Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Yokuş yukarı kalkışlarda 1. viteste devirlendiğimde ön taraftan (gidonun altından veya ön tekerden sanki) DIVVVVZZ gibi bir vınlama sesi geliyordu. Dikkatim dağılmasın diye kontak anahtarına bakmadım ama bir kaç anahtar takılıydı, belki de onlar titreşti dedim. Şimdi bütün anahtarları çıkardım silikon bir anahtarlık taktım. Bu akşam yine çıkıp bakayım hakikaten anahtardan mı yoksa farklı bişey mi...

Tamamen anahtar titreşimiymiş arkadaşlar. Topcase ve güvenlik kilidini kontaktan ayırınca sorun kalmadı. :p
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Tamamen anahtar titreşimiymiş arkadaşlar. Topcase ve güvenlik kilidini kontaktan ayırınca sorun kalmadı. :p

Sen yazınca aklıma geldi ya benimden başımdan geçti bu olay. Anahtarlığım metaldi meğer sağa sola çarpınca ses yapıyormuş. Anahtarlığı değiştirdim :) Satayım diyordum ama pişman olmaktan korkuyorum vazgeçmek üzereyim o kadar kahrımı çekti hiç üzmedi nankörlük ediyorum gibi geliyor :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
... Satayım diyordum ama pişman olmaktan korkuyorum vazgeçmek üzereyim o kadar kahrımı çekti hiç üzmedi nankörlük ediyorum gibi geliyor :)

Katılıyorum Buğra, CBF250 değiştirince pişmanlık duyulacakmış gibi geliyor. Mesela evvelsi akşam maslaktan kadıköye geçiyorum, trafik yine felç. Arkamda siyah bir Hayabusa var. Araları görüyor ama giremiyor bağırtıyor benzin yakıyor. Önümde de 125'lik bir Kanunu Seyhan var. O da pire gibi her araya dalıyor ama oluşan koridorlarda uzayıp bir sonraki boşluğa giremiyor. O giremeden fırsatlar kaçıyor. 4tekerler pek ciddiye almıyor kendisini. Bu gibi durumlarda CBF250 birebir. Kendimi değilde motoru övmek adına yazıyorum; makinayı devirlendirip aralara sokuyorum, koridorda devirlenince bir sonraki aralık daha da genişliyor, millet "manyak la bu!" diye sağa sola yanaşıyor :queen: Kadıköy bağlantısına gelince arkada ne Hayabusa kalıyor ne de Seyhan. Ha diyeceksiniz kuryeler 150'likle bunu zaten yapıyor fakat 1. köprüde kuryeler avantajı kaybediyor. Köprüden sonra metrobüs hattı boyunca stada doğru akarken sporcu makinalar hariç büyük abilerle birlikte gidiyorsunuz. :bounce:
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Valla bende motorumu satılık ılanına koyacamda elım bı turlu gıtmıyor süreklı ertelıyorum cbf 250 ayrı ya sevgısı :D
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Katılıyorum Buğra, CBF250 değiştirince pişmanlık duyulacakmış gibi geliyor. Mesela evvelsi akşam maslaktan kadıköye geçiyorum, trafik yine felç. Arkamda siyah bir Hayabusa var. Araları görüyor ama giremiyor bağırtıyor benzin yakıyor. Önümde de 125'lik bir Kanunu Seyhan var. O da pire gibi her araya dalıyor ama oluşan koridorlarda uzayıp bir sonraki boşluğa giremiyor. O giremeden fırsatlar kaçıyor. 4tekerler pek ciddiye almıyor kendisini. Bu gibi durumlarda CBF250 birebir. Kendimi değilde motoru övmek adına yazıyorum; makinayı devirlendirip aralara sokuyorum, koridorda devirlenince bir sonraki aralık daha da genişliyor, millet "manyak la bu!" diye sağa sola yanaşıyor :queen: Kadıköy bağlantısına gelince arkada ne Hayabusa kalıyor ne de Seyhan. Ha diyeceksiniz kuryeler 150'likle bunu zaten yapıyor fakat 1. köprüde kuryeler avantajı kaybediyor. Köprüden sonra metrobüs hattı boyunca stada doğru akarken sporcu makinalar hariç büyük abilerle birlikte gidiyorsunuz. :bounce:
Aynen katılıyorum Gökhan özellikle 600-1000cc motorlarla şehir içi trafiğinde karşılaşıyoruzda gerçekten çok sıkıntı çekiyorlar. Heraraba malesef şeridinde gitmiyor bir koridordan diğerine geçerken ihtiyacın olan dönüş çapı bizim motorlarda var. Ben daha çok kurye arkadaşlarla it dalaşına giriyorum ama onlarda trafik biraz rahatlar gibi olunca arkada kalıyorlar :cat: Motorun çevikliği ve güç orantısı tam şehir içine göre.
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Kış geldı kımseden ses seda çıkmıyor keyıfler nasıl arkadaslar motorlar nasıl soguk sıkıntı yaratıyormu :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar cbx-cbf 250 gerekli yedek parçaları internet ortamında sağladığınız güvenilir siteler hangileri acaba yardımcı olur musunuz_?
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Kış geldı kımseden ses seda çıkmıyor keyıfler nasıl arkadaslar motorlar nasıl soguk sıkıntı yaratıyormu :)

selam ekrem. ben garajda orta sehpa mevsimini açtım valla. kış kuşamı işe geç kalmama ve sıçan gibi ıslanmama sebep oldu. :p yağmurluk da aldım ama yağış altında gitmek pek keyif vermiyor. aküden yana sıkıntım yok haftada bir marş basıp turluyorum. kuru güneşli günler için kışlık eldiven ve termal içlik alıp devam edeceğim. bu arada arkadaşlar sakın "Revit SP-Flight" eldiven almayın. arkadaşımdan aldım. 1 kere kullanmış. içinde hafif deformasyon vardı. bişey olmaz dedim yağmurda çıktım. eve döndüğümde o deforme kısımlar açılmış altından içinde kullandıkları beyaz tıbbi eldiven benzeri naylon eldiven parmaklardan yüzeye çıktı. internette araştırdığımda revitin tek şikayet almayan eldiveni bu modeldi. şu anda 200 TL ama bizzat 1 sürüşte elimde patladı. geçenlerde özen motora gittim. bir başka eleman revit alt yağmurluk iade ediyordu. tiftik tiftik olmuş bir iki sürüşte. kısacası "revitin ilk çıktığı kalitesi yok, çok adi üretim yapıyor" diyenler giderek artıyor bilginiz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

Arkadaşlar cbx-cbf 250 gerekli yedek parçaları internet ortamında sağladığınız güvenilir siteler hangileri acaba yardımcı olur musunuz_?

Bu forum başlığında çeşitli platformlar paylaşılmış, çok sayfadan oluştuğu için araştırmak biraz zaman alıyor. Aslında yeni bir başlık altında toplansa muhteşem olurdu. Kolay gelsin...
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
selam ekrem. ben garajda orta sehpa mevsimini açtım valla. kış kuşamı işe geç kalmama ve sıçan gibi ıslanmama sebep oldu. :p yağmurluk da aldım ama yağış altında gitmek pek keyif vermiyor. aküden yana sıkıntım yok haftada bir marş basıp turluyorum. kuru güneşli günler için kışlık eldiven ve termal içlik alıp devam edeceğim. bu arada arkadaşlar sakın "Revit SP-Flight" eldiven almayın. arkadaşımdan aldım. 1 kere kullanmış. içinde hafif deformasyon vardı. bişey olmaz dedim yağmurda çıktım. eve döndüğümde o deforme kısımlar açılmış altından içinde kullandıkları beyaz tıbbi eldiven benzeri naylon eldiven parmaklardan yüzeye çıktı. internette araştırdığımda revitin tek şikayet almayan eldiveni bu modeldi. şu anda 200 TL ama bizzat 1 sürüşte elimde patladı. geçenlerde özen motora gittim. bir başka eleman revit alt yağmurluk iade ediyordu. tiftik tiftik olmuş bir iki sürüşte. kısacası "revitin ilk çıktığı kalitesi yok, çok adi üretim yapıyor" diyenler giderek artıyor bilginiz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------



Bu forum başlığında çeşitli platformlar paylaşılmış, çok sayfadan oluştuğu için araştırmak biraz zaman alıyor. Aslında yeni bir başlık altında toplansa muhteşem olurdu. Kolay gelsin...

Valla ben senın aksine yağmurda motor surmeyı çok sevıyorum ama su an bır yagmurlugum yok bende alacagım 1 tane varmı bir önerin veya önerisi olan ? 100 tl civarında en fazla maxımum o da çok kalıtelı olursa 150 tl ye cıkabılırım :)
su geçırmeyen ayakkabım eldıvenım var o konuda sıkıntım yok alacagım yağmurlukta koruma kıyafetlerının ustune gıyebılecegım kolay gıyılıp cıkartılan bır yağmurluk arıyorum o yuzdende pek ınternetten alısverıs dusunmuyorum
bu arada 1 sorum olacak sızın motorlar hangı devırde çalışıyor acaba 1.5 da çalışması fazlamı :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
@Ekrem;

Ben aceleyle Scoyco aldım. İç astarı var. (Anes Motor Kızıltoprak - 75 TL. Şurada da varmış: http://www.yildizticaret.com/pro/2504/110/SCOYCO-YAGMURLUK-TK) ve hemen sağanağa dalmak durumunda kaldım. Su geçirmedi. Yalnız dizikleri altından giydiğim için motora binince dizler aşırı gerildi ve rahatsızlık verdi. Aslında bunu düşünerek Medium almıştım. Normalde benim "S" almam lazımdı. Gel gör ki dizliklere göre aslında "L" bile alınırmış. "L" alamadım çünkü takım olarak aldığınızdan üstü paraşüt gibi oluyor bu sefer. Belkide bu yüzden takım almamak lazım. Dizlikleri neden üstüne takmıyorsun derseniz dizliğin içindeki koruma ıslandığında çok su tutuyor ve sonraki sürüşlerde kurumadığı için romatizma riski, üşüme riski çok ciddi. Bu yağmurluk biraz ucuz malzemeden imal. Dikkatli giyip çıkartmazsanız dikişleri atabilir, o derece. Mağazada başka bir tekini hoyratça deneyince dikişler cırt etti :)

İnternette Prophel çok övülüyordu bir bakarsın belki. Yine iç astarlı. 90 TL filan görünüyor.
http://www.ozenmotor.com.tr/YAgMURLUK-TAKIM_248.html#0

Ben iyice karizma yapayım, ayrı ayrı da alabilirim deniyorsa bence aşağıdakine de bakmakta fayda var. Yağmur sürüşünü sevseydim bu model içimde kalırdı, neyseki ben acil durumlar için aldım. Kuru havacıyım ben, sudan kedi gibi nefret ediyorum :queen:
Üst: http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/DIFI-TERRA-EAST-UST-YAGMURLUK-pmu686.html
Alt: http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/DIFI-TERRAEAST-ALT-YAGMURLUK-pmu687.html

Bu arada 1.5 fikrimce normal. Benim usta soğuk havalar için biraz artırabilirsin demişti. 2, 2.5 filan yapmıştı bir ara. Ayar düşmesi sağ yanda biliyorsun değil mi?

.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

Örneğin bu site arkadaşlar.. Ürünler her nekadar yan sanayi gibi olsada Site güvenilir mi?

http://merkezyedekparca.com/agrup.asp?cesid=31&altid=225&p=HONDA GRUBU | HONDA CBF 250

Buradan akü alacaktım. Fiyatı süper. Eleman telefonda çok ilgilendi. Yerleri Kuştepe - Şişli taraflarında. Sonra benim akü bir canlandı, vazgeçtim almadım. Alışveriş yaparsan görüşlerini beklerim.

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Benimde dikkatimi çeken satılan akünün orjinal cbx aküsü olması.. Yanılmıyorsam eğer fabrika çıkışı bu akülerden vardı motorun üzerinde ve 5-6 sene ömür var bunları iyi bakılırsa fiyatıda fena değil.. Asıl önemli olan satılan diğer hayati parçaların kaliteli olup olmadığı? Zaten kronik lazım olan 30 tane parçanın hepsi bu sitede gözüküyor..

2004 twister buldum bi tane, 8 sene geçmiş üstünden motor hala yakışıklı hala diri.. Bu motoru beğenmeyenleri anlamıyorum.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bakın arkadaşlar, siyah cbx alıyorum.. Güzel birşeyler yazım şurayada içim rahat etsin :)
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Metin bey motor temızse bır problemı yoksa Gayet keyıflı guzel torku saglam bır motor ben çok memnunum
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Bakın arkadaşlar, siyah cbx alıyorum.. Güzel birşeyler yazım şurayada içim rahat etsin :)

cbx diyorsun, iyi açılmışsa 160 km/h diyorum. :) patrona kızıp dellendiğinde ver coşkuyu racingler peşine takılsın (trafik açılına kadar arkandalar :) senin gibi aralara giremiyor, dar u dönüşler yapamıyor zavallılar) 150'liklerin tamamını tokatlarsın diyorum. üst devirlerde motorlu testere gibi dehşet bir sesi var. hafif retro ön farı, depo kapağı ve seksi yakıt deposu, ha birde dijital bölümlü analog görünümlü turuncu aydınlatmalı göstergeleri var. (çok fetiş bir anlatım oldu sanki. seviyorum bu motoru :cherry: ) gece gece biraz fazla coşkulu oldu sanırım neyse uyuyayım ben :)

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
cbx diyorsun, iyi açılmışsa 160 km/h diyorum. :) patrona kızıp dellendiğinde ver coşkuyu racingler peşine takılsın (trafik açılına kadar arkandalar :) senin gibi aralara giremiyor, dar u dönüşler yapamıyor zavallılar) 150'liklerin tamamını tokatlarsın diyorum. üst devirlerde motorlu testere gibi dehşet bir sesi var. hafif retro ön farı, depo kapağı ve seksi yakıt deposu, ha birde dijital bölümlü analog görünümlü turuncu aydınlatmalı göstergeleri var. (çok fetiş bir anlatım oldu sanki. seviyorum bu motoru :cherry: ) gece gece biraz fazla coşkulu oldu sanırım neyse uyuyayım ben :)

.

Çok pis gaza geldim..:) Beni düşündüren tek şey 2004 model olması ama diyorum ya sanki 2012 model gibi yeni.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185

Çok temiz duruyor, hayırlısı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

Çok pis gaza geldim..:) Beni düşündüren tek şey 2004 model olması ama diyorum ya sanki 2012 model gibi yeni.

Yağ değişimleri, bakımları düzgün yapılmış ve hor kullanılmamış ise sesi güzel çıkıyor olmalıdır. Egzantrik zincir sesi var mı dikkatlice dinlemelisin. Bu motoru araştırırken "rölantide zincir sesi varsa durum oldukça kötüdür" şeklinde yorumlar okudum. Giderken de rahatsızlık boyutunda ses olmaması gerekiyor. Bir ustanın sesini dinlemesinde, bir yoklamasında fayda var. Bu arada sadece belli vites ve devirlerde ses varsa muhtemelen zincir gevşektir, gerdirince düzelir. O bakımdan bir ustanın değerlendirmesi her zaman artı puan. Hayırlısı diyorum, Allah kazasız belasız sürüşler versin.

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Motor, tanıdık diyebileceğim bir abimizin. 5 senedir onda.. evi ve dükkanı arası gidiyor. lastikleri yeni değiştirmiş pirelli ile, önde orjinal tour camı var, arkada 35lik kappa çanta, ex. zinciri orjinali ile yeni değişmiş, baskı balatada değişmiş. Zincir sesi kesinlikle yok dakikalarca dinledim :) zaten aküyü taktık daha ilk marşta aldı.. Daha önce sahibi olmadım ama cbf olanında defalarca kullandım.. tork beni çok etkilemişti.. Şimdiki bu motorda içime sindi. Hakkımızda hayırlısı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst