Yokuş yukarı kalkışlarda 1. viteste devirlendiğimde ön taraftan (gidonun altından veya ön tekerden sanki) DIVVVVZZ gibi bir vınlama sesi geliyordu. Dikkatim dağılmasın diye kontak anahtarına bakmadım ama bir kaç anahtar takılıydı, belki de onlar titreşti dedim. Şimdi bütün anahtarları çıkardım silikon bir anahtarlık taktım. Bu akşam yine çıkıp bakayım hakikaten anahtardan mı yoksa farklı bişey mi...
Tamamen anahtar titreşimiymiş arkadaşlar. Topcase ve güvenlik kilidini kontaktan ayırınca sorun kalmadı.![]()
... Satayım diyordum ama pişman olmaktan korkuyorum vazgeçmek üzereyim o kadar kahrımı çekti hiç üzmedi nankörlük ediyorum gibi geliyor![]()
Aynen katılıyorum Gökhan özellikle 600-1000cc motorlarla şehir içi trafiğinde karşılaşıyoruzda gerçekten çok sıkıntı çekiyorlar. Heraraba malesef şeridinde gitmiyor bir koridordan diğerine geçerken ihtiyacın olan dönüş çapı bizim motorlarda var. Ben daha çok kurye arkadaşlarla it dalaşına giriyorum ama onlarda trafik biraz rahatlar gibi olunca arkada kalıyorlar :cat: Motorun çevikliği ve güç orantısı tam şehir içine göre.Katılıyorum Buğra, CBF250 değiştirince pişmanlık duyulacakmış gibi geliyor. Mesela evvelsi akşam maslaktan kadıköye geçiyorum, trafik yine felç. Arkamda siyah bir Hayabusa var. Araları görüyor ama giremiyor bağırtıyor benzin yakıyor. Önümde de 125'lik bir Kanunu Seyhan var. O da pire gibi her araya dalıyor ama oluşan koridorlarda uzayıp bir sonraki boşluğa giremiyor. O giremeden fırsatlar kaçıyor. 4tekerler pek ciddiye almıyor kendisini. Bu gibi durumlarda CBF250 birebir. Kendimi değilde motoru övmek adına yazıyorum; makinayı devirlendirip aralara sokuyorum, koridorda devirlenince bir sonraki aralık daha da genişliyor, millet "manyak la bu!" diye sağa sola yanaşıyor :queen: Kadıköy bağlantısına gelince arkada ne Hayabusa kalıyor ne de Seyhan. Ha diyeceksiniz kuryeler 150'likle bunu zaten yapıyor fakat 1. köprüde kuryeler avantajı kaybediyor. Köprüden sonra metrobüs hattı boyunca stada doğru akarken sporcu makinalar hariç büyük abilerle birlikte gidiyorsunuz. :bounce:
Kış geldı kımseden ses seda çıkmıyor keyıfler nasıl arkadaslar motorlar nasıl soguk sıkıntı yaratıyormu![]()
Arkadaşlar cbx-cbf 250 gerekli yedek parçaları internet ortamında sağladığınız güvenilir siteler hangileri acaba yardımcı olur musunuz_?
selam ekrem. ben garajda orta sehpa mevsimini açtım valla. kış kuşamı işe geç kalmama ve sıçan gibi ıslanmama sebep oldu.yağmurluk da aldım ama yağış altında gitmek pek keyif vermiyor. aküden yana sıkıntım yok haftada bir marş basıp turluyorum. kuru güneşli günler için kışlık eldiven ve termal içlik alıp devam edeceğim. bu arada arkadaşlar sakın "Revit SP-Flight" eldiven almayın. arkadaşımdan aldım. 1 kere kullanmış. içinde hafif deformasyon vardı. bişey olmaz dedim yağmurda çıktım. eve döndüğümde o deforme kısımlar açılmış altından içinde kullandıkları beyaz tıbbi eldiven benzeri naylon eldiven parmaklardan yüzeye çıktı. internette araştırdığımda revitin tek şikayet almayan eldiveni bu modeldi. şu anda 200 TL ama bizzat 1 sürüşte elimde patladı. geçenlerde özen motora gittim. bir başka eleman revit alt yağmurluk iade ediyordu. tiftik tiftik olmuş bir iki sürüşte. kısacası "revitin ilk çıktığı kalitesi yok, çok adi üretim yapıyor" diyenler giderek artıyor bilginiz olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Bu forum başlığında çeşitli platformlar paylaşılmış, çok sayfadan oluştuğu için araştırmak biraz zaman alıyor. Aslında yeni bir başlık altında toplansa muhteşem olurdu. Kolay gelsin...
Örneğin bu site arkadaşlar.. Ürünler her nekadar yan sanayi gibi olsada Site güvenilir mi?
http://merkezyedekparca.com/agrup.asp?cesid=31&altid=225&p=HONDA GRUBU | HONDA CBF 250
Bakın arkadaşlar, siyah cbx alıyorum.. Güzel birşeyler yazım şurayada içim rahat etsin![]()
cbx diyorsun, iyi açılmışsa 160 km/h diyorum.patrona kızıp dellendiğinde ver coşkuyu racingler peşine takılsın (trafik açılına kadar arkandalar
senin gibi aralara giremiyor, dar u dönüşler yapamıyor zavallılar) 150'liklerin tamamını tokatlarsın diyorum. üst devirlerde motorlu testere gibi dehşet bir sesi var. hafif retro ön farı, depo kapağı ve seksi yakıt deposu, ha birde dijital bölümlü analog görünümlü turuncu aydınlatmalı göstergeleri var. (çok fetiş bir anlatım oldu sanki. seviyorum bu motoru :cherry: ) gece gece biraz fazla coşkulu oldu sanırım neyse uyuyayım ben
.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sureligine-fiyatini-dusurdum-105869835/detay/
arkadaslar düşünen olursa 0533 088 30 42
Çok pis gaza geldim..Beni düşündüren tek şey 2004 model olması ama diyorum ya sanki 2012 model gibi yeni.