Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
sorma meriç . şerefsizler yoluncak tavuk zannediyolar müşteriyi. internetten alacağım bundan sonra.
sen diz örtüsü kullandın mı ? gidermi bize ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
sorma meriç . şerefsizler yoluncak tavuk zannediyolar müşteriyi. internetten alacağım bundan sonra.
sen diz örtüsü kullandın mı ? gidermi bize ?

Günlük kullanım için dersen gider abi.Paket dağıtırken hareketi kısıtlıyor diye kullanmıyordum Daha önce paylaşmıştım ön koruma demirine plastik tabela malzemesi kelepçleyip öyle kullanıyordum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam arkadaşlar. Gene dağa zeytin çekmeye çıktım titanla. Akşam dağdan iniyorum çok aşırı bi rampa aşa iniyorum arkamda hanımda var. Baktım yola beton dökmüşler yeni. İçine girsem gömülecem, duramam zaten yol dimdik, kenarından bari geçem dedim. Koca koca taşlar, çukurlar, baktım artık motor altımdan fırlayacak, attırıverdim titanı :santa: hanımla ben tecrübeliyiz çizik yok. Motoru kaldırdım ondada bişey yok. Atladık gene yola devam :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
geçmiş olsun adem. ben hiç düşmedim. hele hatunla motordan düşmeyi hayal bile edemiyorum.
nasıl devam ettiniz ? motor yamulmadımı ? yüklü sonuçta
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o konduda çok tecrübeliyim. Baktım motor yatacak attırıverdim motoru. Yani yeri ben değil titan öptü.zaten yavaş inıyodum. Çizik bile yok bizde. Motorun kafa toprağa gömüldü. Ama far ve kadaranda ufak çizikler var hasar yok. olur öyle. Sonuçta dağda kullanıyoruz yani. :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Tahsin usta elcikler güzelmiş, ben anes motordan almıştım. 3. Kış olmasına rağmen hala çok iyi. Seninkiler de güzel.

Yalnız on cam çok uzun. Ilk yağmurda çok sıkıntı cekeceksin. Yağmur damlaları gorusunu kisacak. Hele akşam da olursa önünü göremeyeceksin.

Eğimli camda aynayı 5 cm geçerse hem rüzgar hem görüş sıkıntı olmuyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tahsin usta elcikler güzelmiş, ben anes motordan almıştım. 3. Kış olmasına rağmen hala çok iyi. Seninkiler de güzel.

Yalnız on cam çok uzun. Ilk yağmurda çok sıkıntı cekeceksin. Yağmur damlaları gorusunu kisacak. Hele akşam da olursa önünü göremeyeceksin.

Eğimli camda aynayı 5 cm geçerse hem rüzgar hem görüş sıkıntı olmuyor.

maxi sen benim 1.90 boyunda ve 115 kg olduğumu bilmiyosun herhal :)
ön camın üst çizgisi benim saç hizama geliyor. tam dik duruncada camın üstünden bakabiliyorum.
naapalım sulak yerde büyümüşüz :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolasın üşenmemişin çekmişin bak seninkindede alt bağlantı marş motorunun üstündeki civataya bağlı benimkinde marş motorunun altındaki civataya denk geliyor anlatmaya çalıştığım bu takarsam alt kısım zarar görür endişesi...
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
selam arkadaşlar. Gene dağa zeytin çekmeye çıktım titanla. Akşam dağdan iniyorum çok aşırı bi rampa aşa iniyorum arkamda hanımda var. Baktım yola beton dökmüşler yeni. İçine girsem gömülecem, duramam zaten yol dimdik, kenarından bari geçem dedim. Koca koca taşlar, çukurlar, baktım artık motor altımdan fırlayacak, attırıverdim titanı :santa: hanımla ben tecrübeliyiz çizik yok. Motoru kaldırdım ondada bişey yok. Atladık gene yola devam :)

geçmiş olsun adem abi :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağolun arkadaşlar :rendeer:Vallahi aynı yolda kros motor olsa 2 kişi olsalar akibeti benden farksız olmazdı. :) sıfrır zarar, sıfır çizik. Tecrübe yardımcı oluyor.dağda kaçkere başıma geldi baktım motor düşecek, yan yatacak, bırakıveririm motoru. 2 ayak üstünde kalırım. Yani motor yatacak diye bırakmayıpta altında kalmam. Yani attım geçtim yolda motoru :queen: o beni üstünden atmadan :santa:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
nerdesin leenn? Tel in yok bişeyin yok. Bişeymi oldu diye içim içimi yedi uzun bisüre gözükmeyince. Arada bi yaz yahu. İyi olduğunu bilelim :)

BU SANA GELSİN TUSUBASA 2 SAYFA GERİDE. Sen okumuyosunki? Unutmadık. Sen yoksun.
Fatih soğukta yat uyu. Grip olursun bak.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abi r6 yla dağda ne işim var? :silent: benim şartlarda o lastiği kullansanız sizde beğenmezsiniz. Gerçi ben asfalttada beğenmedim.
aha bende onu deyom zati Adem hadi dağda neysede asfaltta r6 lastiği performansı istiyosun resmen lastikten :mrgreen:

Tahsin hayırlı olsun güle güle kullan bu arada motorun arka sepetliği sökünce baya bi değişik geldi gözüme eskinin kuyruklu jawa ceylanlarına benzemiş :)

selam arkadaşlar. Gene dağa zeytin çekmeye çıktım titanla. Akşam dağdan iniyorum çok aşırı bi rampa aşa iniyorum arkamda hanımda var. Baktım yola beton dökmüşler yeni. İçine girsem gömülecem, duramam zaten yol dimdik, kenarından bari geçem dedim. Koca koca taşlar, çukurlar, baktım artık motor altımdan fırlayacak, attırıverdim titanı :santa: hanımla ben tecrübeliyiz çizik yok. Motoru kaldırdım ondada bişey yok. Atladık gene yola devam :)
Geçmiş olsun Adem aman dikkat et :sunny:

unuttunuz yeminle beni..
Kim kimi unuttu acaba tsubusa :king:
Bu arada Fatihle konuştuk bu gün hepinize çok çok selamı var Ocak 8 de yemin töreni varmış sonrasındada 2 hafta içinde Eskişehirin değişik ilçelerine dağıtım olacaklarmış aramak isteyenler için 02222211101 den dahili 8475 telefonu
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
aha bende onu deyom zati Adem hadi dağda neysede asfaltta r6 lastiği performansı istiyosun resmen lastikten :mrgreen:


Tahsin hayırlı olsun güle güle kullan bu arada motorun arka sepetliği sökünce baya bi değişik geldi gözüme eskinin kuyruklu jawa ceylanlarına benzemiş :)


Geçmiş olsun Adem aman dikkat et :sunny:


Kim kimi unuttu acaba tsubusa :king:
Bu arada Fatihle konuştuk bu gün hepinize çok çok selamı var Ocak 8 de yemin töreni varmış sonrasındada 2 hafta içinde Eskişehirin değişik ilçelerine dağıtım olacaklarmış aramak isteyenler için 02222211101 den dahili 8475 telefonu

abi ekmek sepeti takıcam arkaya. projelendirme aşamasındayım şu an.p
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
uzun yola çıkacağım(ehliyet gelince). yanımda olanlar.
ilk yardım çantası
açık ağız ve lokma anahtar takımım
yedek motor yağı
yedek benzin
zincir yağı
balata spreyi hazır.


şöyle bir alışveriş listesi oluşturdum rialli.com da.
ön balatayı hemen taktıracağım çünkü gemi gibi ötüyor ön fren. hatta iki pabucun ikiside farklı ötüyor :)
debriyaj müşürüde meriçle konuştuğumuz sensör olayı.

başka ne almak lazım uzun yol için yanımıza ?


Ürün Adı Birim Fiyatı Adet Sil
BUJİ BAŞI MOTOSİKLET MODELLERİ
RİALLİ 1,29 TL
DİZLİK ÖRTÜ PAÇALI Motorsiklet
için YERLİ 38,50 TL
KEDİGÖZÜ ALTIGEN 10 LU İTHAL 3,50 TL
BAGAJ LASTİĞİ 100 x 10 "TAIWAN
MODELİ" İTHAL 2,42 TL
BUJİ KABLOSU SİYAH 1.KALİTE
YERLİ 1,64 TL
ZİNCİR 126L ÇEKOSLAVAK CG + YBR
+ CBF ÇEK 22,42 TL
EGSOZ BOĞAZ CONTASI YBR İTHAL 1,12 TL
ÖN FREN DİSK BALATASI YBR 125cc
ORJİNAL 10,90 TL
ÖN ÇAMURLUK TOZLUĞU YERLİ 1,55 TL
DEBRİYAJ MÜŞÜRÜ YBR-125 RİALLİ 3,59 TL
GAZ TELİ KOMPLE 125cc YBR
RİALLİ 5,18 TL
DEBRİYAJ TELİ KOMPLE 125 YBR
AT-598 RİALLİ 5,18 TL
BUJİ CR7HSA ybr - scooter - cup
NGK 6,43 TL
APARAT - BUJİ ANAHTARI SCOOTER
MODELLERİ (UZUN) YERLİ 2,28 TL
LASTİK TAMİR KÖPÜĞÜ ZIP 13,20 TL
Ara Toplam: 124,01 TL
KDV : 0,00 TL
Sepetinizdeki ürünlerin genel
toplamı : 124,01 TL
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Buji anahtarı zaten var abi sende almana gerek yok.Buji içinde önerilen cr6hsa (riallideki bujiler her ne kadar orjinal mi değil mi tartışılsada) yanında yedek bulunsun.Tamir köpüğü işi zaten hiç kafama yatmıyor ben kullanmadım kullanmamda.Onun yerine şu araba için satılan çakmak soketi ile çalışan kompurasörlerden alabilirsin.Uzun yola gidicek çakmak soketi yaptırmanı tavsiye ederim.tabi yanına sarj aletide al ne olur ne olmaz.Bide kendimden örnek vereyim.Genelde yanıma su çizi ve 1-2 çikolat alırım.Yolda tansiyonun düşer gözün kararır durur atıştırırsın birşeyler.Birde reflektörlü yelek al.Ben işçilerin giydiğinden kullanıyorum.10 lira gibi birşey ama çok yararı oluyor.Şimdilik aklıma gelen bu kadar.Keyifli forumlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst