gerçekten güzel yakışmış kask güzel günlerde kullan
kask gerçekten motora çok yakışmış. bende üzülerekte olsa satıyorum minik canavarımı![]()
peki beyler bayanlar, drz 400 için rüzgar siperliği arıyorm .. bulamıyorumbu motora özel plexi cam dan siperlikler yapan firmalar var. ne kadar başarılı olur acaba . bilen-yaptıran-yorum yapabilcek birileri var mı?
Bende arıyorum herhalde yaptıracağım
Haaaaa !Stunt yaparım diyorsun... :bounce:
Bu alet standart haliyle zaten kolaylıkla tek teker yapmıyor mu? Hani sadece gösteri amaçlı kulllanacaksanız ya da hep arazide kullanıcam 100 ü nadiren geçerim, o yüzden dişli değiştirdim diyorsanız eyvallah ama, uzun yolda 120 de kesiciye giriyorsa ve hep buna yakın hızlarda seyrederseniz motoru gereksiz yere yormuş olmayacak mısınız? Yani orjinal haliyle 165 yapan bir motorla 120 ile gitmekle, dişli değiştirdikten sonra 120 de kesiciye giren motorla 120 de gitmek arasında baya bir fark var diye düşünüyorum.
çok iyi güzel, ama sakın trafikte yapmayalım , gördüğüm kadarıyla buna dikkat ediyorsun, tebrik ederim