- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,592
Yahu 2 haftada bir benzine zam geliyor nedir sizin bu kuruş merakınız?
2 ay sonra şuraya bakan bi insan için hiç niteliğine düşüyor yazdıklarınız.
Belli arkadaşlar sorunsuz bi motosikletin nekadar yaktığı.
Yakıt olarak ısınmış bir GT250R motorda enjeksiyonlu ile karbüratörlü arasında neredeyse fark yok.
Şehir dışı, uzun yol
100-105km sabit hız ile 3.3lt /100km
120-135km sabit hız ile 4lt /100km
135-145km sabit hız ile 4.5lt /100km
145 165km hızda 5lt /100km
Şehir içi trafikte
seyrek trafikte 3.6-4lt(max) /100km
yoğun trafikte 4,5lt(max) /100km
Bu rakamların dışında yakıyorsanız ya sürekli aragaz çekiyorsunuzdur, ya sizin elinizin ayarında bi sorun vardır ya da motosiklette bi sorun vardır.
2 ay sonra şuraya bakan bi insan için hiç niteliğine düşüyor yazdıklarınız.
Belli arkadaşlar sorunsuz bi motosikletin nekadar yaktığı.
Yakıt olarak ısınmış bir GT250R motorda enjeksiyonlu ile karbüratörlü arasında neredeyse fark yok.
Şehir dışı, uzun yol
100-105km sabit hız ile 3.3lt /100km
120-135km sabit hız ile 4lt /100km
135-145km sabit hız ile 4.5lt /100km
145 165km hızda 5lt /100km
Şehir içi trafikte
seyrek trafikte 3.6-4lt(max) /100km
yoğun trafikte 4,5lt(max) /100km
Bu rakamların dışında yakıyorsanız ya sürekli aragaz çekiyorsunuzdur, ya sizin elinizin ayarında bi sorun vardır ya da motosiklette bi sorun vardır.