- Katılım
- 12 Ara 2012
- Mesajlar
- 651
arkadaşlar kanuninin sitesine girdim( http://www.kanuni.com.tr/st-kanuni/57/gt250r ) gt 250r sayfasında renkler kısmına bakarsanız alttaki 2 modelde(kırmızı-beyaz ve gri-kırmızı) comet yazıyor. gt 250r ile bunların arasında bir fark varmı? yoksa comet yazısı neden? forumu araştırdım ama bulamadım bilen varsa yazarsa çok sevinirim...
hyosung bazı ülkelerde kasinski bazılarında comet olarak gecıyor ve hepside kuyrukluyıldız anlamına gelıyor diye bılıyorum sanırım kanuni resimleri çalmış hehe