nasıl yazılır bilmem ama en kaliteli zincirler cekoslavakya veya çekostavakyada üretiliyormuş. Ülkenin adını tam bilemedim?

Arkadaşlar Salcano forumu inceledim Ramazan arkadaş koruma demirinin alt tarafını motor kısmına montajlamış benimkinide öyle yapsam sorun çıkarmı yani aliminyuma montajlanmış motor düştüğü zaman koruma demiri o aliminyum parçayı kırmazmı?(sayfa 157deki resim)
Tamam notunu alıyorum bunun bi kenara :rendeer:somonları sen gelince sana pişirecem ahmet abil: :queen:
Geeçmiş olsun Allah tekrarını göstermesin :rendeer:330tl tuttu toplam.
krank ve piston değişti. yağ değişti.
motor şu an ilk günkü gibi.
motorun yağsız kalmasının bana faturası..
Ön dişli 14-arka dişli 45 tir orjinali :bounce: memnunsan orjinal ebatlara sadık kal derim değiştirirken :cat:an ıtıbarıyle benım motorun km si 10450 oldu.8500km lerdeyken benım ustaya o-rınglı zıncır ve dıslı takımını degıstırelım demıstım sen kullan bı 10 bını gor degıstırrırız ıstersen ama ıdare eder demıstı.10450km yı gordum artık.0-rıng lı zıncıre ozaman 55 tl para demıstı.dıslı takımı ve zıncırı degıstıren varsa bılgı aktarabılırmı.yada nereden temın ederım.gercı usta halledıyo yedek parca ısını ama sımdıye kadar sadece zıncırını gerdı bı kac kez.masraf yapmadım yanı motora.artık zıncır dıslı ve zıncırını degıstıreyım ıstıyorum.orjınal dıslı sayısı kac on arka.ahmet abı senın bılgın ve tavsıyelerınıde beklıyorum.
Yok be Tahsin sabah sabah fotoğraf çekecek halin yok sağolasın bişi sordummu hemen cevap verion allah razı olsun ama gıcık oldum bu i....satıcı bana yanlış demir verdi galba yeni demir alcam öyle gözüküyo...(350tl lik alışveriş yaptım i...den mont kask demir))abi acele çıktım sabah. resim çekemedim.
öğlen eve gidebilirsem yollarım resim çekip
sayfa 5 te benim motorun resimleri var ordan bakabilirsin işine yarar iseS.A arkadaşlar ön koruma demiri montelenmiş olarak montaj yerleri gözükecek şekilde foto koyabilecek arkadaş yokmu kurtarın beni şu sıkıntıdan aldığım yanlışsa yenisini alayım bari saygılarımla rica ediyorum biriniz koysun foto...
Sağolasın Hüseyin arkadaşım baktım...sayfa 5 te benim motorun resimleri var ordan bakabilirsin işine yarar ise
Eyvallah Tahsin salcano forumdaki benim gördüğüm 2 motor biri Ramazan biride senin motorun koruma demiri en alt bağlantısı motor kısmına yapılmış bence sakat düşme durumunda aliminyum parça kırılabilir yalnız benim demirde seninkiyle aynı ama seninkinde orta kısma ekleme yapılmış ben üst kısım tersti kestim yarın kaynak yapıcam resim atarım sağlıcakla.[url]http://img547.imageshack.us/img547/3613/img20121213133738.jpg[/URL]
[url]http://img213.imageshack.us/img213/136/img20121213133730.jpg[/URL]
[url]http://img849.imageshack.us/img849/3957/img20121213133821.jpg[/URL]
[url]http://img12.imageshack.us/img12/9100/img20121213133807.jpg[/URL]
[url]http://img849.imageshack.us/img849/6793/img20121213133757.jpg[/URL]
[url]http://img546.imageshack.us/img546/8237/img20121213133747.jpg[/URL]