sorma meriç . şerefsizler yoluncak tavuk zannediyolar müşteriyi. internetten alacağım bundan sonra.
sen diz örtüsü kullandın mı ? gidermi bize ?
Tahsin usta elcikler güzelmiş, ben anes motordan almıştım. 3. Kış olmasına rağmen hala çok iyi. Seninkiler de güzel.
Yalnız on cam çok uzun. Ilk yağmurda çok sıkıntı cekeceksin. Yağmur damlaları gorusunu kisacak. Hele akşam da olursa önünü göremeyeceksin.
Eğimli camda aynayı 5 cm geçerse hem rüzgar hem görüş sıkıntı olmuyor.
Sağolasın üşenmemişin çekmişin bak seninkindede alt bağlantı marş motorunun üstündeki civataya bağlı benimkinde marş motorunun altındaki civataya denk geliyor anlatmaya çalıştığım bu takarsam alt kısım zarar görür endişesi...http://imageshack.us/a/img690/1056/15122012027.jpg
http://imageshack.us/a/img801/8968/15122012025.jpg
http://imageshack.us/a/img267/7482/15122012026.jpg
Adil abi sanırım böyle birşey istiyordun detaylı çektim![]()
Kolaygelsin
selam arkadaşlar. Gene dağa zeytin çekmeye çıktım titanla. Akşam dağdan iniyorum çok aşırı bi rampa aşa iniyorum arkamda hanımda var. Baktım yola beton dökmüşler yeni. İçine girsem gömülecem, duramam zaten yol dimdik, kenarından bari geçem dedim. Koca koca taşlar, çukurlar, baktım artık motor altımdan fırlayacak, attırıverdim titanı :santa: hanımla ben tecrübeliyiz çizik yok. Motoru kaldırdım ondada bişey yok. Atladık gene yola devam![]()
nerdesin leenn? Tel in yok bişeyin yok. Bişeymi oldu diye içim içimi yedi uzun bisüre gözükmeyince. Arada bi yaz yahu. İyi olduğunu bilelim![]()
aha bende onu deyom zati Adem hadi dağda neysede asfaltta r6 lastiği performansı istiyosun resmen lastikten :mrgreen:ahmet abi r6 yla dağda ne işim var? :silent: benim şartlarda o lastiği kullansanız sizde beğenmezsiniz. Gerçi ben asfalttada beğenmedim.
Tahsin hayırlı olsun güle güle kullan bu arada motorun arka sepetliği sökünce baya bi değişik geldi gözüme eskinin kuyruklu jawa ceylanlarına benzemişmeriç el kılıfını taktım. 40tl ye almıştım . tex marka. soğuk havalarda artık eldiven dahi kesmiyor. el kılıfı şahaneymiş
diz örtüsü bakacağım bide. dizlerim yün içlik giymeme rağmen donuyor.
[url]http://img213.imageshack.us/img213/9696/img20121215130122.jpg[/URL]
[url]http://img824.imageshack.us/img824/388/img20121215130112.jpg[/URL]
[url]http://img209.imageshack.us/img209/994/img20121215130033.jpg[/URL]
[url]http://img607.imageshack.us/img607/9169/img20121215130148.jpg[/URL]
[url]http://img607.imageshack.us/img607/6114/img20121215130042.jpg[/URL]
[url]http://img833.imageshack.us/img833/4898/img20121215130136.jpg[/URL]
[url]http://img805.imageshack.us/img805/5540/img20121215130052.jpg[/URL]
Geçmiş olsun Adem aman dikkat et :sunny:selam arkadaşlar. Gene dağa zeytin çekmeye çıktım titanla. Akşam dağdan iniyorum çok aşırı bi rampa aşa iniyorum arkamda hanımda var. Baktım yola beton dökmüşler yeni. İçine girsem gömülecem, duramam zaten yol dimdik, kenarından bari geçem dedim. Koca koca taşlar, çukurlar, baktım artık motor altımdan fırlayacak, attırıverdim titanı :santa: hanımla ben tecrübeliyiz çizik yok. Motoru kaldırdım ondada bişey yok. Atladık gene yola devam![]()
Kim kimi unuttu acaba tsubusa :king:unuttunuz yeminle beni..
aha bende onu deyom zati Adem hadi dağda neysede asfaltta r6 lastiği performansı istiyosun resmen lastikten :mrgreen:
Tahsin hayırlı olsun güle güle kullan bu arada motorun arka sepetliği sökünce baya bi değişik geldi gözüme eskinin kuyruklu jawa ceylanlarına benzemiş
Geçmiş olsun Adem aman dikkat et :sunny:
Kim kimi unuttu acaba tsubusa :king:
Bu arada Fatihle konuştuk bu gün hepinize çok çok selamı var Ocak 8 de yemin töreni varmış sonrasındada 2 hafta içinde Eskişehirin değişik ilçelerine dağıtım olacaklarmış aramak isteyenler için 02222211101 den dahili 8475 telefonu