya gerek yok %100 gtr. kısacası biri iyi motor markası yok biri iyi marka ortada motor yok. karar senin ben marka almaktansa motor almayı tercih ettim çünkü bana motor lazımdı:) son olarak şunuda söyliyim bu iki motorun markaları tam tersi olsaydı yani gtr,ın deposunda honda cbr,ın deposunda stkanuni yazsaydı. durum çok vahim olurdu. malesef bizim millet biraz marka hastası
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
hocam iyi aydınlattın beni
motosikletin kaç model ve kaç km de? egzost un orjinal mi ? dişlilerle oynadın mı ? kesiciyi kaldırdın mı ?



hocam senin şikayetlerin neler? bu söylediklerinin doğrultusunda direkt cayıyorum
bu motosikleti neden birileri cok severken birileri nefret ediyor cok merak ediyorum..
yada tüm dediklerinde haklısın çünkü sen kullanıcısın

Motosikletim 2011 model herşeyi orjinal.Yakıt konusunda modeli fark etmiyor. Bu motosikletin a dan z ye tüm modelleri aynı yakıyor. Belki çok üst devirlerde farklıdır.Onda da enjeksiyonlular az yakabilir belki.


sana bir soru sorsam o zaman ?
cbr 250 mi hyosung mu ?
başım agrımasın basınca kaçsın az yaksın güzel görünsün?
hangisini alırdın

cbr 250 tek silindirli olduğu için 0.3-0.4lt/100km daha az yakıyor. Fakat Hyosung da çift silindirli olduğu için çok daha iyi kaçıyor

Tabi görüntü olarak Hyonun yanında cbr250 pır pır pır tıfıl kalıyor :)

Hyosung'un en kötü tarafı ne diye sorarsan sana Kuralkan'ın distribitörü olması derim. Adam gibi servisi 1 elin parmakları kadar yoktur. Bu da bazı kişilerin hemen çözülecek ufak şeylerini çözememesine sebep oluyor. Arkasında güçlü bir servis ağı olsa bu motosiklet çok çok daha fazla satar ve memnuniyet derecesi artar.

Servis kalitesi istiyorsan Honda al derim. Büyük şehirdeysen Hyosung almanda çok bi sıkıntı olmaz.
ilk motosiklet olarak kullanıldığı için hor ve bilinçsiz kullanım çok fazla. Bu sebeple 2.elde cbr veya hyo fark etmez alırken dikkatli seçmek bilen biri ile gitmek çok önemli.
 
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
31
sana bir soru sorsam o zaman ?
cbr 250 mi hyosung mu ?
başım agrımasın basınca kaçsın az yaksın güzel görünsün?
hangisini alırdın

ben yaklaşık 4 aydan beri araştırıyorum. hyousungmu. cbr mi, kawasaki mi diye. içlerinde en iyisi kawasaki ama birincisi kawasaki 250lik üretmeyi durdurdu, ikincisi bu saydıklarımın içinde en pahalısı. cbr'ye gelince içlerinde en ucuzu, parçaları kaliteli ama ne hyosungu nede kawasakiyi asla hız konusunda geçemez, görüntü olarak hyosung'a yaklaşamaz zaten. gelelim hyosunga hyosung parça kalitesi olarak çok çok iyi değil ama bakımını yaptığın sürece sorun çıkartmaz. gerek geranaj gerekse tekerlek boyutları olarak çok tatmin edici. hız konusunda süper. yeni başlayanlar için 250'lik serisinde alınabilir motor.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Bişeyi çok merak ediyorum bu CBR daki Ninjadaki parça kalitesi ile GT250r arasındaki kalite farkı ne böyle ? Nasıl bir fark varda bu kadar anlatılıp duruluyor çözemedim. Kullanıpta bunu doğruyalan varmı acaba ?
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
arkadaşlar elimde 1 ay kullanılmış(06-10 model için) siyah renk sağ grenaj ve sağ kuyruk grenajı mevcuttur.Kesinlikle kırık ve çiziği yoktur sıfır ayarındadır.Faturası dahi mevcuttur.İhtiyacı olanlar özelden mesaj atsınlar.En kısa zamanda ilanda ekleyeceğim..
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
65089_448954945153191_2069849579_n.jpg

Son 2-3 gündür havalar cok güzel.Sanki kış değilde, baharın ortası.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
banada öyle gelio ama insaf be bu motorada freni yok derseniz piyasadaki motorların yarısı frenin ne olduğunu bilmiyo ozaman

fren yok diyen arkadaşlar 6-7 liralık mondial balatası kullanıyorlar da ondan tutmuyor. orjinal balatalar kuru havada iyi fakat cıyyk cıykk öter arasıra çıkarıp temizlemek lazım.balata spreyi çözüm değil hiç uğraşmayın. yagmurlu havalarda yol çok ıslaksa yada sağanak yağıyor sa ara ara hafif fren dokunuşlarıyla balataları kurutmak lazım yoksa anaaa frenler nerde diye panik yapabilirsiniz. ben yağmur çamur devamlı bindiğimden seramik balata kullanıyorum.tutmama diye bir şey yok.hyosungsource den getirtmiştim. brenta yada ebc de kaliteli balata bunlarda sorun yok.. yakıt konusuna gelince bu motorun bakımına ve kullanımına bağlı bir değişken bende durum şöyle en son zamlardan sonra 65 tl lik yakıt aldım göstergedeki son çizgide kaybolunca birdaha aldim bu sefer 63.60 tl lik aldı.herseferinde pompacı sagolsun damla damla bile olsa kapagın ağzına kadar hatta taşırana kadar koydu.bu bağlamda 405 km yaptım.bu hesaplardan pekde anlamam ama ortalama 65 tl desek 65/405=0,16049 tl ediyor. bende 160/60/17 arka 120/60/17 ön lastik var.tiger egsoz ve ön dişliyi bir diş büyütüp 15 diş yaptım.80-130 km/h aralığında giderim. her 2 binde yag her 5 binde buji değiştirir her ayda birde hava filtresini temizlerim.2 günde birde lastik havalarımı kontrol ederim.2 depoda bir kez enjektör temizleyici kullanırım.karaşimşegim 2008 model 65 bin kmde daha bir 65 bin daha rahatlıkla yaparım.bendeki durum bu almayı düşünen arkadaşlara gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.:cat::cat:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Motoru senden almıştım. balata yerine demir kestirip koyduğun motor. Diski ölmüş olan. Full bakıma sokup adam gibi balata taktırdım.
Yağ filtresi, yağı değişti. arızalı olan müşürleri değişti. Devir kesici zaten bozuktu. konuşmaya bile gerek yok. 13.000 devire yapışıyordu ibre.
Aynı fiyata 1 ay sonra satıldı. Hyosung dan beni soğuttun helal olsun. 18-19 krş değil - 25 krş banko yakıyordu. şahitlerde hazır. çok yaktığına dair.
6500 TL aldım. 500 TL masraf yaptım. Kusurlarını saklamadan açık açık delikanlı gibi anlatıp 6.000 TL ye motoru verdim.

bana arıza çıkarmadı satma sebebim de belliydi yalan da söylemedim balatalardan haberim yok ben gayet güzel kullandım, kışın kullandığım halde 23-24 kuruş yaktıramadım bizim feyzullahın sym joyride 200 üyle hemen hemen aynı yakıyordu, onunki 15-16 kuruş yakıyordu benimki biraz fazlasını yakıyordu 18-19 kuruş civarlarında 20 kuruşu hiç geçmedi bile... eski sahibinde yana yattığını da söyledim onun haricinde de bir problemi yoktu zaten ne biliyosam ne varsa söyledim ben sana... o balata mevzusunu konuştuk da sen bana böyle böyle diye anlatmadın bile daha sonra bizim arkadaşlardan öğrendim... sen kendi kendine kuruntu yapıp durmuşsun :D ama sen hala "balata yerine demir kesip koyduğun motor" diyorsun :D ben 2000 km kullandım o motoru balata yerine demir olsaydı 50 kere kaza yapardım ;) yağın değişmesi gerektiğini zaten söylemiştim eski bujiler iridyum olduğu için kestiğini yerine bosch taktığımı ama ngk taksan daha randımanlı kullanacağını söyledim... sana düzgün kazasız motor satanda hata zaten... xenondan dolayı elektrik sistemine bi baktırılmasında fayda olduğunu da söylemiştim, ne biliyosam zaten ben de söyledim benim içim sonuna kadar rahat sen kendin ne düşünürsen düşün bu kadarını rahatlıkla ben söyleyebiliyorum şu an... ;) kimse de motor satmak için kolay kolay alıcının ayağına gitmez... motoruna al bin tur at demez... dediğim gibi sana motor satanda hata ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

sana açıkça söyleyeyim buradan ön yargılı, cins tipin tekiymişsin gerçekten :D bak dobra dobra

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

bu yazıları Feyzullaha da okutayım da birlikte yerlere yatıp yatıp gülelim askerden gelmesine iki ayı kaldı okusun da biraz neşelensin son günlerinde :D bu arada teşekkür etmeyi de unuttum özür dilerim sayende ne kadar sahtekar ve adi bir insan olduğumu da öğrenmiş oldum ^^ aynı motoru satan ben acaba neden gidip 15 bin lira geri ödemeli kredi çekip 10 bin liraya 0 km 2012 model gt250r aldım diye düşünüyorum şu an, demek ki çok çok iyi bir sahtekarım ki bu motorun iyi ve binilebilecek bir motor olduğuna kendimi bile inandırabilmişim :D
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Evet haklısın, seninle tanıştıran adama da ben çok sövdüm.
Telefonla günde 20 kere aradık. açmadın. 3 gün boyunca telefona bakmadın.
Motoru noterden eve götürdüm evin önünde kaldı. 1 saat çalıştıramadım. Debriyaj müşürü arızalı idi.
Motoru satarken bile 5 TL lik benzinle notere geldin. Allahın aç gözlüsü ben satarken full depo verdim.
Ama helal olsun senin gibi dolandırıcılar işte bizim iyi niyetimizi suistimal edip dandik motoru kakalıyorlar. Ondan sonra gidip 2012 altına gıcır motoru çekiyor.
Kuruntu yapmadım. Güzel vakit geçirmek isteyen arkadaşların huzurunu bozmak istemedim. Ama burda laf sokmaya kalkman bardağı taşırdı.
Servisteki adam da gözümün önünde balatada yerine demir çıkınca hangi çingene den aldın motoru dedi. bizde çok güldük o zaman
Dandik motoru çakacak adam bulduktan sonra insan istanbula da gider . Biz sevdiğimiz insanlara güvenip senden motor aldık. Bir de benim motor sattığım adamlarla konuş ne diyecekler.
Bugüne kadar 4 motor sattım. hala konuşurum. en azından küfür etmiyorlar. Ömürlük motor aldık. Allah razı olsun diyorlar.
Mümkünse senle bir daha aynı mekanda yan yana olmak istemiyorum.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Evet haklısın, seninle tanıştıran adama da ben çok sövdüm.
Telefonla günde 20 kere aradık. açmadın. 3 gün boyunca telefona bakmadın.
Motoru noterden eve götürdüm evin önünde kaldı. 1 saat çalıştıramadım. Debriyaj müşürü arızalı idi.
Motoru satarken bile 5 TL lik benzinle notere geldin. Allahın aç gözlüsü ben satarken full depo verdim.
Ama helal olsun senin gibi dolandırıcılar işte bizim iyi niyetimizi suistimal edip dandik motoru kakalıyorlar. Ondan sonra gidip 2012 altına gıcır motoru çekiyor.
Kuruntu yapmadım. Güzel vakit geçirmek isteyen arkadaşların huzurunu bozmak istemedim. Ama burda laf sokmaya kalkman bardağı taşırdı.
Servisteki adam da gözümün önünde balatada yerine demir çıkınca hangi çingene den aldın motoru dedi. bizde çok güldük o zaman
Dandik motoru çakacak adam bulduktan sonra insan istanbula da gider . Biz sevdiğimiz insanlara güvenip senden motor aldık. Bir de benim motor sattığım adamlarla konuş ne diyecekler.
Bugüne kadar 4 motor sattım. hala konuşurum. en azından küfür etmiyorlar. Ömürlük motor aldık. Allah razı olsun diyorlar.
Mümkünse senle bir daha aynı mekanda yan yana olmak istemiyorum.
hacı 4 motor sattım diyorsun..
bul bi usta 20 lira vericem gel de yarım saat motora bakalım de koşa koşa gelirler..
ben motor alırken honda servisinde bir tanıdıgım var ..
yanımda götürürüm cebine de parayı koyarım aldıktan sonra insanı hatadan kurtarırlar..
para kolay kazanılmıyor..
sen iyi niyetli olabilirsin
karşındaki de olabilir..
ama bunu 1 anda anlayamazsın
paranı sokaga atmak istemiyorsan bunu yapmalısın...
ben sucu karşı tarafta aramam burada suclu sensin..
adam motorun satışını verdi mi verdi
aldın motoru geldin..
motorla başbaşasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst