Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim motorun sol kapak akünün olduğu çok zor kapanıyor o plastik geçme yeri çivi gibi olan zor tutuyor yerine sizdede öylemi?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
aynen benimkide zor kapanıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:09 ----------

bide benim motorun debriyaj sensörü bozuk. mesela motor 1. viteste stop ediyorum. elim debriyajda tekrar marşa bastığımda marş basmıyor. boşa atıyorum tık marş basıyor.
bir an önce o sensörü iptal ettirmem lazım.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Arkadaşlar benim motorun sol kapak akünün olduğu çok zor kapanıyor o plastik geçme yeri çivi gibi olan zor tutuyor yerine sizdede öylemi?

Zor tutmuyor da mekanizması aptalca, görmeden tahminen geçirmek zorunda kalıyorsun, o zorluyor insanı. (Sanki sele yokken takılsın diye planlamışlar)
Geçen garaja kaldırıp aküsünü söktüm ordan biliyorum, sinir etti beni.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
aynen benimkide zor kapanıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:09 ----------

bide benim motorun debriyaj sensörü bozuk. mesela motor 1. viteste stop ediyorum. elim debriyajda tekrar marşa bastığımda marş basmıyor. boşa atıyorum tık marş basıyor.
bir an önce o sensörü iptal ettirmem lazım.

İptal etme abi bozulmuştur değiştiri ver müşürünü böyle ufak şeyleri dert etme.Zaten o akü kapağıda dediğin gibi birşey değil ben gayet sorunsuz çıkarıp takabiliyorum.Bikaç kez tekrarlayınca alışıyor insan.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
sevmiyorum böyle elektronik zımbırtıları meriç.

sabah 1. vites kalkarken fazla gaz verdim stop etti. akıl edemedim.
basıyorum marşa. ulan marş çevirmiyo.
kaldım yolun ortasında. kenara ittirdim.
kontağı kapatıp açıyorum yok marş basmıyo.

sonra jeton düştü. vitesi boşa attım. anaaa , bastı marş. yerim sensörünü.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi gel iptal falan etme.İptal edersen başına farklı şeyler gelebilir.Sonra dersin dişlileri yedim Motordan ses geliyor diye.

O müşür viteste çalıştırmanı engelliyor ilk yararı bu.
2.si motorla haraket halinde iken düğmeye yanlışlıkla falan dokunsan marşın çalışmasını engelliyor.O müşürü iptal ettiğini düşün 60 la gidiyorsun yanlışlıkla elin dokundu marş motoru devreye girdi.Sıyırır dişlileri.
3.sü Motorun elektrik tesisatından iptal ediceksin buda birsüre sonra tabiki biryerden sıkıntı çıkarır.

Bu aleti üretirken kaç kişi çalışıyor.Koymuşlarsa vardır bir bildikleri abi.Zormala şansını değiştir devam.Birde tavsiyem şu kuryelerin kullandığı elcik kılıflarından al.Hem üşümezsin hem kumandalar ve senin tabirinle elektronik zımbırtılar ıslanmaz sorun yaşatmaz :) :)

Birde şöyle birşey ekliyeyim.Öyle yolda kalırsan kaktırcam diye uğraşma birdaha.Kick start var bizim motorda dep gitsin :) O zor gelirse Vurdur 2.viteste :) :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hmm doğru diyon meriç.
debriyaja basmadan marşa basmam imkansız ama yolda giderken yanlışlıkla basmışlığım çok .
doğrusu giderkende düğmeye dokunursam marş basıyor ama benim su motoru ? sensör tersmi bağlı nedir ?
sen yolda giderken marş düğmesine basınca marş çevirmiyormu ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Normalde viteste marş basmaz abi.Yani giderken marşa bassan çevirmemesi lazım.Tabi debriyaja basıp marşada basarsan basar yada giderken boşa atar basarsan marşa öyle basar.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
hmm doğru diyon meriç.
debriyaja basmadan marşa basmam imkansız ama yolda giderken yanlışlıkla basmışlığım çok .
doğrusu giderkende düğmeye dokunursam marş basıyor ama benim su motoru ? sensör tersmi bağlı nedir ?
sen yolda giderken marş düğmesine basınca marş çevirmiyormu ?

usta keşke 150 cc yapaydın moturu.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bence bu ybr motoruna bi b.k modifiye olmaz maxi. az bi kurcaladım krank dı pistondu 330 tl girdi.
hadi ybr motoru gene orjinal bi nebze oynarsın, ama wolf yan sanayi oynadığın zaman anında dağılır. az hor kullandık başımıza neler geldi.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ybr de hor kullandığın zaman dağılır ikiside aynı tas aynı hamam birinin tası altın birinin gümüş olay bu :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ybr veya wolf 150 cc olmaz. Yaptırırsanız kucaklarsınız motoru.
Titanda prelli mt 65 var. Dağda bu kadar kötü lastik olmaz yahu. Sanki buz üstünde gidiyor :pr: asfalta bile 3 ten 2 ye çektiğimde heleki hafif bi viraj olsa bile hemen arkayı sallıyor. Dağda wolf te kullandım onda dura traction var. Dağda taşta asfaltta mükemmel. Mt65 hiç bir yolda 5 para etmez. Mükemmel kayma sistemi var. Daha yepyeni lastik. Dağda nemi yapıyorum? Deponun üstüne 1 çuval zeytin koyup yukarı yola çekiyorum. Sırtta çıkarmak mümkün değil. Rampa çok. Titan mükemmel tork var. Köpek gibi çekiyor. Ama lastik çok kötü. Pati atıyor, sanki kaskabak lastik var. Bidaha mt65 alırsam zenci olayım :sunny:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
ybr veya wolf 150 cc olmaz. Yaptırırsanız kucaklarsınız motoru.
Titanda prelli mt 65 var. Dağda bu kadar kötü lastik olmaz yahu. Sanki buz üstünde gidiyor :pr: asfalta bile 3 ten 2 ye çektiğimde heleki hafif bi viraj olsa bile hemen arkayı sallıyor. Dağda wolf te kullandım onda dura traction var. Dağda taşta asfaltta mükemmel. Mt65 hiç bir yolda 5 para etmez. Mükemmel kayma sistemi var. Daha yepyeni lastik. Dağda nemi yapıyorum? Deponun üstüne 1 çuval zeytin koyup yukarı yola çekiyorum. Sırtta çıkarmak mümkün değil. Rampa çok. Titan mükemmel tork var. Köpek gibi çekiyor. Ama lastik çok kötü. Pati atıyor, sanki kaskabak lastik var. Bidaha mt65 alırsam zenci olayım :sunny:


Şimdi ahmet abi taarruza geçicek abi oda mt65 kullanıyor :) :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
krank sordum parçacıda orjinal ybr krankına 400tl dedi. wolf krankı yoktu. usta "motorun zaten yan sanayi, doğru ybr ile aynı ama tamamı yansanayi motoruna 150 tllik yansanayi krank takalım" dedi. wolfun orjinal parçası yerine , ybr nin yansanayisi takılır dedi.
yansanayi şans işi ,gidiyor bakalım şimdilik.
bu arada bugün 2005 model ybr kullanan arkadaşla muhabbetimiz oldu. motorun sesini dinledim. wolfle alakası yok. elektrik motorlu gibi sessiz , kimbilir kaç kmde.
ben su motorumun fiyat/performansından çok memnunum.
ustada wolfu "asla bir ybr olamaz, ama mondial di kubaydı hepsinden kat kat iyidir" nitelendirdi. yamaha salcano kymco yetkili servisi bunu diyen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst