Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
arkadaşlar kanuninin sitesine girdim( http://www.kanuni.com.tr/st-kanuni/57/gt250r ) gt 250r sayfasında renkler kısmına bakarsanız alttaki 2 modelde(kırmızı-beyaz ve gri-kırmızı) comet yazıyor. gt 250r ile bunların arasında bir fark varmı? yoksa comet yazısı neden? forumu araştırdım ama bulamadım bilen varsa yazarsa çok sevinirim...


hyosung bazı ülkelerde kasinski bazılarında comet olarak gecıyor ve hepside kuyrukluyıldız anlamına gelıyor diye bılıyorum sanırım kanuni resimleri çalmış hehe :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
benimkinin ruhsatında comet yazıyor:)
bunda şaşılacak bişey yok dünyanin her yerinde gt250r comet die geçen bu model ülkemizde gt250r die geçiyor sadece türkiyeye özel olmaka beraber comet te naked versiyonlarına deniliyor sizde şimdi grenajlıya nie comet diyor die şaşırıyosunuz normal :D
 
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
31
Cok sacma cunku bende naked modellerine comet deniliyo diye biliyodum. kanuni sacmalamis sanki 2 ayri modelmis gibi yapmis. Ama kirmizi beyaz super bisi...
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Sevgili Arkadaşlar,

Özellikle İZMİR'Lİ ARKADAŞLAR, Comet sitesinden aldığım öneri üzerine (PUSER teşekkürler) sizin bir fikrinizi almak isterim...

İZMİR'DE GİTTİĞİNİZ VE MEMNUN KALDIĞINIZ YETKİLİ SERVİS ADI VERİR MİSİNİZ LÜTFEN?

İlginize ve değerli yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim...

Herkese iyi günler dilerim.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
hyosungun 5 lt yakmasına aman aman şaşırmamk lazım çift silindir v motor 3.7lt yada 4lt demek 100km 1 lt ile 25km demek. honda cbr 125 1 lt ile 25km giderken hyosungun 1 lt ile 20km gitmesine şaşılmamalı. benim degerim budur 1 lt ile 20km varmı sorun sanırım var halletmeye calısacagım. barkınında hyoya biçtiigi deger karbüratörlüsü için 5 lt
alper kayanın degerini merak ediyorum 1 lt ile kac km gidiyorsun acaba ?

Bende 2010 GT250R vardı. 70 TL ile 275 km de benzin bitiyordu. km de 24-25 krş banko yakıyordu.
Şimdi arkadaşım hyosung naked aldı. km de 18 krş yakıyorum diyor. diğer bir arkadaşımda ise cbr 125 var. Oda 11 krş yakıyorum diyor.
Senle bana arızalı motorlar denk gelmiş :p , Bende çok yakıyor diye satmıştım. Hepde böyle yakacak sanmıştım. Düzgün bir servis olmadığından sattım.
Umarım sendeki çok yakma durumu bir an önce düzelir.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
bu arkadaş güzel iş yapıyor bende alıcam bu çamurluktan bitane. ve kırmızıya motorun rengine boyayıp takınca şık duracak eminim.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
benzin 4.70 ken two bros eksoz ve kn filtreyle dip gazlı 18 kuruş yaktım... aynı şartlarda orjinal eksozuyla da 16 kuruş yaktım 2012 model... eski motorum 2010 modeldi onla da 18-19 kuruş civarı yakıyordum o da havalar soğuktu, kış başlarken kasımda alıp nisan gibi felan havalar ısınamadan satmıştım... 24-25 kuruş yaktırmayı becerenler motoruna baktırmalı bence...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
kardeşlerim bana kurus olarak yada tl olarak degil 1 lt ile kac km gittginizi söylerseniz cok daha iyi olur benzin fiyatları hergün degişiyor.

Bende farkındayım bir problem var arka lastigim patlamış sanırım onu farkettim ben 34 ps yapıyorum kendi kendine 23e düşüyor karbüratörle ilgili sıkıntıda olabilir bu hafta sonu hepsini halledecegim bakalım sonuc degişicekmi .

birde arkadaşlar 8 bin devirde kac km hızla gittginizi söyleyebilirmisiniz ?

sorunumla ilgilenip okuyan cevap atan herkezede tesekkurler
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
benzin 4.70 ken two bros eksoz ve kn filtreyle dip gazlı 18 kuruş yaktım... aynı şartlarda orjinal eksozuyla da 16 kuruş yaktım 2012 model... eski motorum 2010 modeldi onla da 18-19 kuruş civarı yakıyordum o da havalar soğuktu, kış başlarken kasımda alıp nisan gibi felan havalar ısınamadan satmıştım... 24-25 kuruş yaktırmayı becerenler motoruna baktırmalı bence...

Motoru senden almıştım. balata yerine demir kestirip koyduğun motor. Diski ölmüş olan. Full bakıma sokup adam gibi balata taktırdım.
Yağ filtresi, yağı değişti. arızalı olan müşürleri değişti. Devir kesici zaten bozuktu. konuşmaya bile gerek yok. 13.000 devire yapışıyordu ibre.
Aynı fiyata 1 ay sonra satıldı. Hyosung dan beni soğuttun helal olsun. 18-19 krş değil - 25 krş banko yakıyordu. şahitlerde hazır. çok yaktığına dair.
6500 TL aldım. 500 TL masraf yaptım. Kusurlarını saklamadan açık açık delikanlı gibi anlatıp 6.000 TL ye motoru verdim.
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
Motoru senden almıştım. balata yerine demir kestirip koyduğun motor. Diski ölmüş olan. Full bakıma sokup adam gibi balata taktırdım.
Yağ filtresi, yağı değişti. arızalı olan müşürleri değişti. Devir kesici zaten bozuktu. konuşmaya bile gerek yok. 13.000 devire yapışıyordu ibre.
Aynı fiyata 1 ay sonra satıldı. Hyosung dan beni soğuttun helal olsun. 18-19 krş değil - 25 krş banko yakıyordu. şahitlerde hazır. çok yaktığına dair.
6500 TL aldım. 500 TL masraf yaptım. Kusurlarını saklamadan açık açık delikanlı gibi anlatıp 6.000 TL ye motoru verdim.

vayy be olaya bak sen.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bende almayı düşünüyorum gt 250 r ama yorumları beni cok sogutuyor
özellikle enjeksiyonlu 23 25 kuruş yakıyor deniyor
neden bu motosikletin piyasası cok düşük ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst