Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
internet alışverişi gibi bi alışkanlığım yoktur ama belki internetten alırım. O fotosunu koyduğun zincir normal değilmi? Banada 30 tl dediler ama markasını görmedim, sormadım.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Valla ilanda "428H-O" yazmış, arayıp sormadım ama "O" dediği "O-ring" dir heralde :silent: Haklısın bi sormak lazım yinede, açık açık yazmamış :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yani o fotosunu koyduğun zincir o ringlimi belli değil? :silent: zaten kutunun arkasında channa yazıyor :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Belli aslında "428H-O" yazınca o-ring zincir oluyor zaten, normal SFR için bu fiyat fazla :) 70-80 liralara kore malı 100 yıldan fazla tecrubesi olan Dong Bo Chain var, üretimide kore :)

Artık cümle alem channa abi önünü alamıyoruz :mrgreen: Geçen Japon D.I.D zincir nerde üretiliyor diye araştırdım bulamadım fabrikayı :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
nasıl yazılır bilmem ama en kaliteli zincirler cekoslavakya veya çekostavakyada üretiliyormuş. Ülkenin adını tam bilemedim?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Salcano forumu inceledim Ramazan arkadaş koruma demirinin alt tarafını motor kısmına montajlamış benimkinide öyle yapsam sorun çıkarmı yani aliminyuma montajlanmış motor düştüğü zaman koruma demiri o aliminyum parçayı kırmazmı?(sayfa 157deki resim)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
nasıl yazılır bilmem ama en kaliteli zincirler cekoslavakya veya çekostavakyada üretiliyormuş. Ülkenin adını tam bilemedim?

Çekler iyide fiyatlar gittikçe kabarıyo :sunny:



Benim aklımda 60-70 lira civarı vardı mesela, dişlileride yenilerim 100 liraya unuturum zincir-dişli mevzusunu diyodum ama en sonunda ne alıp takcam valla bende kestiremiyorum :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

Arkadaşlar Salcano forumu inceledim Ramazan arkadaş koruma demirinin alt tarafını motor kısmına montajlamış benimkinide öyle yapsam sorun çıkarmı yani aliminyuma montajlanmış motor düştüğü zaman koruma demiri o aliminyum parçayı kırmazmı?(sayfa 157deki resim)

Abi o fotoğraftan tam anlayamadım ben açıkçası nereye bağladığını. Dediğin gibi düştüğünde ilk darbede bence de kırar, döküm alaşım hafifletilmiş aluminyum sonuçta.

Motoru korusun diye takılan bi demiri, motorun en değerli yerine takıp bütün darbeyi motora direk taşıtmak, nebiliyim bence yanlış, benim aklıma yatmadı o iş.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
işte en kaliteli çekoslavak yapımı oring li zincir. Ustalar en kalitelisi çekoslavak zinciri diyor.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
somonları sen gelince sana pişirecem ahmet abi :pl: :queen:
Tamam notunu alıyorum bunun bi kenara :rendeer:

330tl tuttu toplam.
krank ve piston değişti. yağ değişti.
motor şu an ilk günkü gibi.
motorun yağsız kalmasının bana faturası..
Geeçmiş olsun Allah tekrarını göstermesin :rendeer:

an ıtıbarıyle benım motorun km si 10450 oldu.8500km lerdeyken benım ustaya o-rınglı zıncır ve dıslı takımını degıstırelım demıstım sen kullan bı 10 bını gor degıstırrırız ıstersen ama ıdare eder demıstı.10450km yı gordum artık.0-rıng lı zıncıre ozaman 55 tl para demıstı.dıslı takımı ve zıncırı degıstıren varsa bılgı aktarabılırmı.yada nereden temın ederım.gercı usta halledıyo yedek parca ısını ama sımdıye kadar sadece zıncırını gerdı bı kac kez.masraf yapmadım yanı motora.artık zıncır dıslı ve zıncırını degıstıreyım ıstıyorum.orjınal dıslı sayısı kac on arka.ahmet abı senın bılgın ve tavsıyelerınıde beklıyorum.
Ön dişli 14-arka dişli 45 tir orjinali :bounce: memnunsan orjinal ebatlara sadık kal derim değiştirirken :cat:
Bu arada arkadaşlar Fat280 Fatihi bu gün (yani dün) akşam üzeri saat 17:15 te ellerimle eti sizin kemiği bizim diyerekten teslim ettim Eskişehirdeki birliğine :cherry: hepinize çok çok selamı var :king:
sabah saat 5 te geldi Fatih kahvaltı yapıp biraz uyuduktan sonra öğleden sonra çıktık çarşıya alınacak malzemelerini aldık askeri malzemeciden sonra dooooğğruu berbere :cherry:
goruntu2625.jpg

goruntu2624.jpg

berberden sonra serçedese atladığımız gibi Eskişehire ::gazla:: birliğini bulduk (Eskişehir il jandarma komutanlığı Eskişehirin göbeğinde Odunpazarında) yeyip içtikten sonra da teslim oldu "o şimdi asker" yani :cat::p
goruntu2627.jpg

goruntu2626.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
iyi yapmışsın ahmet abi. Sen ordaki tek yakınısın. Allah yardımcısı olsun. İyi haberlerini senden bekleriz.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.A arkadaşlar ön koruma demiri montelenmiş olarak montaj yerleri gözükecek şekilde foto koyabilecek arkadaş yokmu kurtarın beni şu sıkıntıdan aldığım yanlışsa yenisini alayım bari saygılarımla rica ediyorum biriniz koysun foto...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
abi acele çıktım sabah. resim çekemedim.
öğlen eve gidebilirsem yollarım resim çekip
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi acele çıktım sabah. resim çekemedim.
öğlen eve gidebilirsem yollarım resim çekip
Yok be Tahsin sabah sabah fotoğraf çekecek halin yok sağolasın bişi sordummu hemen cevap verion allah razı olsun ama gıcık oldum bu i....satıcı bana yanlış demir verdi galba yeni demir alcam öyle gözüküyo...(350tl lik alışveriş yaptım i...den mont kask demir))
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
S.A arkadaşlar ön koruma demiri montelenmiş olarak montaj yerleri gözükecek şekilde foto koyabilecek arkadaş yokmu kurtarın beni şu sıkıntıdan aldığım yanlışsa yenisini alayım bari saygılarımla rica ediyorum biriniz koysun foto...
sayfa 5 te benim motorun resimleri var ordan bakabilirsin işine yarar ise
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayfa 5 te benim motorun resimleri var ordan bakabilirsin işine yarar ise
Sağolasın Hüseyin arkadaşım baktım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

Eyvallah Tahsin salcano forumdaki benim gördüğüm 2 motor biri Ramazan biride senin motorun koruma demiri en alt bağlantısı motor kısmına yapılmış bence sakat düşme durumunda aliminyum parça kırılabilir yalnız benim demirde seninkiyle aynı ama seninkinde orta kısma ekleme yapılmış ben üst kısım tersti kestim yarın kaynak yapıcam resim atarım sağlıcakla.
 
Katılım
13 Ara 2012
Mesajlar
1
abi bende dayun space 125 var 2005 mod 8.binde satıp salcano almayı düşünüyorum nasıl olur hanğisi iyidir:joker:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
büyükçelik arkadaşım dayun markasını bilmem ama salcano wolf soruyosan iyidir. Yani, konforlu, az yakar, titreşim yok, sağlam dır.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbulda kardeşimin yanına gitmiştim kardeşimin motorcu arkadaşı varmış muhabet arasında sordu ne motor kaça aldın diye bende salcano aldım üçerler diye bi firmanın kampanyalı fiatı 2600tl den diye bana çok vermişin dedi :queen: dedim mağazalarda 3075 tl den veriolar sonradan öğrendimki adam beleşçinin biri altındaki motoru bir akrabasından almış toplatmış motorunu toplattığı tamirciden adamın biri çanta almış eski çantayı atmış bu almış kaskı bir diğerinden montuda öyle ama dar gelmiş yanlardan genişlettirmiş terziye dedim bu garanti kendi gazını yakıt olarak kullanıyordur :queen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
iyi akşamlar uzun bir süredir online olamıyorum işler güçler okul filan =)
nasılsınız görüşmeyeli?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst