Abi gel iptal falan etme.İptal edersen başına farklı şeyler gelebilir.Sonra dersin dişlileri yedim Motordan ses geliyor diye.
O müşür viteste çalıştırmanı engelliyor ilk yararı bu.
2.si motorla haraket halinde iken düğmeye yanlışlıkla falan dokunsan marşın çalışmasını engelliyor.O müşürü iptal ettiğini düşün 60 la gidiyorsun yanlışlıkla elin dokundu marş motoru devreye girdi.Sıyırır dişlileri.
3.sü Motorun elektrik tesisatından iptal ediceksin buda birsüre sonra tabiki biryerden sıkıntı çıkarır.
Bu aleti üretirken kaç kişi çalışıyor.Koymuşlarsa vardır bir bildikleri abi.Zormala şansını değiştir devam.Birde tavsiyem şu kuryelerin kullandığı elcik kılıflarından al.Hem üşümezsin hem kumandalar ve senin tabirinle elektronik zımbırtılar ıslanmaz sorun yaşatmaz
Birde şöyle birşey ekliyeyim.Öyle yolda kalırsan kaktırcam diye uğraşma birdaha.Kick start var bizim motorda dep gitsin

O zor gelirse Vurdur 2.viteste
